Precies, ik zie soms wel eens mensen pas na 2 weken verschijnen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een klets zeg. Het is het standaard introductiepraatje. Je mist niets als je niet gaat en de papieren die je krijgt, die kunnen vrienden wel voor je meenemen.
Die eerste weken waren nooit echt boeiend. Op de middelbare school niet en op het HBO ook niet. Altijd wat papiertjes uitdelen en de standaardpraatjes. Nooit wat aan gemist als ik niet ging.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Precies, ik zie soms wel eens mensen pas na 2 weken verschijnen.
Doe eens even niet zo bijdehand. We geven je gewoon een goede raad. Een beetje moeilijk lopen doen omdat je een dagje van school zou missen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:30 schreef jiigg het volgende:
als jullie nou gewoon ff je mond zippe! k vraag niet om om antwoorden zoals die van jullie.
Daag. Gelijk lopen mekkeren... Kutnoob..quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:30 schreef jiigg het volgende:
als jullie nou gewoon ff je mond zippe! k vraag niet om om antwoorden zoals die van jullie.
Ja, dit is stress, snap ik best. Maar lees eerst eens rustig de voorwaarden op je ticket door.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:30 schreef jiigg het volgende:
Zeur niet, n00b. Als ik terug kom uit Zuid Amerika dan ga ik de volgende dag alweer aan het werk. De jetlag is een dag doorbijten, dan ben je er vanaf.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:34 schreef jiigg het volgende:
nee maar dan zit ik ook nog met het probleem jetlag, en daar heb ik totaal echt geen zin in...
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:34 schreef American_Nightmare het volgende:![]()
Die eerste dag mag je echt niet missen man! Ik hoop dat ze de acties ondernemen die ze altijd doen en ze je van school afsturen, en natuurlijk meteen je ouders bellen, want zo gaan die dingen. You're doomed. Daarnaast wordt je natuurlijk nergens meer aangenomen als je van school gestuurd bent. Je kunt beter helemaal niet op vakantie gaan.
Dat lijkt me idd de meest handige en goedkope oplossingquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:29 schreef Lucille het volgende:
Je kan ook je school bellen en uitleggen hoe de situatie nu is. Ik denk dat het geen probleem is dat je een dag later komt.
Ik hoop dat je geen stage loopt op een basisschoolquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:36 schreef jiigg het volgende:
hou is godverdomme jullie bekke dicht, ik krijg de eerste dag gelijk al informatie voor over me stage en dinsdag moet ik stage lopen.
Tjee iig bedankt cptmarco
Arme koters..quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen stage loopt op een basisschool
Lijkt me beter voor je stagebedrijf als je gewoon in de States blijft.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:36 schreef jiigg het volgende:
hou is godverdomme jullie bekke dicht, ik krijg de eerste dag gelijk al informatie voor over me stage en dinsdag moet ik stage lopen.
Loop je stage als glazenwasser ofzo? Dat lijkt me afgaande op je posts toch een beetje je niveau.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:36 schreef jiigg het volgende:
Maar dan blijven de ramen en de WC's vies.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Lijkt me beter voor je stagebedrijf als je gewoon in de States blijft.
Hij heeft vast wel homies in da ghetto die hem kunnen vervangen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maar dan blijven de ramen en de WC's vies.
Misschien kan hij een dag eerder beginnen met het vliegtuigtoilet en de ramen aldaar. Kun je daarna een dag uitrusten waardoor de jetlag ook weer weg isquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maar dan blijven de ramen en de WC's vies.
Dan heeft hij ook een referentie erbijquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:40 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Misschien kan hij een dag eerder beginnen met het vliegtuigtoilet en de ramen aldaar. Kun je daarna een dag uitrusten waardoor de jetlag ook weer weg is
Ik lach me rot hier vanavondquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Klote nederland zuig aan me PIK!
vervelend hequote:Op woensdag 13 juli 2005 22:42 schreef Lucille het volgende:
Het topic gaat helemaal de verkeerde kant uit.
*zuchtquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:40 schreef jiigg het volgende:
please shut the fuck up!, ga bij iemand anders irritant doen.
Ook nog eens een "hoge" functie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:42 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En een internationale nog ook, doet het altijd goed bij werkgevers
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij is niet doodquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De TS verdient wel een Darwin-award?
Dat ligt er maar net aan met wie hij in het vliegtuig zit.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:42 schreef cptmarco het volgende:
[..]
*zucht
bel gewoon even met Delta en reschedule je vlucht...
Probleem opgelost en iedereen kan weer gelukkig verder leven...
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan met wie hij in het vliegtuig zit.
Ja, ik probeer er alles aan te doen om het nog te redden.quote:
Dan komt hij nooit meer onze ramen wassenquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je vraagt het nog één keer vriendelijk? En wat daarna?
We jagen hem zo de kast op dat hij rare uitlatingen gaat doen dan komt hij de VS niet eens uit.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan gaat ie 't onvriendelijk vragen lijkt me. Ik wou eigenlijk net gaan, maar daar wacht ik toch nog effe op.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan zeg je dank je wel of zo?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wijze woorden, zoals het een mod betaamt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:46 schreef Lucille het volgende:
Ja, ik probeer er alles aan te doen om het nog te redden.
Mensen, laten we hem absoluut helpen.![]()
![]()
![]()
Ik wacht nog heel even dit topic af voor ik ga slapen. Heb het idee dat de TS nog wel uit zijn vel springt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan gaat ie 't onvriendelijk vragen lijkt me. Ik wou eigenlijk net gaan, maar daar wacht ik toch nog effe op.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Goed idee! Kan iemand effe achter z'n naam komen, dan sturen we een mailtje naar de FBI dat ie banden met Al Qaeda heeft. En een mailtje naar z'n school dat ie voorlopig nog niet komt ivm een actieve vakantie op Guantanamo Bay.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
We jagen hem zo de kast op dat hij rare uitlatingen gaat doen dan komt hij de VS niet eens uit.
TS heb je een baard?
En als zij niet meewerken: http://www.kontiki.nlquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:47 schreef ChrisJX het volgende:
Wijze woorden, zoals het een mod betaamt.
Bij deze: http://www.klm.nl
Tis lastig om weg te gaan en terug te komen.quote:
Zogenaamde meeloop stagequote:Op woensdag 13 juli 2005 22:48 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Goed idee! Kan iemand effe achter z'n naam komen, dan sturen we een mailtje naar de FBI dat ie banden met Al Qaeda heeft. En een mailtje naar z'n school dat ie voorlopig nog niet komt ivm een actieve vakantie op Guantanamo Bay.
Open een nieuw Topic, net zolang totdat je een topic hebt met alleen normale reactiesquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:44 schreef jiigg het volgende:
jees allemaal mensen zonder leven hier, ik vraag het nog 1x vriendelijk blijf please weg uit dit topic. Probeer wat informatie van mensen te krijgen, en ga dan niet me topic verneuken
Hij hoeft de plees niet te poetsen; hij IS de plees.quote:
Misschien kan hij daar stage lopen, daar hebben ze ook ramenquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:48 schreef American_Nightmare het volgende:
Goed idee! Kan iemand effe achter z'n naam komen, dan sturen we een mailtje naar de FBI dat ie banden met Al Qaeda heeft. En een mailtje naar z'n school dat ie voorlopig nog niet komt ivm een actieve vakantie op Guantanamo Bay.
Of een ban wegens topicspam.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Open een nieuw Topic, net zolang totdat je een topic hebt met alleen normale reacties
Partir, c'est mourir un peuquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:48 schreef Lucille het volgende:
Tis lastig om weg te gaan en terug te komen.![]()
Ook WC's als ik de nieuwsberichten mag geloven.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:49 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Misschien kan hij daar stage lopen, daar hebben ze ook ramen
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ook WC's als ik de nieuwsberichten mag geloven.
The Terminal is lijp! Alleen, is de TS ook een Rus ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:50 schreef Dementor het volgende:
Ik zie een vervolg op The Terminal aankomen!
Wel eerst levensverzekering laten afsluiten natuurlijkquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Kom effe ontopic. TS, we kunnen je oma vermoorden, dan kun je annuleren met je annuleringsverzekering.
Zeker weten dat het ook voor familie in de tweede graad geldt? Voor de zekerheid zou ik één van zijn ouders nemenquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Kom effe ontopic. TS, we kunnen je oma vermoorden, dan kun je annuleren met je annuleringsverzekering.
Tis toch gebaseerd op een Iraniër die in Parijs ronddooltquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:51 schreef Messenga het volgende:
The Terminal is lijp! Alleen, is de TS ook een Rus ?
en testament aan laten passen zodat je alles erft....quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wel eerst levensverzekering laten afsluiten natuurlijk![]()
Een Rus in NY kneusquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Tis toch gebaseerd op een Iraniër die in Parijs ronddooltOf was het nou een Keniaan op Heathrow
Dat had je 16 jaar geleden moeten doen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zeker weten dat het ook voor familie in de tweede graad geldt? Voor de zekerheid zou ik één van zijn ouders nemen
succes...quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:48 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hee, ze was eerst toch blondquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:56 schreef Lucille het volgende:
http://www.sombrerobooks.nl/easysubpage0015.html
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:56 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de US voor hem het land der onbegrensde mogelijkheden is. Dan moet je namelijk erg doortastend zijn en initiatief kunnen tonen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:57 schreef Dementor het volgende:
Damn deze TS is kansloos zeg.
Wel 2 maanden in de VS verblijven maar zelf niet eens weten hoe en waar te informeren.
Ik kwam er pas na een minuut achter dat die meneer geen broek aanheeftquote:
Flodder in Amerikaquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:59 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de US voor hem het land der onbegrensde mogelijkheden is. Dan moet je namelijk erg doortastend zijn en initiatief kunnen tonen.
Er zijn daar wel héél véél McDonald's...quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:59 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de US voor hem het land der onbegrensde mogelijkheden is. Dan moet je namelijk erg doortastend zijn en initiatief kunnen tonen.
Want die hebben ook wc's en ramenquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:00 schreef k_man het volgende:
Er zijn daar wel héél véél McDonald's...
Die hebben ook personeel nodig.
quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:56 schreef Lucille het volgende:
[..]
Literatuur met een grote L.quote:Als ze in de kist kijkt lijkt het erop dat de eenzame dood een forse lul heeft.......
ben je er al achter wat je moet doen? ik denk wel dat je dat ticket om kan boeken, maar daar zal wel een prijskaartje aan vasthangen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:44 schreef jiigg het volgende:
jees allemaal mensen zonder leven hier, ik vraag het nog 1x vriendelijk blijf please weg uit dit topic. Probeer wat informatie van mensen te krijgen, en ga dan niet me topic verneuken
Kijk, dat zijn de barmhartige samaritanen van deze tijdquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:11 schreef ankepanke het volgende:
ben je er al achter wat je moet doen? ik denk wel dat je dat ticket om kan boeken, maar daar zal wel een prijskaartje aan vasthangen.
succes ermee!!!
K ga morgen maar even met delta airlines bellen, en ja ik wil best geloven dat daar een prijskaartje aan zal vasthangen maar dat kan geen prob zijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:11 schreef ankepanke het volgende:
[..]
ben je er al achter wat je moet doen? ik denk wel dat je dat ticket om kan boeken, maar daar zal wel een prijskaartje aan vasthangen.
succes ermee!!!
Je hebt best aardig verdiend als WC-schoonmaker in de States?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:13 schreef jiigg het volgende:
[..]
K ga morgen maar even met delta airlines bellen, en ja ik wil best geloven dat daar een prijskaartje aan zal vasthangen maar dat kan geen prob zijn
Moet je effe hier komme zegge asje teminste durreft.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:19 schreef jiigg het volgende:
Dom taalgebruik van mij? van jullie bedoel je. Jullie komen hier om dit hele topic naar de klote te helpen. Een grapje is leuk maar er door over blijven gaan moet eens ophouden.
Daar is hij mee bezig, maar hij moet zijn ticket nog om laten zetten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Moet je effe hier komme zegge asje teminste durreft.
Nee fout. Wij komen hier om te helpen. Echter, om te kunnen helpen willen we wel met respect behandeld worden. Als je vrij snel al gaat schelden om niks dan hebben wij hier zoiets van:quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:19 schreef jiigg het volgende:
Dom taalgebruik van mij? van jullie bedoel je. Jullie komen hier om dit hele topic naar de klote te helpen. Een grapje is leuk maar er door over blijven gaan moet eens ophouden.
Bij deze bied ik mijn excuses aan namens alle users hier die je topic verziekt hebben. Als enige reden kan ik geven dat door de hoge temperaturen hier onze gedachten een beetje verkoeling nodig hadden en dat vonden we in jouw topic.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:23 schreef jiigg het volgende:
donder op jullie, ik ga me tijd niet verdoen aan een paar mensen zonder leven die hier zitten. Zielige stumpers ook.
Zojuist zei je nog dat je pas morgen zou bellen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:25 schreef jiigg het volgende:
waar denk je dat ik mee bezig ben lullo?, bellen en het op internet aan het zoeken relnicht.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:13 schreef jiigg het volgende:
K ga morgen maar even met delta airlines bellen,
Lullo, relnicht.... Jammer dat je toch meteen weer gaat schelden. Dat is niet echt goed voor je reputatie op dit forum. Zie je ons ook al meteen schelden?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:25 schreef jiigg het volgende:
waar denk je dat ik mee bezig ben lullo?, bellen en het op internet aan het zoeken relnicht.
Hé, wij boeken onze terugvlucht niet een dag te laat.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:23 schreef jiigg het volgende:
donder op jullie, ik ga me tijd niet verdoen aan een paar mensen zonder leven die hier zitten. Zielige stumpers ook.
Laten we het wel leuk houdenquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:29 schreef American_Nightmare het volgende:
Teringlijer!
Jaguawiwerized zei dat we niet schelden dus jah..quote:
Niet voordat jij begon.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jaguawiwerized zei dat we niet schelden dus jah..
Ik stel dan ook voor om in't vervolg alle diertjes genaamd 'Lemmings' om te dopen naar Jiggs...quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:44 schreef DutchTrain het volgende:
In 90 minuten 120 reacties op een ogenschijnlijk simpele vraag en antwoord... das wel een nieuw record voor TRV
Ik heb hem niet voor niets open gelatenquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:44 schreef DutchTrain het volgende:
In 90 minuten 120 reacties op een ogenschijnlijk simpele vraag en antwoord... das wel een nieuw record voor TRV
ongeveer 200 dollar. zoiets was ik er vorig jaar aan kwijt. maar verschil per ticket natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:11 schreef jiigg het volgende:
Beste,
Heeft iemand toevallig een idee hoeveel het gaat kosten om het te veranderen?
Heldin!quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb hem niet voor niets open gelaten
Joh. Bel de school op en leg de situatie uit.... je had je een dagje vergist in de vakantie planning. Het is waarschijnlijk een stuk moeilijker om je ticket te gaan veranderen, en zeker niet zonder kosten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:30 schreef jiigg het volgende:
Speak for yourself.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:24 schreef Jaguarized het volgende:
Nee fout. Wij komen hier om te helpen. Echter, om te kunnen helpen willen we wel met respect behandeld worden. Als je vrij snel al gaat schelden om niks dan hebben wij hier zoiets van:![]()
Wie doet er hier nou bijdehand? Denk je nou echt dat iemand die al een paar jaar studeert niet weet hoe het er op de eerste dag aan toe gaat? Waarschijnlijk heeft hij andere redenen om wel aanwezig te willen zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo bijdehand. We geven je gewoon een goede raad. Een beetje moeilijk lopen doen omdat je een dagje van school zou missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |