maar wel allemaal met hetzelfde themaquote:Op zondag 17 juli 2005 10:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat zijn wel erg verschillende muzieksoorten.
Strand? t Is zwaar bewolkt aan de kust, manquote:Op zondag 17 juli 2005 10:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
maar wel allemaal met hetzelfde thema![]()
*twijfelt over strand of stad vandaag
Hé. We zijn gelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
105 punten maar met een aantal vragen kon ik niks
Ik meen me te herinneren dat de prijs van het vliegticket nogal hoog wasquote:Op zondag 17 juli 2005 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind vooral die van Florence apart. Wat heb je daar gedaan? (Met de auto alleen?)
Ik ben een keer met een vriend met de auto 3 dagen naar Arezzo(in de buurt van Florence geweest) en ik denk niet dat ik toen de helft opmaakte
De vlucht was 472 euro, het hotel 540. Dan gaat het snel...quote:Op zondag 17 juli 2005 18:53 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat de prijs van het vliegticket nogal hoog was
Inclusief alles (ook souvenirs) , kwam ik de laatste tijd toch iets lager uit dan 100 euro per dag:quote:Op zondag 17 juli 2005 14:54 schreef k_man het volgende:
Ik zit trouwens nog eens te kijken naar de kosten van vakanties en met die 100 euro per dag kom ik dus echt niet uit. Dit jaar:
- Florence, 4 dagen: 1.312 euro![]()
- Jemen, 16 dagen: 2.291 euro
- Keulen, 2 dagen: 239 euro.
Dan reken ik wel alles mee, inclusief inentingen, verzekeringen, reisgidsje, foto's, et cetera.
Veel plezier in de treinquote:Nu in de planning: 5 dagen Hamburg: onderdak en eten daar is gratis, maar daar naar toe kan ik met het vliegtuig in 3 uur voor 180 euro of met de bus in 11 uur voor 75... blijft een moeilijke keuze
Dit kostte mij 3 dagen met mijn vriendin denk ik:quote:- Parijs, 4 dagen: 803 euro
Dat doe je toch gewoon bij een NS kaartjesautomaat?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:05 schreef k_man het volgende:
Ik heb zonet een retourticket Antwerpen geboekt.
Tenzij je een goedkoop Thalys ticket wilquote:Op zondag 17 juli 2005 20:12 schreef Douwe het volgende:
Dat doe je toch gewoon bij een NS kaartjesautomaat?
Waarom overweeg je Malaga als je ook naar Sevilla kunt voor dezelfde prijs?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:12 schreef DutchTrain het volgende:
Ik kom er net achter dat je ook voor 120 euro retour incl tax etc. met Air Berlin naar Malaga en Sevilla kan vliegen in november... hmm, tempting.
Is een kaartje met de 'gewone' trein niet veel goedkoper? Naar Antwerpen heb je toch niks aan de Thalysquote:Tenzij je een goedkoop Thalys ticket wil
Heen naar Malaga, terug vanaf Sevilla of omgekeerdquote:Op zondag 17 juli 2005 20:16 schreef Douwe het volgende:
Waarom overweeg je Malaga als je ook naar Sevilla kunt voor dezelfde prijs?Air Berlin is wel oke, redelijk goedkoop maar wel gewoon full service, met gratis eten en drinken.
gezien het bovenstaande reisgedrag van k_man moeten we ook niet uitsluiten dat hij een helikopter of privévliegtuig heeft geboektquote:Is een kaartje met de 'gewone' trein niet veel goedkoper? Naar Antwerpen heb je toch niks aan de Thalys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |