Speelbaar met twéé stylussen!quote:Op zondag 17 juli 2005 18:17 schreef Lexie het volgende:
Zou er geen online speelbare trommelgame voor de DS uitkomen?![]()
omfg wie zit daar op te wachtenquote:Op zondag 17 juli 2005 18:17 schreef Lexie het volgende:
Wat jij nou allemaal lult.. voor zover ik weet staat nintendo niet eens op de tokyo game show.. maar zouden ze zelf ( misschien ) een event doen..quote:Op zondag 17 juli 2005 14:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens de Famitsu brengt Nintendo waarschijnlijk info uit tijdens de Tokyo Game Show 2005 (Sep 16-18) over de DS online netwerk.
Je wilt tegen mij trommelen hehquote:Op zondag 17 juli 2005 18:17 schreef Lexie het volgende:
Heeee, ik was hier diegene die schaamteloos reclame maakte voor zijn site.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:58 schreef JoostP het volgende:
Voor de peeps die Another Code nog niet in hun bezit hebben, doe mee met deze prijsvraag!
Ah, wat sneu...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had trouwens vandaag een vrouw bij de klantenservice waarvan het zoontje zn DS had laten vallen. Bovenste scherm gebroken
En die moeder maar moppperen tegen dat ventje "dat moet je zelf betalen" en 'de komende tijd geen spelletjes voor jou, want je moet je Gameboy laten maken"
Zo zielig
Kosten gaan ws 50 - 75 euro zijn
Wel zielig, maar ook eigen schuld, ik ben vroeger altijd voorzichtig geweest met mijn gameboy, dat ding doet het nog steeds ( of zegt dat meer over Nintendo dan over mijquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had trouwens vandaag een vrouw bij de klantenservice waarvan het zoontje zn DS had laten vallen. Bovenste scherm gebroken
En die moeder maar moppperen tegen dat ventje "dat moet je zelf betalen" en 'de komende tijd geen spelletjes voor jou, want je moet je Gameboy laten maken"
Zo zielig
Kosten gaan ws 50 - 75 euro zijn
Ik heb zelfs het klepje voor de linkkabel nogquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wel zielig, maar ook eigen schuld, ik ben vroeger altijd voorzichtig geweest met mijn gameboy, dat ding doet het nog steeds ( of zegt dat meer over Nintendo dan over mij)
.
5x Metroid Demo, 4x Europees, ULTIEME MULTIPLAYER ERVARING MET JE VRIENDENquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt 6 keer MP:Hunter en 4 keer WW:Touched
Wat hebben jullie toch met sprungquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:46 schreef lelibel het volgende:
Welke heb je nog niet... Nja als je in NL wilt sprung of project rub? Als je gaat importen zou ik zeker Kirby doen.
Sprung is de killer app voor de DSquote:
Roy! Je hebt bomberman gespeeld! Moet wel! hoe wassiequote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt 6 keer MP:Hunter en 4 keer WW:Touched
Ik had toch al een eerste impressie ergens gepost? Ik kan iig zeggen dat het Bomberman is, die iets trager aanvoelt als dat ik had verwacht. Prima spel dus om zo af en toe op te pikken en ideaal om in multiplayer te spelen. Ik ben echter vooral bezig met Meteos.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Roy! Je hebt bomberman gespeeld! Moet wel! hoe wassie![]()
Lees de handleiding.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meteos is best moeilijk. Ik kom elke keer zo tegen de 3 minuten aan en dan gaat het me te snel. Zo af en toe 3,15 maar meer lukt nietOverigens snap ik nog niet helemaal wat ik met het fusion gedoe kan doen en hoe 'simple' mode werkt?
Ghehe, handleidingen gebruik ik alleen als ik écht iets niet snapquote:
Wel jammer dat ze zoveel hebben moeten inleveren op het grafische vlak om die 60FPS te behalenquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:50 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Tony Hawk. 60 Frames per second & Online wifi.
Ik vind het er juist wel leuk en fris uitzien zo celshaded.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze zoveel hebben moeten inleveren op het grafische vlak om die 60FPS te behalen
Ja uiteraard goed dat ze het gedaan hebben voor de performance, maar persoonlijk vind ik het gewoon jammerquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:16 schreef BMH het volgende:
Je kunt beter dit doen dan uber korrelige realistische graphics.
Leg eens uit waarom dan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja uiteraard goed dat ze het gedaan hebben voor de performance, maar persoonlijk vind ik het gewoon jammer
De ngage draait 10 fps.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:25 schreef mordradead het volgende:
Ik snap ook niet dat het er zo uitziet, zelfs op de ngage zag het er beter uit
Ik vind het er toch best wel leuk uit zien, dat korrelige zie je niet op je DS, schat ikquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:50 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Tony Hawk. 60 Frames per second & Online wifi.
Als ik aan een Tony Hawk game denk dan denk ik niet aan cell-shaded graphics, maar gewoon de oude stijl zoals ze bij de andere versies hebben gebruikt. Gewoon persoonlijke voorkeur dat ik het niet bij Tony Hawk vind passenquote:
quote:The people over at PSP Domain have announced that they have a running (somewhat) DS emulator for the PSP. Here is what they had to say:
Thats right decided to reveal that we are working on a Nintendo DS emulator for the psp. It is a port of the current build of iDeaS emulator for the Pc . As stated before this release is nowhere near finished and wont be for a while. It is currently running at about 4 fps and no sound it only runs a few demos and metroid intro and there is currently no controls. More on the 25th August. For the non believers i will post video as soon as my camcorder is back from repairs.
Nutteloos imo.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:08 schreef mikando18 het volgende:
Ze zijn bezig met een Ds emulator voor de PSP, over een omgekeerde wereld gesproken![]()
[..]
![]()
Dat gaat toch nooit werkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:08 schreef mikando18 het volgende:
Ze zijn bezig met een Ds emulator voor de PSP, over een omgekeerde wereld gesproken![]()
[..]
![]()
Is aangekondigd door Nintend ('Organizer Plus'), maar niks meer van gehoord.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:48 schreef Evil_Jur het volgende:
Als ze eens een gamepack uitbrengen waarmee je de DS kunt gebruiken als organizer, dat lijkt me wel wat.
en browser/mailen/chatten natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:48 schreef Evil_Jur het volgende:
Als ze eens een gamepack uitbrengen waarmee je de DS kunt gebruiken als organizer, dat lijkt me wel wat.
-IGN.comquote:Exclusive DS game exclusively revealed on IGN at 3pm PST.
Dat lijkt mij een heel goed planquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:30 schreef YourMaster het volgende:
[..]
en browser/mailen/chatten natuurlijk.
quote:The Firefox browser for the Nintendo DS, using its wireless capabilities to conect internet via Wi-Fi. Firefox DS.
Leuk voor e-mails versturen.. Maar daar houd het ook bij op. Misschien een RSSje.quote:
Waarom staat europa er niet fatsoenlijk bijquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:09 schreef BMH het volgende:
All Numbers Are Accurate Through March 2005 As Per Nintendo
Nintendo DS Hardware
Japan - 2,120,000
America - 2,190,000
Other - 950,000
Total - 5,270,000
Nintendo DS Software
Japan - 3,820,000
America - 4,750,000
Other - 1,920,000
Total - 10,490,000
Om dezelfde reden dat wij altijd als laatste de games zien verschijnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarom staat europa er niet fatsoenlijk bij![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarom staat europa er niet fatsoenlijk bij![]()
In Amerika is het spel haast nergens te krijgen. Er gaan geruchten dat Majesco van 2 medium grote aantal games naar 1 hele kleine is gegaan omdat ze beina failliet is. Volgens EB, Target & Best buy komt het spel al helemaal nooit meer binnen.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:45 schreef BMH het volgende:
[..]
In Amerika is het spel haast nergens te krijgen. Er gaan geruchten dat Majesco van 2 medium grote aantal games naar 1 hele kleine is gegaan omdat ze beina failliet is. Volgens EB, Target & Best buy komt het spel al helemaal nooit meer binnen.
![]()
Dat zou erg spijtig zijn, ik kon hem in ieder geval gewoon bestellen bij dvdboxoffice. Nu hopen dat hij dan ook daadwerkelijk ooit opgestuurd wordtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:45 schreef BMH het volgende:
[..]
In Amerika is het spel haast nergens te krijgen. Er gaan geruchten dat Majesco van 2 medium grote aantal games naar 1 hele kleine is gegaan omdat ze beina failliet is. Volgens EB, Target & Best buy komt het spel al helemaal nooit meer binnen.
![]()
Leuk dat mensen zich nog zo gemakkelijk laten neppen.quote:
Wie is EGM dan ook helemaalquote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:40 schreef gamecube_master het volgende:
EGM:
Nanostray: 5.0, 5.0, 5.0
![]()
Ze gaven ook al andere hele goede spellen voor andere consoles gigantisch lage cijfers
Electronic Gaming Monthly.quote:
Een CC kost hoogstens 11 euro per jaar ofzo, heb je dat niet eens?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:40 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Die heb ik niet, en als arme scholier heb ik niet genoeg inkomen om wel zo'n ding te kunnen krijgen.
Of studiefinanciering.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:51 schreef Yankee_One het volgende:
Je krijgt alleen cc als de bank wat zekerheid heeft over je financiele situatie, am I right?
een vast inkomen dus oid...
Besides, als ik 20 euro voor games uitgeef heb ik zéker wel 11 euroquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:51 schreef OnaNia het volgende:
Een CC kost hoogstens 11 euro per jaar ofzo, heb je dat niet eens?
1 game importeren en je hebt de CC-kosten er dus eigenlijk al uit.
Kun je me die sites vertellen? Kijk mijn mams heeft wél een cc, en dan dok ik het gewoon weer aan haar, zo doe je datquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:40 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Waar ik nou enorm van baal is op allemaal van die import sites DS-games voor zo'n 25 tot 30 euro zien staan.. maar dat je móet betalen met een creditcard.
Die heb ik niet, en als arme scholier heb ik niet genoeg inkomen om wel zo'n ding te kunnen krijgen. En dus moet ik gewoon per game 20 euro meer betalen... BelachelijkNintendo Europa, doe hier eens wat aan!
![]()
![]()
Moet je eens 5 spellen tegelijk kopen!;)quote:Op zondag 24 juli 2005 19:41 schreef Mr.Happ-E het volgende:
maar schokkend genoeg bespaar je dan nog steeds 10 euro op een (al dan niet non-) game. Dat is toch niet best als je er zo over nadenktIk hoop dat ik snel antwoord krijg
quote:Er zullen geen spellen van Majesco meer worden verscheept, tenzij het bedrijf word opgekocht door een ander bedrijf. Dit betekend dat het pas verschenen Nanostray voor de Nintendo DS in de Verenigde Staten in gelimiteerde oplage beschikbaar is.
Er is nog een sprankje hoop (of dit is weer fake):quote:Op zondag 24 juli 2005 20:03 schreef BMH het volgende:
Het is zover... Majesco heeft faillisement aangevraagd..
[..]
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:58 schreef lelibel het volgende:
Wie kan er een lijstje opnoemen van de spellen die op dit moment allemaal in de running zijn voor de DS?
Denk nie dat mu mams daar nou zo snel mee instemtquote:Op zondag 24 juli 2005 13:59 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Jij bestelt voor mij, ik betaal jou, jij betaalt jouw mamaDe oplossing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |