abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28787064
Merken jullie ook dat als je bijvoorbeeld in de spiegel kijkt bij een Albert Heijn met dat ranzige TL-buis verlichting dat je er veel minder knap uitziet dan dat je thuis doet voor de spiegel? Hoe kan dat en welke spiegel moet je nou geloven?

Zelf denk ik dat bij TL-buis verlichting je huid op een lelijke manier verlicht wordt zodat zelfs knappe mensen er lelijk uit kunnen zien als ze op dat moment in een spiegel kijken.

Merken jullie dit ook?
Soms heb je zin in paprika chips, het kan ook voorkomen dat je wat meer zin hebt in gezoute chips. Over het algemeen vind ik het fijner als ik zin heb in gezoute chips, omdat dat beter samen gaat met cola.
  Milf donderdag 14 juli 2005 @ 00:09:01 #2
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_28787080
Hoe "hoe harder het licht" hoe fletser je wordt. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:09:40 #3
86305 Markman
Grappig hier.
pi_28787096
LICHT

hoe donkerder hoe lekkerder ;-)
pi_28787278
Dat heb ik ook wel eens.....kijk in de ene spiegel en dan denk ik: Ik ben klaar om te gaan.
Kom je langs een andere spiegel en dan denk je: Wat zie jij er uit.........

Kwestie van de slechte spiegels uit je huis flikkeren
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_28787310
In de paskamers van winkels vind ik mezelf er vaak ook stukken beter uitzien in een bepaalde outfit dan vervolgens thuis
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:21:14 #6
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_28787368
Is puur kwestie van belichting idd. Kan niks anders bedenken.
Stop the world, I want to get out.
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:31:22 #7
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_28787576
Heel vaag ja. Je moet eens een spiegel pakken en in je tuin gaan staan of buiten ergens en dan kijken. Zie je vaak heel wat beter hoe je eruit ziet
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_28788115
daglicht/zonlicht laat idd hele andere details van je gezicht en je huid bijv zien dan de gemiddelde badkamerverlichting die vaak zacht is. (als je geen tl in je badkamer hebt hangen that is dan want daarmee ziet iedereen er beroerd uit vind ik)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:59:43 #9
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_28788284
ik heb het altijd bij de kapper. De spiegel hier op mijn kamer geeft een vaag beeld van mezelf, dus ik doe me haar altijd in de badkamer
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_28788487
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:08 schreef PaprikaChips het volgende:
Merken jullie ook dat als je bijvoorbeeld in de spiegel kijkt bij een Albert Heijn met dat ranzige TL-buis verlichting dat je er veel minder knap uitziet dan dat je thuis doet voor de spiegel? Hoe kan dat en welke spiegel moet je nou geloven?

Zelf denk ik dat bij TL-buis verlichting je huid op een lelijke manier verlicht wordt zodat zelfs knappe mensen er lelijk uit kunnen zien als ze op dat moment in een spiegel kijken.

Merken jullie dit ook?
Dat heeft iedereen, kwestie van lichtinval.
pi_28789021
Maar de grote vraag blijft dan alsnog: welke spiegel moet je nu vertrouwen
Ik doe hier niet aan mee.
  donderdag 14 juli 2005 @ 01:35:08 #12
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_28789034
Ijdelheid.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_28789404
helaas heeft de lelijkste spiegel gelijk.
Net als foto's..
pi_28790310
Lijkt me niet per sé waar aangezien bijv. TL-licht misschien een lelijker beeld geeft dan gewoon daglicht
pi_28790327
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:18 schreef thaleia het volgende:
In de paskamers van winkels vind ik mezelf er vaak ook stukken beter uitzien in een bepaalde outfit dan vervolgens thuis
Bij mij is het juist andersom. Ik kom altijd met een pokke humeur zo'n kleedhokje uit en thuis vind ik mezelf eigenlijk wel okay.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_28790390
vroegah bij de Shell op kantoor had je van die mooie 'gerookt glas' spiegels in de toiletten, heel goed voor het humeur en het ego

man, wat was ik daar mooi in de wc
gewoon dat beeld vasthouden de rest vd dag en iedere andere spiegel mijden
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 14 juli 2005 @ 03:15:59 #17
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_28790496
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 03:05 schreef milagro het volgende:
vroegah bij de Shell op kantoor had je van die mooie 'gerookt glas' spiegels in de toiletten, heel goed voor het humeur en het ego

man, wat was ik daar mooi in de wc
gewoon dat beeld vasthouden de rest vd dag en iedere andere spiegel mijden
Etalageruiten verzachten lelijke trekjes ook altijd nogal doeltreffend
pi_28790529
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 03:15 schreef Lkw het volgende:

[..]

Etalageruiten verzachten lelijke trekjes ook altijd nogal doeltreffend
onverwachte spiegels in die etalage daarentegen
  donderdag 14 juli 2005 @ 03:26:17 #19
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_28790565
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 03:20 schreef milagro het volgende:

[..]

onverwachte spiegels in die etalage daarentegen
Yep. Opeens de kille werkelijkheid, en je ziet er dan altijd witter en ongezonder uit dan je denkt
pi_28797857
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 03:26 schreef Lkw het volgende:

[..]

Yep. Opeens de kille werkelijkheid, en je ziet er dan altijd witter en ongezonder uit dan je denkt
Echt he
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_28799383
Je moet jezelf eens checken in je achteruitkijkspiegel in de auto, dan ben je echt graflelijk, ik wel tenminste.
pi_28799586
quote:
Dat doet me denken aan een aflevering van Seinfeld van laatst
Daar werd beweerd dat in sommige kledingzaken spiegels aanwezig zijn die de klant slanker moet doen lijken. Geloof absoluut dat die spiegels er zijn, maar raar blijft het wel. Als het echt zo'n verschil maakt zal het, eenmaal thuis gekomen, altijd tegenvallen en grote kans dat ik het dan alsnog omruil.

En wat betreft dat felle licht... Als een fotograaf op een feest zijn flitser niet goed heeft ingesteld, zie ik er achteraf altijd veel slechter uit dan dat ik me op dat moment voelde. Of zou dat meer met de hoeveelheid drank te maken hebben dan?
pi_28799721
Op dat soort momenten, dat je jezelf graflelijk vind in zo'n spiegel, denken jullie dan van 'hm zal ik dan toch niet zo knap zijn?' Of kijken jullie als je thuis komt dan nog even snel in de spiegel om dan te denken 'zie je wel, niks aan de hand '

Ik doe dat laatste .
Soms heb je zin in paprika chips, het kan ook voorkomen dat je wat meer zin hebt in gezoute chips. Over het algemeen vind ik het fijner als ik zin heb in gezoute chips, omdat dat beter samen gaat met cola.
pi_28799801
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:49 schreef PaprikaChips het volgende:
Op dat soort momenten, dat je jezelf graflelijk vind in zo'n spiegel, denken jullie dan van 'hm zal ik dan toch niet zo knap zijn?' Of kijken jullie als je thuis komt dan nog even snel in de spiegel om dan te denken 'zie je wel, niks aan de hand '

Ik doe dat laatste .
Ik ook! Snel de badkamer op, diffuse licht aan, OOOOOHH man zie je wel, niks aan het handje.
*opgeluchte zucht*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28800238
Er zitten vaak ook hobbels en bobbels in (goedkope) spiegels, zeker bij passpiegels kan dat gekke effecten hebben.

Was een paar jaar geleden met een vriendin in een winkel die voor de pashokjes een hele spiegelwand had. Heel vreemd om te zien hoe je figuur veranderde als je langs de verschillende spiegelplaten liep: in sommige spiegels lijk je echt dikker of juist slanker dan in andere!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_28800500
Het wordt tijd voor een fotoshop spray
Gewoon effe over het lijf dan wel hoofd sprayen en je ziet er ook irl uit als een plaatje
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:11:48 #27
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_28800614
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_28800708
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 02:57 schreef MUUS het volgende:

[..]

Bij mij is het juist andersom. Ik kom altijd met een pokke humeur zo'n kleedhokje uit en thuis vind ik mezelf eigenlijk wel okay.
Dat heb ik ook!!

Ennee bij de kapper heb ik het ook altijd heel erg, zit je altijd uur in de spiegel voor je te staren, voel ik me ook nooit echt beter door eigenlijk

Vooral die pashokjes bij de Hunkemoller zijn erg!!
pi_28800818
Ik heb dat altijd met lachspiegels

Neuj
pi_28801019
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:09 schreef milagro het volgende:
Het wordt tijd voor een fotoshop spray
Gewoon effe over het lijf dan wel hoofd sprayen en je ziet er ook irl uit als een plaatje
Het erge is dat dat al bestaat, dat je je lichaam kan airbrushen voor een fotoshoot ofzo Zoudoen ze ook cellulitusopvulmiddel hebben?
pi_28801414
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:21 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Het erge is dat dat al bestaat, dat je je lichaam kan airbrushen voor een fotoshoot ofzo Zoudoen ze ook cellulitusopvulmiddel hebben?
wist ik niet... hoewel, je hebt wel die pantyspray, idd, die je benen een pantylook geven (alsof dat mooi is ik haaaaaaat panties, of ze moeten zwart zijn en dan aangetrokken zijn enkel om ze zsm weer uit te trekken, wink wink )

gewoon dichtmetselen met gips, die putjes en daar dan bruin zonder zon overheen

(terwijl gewoon suiker uit je menu schrappen al afdoende is natuurlijk)
pi_28801789
licht is inderdaad de boosdoener. Over het algemeen is een blauwiger licht lelijker en een gelig licht (zoals kaarslicht, dat heeft een lage kleurtemperatuur) vaak mooier. Flitslicht heeft een hoge kleurtemperatuur en je ziet dan alle kleuren op je gezicht beter (dus ook die rode vlekjes, blauwe wallen onder de ogen enz.)
Pastelkleuren in de kamer met spiegels en zacht licht zijn een garantie voor een mooi spiegelbeeld.

De meeste winkels kunnen wel wat doen aan hun pashokjes. Lijkt me dat mensen niet iets gaan kopen als ze er slecht in uitzien in de spiegel van het pashokje.
pi_28804321
In Japan hadden ze spiegel in een winkel gehangen waardoor de vrouwen dunner leken, die winkel had een dikke aanklacht gehad
pi_28804385
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:41 schreef octopussy het volgende:
licht is inderdaad de boosdoener. Over het algemeen is een blauwiger licht lelijker en een gelig licht (zoals kaarslicht, dat heeft een lage kleurtemperatuur) vaak mooier. Flitslicht heeft een hoge kleurtemperatuur en je ziet dan alle kleuren op je gezicht beter (dus ook die rode vlekjes, blauwe wallen onder de ogen enz.)
Pastelkleuren in de kamer met spiegels en zacht licht zijn een garantie voor een mooi spiegelbeeld.

De meeste winkels kunnen wel wat doen aan hun pashokjes. Lijkt me dat mensen niet iets gaan kopen als ze er slecht in uitzien in de spiegel van het pashokje.
Bijenkorf gebruikt bijvoorbeeld om die reden gelig halogeenlicht door de hele winkel.
  donderdag 14 juli 2005 @ 16:11:34 #35
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_28804697
Weet je WAT erg is? De pashokjes bij de H&M!!! Daar heb je behalve TL-licht ook nog eens spiegels van alle kanten, zodat je elk putje niet alleen aan de voorkant, maar ook aan de achterkant ziet. (Oh dus zo ziet mijn kont eruit........
I see you're drinking 1%. Is that 'cause you think you're fat? 'Cause you're not. You could be drinking whole if you wanted to.
pi_28804963
Ik kan niet eens in de spiegel kijken, als ik er voor ga staan dan barst hij van ellende uitelkaar. Heb ondertussen al een paar duizend jaar ongeluk
pi_28805009
Geweldig dit topic, en ik maar altijd denken dat ik gewoon gek was. En idd, de spiegels bij H&M zijn best confronterend door aan drie muren van de pashokjes spiegels op elkaar gericht te hebben. Vanavond weer kleding kopen, zal dus de rest van de avond weer pesthumeur hebben door die spiegels
  Moderator / Miss SHO donderdag 14 juli 2005 @ 16:22:39 #38
22592 crew  Ole
pi_28805103
Sommige spiegels maken je ietsje slanker idd.. Of zijn getint, waardoor je niet zo eng wit ziet
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_28805479
De vorm van de spiegel zelf is trouwens ook van belang. Een rechthoekige spiegel geeft een andere indruk van jezelf dan bijvoorbeeld een ronde of vierkante.
pi_28806009
De ergste spiegel die ik tot nu toe ben tegengekomen moet toch wel de achteruitkijkspiegel in de auto zijn. Man o man die's op zich al een reden om maar gewoon de fiets te pakken
pi_28811026
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:11 schreef Abigail het volgende:
Weet je WAT erg is? De pashokjes bij de H&M!!! Daar heb je behalve TL-licht ook nog eens spiegels van alle kanten, zodat je elk putje niet alleen aan de voorkant, maar ook aan de achterkant ziet. (Oh dus zo ziet mijn kont eruit........
die spiegels aan alle kanten vind ik juist eigenlijk wel handig!
pi_28815238
Ik had het laatst op vakantie: verlichting als in een mortuarium...

Ik wil me 's ochtends scheren, knip dat lichtje aan boven de spiegel...zie echt zo wit als een lijk, helemaal blauw onder m'n ogen.

Maar goed, was echt vreemd, ik ben vrij getint van mezelf. Ga ik 's middags naar het strand, ga even pissen bij een strandtent, kijk daar in de spiegel en zie een bruin hoofd als een neger
pi_28815301
Als ik mezelf in sommige spiegels zie... schrik ik me kapot, haha. Maar in andere spiegels kan ik er best mee door . Licht maakt zo'n verschil!
~ You are what you love, not what loves you ~
pi_28815618
Ik heb dat ook, die grote spiegel in mijn kamer maakt me echt heel chagarijnig, de spiegel op de kaptafel beneden juist niet. Altijd als ik weg ga kijk ik daar even snel in en dan word ik weer wat verzekerder en de rest van de dag vermijd ik alle spiegels
The only thing to fear, is running out of beer!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 10:34:05 #45
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_28823762
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:00 schreef Mauritsz het volgende:
Ik had het laatst op vakantie: verlichting als in een mortuarium...

Ik wil me 's ochtends scheren, knip dat lichtje aan boven de spiegel...zie echt zo wit als een lijk, helemaal blauw onder m'n ogen.
Haha, dat ken ik, tijdje terug in een hotel merkte ik dat de badkamerlamp daar licht gaf alsof er een grote bouwlamp op je kop gericht stond. Daar wordt je niet vrolijk van op de vroege ochtend
Ik ben daarna maar met een zakspeigeltje voor het raam gaan staan. Daglicht is ook niet verdoezelend, maar toch wat flatterender dan zo´n felle bouwlamp...

Als ik mezelf opmaak dan check ik dat ook altijd in daglicht voor ik weg ga. ´s Avonds als ik uitga ofzo mag het ook wel gewoon de badkamerlamp zijn, veel lichter wordt het dan toch nergens.

In winkels onderling merk ik ook altijd veel verschil. Ik ben wel eens in winkels geweest waar je de verlichting in je paskamer kon intellen, op een daglichtfunctie bijvoorbeeld. Soms kan dat heel handig zijn.

Het ergste vind ik nog altijd de zonnebank. Als ik naar mijn lijf onder de zonnebank kijk zie ik altijd allemaal oneffenheden die ik in ander licht nooit zie en een huid als een lijk. Gelukkig ga ik er nooit lang onder, want het is niet bevorderlijk voor je zelfvertrouwen. Vooral niet nu ik denk cellulitus te krijgen
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:49:11 #46
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_28827658
Sommig licht geeft idd erg veel detail weer, een beetje teveel soms.
pi_28827760
Ik ga ook nooit met de lift, want daar hangt ook zo'n heel erge lelijkmaakspiegel.

Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:58:59 #48
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28827912
Alweer dat licht. Altijd dat licht dat roet in het eten gooit

Ik vermijd spiegels zoveel mogelijk. Sowieso spiegels die details weergeven. Het moet dus zo donker mogelijk zijn als ik in de spiegel kijk. Op de badkamer wel prettig tijdens het tandenpoetsen en scheren. Daar is hier gelukkig geen fel licht.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:16:45 #49
27699 Ravage
thinking about you
pi_28828384
In de ene spiegel zit m'n gezicht er ook breder (en dus dikker) uit dan in de andere spiegel.. Dat moet haast wel komen doordat een spiegel enigzins hol of bol staat.

(Je weet pas echt zeker dat een spiegel hol is als je jezelf ondersteboven ziet )
i'm not living, i'm just killing time
pi_28828542
Ja heb ik ook....
Maar wat ik wel vreemd vind is dat mijn vrienden nooit lelijker worden wanneer we de supermarkt binnenstappen. Dus als ik daar in een spiegel kijk, ben ik fucking lelijk, terwijl vrienden er normaal uit zien....
We are born crying, live complaining, and die disappointed.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:43:20 #51
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_28829180
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 13:22 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Ja heb ik ook....
Maar wat ik wel vreemd vind is dat mijn vrienden nooit lelijker worden wanneer we de supermarkt binnenstappen. Dus als ik daar in een spiegel kijk, ben ik fucking lelijk, terwijl vrienden er normaal uit zien....
Mischien denken ze ook wel zo van wat ben ik lelijk en mijn vriend knap?? Trouwens supermarkt spiegels zijn levensgevaarlijk ja
pi_28829485
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:00 schreef Rhanna het volgende:
In Japan hadden ze spiegel in een winkel gehangen waardoor de vrouwen dunner leken, die winkel had een dikke aanklacht gehad
Dat heb ik ook een keer gezien in een winkel in Turkije!
Maar ik schrok me juist wezenloos, want ik ben al tamelijk lang en vrij dun, en een spiegel die je langer en dunner maakt is dan niet bepaald flatterend
pi_28829658
we zijn tenminste niet alleen in ons leed, dames en heren, dat is al een troost
pi_28829719
quote:
Ja heb ik ook....
Komt a) omdat je bij anderen minder op details let en kritischer voor jezelf bent en b) omdat die vrienden zelf ook denken dat ze er goed uitzien, maar jij weet dat ze er echt zo uitzien als in die winkelspiegel en eigenlijk zijn jullie dus allemaal fucking lelijk.
pi_28830485
Ik vind dat we de supermarkt spiegels niet hoeven te geloven, ik weet zeker dat als Johnny Depp de Albert Heijn binnen loopt en hij kijkt daar in een spiegel, dan denkt ie van 'wie is dat? dat ben ik toch zeker niet?'.

Maar het is inderdaad wel vervelend om er in sommige spiegels met irritante verlichting er slecht uit te zien, je gaat dan wel twijfelen welke spiegel je nu eigenlijk moet geloven, maar ik zeg, geloof nooit een spiegel met TL verlichting.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_28834318
Zo kan ik mijn haar hier thuis alleen maar in de badkamer doen. Dat is de enige spiegel waar het goed kan, bij de anderen ziet het er nooit uit. (Lijkt het, misschien wel)
pi_28835316
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:14 schreef JeroenV het volgende:
Zo kan ik mijn haar hier thuis alleen maar in de badkamer doen. Dat is de enige spiegel waar het goed kan, bij de anderen ziet het er nooit uit. (Lijkt het, misschien wel)
Dat is merkwaardig. Zoals al eerder gezegd bepaalt het soort licht in grote mate je verschijning, d.w.z. zachte vs harde kleuren (aan TS: wat dacht je dan??? ) , maar de snit van je haar valt hier niet onder
"Spread before you is your soul, so forever hold the dreams within your hearts.Through nature's inflexible grace.... I'm learning to live...."
pi_28841818
omg geweldig topic! Ik altijd maar denken dat ik de enige was die zo onzeker en obsessedwas om dat continu op te merken .

Whehehe, ik ken het dus ook. Zal dan idd wel door het licht komen
pi_28842290
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:45 schreef PlanetX het volgende:

[..]

Dat is merkwaardig. Zoals al eerder gezegd bepaalt het soort licht in grote mate je verschijning, d.w.z. zachte vs harde kleuren (aan TS: wat dacht je dan??? ) , maar de snit van je haar valt hier niet onder
Ook dit komt door de lichtval. In de douche zie ik alles goed van voren en schijnt er niet te veel licht op mijn haar. In de andere kamer heb ik last van het licht dat van buiten komt en boven is het te donker.
pi_28845351
Ik vind het licht in de pashokjes van Esprit-winkels altijd heel anders! Dan lijkt het net of ik ineens felblauwe ogen heb, terwijl het in andere spiegels helemaal niet zo opvalt haha
pi_28846172
Laat me raden...dit zijn je spiegels?

Fingerspitzgefühl
pi_28846914
Ik heb trouwens nog geen spiegels opgemerkt in de supermarkt hier
Maar stel dat supermarktspiegels dus wel degelijk aanwezig zijn...
dan loop ik toch liever langs een AH spiegel dan langs een ALDI spiegel
pi_28846941
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:59 schreef octopussy het volgende:
Ik heb trouwens nog geen spiegels opgemerkt in de supermarkt hier
Maar stel dat supermarktspiegels dus wel degelijk aanwezig zijn...
dan loop ik toch liever langs een AH spiegel dan langs een ALDI spiegel
ALDI
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:04:24 #64
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_28857038
Goed topic, ik kan me helemaal aansluiten bij het merendeel van de mensen hier.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zaterdag 16 juli 2005 @ 15:00:04 #65
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_28858199
Bij de AH heb je de 'beste' spiegels heb ik gemerkt. Als je er daar knap uit ziet,... dan zie je er overal knap uit. CHICKS No Problemo dan
pi_28860674
Ik maak me altijd op onder fel TLlicht, kan het alleen maar mee vallen daarna haha.
pi_28861057
daglicht van de zijkant, van 1 zijkant is redelijk funest, evenals licht van onderaf.
daglicht van alle kanten is stukken aangenamer
licht van een kaars is ideaal, dat ben je moooooooooooooi
pi_28862021
Inderdaad, heb ik ook heel vaak.
pi_30699845
tvp

Gister nog wat kleren wezen kopen, in ongeveer de helft van alle paskamers zag ik er wel goed uit, in de andere helft was het echt verschikkelijk, vooral bij 1tje, die was zo hard en fel verlicht, dat leek wel een operatiekamer.

Maar nu weet ik nog steeds niet welke spiegels je moet geloven!
pi_30700030
De spiegels bij de H&M vind ik juist heel fijn. Van mij mogen ze dat overal wel doen. Je ziet ook best vaak vrouwen op straat die er van de voorkant heel leuk uit zien, maar dat hun broek aan de achterkant voor geen meter zit. Ook dat je bij H&M kan kiezen tussen twee soorten licht vind ik wel heel handig.

En in tl licht ziet inderdaad iedereen er beroerd uit. Vooral in de metro hier denk ik vaak dat ik er heel beroerd uit zie, maar als ik dan rondkijk heeft iedereen opeens van die enorme kringen onder z'n ogen.
Sanity is (not) statistical
pi_30700644
en natuurlijk ligt het er ook aan, uit welke hoek 't lichtbron vandaan komt
pi_30701517
Mja ik vind licht dat van voren komt het mooist natuurlijk, als er een felle lichtbron op je rug schijnt en je kijkt dan in een spiegel dan zie je er niet uit.
pi_30729642
Iedereen zit er mooier uit in zacht licht. Het mooiste voorbeeld zijnde TL-buizen tijdens het uitgaan, die maken iedereen onbedoeld heel erg lelijk.
  maandag 19 september 2005 @ 16:38:28 #74
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_30729927
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:52 schreef Myers het volgende:
Mja ik vind licht dat van voren komt het mooist natuurlijk, als er een felle lichtbron op je rug schijnt en je kijkt dan in een spiegel dan zie je er niet uit.
Licht van voren geeft juist meer detail weer.
pi_30730189
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:38 schreef Varr het volgende:

[..]

Licht van voren geeft juist meer detail weer.
Geloof me, bij sommigen hoef je geen details te zien. Daar zijn de contouren al genoeg bij.
pi_30731508
Ik ben bang voor de spiegels bij de Hunkemoller.... In die spiegels (in Nijmegen tenminste) lijkt mijn huid doorschijnend, vooral in mijn hals zie ik overal aders lopen Net of ik doorzichtig ben
Alles wat ik daar aantrek ziet er afschuwelijk uit, dus sinds die spiegels daar hangen heb ik er niks meer gekocht
Ik heb dit nog nooit bij andere spiegels gehad trouwens
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_30732093
Ja heb ik ook hoor. Bij de ene spiegel denk ik: "heej, je ziet er goed uit kerel!" en bij de andere denk ik: "mijn hemel, ik moet geen basisschoolleraar worden!" Nee maar even serieus, het heeft wel degelijk met de verlichting, maar ook met de omgeving (achtergrond) te maken. Fel neplicht maakt altijd lelijk, terwijl sfeerverlichting en een warme omgeving je er heerlijk uit laten zien.
pi_30732137
quote:
Ja heb ik ook....
Wat grappig ! Ik heb dat precies zo. Als ik een ander in welke spiegel dan ook zie, dan zie ik hem of haar in die spiegel zoals ik hem of haar ter plekke direct zie. En dan denk ik: zie ik er zelf dan echt zo uit zoals in de spiegel?!?!?! Maar dat is niet zo. Het zit allemaal tussen de oren. Dat is hetzelfde als dat je jezelf hoort en jezelf ziet op video bijvoorbeeld. Je bent het niet gewend om jezelf te ervaren buiten jezelf en dus is het iedere keer weer vreemd, de ene keer positief, de andere keer negatief. Maar iemand anders ziet jou zoals je bent, of je nu buiten de supermarkt staat (realistisch beeld) of binnen (niet-realistisch).
pi_30732177
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:45 schreef PlanetX het volgende:

[..]

Natuurlijk ziet een kapsel er bij ieder licht ook weer anders uit en dus ook in iedere spiegel lijkt het weer anders.
pi_30732232
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:00 schreef Hammet het volgende:
omg geweldig topic! Ik altijd maar denken dat ik de enige was die zo onzeker en obsessedwas om dat continu op te merken .

Whehehe, ik ken het dus ook. Zal dan idd wel door het licht komen
Ja, ik ben ook wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben met dit 'probleem' . Maar ik sla er geen acht meer op tegenwoordig. Zolang ik geen negatieve reacties krijg van andere mensen, ga ik er van uit dat het allemaal wel mee zal vallen.
  maandag 19 september 2005 @ 19:32:57 #81
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_30735247
Je spiegelbeeld in treinramen (en sowieso spiegelbeelden in ramen over het algemeen) zijn al helemaal funest voor je zelfvertrouwens
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_30735418
In de plaatselijke stamkroeg waar ik kom hebben ze een getinte spiegel op de herentoilet, als je het niet weet valt het eigenlijk bijna niet op.

Dus een heleboel mensen die een stuk of 10 bier op hebben en redelijk aangeschoten naar de wc gaan om effe de blaas te legen, komen opgewekt terug nadat ze in de spiegel hebben gezien dat ze er nog prima uit zien zodat ze nog 10 bier gaan drinken.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 19 september 2005 @ 20:19:18 #83
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_30736775
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_30746659
Grappig topic, ik heb hetzelfde

Ik vraag me ook nog altijd af of mensen mij zien zoals ik mezelf in een spiegel of op een foto zie...
(op foto's vind ik mezelf er altijd heel anders uitzien dan in een spiegel)
pi_30746964
Leuk en herkenbaar topic, H&M spiegels zijn echt erg idd.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:00:09 #86
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_30754973
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:08 schreef PaprikaChips het volgende:

Merken jullie dit ook?
da's logisch. Bij Albert Heijn moet je altijd je "ik-kijk-zo-ongeïnteresseerd-mogelijk-voor-me-uit-zodat-mij-geen-straatkrant-wordt-aangeboden"-gezicht opzetten. Voor je langs de spiegel loopt is deze nog niet weggetrokken..
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_30759120
gelukkig hebben ze in de kroeg geen tl-buizen.
alhoewel in belgie wel soms
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_31730283
Hoi mensen! Tvp!

Ik heb zojuist een spiegel even meegenomen de tuin in, dus gewoon puur daglicht.

Wat ik mij nu dus afvraag is of dit het allerjuiste beeld geeft van hoe andere mensen jou zien, ik neem aan van wel?
pi_31730443
Wit licht toch? Zon komt daar aardig mee overeen dacht ik zo. Voorlopig mijd ik iig de spiegel in de gang :\.
pi_31733394
quote:
Ik heb het exact andersom, in de paskamer ben ik dik, lelijk en vol met putjes (terwijl ik die toch echt niet heb ) en thuis zie ik er weer gewoon uit
pi_31733438
Volgens mij wordt dit alles veroorzaakt door een complot.
pi_31733752
Hunkemöller is het ergst
  donderdag 27 oktober 2005 @ 20:00:03 #93
37248 BertV
Klei indiaan
pi_31733965
De sportschool "van mij" heeft spiegels waarin ik breder lijk.
Ik verdenk ze ervan dat ze er iets mee hebben gedaan (ik zie ze er voor aan)

In andere spiegels heb ik er namelijk geen "last" van.
Handgemaakt
pi_36310684
Hebben jullie weleens, dat je er op sommige foto's totaal anders uit ziet dan in de spiegel? En dan bedoel ik dus echt, dat je jezelf alleen maar herkent aan de kleding die je aan hebt op de foto. Hoe kan zoiets eigenlijk?
pi_36311090
Klopt idd, ik dacht wel eens hoe ik zoveel verschillende gezichten had: op foto's soms echt een rothoofd, soms ook niet, in spiegels hetzelfde.
Toen ik een zus van me tegen iemand hoorde zeggen dat als ze in een bepaalde spiegel in het huis keek er altijd knap uitzag wist ik dat ik niet de enige was
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_36316292
Ik vind mezelf er in de spiegel (thuis iig) meestal wel mooi uitzien maar op foto's echt compleet asymetrisch ofzo
pi_36319499
ik ben altijd knap.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_36319560
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:11 schreef partyyboyy het volgende:
ik ben altijd knap.
Da's wel een sterke op zich.
  zaterdag 8 april 2006 @ 02:53:21 #99
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36757987
Ik werd vandaag bij de dokter geconfronteerd met een afschuwelijk spiegelbeeld van mezelf, ik zag er echt verschrikkelijk uit. In de spiegels van de AH zie ik er meestal wel goed uit en de spiegels van de Trekpleister vind ik ook positief voor mijn zelfbeeld, ondanks dat die hele winkel verlicht wordt met TL-verlichting.

Het blijft een raar iets, spiegels en verlichting. Maar al met al ben ik er nog steeds niet uit wat nou het meest betrouwbare beeld geeft.
pi_36758145
HEEEEEEEEEEEEL herkenbaar!!!

je hebt spiegels die donkerder zijn dan hun broertjes en zusjes, dat is het verschil

ik heb mijn badkamerspiegel vervangen voor een donkere spiegel, en voel me nu heel de dag de bink
pi_36762062
Ik kan je een leuk voorbeeld geven van een spiegel die je meteen alle zelfverzekerdheid in de grond boort....
Als ik bij de tandarts op de stoel lig en net de mondhygieniste met haar kleurvloeistof aan de gang is geweest. Dan zegt ze, kijk maar even mee en duwt me een spiegel in de hand. Dan doe ik mn best om vooral op mn mond te focussen (is natuurlijk ook de bedoeling) maar als dat ff misgaat en je ziet hoe de rest eruit ziet in dat licht.... daar wordt je niet blij van

In pashokjes ed is er idd nogal een verschil. Ook bij gewone spiegels die in kledingwinkels hangen. Soms flatteren spiegels ook teveel vind ik. Als ik bij de Cosmo naar de kapper ga denk ik altijd van, mmmm, dat ziet er zeer ok uit maar een keer bij een andere kapper leek het wel of ik een erge ziekte onder de leden had en durfde ik met moeite naar mezelf te kijken... Toch zijn de meest confronterende spiegels toch het beste denk ik. Dan kan het in de realiteit enkel meevallen Ik denk dat het met foto's en belichting hetzelfde verhaal is. Op sommige foto's zie je er op hetzelfde moment helemaal top uit en op andere foto's om te schieten..
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_36763475
Hoe weet je dan wat de realiteit is? Dat kan je niet weten omdat je altijd een beeld van jezelf vormt met behulp van spiegels ed.
Een 'confronterende' spiegel laat dus uiterlijke kenmerken zien die misschien niet leuk zijn om te zien en waar niets aan valt te doen. Daar ga je je toch alleen maar rot door voelen? Als ik mezelf in een 'flaterende' spiegel zie, dan is mijn humeur daarna alleen maar beter.
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:28:47 #103
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36766987
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:08 schreef octopussy het volgende:
Een 'confronterende' spiegel laat dus uiterlijke kenmerken zien die misschien niet leuk zijn om te zien en waar niets aan valt te doen.
Maar zien andere mensen die kenmerken bij jou net zo als dat jij ze bij jezelf ziet?
pi_36767817
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:28 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Maar zien andere mensen die kenmerken bij jou net zo als dat jij ze bij jezelf ziet?
Nee, dat is hetzelfde als dat je met je vrienden oid ergens langs een spiegel loopt en denkt dat je er zelf ontzettend lelijk uitziet terwijl de anderen er 'gewoon' uitzien . En ook als je je eigen stem hoort dat het dan heel vaag klinkt.
pi_36767832
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:28 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Ik denk het wel
pi_36767882
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:09 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik denk het wel
Precies, je denkt het wel. Godzijdank.
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:14:34 #107
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36767947
Maar er zal toch wel een spiegel zijn die het meest natuurlijke en meest betrouwbare beeld van jezelf geeft, zoals anderen jou zien? Of blijft dit een utopie?
pi_36768141
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:14 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Maar er zal toch wel een spiegel zijn die het meest natuurlijke en meest betrouwbare beeld van jezelf geeft, zoals anderen jou zien? Of blijft dit een utopie?
Dat zal in de buitenlucht zijn denk ik zelf.
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:22:21 #109
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36768151
Als iemand zoals Orlando Bloom of Tom Cruise (2 mannen die door vrouwen toch vaak wel bloedmooi gevonden worden) zichzelf in een "slechte" spiegel bekijken met fletse verlichting, zullen zij dan ook denken op dat moment: "My god, wat zie ik er gaar uit!"

pi_36768269
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:22 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Als iemand zoals Orlando Bloom of Tom Cruise (2 mannen die door vrouwen toch vaak wel bloedmooi gevonden worden) zichzelf in een "slechte" spiegel bekijken met fletse verlichting, zullen zij dan ook denken op dat moment: "My god, wat zie ik er gaar uit!"

Ik heb wel van sterren zulke dingen gehoord ja. J. Lopez geloof ik. En de meesten zijn natuurlijk ook niet zo knap als wij ze zien met al hun plamuurlagen etc.
pi_36768402
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:22 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

Niet te vergelijken, ook de mannelijke acteurs zitten eerst een eeuwigheid in de make-up voordat de camera's gaan draaien. Vooral ivm het felle licht, zodat ze er dus wat toonbaarder uitzien. (bijna) iedereen kan er fantastisch uitzien met de juiste make-up hulpmiddelen
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:32:17 #112
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36768410
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:27 schreef LedZep het volgende:
En de meesten zijn natuurlijk ook niet zo knap als wij ze zien met al hun plamuurlagen etc.
True, alhoewel ik denk dat dat meer voor de vrouwen dan voor de mannen geld. Want het lijkt me toch niet dat al die Hollywood mannen vol met plamuur zitten buiten de set om, of toch mischien wel??
pi_36768496
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

True, alhoewel ik denk dat dat meer voor de vrouwen dan voor de mannen geld. Want het lijkt me toch niet dat al die Hollywood mannen vol met plamuur zitten buiten de set om, of toch mischien wel??
Weet ik eigenlijk niet zo. Maar in films e.d. zal er wel veel aan geknutseld worden denk ik.
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:37:05 #114
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36768549
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:35 schreef LedZep het volgende:

[..]

Weet ik eigenlijk niet zo. Maar in films e.d. zal er wel veel aan geknutseld worden denk ik.
Dat is 1 ding wat sowieso zeker vast staat, in films zit iedereen onder een plamuurlaag.
pi_36771137
Als je op google zoekt naar plaatjes van Leonardo Dicaprio, dan kom je veel foto's tegen waar hij er echt superslecht uitziet, en dan bedoel ik de foto's die niet uit een film komen.

Zo loopt hij er de laatste paar jaren altijd bij geloof ik, behalve in films dan. Terwijl veel meiden toch gaan kwijlen bij hem.
pi_36771548
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:13 schreef Myers het volgende:
Als je op google zoekt naar plaatjes van Leonardo Dicaprio, dan kom je veel foto's tegen waar hij er echt superslecht uitziet, en dan bedoel ik de foto's die niet uit een film komen.

[afbeelding]

Zo loopt hij er de laatste paar jaren altijd bij geloof ik, behalve in films dan. Terwijl veel meiden toch gaan kwijlen bij hem.
Dat is idd een zuigfoto

Leonardo
  zaterdag 8 april 2006 @ 19:00:00 #117
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_36772437
quote:

[afbeelding]

Als je veel geld hebt en bekend bent heb je geen good looks nodig om meisjes te doen kwijlen
pi_36772494
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:56 schreef Off-ShoRe het volgende:
De ergste spiegel die ik tot nu toe ben tegengekomen moet toch wel de achteruitkijkspiegel in de auto zijn. Man o man die's op zich al een reden om maar gewoon de fiets te pakken
Vreselijk inderdaad

En dna ook de zijspiegel waarin je er heel flets uitziet
pi_36772642
troost jullie, ik zie er op dit moment in iedere spiegel verrot uit.

mijn bui is al niet best, omdat alles tegenzit , kan dat er ook nog wel bij

verrotte rotkop

zo, dat lucht toch weer op
  zaterdag 8 april 2006 @ 20:03:02 #120
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_36774222
Orthodontist spiegels
+ 'snachts in de treinspiegels ( in treinen met die felle gele lichten / TL buizen)
+ Als ik uitgeslapen voor de spiegel sta
+ Binnenspiegel van de auto
+ De allesverhullende fotos afkomstig van die brakke digitale camera's .
===============================================================
= Maken mij lelijk
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  zaterdag 8 april 2006 @ 21:47:00 #121
95608 Speth
Rorschach
pi_36777229
quote:

[afbeelding]

Die gast heeft gewoon iets teveel gebakjes gegeten, het lijkt me niet dat het verkeerde licht ineens een gehavend slagveld van acne doet verschijnen.
  zaterdag 8 april 2006 @ 21:49:34 #122
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36777292
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:47 schreef Speth het volgende:

[..]

Die gast heeft gewoon iets teveel gebakjes gegeten, het lijkt me niet dat het verkeerde licht ineens een gehavend slagveld van acne doet verschijnen.
Verkeerde belichting kan acne en littekens echt behoorlijk erger laten lijken dan dat ze eigenlijk zijn.

Ik zie trouwens niet echt in wat dat met die foto van Leonardo Dicaprio te maken heeft.
  zaterdag 8 april 2006 @ 21:53:19 #123
95608 Speth
Rorschach
pi_36777394
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:49 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Verkeerde belichting kan acne en littekens echt behoorlijk erger laten lijken dan dat ze eigenlijk zijn.

Ik zie trouwens niet echt in wat dat met die foto van Leonardo Dicaprio te maken heeft.
Deze thread gaat over figuren wiens gezicht ineens lelijk wordt in het verkeerde licht, iemand komt met een foto van een bolle leonardo dicaprio, ik zeg daarop dat hij er waarschijnlijk in elke spiegel hetzelfde uitziet aangezien hij gewoon bol is, en niet zozeer last heeft van een melaatse huid.
  zaterdag 8 april 2006 @ 21:55:02 #124
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36777446
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:53 schreef Speth het volgende:

[..]
iemand komt met een foto van een bolle leonardo dicaprio, ik zeg daarop dat hij er waarschijnlijk in elke spiegel hetzelfde uitziet aangezien hij gewoon bol is, en niet zozeer last heeft van een melaatse huid.
Ik denk niet dat de persoon die die foto poste het over ze bolle kop had, maar meer over dat hij er bleek en ziekjes uitziet.
pi_36777519
hebben jullie ook dat je van op zij er een stuk leleijker eruit ziet.
iig heel anders, ik kan er maar niet aan wennen :s
pi_36777583
confronterend topic
pi_36777680
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

make up (voor mannen) e.d. kunnen veel doen. kleding haarstyle zijn ook zeker belangrijk.
kijk het programma good looking op RTL 4 eens. een wereld van verschil als ze klaar zijn en in de spotlights staan. Zo zien wij sterren ook (om nog maar niet te beginnen over fotobewerking in bladen, porno)

met een goed neutraal gezicht, goede stylistes en een goede verzoring kom je dan al heel ver om er zo uit te zien als sterren, dat zijn ook maar gewoon mensen.

[ Bericht 1% gewijzigd door oelewappers op 08-04-2006 22:14:22 ]
  zaterdag 8 april 2006 @ 22:06:06 #128
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36777728
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 22:03 schreef oelewappers het volgende:
.... kom je dan al heel ver om er zo uit te zien als sterren, dat zijn ook maar gewoon mensen.
Maar wel mensen met veel geld, die zich kunnen veroorloven om het 1 en ander te verbeteren aan hun uiterlijk.
  zaterdag 8 april 2006 @ 22:29:05 #129
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_36778369
gewoon goede verlichting thuis ophangen(dat je er voor jou gevoel goed uit ziet)
de rest ziet jou mischien niet zo...maar je straalt uit dat je er goed uit ziet(placebo-effect),
dus voel je je goed en vermijd gewoon daarna slechte spiegels....

ik baal ook als er een hele velle tl recht boven me hangt...lijk opeens hele vermoeide ogen te hebben (grote liftspiegels)
Bas heeft gesproken...
  zondag 9 april 2006 @ 21:56:44 #130
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_36805851
Het ligt precies aan het soort licht en hoe het valt. Ik heb ook vaak dat ik bij bepaald soort licht opeens allemaal onzuiverheden in mn huid zie, en onder ander licht weer helemaal. Vooral als de ene kant donker is en aan de andere kant het licht erop valt.

Heel irritant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')