quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
ja hequote:
maakt niet uitquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:07 schreef onderjas het volgende:
Sorry, was laat omdat ik nog moest beginnen met maken van de OP.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:07 schreef Gizmore het volgende:
Bah een naamtopicMaar toch gefeliciteerd dan maar he
en zolang er gratis bier is, hoor je mij ook niet echt klagen verder
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:09 schreef pc-fr34k het volgende:
Je eigen naam-topic openen..
Toch gefeliciteerd.
gezegd moet in dat geval met een D, dus wijzig snel voor ik naar beneden kom en je afslaquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:10 schreef onderjas het volgende:
[..]daarom wou ik eigelijk zelf niet openen maar ik had al ja gezegt.
Dus, je was niet verplciht er een naam-topic van te maken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:10 schreef onderjas het volgende:
[..]daarom wou ik eigelijk zelf niet openen maar ik had al ja gezegt.
Had gekund, maar ik was al telaat met een nieuwe posten, dus deed ik het maar snelquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus, je was niet verplciht er een naam-topic van te maken.. Je had het ook kunnen zetten in een volgende post.
.
Komt door het bier en het is ook al laat: laat m lekker zn gang gaan..quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:10 schreef crossover het volgende:
wat een kansloos topic![]()
[..]
gezegd moet in dat geval met een D, dus wijzig snel voor ik naar beneden kom en je afsla
Eenschquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus, je was niet verplciht er een naam-topic van te maken.. Je had het ook kunnen zetten in een volgende post.
.
Dat is de tactiek!quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:11 schreef Janetje het volgende:gefeli
*bier pakt
*alvast een tweede neemt om de eerste weg te spoelen
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:08 schreef cerror het volgende:
Voor bier, pijp ik ieder dier.
Oh wacht, toch maar niet.
Hoera voor zelfkennisquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:13 schreef onderjas het volgende:
Ik vind het zelf eigelijk ook een kut TT maar ja.
hier dan:quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:14 schreef beelz het volgende:
Hmmm.. wel bier, wel frituurspul... fuck er ontbreekt een chickie hier nu
Ja studentje he...quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is de tactiek!
Jij bent hier ook niet echt actief meer he?
Doeiquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:15 schreef crossover het volgende:
[..]
hier dan:
[afbeelding]
en ik ga pitten.
Ik ookquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:15 schreef crossover het volgende:
[..]
hier dan:
[afbeelding]
en ik ga pitten.
Jantje wilt vast haar tieten weer niet posten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:14 schreef beelz het volgende:
Hmmm.. wel bier, wel frituurspul... fuck er ontbreekt een chickie hier nu
Gefeliciteerd met het halen van je schoolquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja studentje he...
nahh.. was beetje druk met mijn eigen topic en het vieren dat ik mn school tóch nog gehaald heb *subtiel he*
$@^%@#&%# akweer geen tietenquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jantje wilt vast haar tieten weer niet posten..
Ik weet niet wat niet maar ik denk ik ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:18 schreef SpeedyRich het volgende:
ik niet
Dan neem ik het wel! Mits het iets positiefs is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat niet maar ik denk ik ook niet.
Als er gvd iemand ķemand me nog Jantje noemtquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jantje wilt vast haar tieten weer niet posten..
Thnx, het is mijn levensmotto weet je... Ik doe het liefste nix aar als het even kan doe ik zelfs nog minder. Gewoon omdatik aartslui ben en een hekel heb aan inspanning.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:20 schreef onderjas het volgende:
Hej beelz, je sign is wel grappig.
hey jantjequote:Op donderdag 14 juli 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als er gvd iemand ķemand me nog Jantje noemt![]()
Diederik wel goed?quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jantje smit was vandaag hier in de buurt! Jammer dat ik geen tomaten en kaarjes had.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Was een typefout Janetje.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Leuk levensmotto!quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Thnx, het is mijn levensmotto weet je... Ik doe het liefste nix aar als het even kan doe ik zelfs nog minder. Gewoon omdatik aartslui ben en een hekel heb aan inspanning.
*killswitch draai om den oren geeft..quote:
dankje lieverdquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
*killswitch draai om den oren geeft..
Jij hebt al pics gehad?quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach is niets om naar uit te kijken hoor
Not in this lifetimequote:
Attendeer een modjequote:Op donderdag 14 juli 2005 00:27 schreef onderjas het volgende:
Ik wil een ander TT! Deze zuigt.
nogmaals dank lekker dingquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Not in this lifetime
*killswitch nogmaals draai om den oren geeft
lolquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Attendeer een modje
TT suggestie: "Bier,frituur en een verjaardag (naamtopics zuigen homo)"
Kan je er niet tegen dat je foto op internet staat ofzo?quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Kan je er niet tegen dat je foto op internet staat ofzo?
Je kickt er gewoon op he?quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:22 schreef onderjas het volgende:
[..]
Jantje smit was vandaag hier in de buurt! Jammer dat ik geen tomaten en kaarjes had.
quote:
Maar dan heb ik nog geen kaartje, binnekort is hij er weer met een gratis concert!quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
ach.. gewoon heel zware dingen gooien, die veel pijn doen
tja je hebt mij niet in je lijst hequote:Op donderdag 14 juli 2005 00:31 schreef beelz het volgende:
Pfff en ook geen toffe lui online op msn
en ik vind het vreemd ook
De complete backline over die knekker heen gooienquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:30 schreef Janetje het volgende:
[..]ach.. gewoon heel zware dingen gooien, die veel pijn doen
Kloptquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja je hebt mij niet in je lijst he
Ik heb op metropolis festival mijn e-mail ingevult en ik kan kaartjes winnen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:27 schreef beelz het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die Lowlands dit jaar aan gaan doen?
Nog 3 kratten Hertog Jan en 2 sixpacks Kanonquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:32 schreef cerror het volgende:
Meer bier!
Nog 1 pijpje en 2 halve liters te gaan.
Dus in je volgend leven wel?quote:
Ja je avatar is verdwenenquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:32 schreef AMD64 het volgende:
Nog wat gemist?
quote:
[FB] ONZ Feedback, geef Havoc een banknop!quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:27 schreef onderjas het volgende:
Ik wil een ander TT! Deze zuigt.
Goeie strontquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb op metropolis festival mijn e-mail ingevult en ik kan kaartjes winnen..
dat is nog eens een statement. da past allemaal nooit in mijn groenten la...quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Nog 3 kratten Hertog Jan en 2 sixpacks Kanon
geef hem maar evenquote:
Tof ik hef vaak zwaartekracht opquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:34 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Alles is wegHeb mijn website opgeheven.
Welk bier heb je nou gehaald dan trouwens?quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:34 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
geef hem maar even
dan host ik hemm wel op nieuw
Hoef geen avatar. Val ik minder opquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:34 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
geef hem maar even
dan host ik hemm wel op nieuw
Dan ben ik een ventquote:
heb je al politiequote:Op donderdag 14 juli 2005 00:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Die leeft nog
Happy New Yeah 3000 habitats
[[url=http://img32.imageshack.us/img32/33/108fj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hej daar is het ookal donker.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Die leeft nog
Happy New Yeah 3000 habitats
[[url=http://img32.imageshack.us/img32/33/108fj.th.jpg]afbeelding][/url]
Gecondoleerdquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:33 schreef AMD64 het volgende:
Ik ga eind dit jaar alleen maar naar Trance Energy
Ik heb 2 koelkasten*O*quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
dat is nog eens een statement. da past allemaal nooit in mijn groenten la...
En ook geen pesimistische blik op een volgend leven.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
oke niemand kan je in ieder geval beschuldigen van een pesimistische blik op het leven
Opvallen krengquote:
Neem mijn TTquote:
Dus op het feestje geen bier?quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
ME slaags met invasie van bierkratjes, biernuttigend publiek oveerwegt rechterlijke stappen.
quote:
AMD heeft zelf een server volgens mijquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:38 schreef SpeedyRich het volgende:
http://www.wereldcenter.nl/avatar4.gif
Ben je dat niet nu al juist, ik bedoel je bent een vrouw. Mannen zijn gewoon superieur aan vrouwen. Alle mensen zijn vrouw in het begin, een clitorus is een onvolgroeide penis. Tja, somige mensne willen wat bereiken in het leven.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan ben ik een vent![]()
--> ik heb nu zo'n fijn leven als vrouw.. maar ik zondig vast wel eens een keertje.. ergo--> volgend leven wordt ik gestraft als man...
Nee dank. Maar toch bedankt !quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:38 schreef SpeedyRich het volgende:
http://www.wereldcenter.nl/avatar4.gif
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:39 schreef onderjas het volgende:
[..]
AMD had zelf een server volgens mij
ja die van mijquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:39 schreef onderjas het volgende:
[..]
AMD heeft zelf een server volgens mij
Die is van theo maassen!quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ben je dat niet nu al juist, ik bedoel je bent een vrouw. Mannen zijn gewoon superieur aan vrouwen. Alle mensen zijn vrouw in het begin, een clitorus is een onvolgroeide penis. Tja, somige mensne willen wat bereiken in het leven.
Je bent vrouw, je hebt tieten, gebruik ze!
yrquote:
Wat is er mis met quoten?quote:
Ik ben niet meer zo nuchter. Wat bedoel je.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee je kijkt gewoon naar de witte vlakken rechts en je hebt amd gevonden
Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
en zitten er nog wat tussen die open getrokken kunnen worden
Je gaat je gang maarquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:41 schreef beelz het volgende:
Opvallen AMD64 anders ga ik je rotte vis noemen...
Geschud bierquote:
Een stukje van haar avatar zit in de mijnequote:
Rotte visquote:
heb ik ookquote:
Dat is ook YW.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:42 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
heb ik ook
maar ik bedoel
You 're welcom
Verander de TT eens.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Een stukje van haar avatar zit in de mijne. Heeft er vast iets mee te maken dat zij 'm ontworpen heeft
![]()
dat ruik ik ook altijd bij hemquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:41 schreef beelz het volgende:
Opvallen AMD64 anders ga ik je rotte vis noemen...
Nee hoor.. het is juist andersom.. op het emotionele vlak zijn vrouwen absoluut superieur. Het is zo.. en ja dit is een veel voorkomend misverstand.. de clitoris is geen onvolgroeide penis..quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ben je dat niet nu al juist, ik bedoel je bent een vrouw. Mannen zijn gewoon superieur aan vrouwen. Alle mensen zijn vrouw in het begin, een clitorus is een onvolgroeide penis. Tja, somige mensne willen wat bereiken in het leven.
Je bent vrouw, je hebt tieten, gebruik ze!
YW dusquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:42 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
heb ik ook
maar ik bedoel
You 're welcom
Niet echt meer, maar is imo wel beter dan hoe hete erst te erg snel ging.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:42 schreef 9christensen het volgende:
zow dat gaat ook niet hard hier ofwel
hoe doe je die 3 plijtjes ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |