Als je maar in dat voorste vak terecht komt of niet? Dan sta je sowieso goed?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:09 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
's ochtends om negen uur... naast ons stonden mensen die er dinsdagavond al waren gaan liggen.... dat leverde dus niet echt veel extra op
quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:17 schreef Staanplaats het volgende:
Blijf het alleen toch zonde van de geluidskwaliteit in die arena, schijnt op de ringen nog slechter te zijn.
Heb net zo'n kaartje gekocht voor vak 117, oor zaterdag.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:14 schreef linebear het volgende:
ik heb net nog een kaartje bij GWK kunnen kopen, ben helemaal blijNa een niet al te beste sollicitatie toch nog goed nieuws vandaag
Zit in vak 117.... is dat nog te doen met beperkt zicht !?
Wordt je niet weggestuurd door van die stewards? Die controleren toch de kaartjes bij ieder vak?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:32 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dus is het eigenlijk het lastigs voor jezelf, telkens opstaan
Ik zou de gok wel durven nemen om een kaartje voor een dergelijk vak te kopen....
Nee, toen ik eenmaal binnen was heb ik mijn kaartje niet meer nodig gehad.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:49 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Wordt je niet weggestuurd door van die stewards? Die controleren toch de kaartjes bij ieder vak?
Hawkmoon 269?quote:
Dit houden we stilquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:37 schreef Murray het volgende:
[..]
Hawkmoon 269?
Of was het geluid waar jij stond zo slecht, dat je een nummer voor Hawkmoon aangehoord hebt?
zoals ik al zei, je camera wordt ingenomen als hij meer dan 3.2 mp heeft, dus je zal ook wel niet binnenkomen met je lenzentasquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:37 schreef Volano het volgende:
Veldkaarten!Morgen om 7 uur sochtends bivakkeer ik voor de arena
*vroeg*
Laat alstublieft die fototoestellen thuis.. het is zoooooooooooooooooooooooooooo irritant.. dan staat er weer iemand met een groothoektelebuislens naast je te vragen of je ff niet wil springen zodat ie rustig een foto kan maken..
Naar het schijnt, maar ik hoop stiekem toch dat het mee zal vallenquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:34 schreef no1uknow het volgende:
Is dat echt zo voor vak 418, sonja?
Want daar zit ik morgen dus
Ik heb je trouwens nog niet gezien @ MSN
Neequote:Op donderdag 14 juli 2005 20:04 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Naar het schijnt, maar ik hoop stiekem toch dat het mee zal vallenHeb msn nog niet aangehad, zal ff komen koekeloeren!
Hmmm ik zie je niet, ik had je wel toegevoegd??? Had je een berichtje dat ik je had toegevoegd?
Het lijken wel Spice Girl bootsquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:56 schreef Volano het volgende:
p.s. wat zijn dat voor dikke zolen onder die schoenen?! "soul" schoenen?
Je had iets slechters kunnen uitkiezen als allereerste concert.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:18 schreef no1uknow het volgende:
IK VOEL WEER RILLINGEN OVER MN RUG LOPEN![]()
![]()
GODALLEMACHTIG WAT HEB IK ER ZIN IN
M'n eerste U2 concert, eerste (echt) concert overigens
En 21 juli dan meteen naar Toto, maar dat is nu niet relevant
quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je had iets slechters kunnen uitkiezen als allereerste concert.
Nog niet gevondenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:29 schreef H.Flick het volgende:
Zijn er al opnames te vinden van gisteren?
Mot je gaan dokken, met een free membership kom je nergensquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:41 schreef H.Flick het volgende:
Als je lid bent van U2.com kun je in het Zootopia gedeelte filmpjes downloaden van het concert van gisteren! Moet je in het Internationale forum kijken en dan het Nederlandstalige topic over het concert van gisteren.
Ja, dat is zo. Ik ben lid geworden om kaartjes te kunnen bestellen via internet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Mot je gaan dokken, met een free membership kom je nergens![]()
Kan je niet ff de linkjes plaatjes hierzoquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Ik ben lid geworden om kaartjes te kunnen bestellen via internet.
Geniet ervan. Het is gaafquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:08 schreef LeonH het volgende:
Zo mensen, ik ben pitten en vannacht vertrekken!!! JAaaaa heb er zin an!
Tot morgen voor een gedeelte van jullie!
Tot morgen, vrindquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:08 schreef LeonH het volgende:
Zo mensen, ik ben pitten en vannacht vertrekken!!! JAaaaa heb er zin an!
Tot morgen voor een gedeelte van jullie!
koop de limited, dvd'tje is erg leuk om te zien (vooral de versie van vertigoquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:13 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga morgen ff How to dismantle an atomic bomb kopen
Ik heb de al de hele tijd een kopietje van mn pa maar het orgineel zelf hebben is toch veel leuker, en bij de Media Markt krijg je er nu een U2 Zippo bij
Hoe kom je daar nou weer aan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:21 schreef H.Flick het volgende:
IK GA ZATERDAG WEER!!!! Vip kaarten met etentje en de hele pleuriszooi erbij![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |