Gecondoleerdquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:33 schreef AMD64 het volgende:
Ik ga eind dit jaar alleen maar naar Trance Energy
Ik heb 2 koelkasten*O*quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
dat is nog eens een statement. da past allemaal nooit in mijn groenten la...
En ook geen pesimistische blik op een volgend leven.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
oke niemand kan je in ieder geval beschuldigen van een pesimistische blik op het leven
Opvallen krengquote:
Neem mijn TTquote:
Dus op het feestje geen bier?quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
ME slaags met invasie van bierkratjes, biernuttigend publiek oveerwegt rechterlijke stappen.
quote:
AMD heeft zelf een server volgens mijquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:38 schreef SpeedyRich het volgende:
http://www.wereldcenter.nl/avatar4.gif
Ben je dat niet nu al juist, ik bedoel je bent een vrouw. Mannen zijn gewoon superieur aan vrouwen. Alle mensen zijn vrouw in het begin, een clitorus is een onvolgroeide penis. Tja, somige mensne willen wat bereiken in het leven.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan ben ik een vent![]()
--> ik heb nu zo'n fijn leven als vrouw.. maar ik zondig vast wel eens een keertje.. ergo--> volgend leven wordt ik gestraft als man...
Nee dank. Maar toch bedankt !quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:38 schreef SpeedyRich het volgende:
http://www.wereldcenter.nl/avatar4.gif
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:39 schreef onderjas het volgende:
[..]
AMD had zelf een server volgens mij
ja die van mijquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:39 schreef onderjas het volgende:
[..]
AMD heeft zelf een server volgens mij
Die is van theo maassen!quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ben je dat niet nu al juist, ik bedoel je bent een vrouw. Mannen zijn gewoon superieur aan vrouwen. Alle mensen zijn vrouw in het begin, een clitorus is een onvolgroeide penis. Tja, somige mensne willen wat bereiken in het leven.
Je bent vrouw, je hebt tieten, gebruik ze!
yrquote:
Wat is er mis met quoten?quote:
Ik ben niet meer zo nuchter. Wat bedoel je.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee je kijkt gewoon naar de witte vlakken rechts en je hebt amd gevonden
Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
en zitten er nog wat tussen die open getrokken kunnen worden
Je gaat je gang maarquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:41 schreef beelz het volgende:
Opvallen AMD64 anders ga ik je rotte vis noemen...
Geschud bierquote:
Een stukje van haar avatar zit in de mijnequote:
Rotte visquote:
heb ik ookquote:
Dat is ook YW.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:42 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
heb ik ook
maar ik bedoel
You 're welcom
Verander de TT eens.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Een stukje van haar avatar zit in de mijne. Heeft er vast iets mee te maken dat zij 'm ontworpen heeft
![]()
dat ruik ik ook altijd bij hemquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:41 schreef beelz het volgende:
Opvallen AMD64 anders ga ik je rotte vis noemen...
Nee hoor.. het is juist andersom.. op het emotionele vlak zijn vrouwen absoluut superieur. Het is zo.. en ja dit is een veel voorkomend misverstand.. de clitoris is geen onvolgroeide penis..quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ben je dat niet nu al juist, ik bedoel je bent een vrouw. Mannen zijn gewoon superieur aan vrouwen. Alle mensen zijn vrouw in het begin, een clitorus is een onvolgroeide penis. Tja, somige mensne willen wat bereiken in het leven.
Je bent vrouw, je hebt tieten, gebruik ze!
YW dusquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:42 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
heb ik ook
maar ik bedoel
You 're welcom
Niet echt meer, maar is imo wel beter dan hoe hete erst te erg snel ging.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:42 schreef 9christensen het volgende:
zow dat gaat ook niet hard hier ofwel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |