Troost je, ik wilde kirby hebben , en daaar wil ik best 45 euro voor dokken. dus ik loop in utrecht de DRgames in, kijk naar kirby, zie er 60!!! euro op staan omdat het uit canada komt,quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:40 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Waar ik nou enorm van baal is op allemaal van die import sites DS-games voor zo'n 25 tot 30 euro zien staan.. maar dat je móet betalen met een creditcard.
Die heb ik niet, en als arme scholier heb ik niet genoeg inkomen om wel zo'n ding te kunnen krijgen. En dus moet ik gewoon per game 20 euro meer betalen... BelachelijkNintendo Europa, doe hier eens wat aan!
![]()
![]()
Daar zijn de meeste ook 60 euro of meer...quote:Op maandag 25 juli 2005 10:13 schreef remcheese het volgende:
[..]
Troost je, ik wilde kirby hebben , en daaar wil ik best 45 euro voor dokken. dus ik loop in utrecht de DRgames in, kijk naar kirby, zie er 60!!! euro op staan omdat het uit canada komt,
ff omgerekend,
de game kost 28 euro (als je canadese dollar naar euro omrekend, want hij kwam uit canada zag ik op t hoesje)
, 5 euro verzending
en 10 euro winst willen maken
dan kost de game 48 euro, DAT had ik nog willen dokken voor een import, maar er DAN nog eens 11 euro bovenop gooien onder het mom van "import" dan probeer je naar mijn idee de klant een beetje hard te!
dus wat kun je dan doen :
www.zuiderpark-computers.nl
doe ik ook tegenwoordig na tips hier op t forum, betaal je i.i.g. een redelijke prijsvoor je game.
Maar daar kost het verzenden toch heel veel?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:25 schreef mordradead het volgende:
www.videogamesplus.ca daar kun je met paypal betalen
Wat is de levertijd van die gasten?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:25 schreef mordradead het volgende:
www.videogamesplus.ca daar kun je met paypal betalen
135,50 euro voor een ds met mario is niet duurquote:Op maandag 25 juli 2005 12:05 schreef Webby het volgende:
Wat is er zo goedkoop dan aan dvdboxoffice? Klopt de koers van de gwk koersconverter?
Als ik 225 canadese dollars omreken kom ik uit op 160 euro voor een DS. Dat is 20 euro duurder dan bij de MediaMarkt?
Deze games had Majesco trouwens in ontwikkeling :quote:Op maandag 25 juli 2005 00:57 schreef Lexie het volgende:
Hopen dat ik Nanostray dan nog op tijd gekocht heb. Dit wordt vast een collecor's item
bij dvdboxofice gewoon de currency op euro's ingesteldquote:Op maandag 25 juli 2005 12:53 schreef Webby het volgende:
135, waar haal je die koers vandaan dan?
Kut dat waren allemaal interessante titelsquote:Op maandag 25 juli 2005 13:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Deze games had Majesco trouwens in ontwikkeling :
A Boy and his Blob
Age of Empires
Black & White Creatures
Bust a Move DS
Guilty Gear: Dust Strikers
Ik heb de optie idd gevonden nu. Er staat wel bij dat dit een indicatie is. Als ik bij de abn en gwk kijk is de koers 1.475 dan is de DS toch echt 152 euro.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:12 schreef mordradead het volgende:
bij dvdboxofice gewoon de currency op euro's ingesteld
Voor garantie zou ik zeker in nederland kopen. Desnoods een gebruikte DS. Vind je voor 100 tot 125 wel incl. spel (vraag en aanbod)quote:Op maandag 25 juli 2005 13:35 schreef Webby het volgende:
Ik heb net voor mijn verjaardag genoeg geld bij elkaar om een DS te kopen. Ik vraag me gewoon af wat verstandig is, in het buitenland of in nl kopen. Ook ivm dode pixel probleem en garantie.
Het voordeel is natuurlijk wel Mario 64 er gratis bij. Is het op dvdbox btw 110V USA?
Ik heb nog even het "goed" gecontroleerd (www.xe.com/ucc, ik geloof dat die altijd up-to-date zijn) en daar zie ik dat de ds inclusief mario 64 zelfs 153.679 EUR kostquote:Op maandag 25 juli 2005 13:22 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik heb de optie idd gevonden nu. Er staat wel bij dat dit een indicatie is. Als ik bij de abn en gwk kijk is de koers 1.475 dan is de DS toch echt 152 euro.
Klopt dat aangegeven bedrag in euro's op dbdboxoffice ook echt degene zijn die je ziet op je afrekening van je credit card?
lijkt me duidelijk... tenzij je courier shipping wilt wat dat ook moge zijnquote:The price you see is the price you pay. There are no additional charges for shipping or handling
Hoe kom je aan nintendogs?? (die is toch noch niet uitquote:Op maandag 25 juli 2005 14:47 schreef Michelinmannetje het volgende:
Voor garantie zou ik zeker in nederland kopen. Desnoods een gebruikte DS. Vind je voor 100 tot 125 wel incl. spel (vraag en aanbod)![]()
Heb ik hem ook vandaan, incl. Mario64 en Nintendogs
Vorige eigennaar heeft hem uit Japan vandaan. Is inderdaad de japanse versie.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:37 schreef Muhrijn het volgende:
[..]
Hoe kom je aan nintendogs?? (die is toch noch niet uit)
Pre-order.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:00 schreef lelibel het volgende:
Ik zie animal crossing bij zuiderpark al tussen de US spellen staan? Hoe kan dat?
Het spel heeft voor mij maar 1 groot minpunt, en dat is dat hij zo verdomde makkelijk is. Pas in de laatste chapter kom je een keer een puzzel tegen waarvoor je een stuk moet backtracken. Verder ligt de oplossing van een puzzel meestal niet verder weg dan de vorige kamer.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:59 schreef mordradead het volgende:
Dus eigenlijk is het gewoon een leuk spel
zijn er geen minpunten
Ze weten toch nog niet eens wanr het spel uit komt?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:19 schreef OnaNia het volgende:
Pre-order.
Nou en?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:16 schreef lelibel het volgende:
[..]
Ze weten toch nog niet eens wanr het spel uit komt?
Dat maakt niet uit. Als ze het wel weten krijg je 'em zo snel mogelijk na de release op je deurmat!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:16 schreef lelibel het volgende:
[..]
Ze weten toch nog niet eens wanr het spel uit komt?
Ik ben er ook mee bezig maar doe bewust rustig aan. Ik wil het niet te snel uitspelen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:35 schreef Cheiron het volgende:
Bijna Another Code uitgespeeld. Geweldig een point en click adventure op de DS, dat werkt echt geweldig! Het spel heeft voor mij maar 1 groot minpunt, en dat is dat hij zo verdomde makkelijk is. Pas in de laatste chapter kom je een keer een puzzel tegen waarvoor je een stuk moet backtracken. Verder ligt de oplossing van een puzzel meestal niet verder weg dan de vorige kamer.
De pluspunten:
- Het verhaal
- De graphiscs (op een aantal bewegende stukjes na)
- Point and click op de DS!
- Speelt heerlijk weg
Zeker weten!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
vandaag kirby's canvas curse gekocht , toppertje
Nanostray is super! vandaag lang mee bezig geweest en kan eruit concluderen dat dit een van de mooiere spellen is die de ds nu te bieden heeft.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:46 schreef mordradead het volgende:
is het een beetje een leuk spel? ik denk dat ik hem ook maar koop
In wereld 7 en zo weinig procent pasquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Zeker weten!
Ik zit nu in wereld 7 en op 20%. Jeeezus wat is het spel nu moeilijk!![]()
Dit vind ik al iets geloofwaardiger dan de review van gamespotquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:21 schreef knater het volgende:
[..]
Nanostray is super! vandaag lang mee bezig geweest en kan eruit concluderen dat dit een van de mooiere spellen is die de ds nu te bieden heeft.
Ik ben helemaal geen type die van shooters warm ga lopen, maar nanostray is echt uber, k snap ook niet waarom gamespot zo'n laag punt gegeven heeft, gelukkig hebben ze het mis.
Mocht je nog twijfelen, heb ik een reviewtje voor het eerst geplaatst http://games.fok.nl/userreview.php?urid=5590
165 dollar, dat is eerder de prijs van slechts 4 games als je naar de prijzen kijkt waarvoor DS games hier in de winkel liggen (40-45 euro).quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:16 schreef Webby het volgende:
Acn het is gewoon een gba flash card met een passme en ultra bad save support voor de prijs van 10 games, total useless dus so far..
Het is vooral opvallend hoe weinig games ze hebben gereviewedquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:53 schreef YourMaster het volgende:
Ik denk dat het wel meevalt, gamespot geeft gewoon niet erg snel hoge cijfers. Als een spel op Fok!Games een 6.8 ofzo krijgt hoef je hem gelijk niet te spelen, terwijl een 6.8 op zich gewoon een ruime voldoende is. Bij gamespot is een spel met een dergelijk cijfer ook best leuk om te doen.
Als je naar alle cijfers van de reviews kijkt zal je zelden een spel vinden waarbij gamespot een hoger cijfer geeft dan de "users". Bij de DS reviews heeft gamespot elke game dan ook een lager cijfer gegeven dan zijn users. Dit zou kunnen wijzen op een anti-ds houding, maar als je gaat kijken naar de andere platformen, vooral de psp, merk je dat de verschillen is cijfers tussen de users en gamespot zelf ongeveer hetzelfde zijn als bij de ds.
Nanostray heeft dan ook een makkelijke voldoende gekregen, en het lijkt me ook zeker geen topspel.
Voorlopig heeft de DS op gamespot nog geen onvoldoende gekregen, de psp wel.
http://www.gamespot.com/reviews.html?platform=ds
http://www.gamespot.com/reviews.html?platform=psp
Importquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Yoshi is idd leuk, maar niet 45 euro waard. Het is een opgevoerde minigame.
Een echte aanrader is Kirby Canvas Curse (import), da's een topper!
Hmmz.. misschien maar even langs assen heen gaanquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:00 schreef MMaRsu het volgende:
Hey Mordreth, ik zie dat je in Zwolle woont! Hier in assen zit de winkel Funatics ( hebben ook een website ), en die verkoopt Kirby voor 49,95. Je kunt hem via de site bestellen en hun verzendkosten zijn gratis.
Wario Ware Touched heeft geloof ik enkele spelletjes waarbij dat kan. Van tafeltennis weet ik het iig zeker. (de een speelt met de R-knop en de ander met de L-knop)quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:10 schreef Mordreth het volgende:
Er zijn ook spelletjes die je met z'n 2en op 1 DS kan doen? Wie o wie kan mij vertellen welke dat zijn.
hopen dat de opvolger wél de moeite waard isquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:22 schreef Ruzbeh het volgende:
De game Feel the Magic/Project Rub krijgt een opvolger. In japan heette Feel the Magic "Kimi no tame nara shineru" - I would die for you. De opvolger gaat "Akachan wa doko kara kuru no?" heten. Oftewel, Where do babies come from?
Ik ga op vakantie met m'n vriendin en dan is het leuk om soms eens een spelletje te spelen op de gameboy.. maar om nu een extra DS er voor aan te schaffen vind ik weer van de zottenquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk niet dat er nu al veel spellen zijn die dat ondersteunen.
Wel ondersteunen veel spellen single-card play: met 1 gamecard kun je multiplayeren met meerdere DS'en (de andere DS'en downloaden dan draadloos de benodigde data van degene met card)
Grapjes. Je kan gerust om de beurt proberen zo ver mogelijk proberen te komen of wat dan ook, maar samen spelen is er niet bij. Dat tafeltennis is geen game natuurlijk en doet niemand langer dan 20 seconden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:46 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Wario Ware Touched heeft geloof ik enkele spelletjes waarbij dat kan. Van tafeltennis weet ik het iig zeker. (de een speelt met de R-knop en de ander met de L-knop)
Yoshi moet je zeker aanschaffen. Waarom koop je hem niet via marktplaats? Reageer even op 10 adds dat je er 30 euro incl. voor over hebt en dan heb je hem overmorgen (vóór de vakantie) wel in huisquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:49 schreef Mordreth het volgende:
Ik ga op vakantie met m'n vriendin en dan is het leuk om soms eens een spelletje te spelen op de gameboy.. maar om nu een extra DS er voor aan te schaffen vind ik weer van de zotten
Fout. Je kan wel degelijk samen TEGELIJK spelen. De een zit aan de ene kant van de DS en de ander aan de andere kant. Ga het maar nakijken als je het niet gelooft, wijsneus.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:46 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Grapjes. Je kan gerust om de beurt proberen zo ver mogelijk proberen te komen of wat dan ook, maar samen spelen is er niet bij.
Kep het spel al 2 weken dus ik rush niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:32 schreef OnaNia het volgende:
[..]
In wereld 7 en zo weinig procent pas
Onderzoek de levels eens wat meer man, het gaat er niet alleen maar om om naar het einde te rushen!
Misschien ligt het aan mij, maar dit ziet er veel leuker uit dan andere sonic games. Ik krijg nu gewoon een positief gevoel bij deze screens.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:32 schreef RaymanNL het volgende:
Nieuwe sonic Rush screens:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet dat spel ook gewoon hebben, het lijkt me zo'n tof spel, maar het komt helaas uit in november, en dan moet ik al zoo veeeel games kopenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar dit ziet er veel leuker uit dan andere sonic games. Ik krijg nu gewoon een positief gevoel bij deze screens.
Geen enkele minigame, alleen wat van die vrij te spelen gadgets. En dat zijn echt geen spellen ofzo, als je een game met zijn tweeën op 1 ds wil spelen moet je warioware écht niet kopen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:23 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Fout. Je kan wel degelijk samen TEGELIJK spelen. De een zit aan de ene kant van de DS en de ander aan de andere kant. Ga het maar nakijken als je het niet gelooft, wijsneus.
Ik zei niet dat het een van de minigames was. En ook al staat het bij de gadgets, het is wel een spel. Orbit Ball en Pyoro staan ook bij de gadgets, maar dat zijn ook spellen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:39 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Geen enkele minigame, alleen wat van die vrij te spelen gadgets. En dat zijn echt geen spellen ofzo
Het is naar mijn weten het enige spel die die optie biedt, dus als je het leuk vindt kun je hem kopen.quote:als je een game met zijn tweeën op 1 ds wil spelen moet je warioware écht niet kopen.
Ja, en die papegaai ook! O, daar kan je trouwens ook met zijn 2en tegen praten, of met zijn 10en! WAUW 10 player multiplayer game!quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:55 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het een van de minigames was. En ook al staat het bij de gadgets, het is wel een spel. Orbit Ball en Pyoro staan ook bij de gadgets, maar dat zijn ook spellen.
Wario ware touched heb ik gister helemaal uitgespeeld, ik denk dat ik nu alle speeltjes heb. Ik heb Alle records gebroken, inc de records van de mini bonus speelgoed spelletjes, en jezus, wat is die Ashly boss moeilijk zegquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:39 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Geen enkele minigame, alleen wat van die vrij te spelen gadgets. En dat zijn echt geen spellen ofzo, als je een game met zijn tweeën op 1 ds wil spelen moet je warioware écht niet kopen.
En ik wil een PSP erbij!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:30 schreef darkskedar het volgende:
verdomme ik wil een ds
Geen kirby dus? Was je toevallig vandaag nog in die winkel?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:06 schreef Mordreth het volgende:
Ik heb toch yoshi gekocht.. superspel.. eindelijk weer eens een 2d platform spelletje in mijn klauwen
![]()
*blij is*
Nope.. had ik geen tijd meer voorquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geen kirby dus? Was je toevallig vandaag nog in die winkel?
Steek me de ogen nog even uitquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:00 schreef MMaRsu het volgende:
Hm dat suckt idd wel ja. Wat ik van Kirby heb gespeeld vond ik hem ook leuker dan Yoshi
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |