Geniet ervan. Het is gaafquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:08 schreef LeonH het volgende:
Zo mensen, ik ben pitten en vannacht vertrekken!!! JAaaaa heb er zin an!
Tot morgen voor een gedeelte van jullie!
Tot morgen, vrindquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:08 schreef LeonH het volgende:
Zo mensen, ik ben pitten en vannacht vertrekken!!! JAaaaa heb er zin an!
Tot morgen voor een gedeelte van jullie!
koop de limited, dvd'tje is erg leuk om te zien (vooral de versie van vertigoquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:13 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga morgen ff How to dismantle an atomic bomb kopen
Ik heb de al de hele tijd een kopietje van mn pa maar het orgineel zelf hebben is toch veel leuker, en bij de Media Markt krijg je er nu een U2 Zippo bij
Hoe kom je daar nou weer aan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:21 schreef H.Flick het volgende:
IK GA ZATERDAG WEER!!!! Vip kaarten met etentje en de hele pleuriszooi erbij![]()
![]()
Dat mag nooit van YorinFM en die zijn tenslotte eigenaar van U2.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:24 schreef Sjimmie het volgende:
U2 morgenvroeg bij Giel Beelen? Zie http://giel.vara.nl.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:27 schreef Murray het volgende:
Er is inmiddels een 'Very good audience recording' van gisteren op de bekende u2 torrents site te vinden...
Misschien een coverband?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat mag nooit van YorinFM en die zijn tenslotte eigenaar van U2.
Kan ik ook doen, maar mn pa heeft DVD ook al, en dat vind ik nou net niet de moeite waard, behalve als ie even duur isquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:18 schreef Cure het volgende:
[..]
koop de limited, dvd'tje is erg leuk om te zien (vooral de versie van vertigo)
damn ik ben de bookmark naar die site kwijt....quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:27 schreef Murray het volgende:
Er is inmiddels een 'Very good audience recording' van gisteren op de bekende u2 torrents site te vinden...
Ff zoeken ...quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:27 schreef Murray het volgende:
Muts dat ik er ben... makkelijker kan haast nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:45 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
damn ik ben de bookmark naar die site kwijt....![]()
Voorkruipers had a really hard time in our section yesterdayquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:16 schreef cattie het volgende:
(Maar ik ben erg goed in voorkruipen...![]()
)
Van de frontpagequote:ik was er ook en het concert was waardeloos ! het geluid echode en galmde. wat een waardeloze plaats de ARENA !!!!!!!!!!!!
en al die meezingers ( elevation , vertigo , all i want is you , pride ) komen me strot uit! zing eens THE UNFORGETTABLE FIRE , PLEASE, WHEN I LOOK AT THE WORLD !!!
Dat is ook een van de weinige negatieve reacties die ik ben tegengekomen....quote:
quote:I'm Polish and I really regret I didn't attend the concert in Chorzow. The 13/07 show was my definitely my last Dutch U2 concert, period. Who the hell decided to give a concert in ArenA, the worst god damn sound nightmare you can image? The result was that I didn't understand a word from what Bono was saying and signing, not to mention The Edge's guitar, Adam's bass and Larry's drums. All I could hear was a horrible wall of noise. I really wanted this concert to be a one-of-the-lifetime experience and, damn, it was not. I was standing about 30 meters from the stage in a big pile of garbage, because (maybe it's only a Dutch custom) everybody seemed to confuse a rock concert with a picnic eating and drinking right next to the stage and leaving all that shit there. On top of it, some asshole who didn't want to miss the show and go to the toilet, pissed right next to me and other people in the middle of the stadium. Concluding: next U2 show I am attending will be in Poland and nowhere else.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |