zolang het kleintjes blijven kan de kostprijs best meevallen hoor, maar eerst moet OLED nog even doorontwikkeld worden vind ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
met zoveel losse OLED displays lijkt me dat helaas nog een vrij lage schatting..
windowsknop op de schermpies en je hebt een windows keyboardquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:15 schreef cygnusx het volgende:
en word dat nu alleen voor mac ? of ook voor windows?
[sub]Groet,
Cygnusx - verwijderd -
Dan heb je een "das keyboard"quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:40 schreef cygnusx het volgende:
[..]
of dat de aansturing door vastlopen ook niet meer werkt en alle knoppen zwart zijn zodat het ff goed kijken word
Of dat er ergens een "any"-toetsje verschijnt als de tijd daarvoor rijp is...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:21 schreef spenky het volgende:
als je computervastloopt dat ctlr alt del alvast voor je blauw worden
Kan ook gewon 1 OLED scherm zijn, lijkt me goedkoper.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
met zoveel losse OLED displays lijkt me dat helaas nog een vrij lage schatting..
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan ook gewon 1 OLED scherm zijn, lijkt me goedkoper.
Maar wel erg vet idd.
hoezo, het kan wel 1 scherm zijn?quote:Het is dus een toetsenbord waarbij elke toets een klein schermpje is.
Dat denkt de TS ja, maar er staat niet specifiek iets over op de site geloof ikquote:Op maandag 18 juli 2005 19:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
hoezo, het kan wel 1 scherm zijn?
Whehehequote:Op zondag 17 juli 2005 19:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Of dat er ergens een "any"-toetsje verschijnt als de tijd daarvoor rijp is...
Ik denk dat je dan meer zoiets moet hebben:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:56 schreef Skv het volgende:
Issie wel bier-koffie-en-andere-zooi-proof?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |