fantastisch natuurlijjkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:42 schreef lelibel het volgende:
En hoe bevalt het?
Import rules. Lekker goedkoopquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:34 schreef knater het volgende:
van 4cr:
dat wordt dus gewoon weer importeren!
Ja baasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Geef es wat goede en betrouwbare links voor import.
Ik importeerde laatst van www.dvdboxoffice.com en dat beviel me zeer goed. Prijzen op de site zijn in Canadese dollar, dus alles is lekker goedkoopquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Geef es wat goede en betrouwbare links voor import.
whoei dan ga ik kirby canvas curse daar kopen!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik importeerde laatst van www.dvdboxoffice.com en dat beviel me zeer goed. Prijzen op de site zijn in Canadese dollar, dus alles is lekker goedkoop
Ik heb slechte ervaringen met dvdboxoffice, wat spellen daar willen kopen, krijg ik een mailtje dat m'n credit card niet goed is, ook zie ik dat de verzending nog vrij lang duurt tov videogamesplus.ca ik heb daar de beste ervaringen mee, nog nooit een probleem gehad en heb toch aardig wat spullen gekocht.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik importeerde laatst van www.dvdboxoffice.com en dat beviel me zeer goed. Prijzen op de site zijn in Canadese dollar, dus alles is lekker goedkoop
Maar daar moet je wel 5 euro verzendkosten betalenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:12 schreef knater het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met dvdboxoffice, wat spellen daar willen kopen, krijg ik een mailtje dat m'n credit card niet goed is, ook zie ik dat de verzending nog vrij lang duurt tov videogamesplus.ca ik heb daar de beste ervaringen mee, nog nooit een probleem gehad en heb toch aardig wat spullen gekocht.
Jep, de DS is regiovrij.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:28 schreef Floepsje het volgende:
toch maar voor de zekerheid ff vragen, je kan toch spellen uit de US op een in nederland gekochte DS spelen?
tjah, maar echt leuk kan ik het toch niet noemen. Van elke minigame zijn er ongeveer 3 subvarianten, die elkaar telkens opvolgen. Om nou alle 180 minigames 20 keer te spelen vind ik wel een beetje heel erg saai. Ik heb tot nu toe 2 gouden kroontjes maar dan heb ik het ook wel gezien met dat unlocken...quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:31 schreef OnaNia het volgende:
Het gaat erom om overal de high score te halen, niet alleen maar eventjes alle spelletjes "te zien".
dan koop ik die ook maar want die is slechts 30 euro bij de lokale media marketquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bomberman DS is cool, lekker zoals altijd knallenEnige minpuntje is dat het een tikje trager is dan Bomberman 5, mijn all time favourite Bomberman
Ik kan niet wachten om dit zaterdag in multiplayer te spelen
23. Ze leveren hem niet gratis.quote:
Cool, waar heb je hem besteld?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:06 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb inmiddels mn blauwe DSEn heb er meteen 2 spellen bijgekocht: polarium en sprung
Ik denk bij lik-sang? Daar staat iig wel de foto:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:57 schreef Michelinmannetje het volgende:
Cool, waar heb je hem besteld?
Heb je ook een foto?
Voor de honderdste keer: alle poppetjes een keertje spelen is NIET uitspelen. Nu moet je nog alle highscores halen om alle extra's te unlocken.quote:
Wel. Je hebt in elk spel gewoon 'uitspelen' en alles op 100% uitspelen. Dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:55 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Voor de honderdste keer: alle poppetjes een keertje spelen is NIET uitspelen. Nu moet je nog alle highscores halen om alle extra's te unlocken.
Worms Armageddon was zooo vet, hopen dat het net zo leuk wordt, al helemaal via het draadloze netwerk dat er aan zit te komenquote:
Bij nedgame, ik wilde eerst importeren bij videogamesplus maar met de huidige stand van de euro heb ik em toch maar in nederland gehaald. De foto die lelibel post is trouwens van de pokepark editie en die heb ik niet. Ik heb de gewone blauwe, dus dezelfde kleur maar zonder pokemon logoquote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:57 schreef Michelinmannetje het volgende:
[..]
Cool, waar heb je hem besteld?
Heb je ook een foto?
Een must have voor mij persoonlijk, is er al een release date bekend?quote:
http://gba.n64europe.com/index.php?id=3848quote:In a small inquiry by Blizzard, it appears that the company is indeed interested in throwing in some Nintendo DS games...
In Blizzards most recent newsletter, the company asked its readers whether they are interested in buying the strategy game Diablo II on the Nintendo DS (and Sony PSP) if it would feature wireless multiplaying options. Right after this question, Blizzard continued with asking whether the readers would buy Realtime Strategy game StarCraft on the Nintendo DS (sorry, no PSP here).
Blizzard has not yet announced any plans for development for the Nintendo DS (nor for the Sony PSP), but is showing interest in the handheld business once more after its Lost Vikings and Rock 'n' Roll Racing on the GameBoy Advance.
Ik denk dat veel mensen hier al een DS hebbenquote:Op zondag 17 juli 2005 00:57 schreef Tibor het volgende:
ik heb een ds te koop, check vraag en aanbod bij interesse!
dat zou wel ontzettend bruut zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 02:04 schreef mikando18 het volgende:
Diablo 2 en/of starcraft naar de ds?
[..]
http://gba.n64europe.com/index.php?id=3848
Coolquote:Op zondag 17 juli 2005 14:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens de Famitsu brengt Nintendo waarschijnlijk info uit tijdens de Tokyo Game Show 2005 (Sep 16-18) over de DS online netwerk.
Binnen 5 maand kan ik je kart besmijten met bananen. Dat is een beloning waar ik nog wel een eeuw op kan wachten.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Cool
Ik kan niet wachten
Maar het duurt nog zo lang![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Binnen 5 maand kan ik je kart besmijten met bananen. Dat is een beloning waar ik nog wel een eeuw op kan wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |