Maar zien andere mensen die kenmerken bij jou net zo als dat jij ze bij jezelf ziet?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:08 schreef octopussy het volgende:
Een 'confronterende' spiegel laat dus uiterlijke kenmerken zien die misschien niet leuk zijn om te zien en waar niets aan valt te doen.
Nee, dat is hetzelfde als dat je met je vrienden oid ergens langs een spiegel loopt en denkt dat je er zelf ontzettend lelijk uitziet terwijl de anderen er 'gewoon' uitzienquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:28 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Maar zien andere mensen die kenmerken bij jou net zo als dat jij ze bij jezelf ziet?
Ik denk het welquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:28 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Maar zien andere mensen die kenmerken bij jou net zo als dat jij ze bij jezelf ziet?
Dat zal in de buitenlucht zijn denk ik zelf.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:14 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Maar er zal toch wel een spiegel zijn die het meest natuurlijke en meest betrouwbare beeld van jezelf geeft, zoals anderen jou zien? Of blijft dit een utopie?
Ik heb wel van sterren zulke dingen gehoord ja. J. Lopez geloof ik. En de meesten zijn natuurlijk ook niet zo knap als wij ze zien met al hun plamuurlagen etc.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:22 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Als iemand zoals Orlando Bloom of Tom Cruise (2 mannen die door vrouwen toch vaak wel bloedmooi gevonden worden) zichzelf in een "slechte" spiegel bekijken met fletse verlichting, zullen zij dan ook denken op dat moment: "My god, wat zie ik er gaar uit!"
![]()
Niet te vergelijken, ook de mannelijke acteurs zitten eerst een eeuwigheid in de make-up voordat de camera's gaan draaien. Vooral ivm het felle licht, zodat ze er dus wat toonbaarder uitzien. (bijna) iedereen kan er fantastisch uitzien met de juiste make-up hulpmiddelenquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:22 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Als iemand zoals Orlando Bloom of Tom Cruise (2 mannen die door vrouwen toch vaak wel bloedmooi gevonden worden) zichzelf in een "slechte" spiegel bekijken met fletse verlichting, zullen zij dan ook denken op dat moment: "My god, wat zie ik er gaar uit!"
![]()
True, alhoewel ik denk dat dat meer voor de vrouwen dan voor de mannen geld. Want het lijkt me toch niet dat al die Hollywood mannen vol met plamuur zitten buiten de set om, of toch mischien wel??quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:27 schreef LedZep het volgende:
En de meesten zijn natuurlijk ook niet zo knap als wij ze zien met al hun plamuurlagen etc.
Weet ik eigenlijk niet zo. Maar in films e.d. zal er wel veel aan geknutseld worden denk ik.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
True, alhoewel ik denk dat dat meer voor de vrouwen dan voor de mannen geld. Want het lijkt me toch niet dat al die Hollywood mannen vol met plamuur zitten buiten de set om, of toch mischien wel??
Dat is 1 ding wat sowieso zeker vast staat, in films zit iedereen onder een plamuurlaag.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:35 schreef LedZep het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet zo. Maar in films e.d. zal er wel veel aan geknutseld worden denk ik.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:13 schreef Myers het volgende:
Als je op google zoekt naar plaatjes van Leonardo Dicaprio, dan kom je veel foto's tegen waar hij er echt superslecht uitziet, en dan bedoel ik de foto's die niet uit een film komen.
[afbeelding]
Zo loopt hij er de laatste paar jaren altijd bij geloof ik, behalve in films dan. Terwijl veel meiden toch gaan kwijlen bij hem.
Als je veel geld hebt en bekend bent heb je geen good looks nodig om meisjes te doen kwijlenquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:13 schreef Myers het volgende:
Als je op google zoekt naar plaatjes van Leonardo Dicaprio, dan kom je veel foto's tegen waar hij er echt superslecht uitziet, en dan bedoel ik de foto's die niet uit een film komen.
[afbeelding]
Zo loopt hij er de laatste paar jaren altijd bij geloof ik, behalve in films dan. Terwijl veel meiden toch gaan kwijlen bij hem.
Vreselijk inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:56 schreef Off-ShoRe het volgende:
De ergste spiegel die ik tot nu toe ben tegengekomen moet toch wel de achteruitkijkspiegel in de auto zijn. Man o man die's op zich al een reden om maar gewoon de fiets te pakken
Die gast heeft gewoon iets teveel gebakjes gegeten, het lijkt me niet dat het verkeerde licht ineens een gehavend slagveld van acne doet verschijnen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:13 schreef Myers het volgende:
[afbeelding]
Verkeerde belichting kan acne en littekens echt behoorlijk erger laten lijken dan dat ze eigenlijk zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:47 schreef Speth het volgende:
[..]
Die gast heeft gewoon iets teveel gebakjes gegeten, het lijkt me niet dat het verkeerde licht ineens een gehavend slagveld van acne doet verschijnen.
Deze thread gaat over figuren wiens gezicht ineens lelijk wordt in het verkeerde licht, iemand komt met een foto van een bolle leonardo dicaprio, ik zeg daarop dat hij er waarschijnlijk in elke spiegel hetzelfde uitziet aangezien hij gewoon bol is, en niet zozeer last heeft van een melaatse huid.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:49 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Verkeerde belichting kan acne en littekens echt behoorlijk erger laten lijken dan dat ze eigenlijk zijn.
Ik zie trouwens niet echt in wat dat met die foto van Leonardo Dicaprio te maken heeft.![]()
Ik denk niet dat de persoon die die foto poste het over ze bolle kop had, maar meer over dat hij er bleek en ziekjes uitziet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:53 schreef Speth het volgende:
[..]
iemand komt met een foto van een bolle leonardo dicaprio, ik zeg daarop dat hij er waarschijnlijk in elke spiegel hetzelfde uitziet aangezien hij gewoon bol is, en niet zozeer last heeft van een melaatse huid.
make up (voor mannen) e.d. kunnen veel doen. kleding haarstyle zijn ook zeker belangrijk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
True, alhoewel ik denk dat dat meer voor de vrouwen dan voor de mannen geld. Want het lijkt me toch niet dat al die Hollywood mannen vol met plamuur zitten buiten de set om, of toch mischien wel??
Maar wel mensen met veel geld, die zich kunnen veroorloven om het 1 en ander te verbeteren aan hun uiterlijk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:03 schreef oelewappers het volgende:
.... kom je dan al heel ver om er zo uit te zien als sterren, dat zijn ook maar gewoon mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |