Heb ik gisteren ook op tv gezien ja. Lag er zo'n miep bij helemaal in paniek... oh als we nu maar op tijd komen bij het concert.... LOLquote:
Iemand die gister was gegaan zei dat ie in van 117 zat en hij had prima zichtquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:14 schreef linebear het volgende:
ik heb net nog een kaartje bij GWK kunnen kopen, ben helemaal blijNa een niet al te beste sollicitatie toch nog goed nieuws vandaag
Zit in vak 117.... is dat nog te doen met beperkt zicht !?
Coole foto's Darklance!quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:07 schreef Darklance het volgende:
Een paar van mijn meest geslaagde foto's:
dat klopt niet helemaal kan ik je zeggen. De Arena is daardoor juist handiger dan stadions waar het meteen donker is. Alles wat opgenomen wordt is namelijk donkerder dan in werkelijkheid. Extra licht is dus alleen maar mooi meegenomen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:22 schreef Hawkeye het volgende:
[..]
Heb gisteren nog 's gekeken wat er allemaal aan camera's stond, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren.
Publiek is idd fantastisch voor een dvd, de Arena echter niet. Het blijft er gewoon veel te lang licht en daardoor komen lichteffecten niet echt goed over op tv.
Een opening als Elevation 2001 (hele zaal in 1x donker) was niet eens mogelijk geweest in de Arena.
En vooral dat Yorin erbovenquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:23 schreef linebear het volgende:
[..]
Heb ik gisteren ook op tv gezien ja. Lag er zo'n miep bij helemaal in paniek... oh als we nu maar op tijd komen bij het concert.... LOL![]()
Er... neequote:Op donderdag 14 juli 2005 17:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het wel veldkaartjes zijn..
Toen de verkoop net was geweest waren er toch 2 kaartjes voor 1000 euro verkocht ofzo?!quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Schandalig als je de prijzen op marktplaats ziet.
... op een deel van het podium, maar no way dat je wat op het grote scherm kunt zien... Maar zoals hier al eerder gezegd, je bent zo vrij als een vogeltje in de Arenaquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Iemand die gister was gegaan zei dat ie in van 117 zat en hij had prima zicht
Coole foto'squote:Op donderdag 14 juli 2005 17:23 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Coole foto's Darklance!
Na al dit podiumgeweld nu maar wat close-ups van onze helden!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan je overal heen als je eenmaal binnen bent dan?!quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:25 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
... op een deel van het podium, maar no way dat je wat op het grote scherm kunt zien... Maar zoals hier al eerder gezegd, je bent zo vrij als een vogeltje in de Arena
jippiequote:Op donderdag 14 juli 2005 17:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Iemand die gister was gegaan zei dat ie in van 117 zat en hij had prima zicht
Geen idee.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Toen de verkoop net was geweest waren er toch 2 kaartjes voor 1000 euro verkocht ofzo?!
Zijn wel goed hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:27 schreef linebear het volgende:
[..]
jippieHet is een dooddoener, maar er bij zijn is ook belangrijk
Moeten we blij zijn met The Music !?? Ken ze niet
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar iedereen die ver boven de 100 euro aanbiedt (en dat zijn er nogal wat): eikels.
Zou ik niet doen.. (tenminste bij de tribune) tenzij je staat bij de railing.. anders krijg je de hele tijd van 'ja, maar dit is mijn plaatsquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kan je overal heen als je eenmaal binnen bent dan?!
Be my guest!quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Coole foto's.
Mag ik daar wat van gebruiken voor 't verhaal op m'n weblog? Mijn pics zijn wat minder duidelijk zoals je hierboven kunt zien.
Ik zou inderdaad ook niet op de plek van een ander gaan zitten, maar je kunt inderdaad bij een railing gaan staan of op een trap gaan zitten...quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou ik niet doen.. (tenminste bij de tribune) tenzij je staat bij de railing.. anders krijg je de hele tijd van 'ja, maar dit is mijn plaats'
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:29 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad ook niet op de plek van een ander gaan zitten, maar je kunt inderdaad bij een railing gaan staan of op een trap gaan zitten...
Dus is het eigenlijk het lastigs voor jezelf, telkens opstaanquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Maar dan is het nog lastig voor de mensen die iets te drinken willen halen.. want jij moet dan steeds opstaan enzo..
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
twentemeisje> http://weblog.roelonline.net/archives/003454.php
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:43 schreef Waxxer het volgende:
Radiozender organiseert 'Geen U2-Week'
Uitgegeven: 14 juli 2005 17:20
HILVERSUM - Radiozender Kink FM organiseert de 'Geen U2-Week'. De muziek van U2 is vanaf zaterdag een week lang niet te horen op de alternatieve zender, zo laat Kink FM donderdag weten. De reden hiervoor is de stortvloed aan media-aandacht voor de Ierse band, die momenteel in Nederland is voor drie concerten in de Amsterdam ArenA.
"Er is natuurlijk niet zo veel mis met U2, maar veel van onze luisteraars zijn het mediabombardement eromheen spuugzat. Voor velen voelt een week zonder U2 als een verkwikkende vakantie", aldus programmaleider Arjen Grolleman. Hij sluit niet uit dat de zender dit soort weken in de toekomst vaker gaat organiseren "bijvoorbeeld met Alanis Morissette".
HILVERSUM - Radiozender Kink FM organiseert de 'Geen U2-Week'. De muziek van U2 is vanaf zaterdag een week lang niet te horen op de alternatieve zender, zo laat Kink FM donderdag weten. De reden hiervoor is de stortvloed aan media-aandacht voor de Ierse band, die momenteel in Nederland is voor drie concerten in de Amsterdam ArenA.
"Er is natuurlijk niet zo veel mis met U2, maar veel van onze luisteraars zijn het mediabombardement eromheen spuugzat. Voor velen voelt een week zonder U2 als een verkwikkende vakantie", aldus programmaleider Arjen Grolleman. Hij sluit niet uit dat de zender dit soort weken in de toekomst vaker gaat organiseren "bijvoorbeeld met Alanis Morissette".
Dat is ook weer waar ja....quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:24 schreef merino het volgende:
[..]
Toen ze in Boston tijdens de Elevation Tour opnamens gingen maken hebben ze een deel van het zaallicht aangehouden om de opnames beter te maken
Waardoor U2 dus weer in de media komtquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:50 schreef Cure het volgende:
Beetje krom, ze zoeken zelf nu de media om keihard te roepen dat ze géén U2 uit zenden....
Sterker nog, ze hebben extra licht in de zaal gehangen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:24 schreef merino het volgende:
Toen ze in Boston tijdens de Elevation Tour opnamens gingen maken hebben ze een deel van het zaallicht aangehouden om de opnames beter te maken
en een aanzienlijk deel van Nederland iTunes opstart i.p.v. de radio met Kinkquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waardoor U2 dus weer in de media komt
's ochtends om negen uur... naast ons stonden mensen die er dinsdagavond al waren gaan liggen.... dat leverde dus niet echt veel extra opquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:05 schreef LeonH het volgende:
@Twentemeisje: Hoelaat was je daar? Want dit is wel heuul errug dichtbij
Waar stond jij, Leon? Jij vertrok toch al om 4 uur ofzo hier uit het diepe zuiden??quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:05 schreef LeonH het volgende:
@Twentemeisje: Hoelaat was je daar? Want dit is wel heuul errug dichtbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |