Nanostray is super! vandaag lang mee bezig geweest en kan eruit concluderen dat dit een van de mooiere spellen is die de ds nu te bieden heeft.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:46 schreef mordradead het volgende:
is het een beetje een leuk spel? ik denk dat ik hem ook maar koop
In wereld 7 en zo weinig procent pasquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Zeker weten!
Ik zit nu in wereld 7 en op 20%. Jeeezus wat is het spel nu moeilijk!![]()
Dit vind ik al iets geloofwaardiger dan de review van gamespotquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:21 schreef knater het volgende:
[..]
Nanostray is super! vandaag lang mee bezig geweest en kan eruit concluderen dat dit een van de mooiere spellen is die de ds nu te bieden heeft.
Ik ben helemaal geen type die van shooters warm ga lopen, maar nanostray is echt uber, k snap ook niet waarom gamespot zo'n laag punt gegeven heeft, gelukkig hebben ze het mis.
Mocht je nog twijfelen, heb ik een reviewtje voor het eerst geplaatst http://games.fok.nl/userreview.php?urid=5590
165 dollar, dat is eerder de prijs van slechts 4 games als je naar de prijzen kijkt waarvoor DS games hier in de winkel liggen (40-45 euro).quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:16 schreef Webby het volgende:
Acn het is gewoon een gba flash card met een passme en ultra bad save support voor de prijs van 10 games, total useless dus so far..
Het is vooral opvallend hoe weinig games ze hebben gereviewedquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:53 schreef YourMaster het volgende:
Ik denk dat het wel meevalt, gamespot geeft gewoon niet erg snel hoge cijfers. Als een spel op Fok!Games een 6.8 ofzo krijgt hoef je hem gelijk niet te spelen, terwijl een 6.8 op zich gewoon een ruime voldoende is. Bij gamespot is een spel met een dergelijk cijfer ook best leuk om te doen.
Als je naar alle cijfers van de reviews kijkt zal je zelden een spel vinden waarbij gamespot een hoger cijfer geeft dan de "users". Bij de DS reviews heeft gamespot elke game dan ook een lager cijfer gegeven dan zijn users. Dit zou kunnen wijzen op een anti-ds houding, maar als je gaat kijken naar de andere platformen, vooral de psp, merk je dat de verschillen is cijfers tussen de users en gamespot zelf ongeveer hetzelfde zijn als bij de ds.
Nanostray heeft dan ook een makkelijke voldoende gekregen, en het lijkt me ook zeker geen topspel.
Voorlopig heeft de DS op gamespot nog geen onvoldoende gekregen, de psp wel.
http://www.gamespot.com/reviews.html?platform=ds
http://www.gamespot.com/reviews.html?platform=psp
Importquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Yoshi is idd leuk, maar niet 45 euro waard. Het is een opgevoerde minigame.
Een echte aanrader is Kirby Canvas Curse (import), da's een topper!
Hmmz.. misschien maar even langs assen heen gaanquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:00 schreef MMaRsu het volgende:
Hey Mordreth, ik zie dat je in Zwolle woont! Hier in assen zit de winkel Funatics ( hebben ook een website ), en die verkoopt Kirby voor 49,95. Je kunt hem via de site bestellen en hun verzendkosten zijn gratis.
Wario Ware Touched heeft geloof ik enkele spelletjes waarbij dat kan. Van tafeltennis weet ik het iig zeker. (de een speelt met de R-knop en de ander met de L-knop)quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:10 schreef Mordreth het volgende:
Er zijn ook spelletjes die je met z'n 2en op 1 DS kan doen? Wie o wie kan mij vertellen welke dat zijn.
hopen dat de opvolger wél de moeite waard isquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:22 schreef Ruzbeh het volgende:
De game Feel the Magic/Project Rub krijgt een opvolger. In japan heette Feel the Magic "Kimi no tame nara shineru" - I would die for you. De opvolger gaat "Akachan wa doko kara kuru no?" heten. Oftewel, Where do babies come from?
Ik ga op vakantie met m'n vriendin en dan is het leuk om soms eens een spelletje te spelen op de gameboy.. maar om nu een extra DS er voor aan te schaffen vind ik weer van de zottenquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk niet dat er nu al veel spellen zijn die dat ondersteunen.
Wel ondersteunen veel spellen single-card play: met 1 gamecard kun je multiplayeren met meerdere DS'en (de andere DS'en downloaden dan draadloos de benodigde data van degene met card)
Grapjes. Je kan gerust om de beurt proberen zo ver mogelijk proberen te komen of wat dan ook, maar samen spelen is er niet bij. Dat tafeltennis is geen game natuurlijk en doet niemand langer dan 20 seconden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:46 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Wario Ware Touched heeft geloof ik enkele spelletjes waarbij dat kan. Van tafeltennis weet ik het iig zeker. (de een speelt met de R-knop en de ander met de L-knop)
Yoshi moet je zeker aanschaffen. Waarom koop je hem niet via marktplaats? Reageer even op 10 adds dat je er 30 euro incl. voor over hebt en dan heb je hem overmorgen (vóór de vakantie) wel in huisquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:49 schreef Mordreth het volgende:
Ik ga op vakantie met m'n vriendin en dan is het leuk om soms eens een spelletje te spelen op de gameboy.. maar om nu een extra DS er voor aan te schaffen vind ik weer van de zotten
Fout. Je kan wel degelijk samen TEGELIJK spelen. De een zit aan de ene kant van de DS en de ander aan de andere kant. Ga het maar nakijken als je het niet gelooft, wijsneus.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:46 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Grapjes. Je kan gerust om de beurt proberen zo ver mogelijk proberen te komen of wat dan ook, maar samen spelen is er niet bij.
Kep het spel al 2 weken dus ik rush niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:32 schreef OnaNia het volgende:
[..]
In wereld 7 en zo weinig procent pas
Onderzoek de levels eens wat meer man, het gaat er niet alleen maar om om naar het einde te rushen!
Misschien ligt het aan mij, maar dit ziet er veel leuker uit dan andere sonic games. Ik krijg nu gewoon een positief gevoel bij deze screens.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:32 schreef RaymanNL het volgende:
Nieuwe sonic Rush screens:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet dat spel ook gewoon hebben, het lijkt me zo'n tof spel, maar het komt helaas uit in november, en dan moet ik al zoo veeeel games kopenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar dit ziet er veel leuker uit dan andere sonic games. Ik krijg nu gewoon een positief gevoel bij deze screens.
Geen enkele minigame, alleen wat van die vrij te spelen gadgets. En dat zijn echt geen spellen ofzo, als je een game met zijn tweeën op 1 ds wil spelen moet je warioware écht niet kopen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:23 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Fout. Je kan wel degelijk samen TEGELIJK spelen. De een zit aan de ene kant van de DS en de ander aan de andere kant. Ga het maar nakijken als je het niet gelooft, wijsneus.
Ik zei niet dat het een van de minigames was. En ook al staat het bij de gadgets, het is wel een spel. Orbit Ball en Pyoro staan ook bij de gadgets, maar dat zijn ook spellen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:39 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Geen enkele minigame, alleen wat van die vrij te spelen gadgets. En dat zijn echt geen spellen ofzo
Het is naar mijn weten het enige spel die die optie biedt, dus als je het leuk vindt kun je hem kopen.quote:als je een game met zijn tweeën op 1 ds wil spelen moet je warioware écht niet kopen.
Ja, en die papegaai ook! O, daar kan je trouwens ook met zijn 2en tegen praten, of met zijn 10en! WAUW 10 player multiplayer game!quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:55 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het een van de minigames was. En ook al staat het bij de gadgets, het is wel een spel. Orbit Ball en Pyoro staan ook bij de gadgets, maar dat zijn ook spellen.
Wario ware touched heb ik gister helemaal uitgespeeld, ik denk dat ik nu alle speeltjes heb. Ik heb Alle records gebroken, inc de records van de mini bonus speelgoed spelletjes, en jezus, wat is die Ashly boss moeilijk zegquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:39 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Geen enkele minigame, alleen wat van die vrij te spelen gadgets. En dat zijn echt geen spellen ofzo, als je een game met zijn tweeën op 1 ds wil spelen moet je warioware écht niet kopen.
En ik wil een PSP erbij!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:30 schreef darkskedar het volgende:
verdomme ik wil een ds
Geen kirby dus? Was je toevallig vandaag nog in die winkel?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:06 schreef Mordreth het volgende:
Ik heb toch yoshi gekocht.. superspel.. eindelijk weer eens een 2d platform spelletje in mijn klauwen
![]()
*blij is*
Nope.. had ik geen tijd meer voorquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geen kirby dus? Was je toevallig vandaag nog in die winkel?
Steek me de ogen nog even uitquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:00 schreef MMaRsu het volgende:
Hm dat suckt idd wel ja. Wat ik van Kirby heb gespeeld vond ik hem ook leuker dan Yoshi
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |