Mischien denken ze ook wel zo van wat ben ik lelijk en mijn vriend knap?? Trouwens supermarkt spiegels zijn levensgevaarlijk jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:22 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Ja heb ik ook....
Maar wat ik wel vreemd vind is dat mijn vrienden nooit lelijker worden wanneer we de supermarkt binnenstappen. Dus als ik daar in een spiegel kijk, ben ik fucking lelijk, terwijl vrienden er normaal uit zien....
Dat heb ik ook een keer gezien in een winkel in Turkije!quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:00 schreef Rhanna het volgende:
In Japan hadden ze spiegel in een winkel gehangen waardoor de vrouwen dunner leken, die winkel had een dikke aanklacht gehad
Komt a) omdat je bij anderen minder op details let en kritischer voor jezelf bent en b) omdat die vrienden zelf ook denken dat ze er goed uitzien, maar jij weet dat ze er echt zo uitzien als in die winkelspiegel en eigenlijk zijn jullie dus allemaal fucking lelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:22 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Ja heb ik ook....
Maar wat ik wel vreemd vind is dat mijn vrienden nooit lelijker worden wanneer we de supermarkt binnenstappen. Dus als ik daar in een spiegel kijk, ben ik fucking lelijk, terwijl vrienden er normaal uit zien....
Dat is merkwaardig. Zoals al eerder gezegd bepaalt het soort licht in grote mate je verschijning, d.w.z. zachte vs harde kleuren (aan TS: wat dacht je dan??? ) , maar de snit van je haar valt hier niet onderquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:14 schreef JeroenV het volgende:
Zo kan ik mijn haar hier thuis alleen maar in de badkamer doen. Dat is de enige spiegel waar het goed kan, bij de anderen ziet het er nooit uit. (Lijkt het, misschien wel)
Ook dit komt door de lichtval. In de douche zie ik alles goed van voren en schijnt er niet te veel licht op mijn haar. In de andere kamer heb ik last van het licht dat van buiten komt en boven is het te donker.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:45 schreef PlanetX het volgende:
[..]
Dat is merkwaardig. Zoals al eerder gezegd bepaalt het soort licht in grote mate je verschijning, d.w.z. zachte vs harde kleuren (aan TS: wat dacht je dan??? ) , maar de snit van je haar valt hier niet onder
ALDIquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:59 schreef octopussy het volgende:
Ik heb trouwens nog geen spiegels opgemerkt in de supermarkt hier![]()
Maar stel dat supermarktspiegels dus wel degelijk aanwezig zijn...
dan loop ik toch liever langs een AH spiegel dan langs een ALDI spiegel![]()
Licht van voren geeft juist meer detail weer.quote:Op zondag 18 september 2005 17:52 schreef Myers het volgende:
Mja ik vind licht dat van voren komt het mooist natuurlijk, als er een felle lichtbron op je rug schijnt en je kijkt dan in een spiegel dan zie je er niet uit.
Geloof me, bij sommigen hoef je geen details te zien. Daar zijn de contouren al genoeg bij.quote:Op maandag 19 september 2005 16:38 schreef Varr het volgende:
[..]
Licht van voren geeft juist meer detail weer.
Wat grappigquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:22 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Ja heb ik ook....
Natuurlijk ziet een kapsel er bij ieder licht ook weer anders uit en dus ook in iedere spiegel lijkt het weer anders.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:45 schreef PlanetX het volgende:
[..]
Dat is merkwaardig. Zoals al eerder gezegd bepaalt het soort licht in grote mate je verschijning, d.w.z. zachte vs harde kleuren (aan TS: wat dacht je dan??? ) , maar de snit van je haar valt hier niet onder
Ja, ik ben ook wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben met dit 'probleem'quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:00 schreef Hammet het volgende:
omg geweldig topic! Ik altijd maar denken dat ik de enige was die zo onzeker en obsessedwas om dat continu op te merken.
Whehehe, ik ken het dus ook. Zal dan idd wel door het licht komen
da's logisch. Bij Albert Heijn moet je altijd je "ik-kijk-zo-ongeïnteresseerd-mogelijk-voor-me-uit-zodat-mij-geen-straatkrant-wordt-aangeboden"-gezicht opzetten. Voor je langs de spiegel loopt is deze nog niet weggetrokken..quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:08 schreef PaprikaChips het volgende:
Merken jullie ook dat als je bijvoorbeeld in de spiegel kijkt bij een Albert Heijn met dat ranzige TL-buis verlichting dat je er veel minder knap uitziet dan dat je thuis doet voor de spiegel? Hoe kan dat en welke spiegel moet je nou geloven?
Zelf denk ik dat bij TL-buis verlichting je huid op een lelijke manier verlicht wordt zodat zelfs knappe mensen er lelijk uit kunnen zien als ze op dat moment in een spiegel kijken.
Merken jullie dit ook?
Ik heb het exact andersom, in de paskamer ben ik dik, lelijk en vol met putjes (terwijl ik die toch echt niet hebquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:18 schreef thaleia het volgende:
In de paskamers van winkels vind ik mezelf er vaak ook stukken beter uitzien in een bepaalde outfit dan vervolgens thuis
Da's wel een sterke op zich.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:11 schreef partyyboyy het volgende:
ik ben altijd knap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |