abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28783130
Beste,

Momenteel zit ik in de states voor vakantie, net wou ik mail checke en zag dus dat ik 22 aug naar school moet en ik kom pas 22 aug aan op schiphol....
Dus moet ik eerder terugkeren wie kan me helpen? ik hem me reisbureau ( www.budgetvliegen.nl ) al een email gestuurd maar nog geen reactie..

Heeft iemand toevallig een idee hoeveel het gaat kosten om het te veranderen?
  FOK!fossiel woensdag 13 juli 2005 @ 22:16:26 #2
8443 cptmarco
it's captain...
pi_28783279
is het niet het meest handige om de vliegtuigmaatschappij te bellen? Zij moeten je om kunnen boeken en ze kunnen je precies vertellen wat de (evt.) extra kosten zijn.
pi_28783299
Ligt er aan wat voor ticket je gekocht heb'; de voorwaarden staan er op. Sowieso moet je vanuit de States je vlucht herbevestigen, dus kun je het beste dat nummer bellen en vragen of je ook eerder terug kan. Bij sommige maatschappijen maken ze daar geen probleem van. Ga anders even langs een bureau van STA-travel in de VS, zij kunnen het ook voor je regelen
pi_28783499
hmm of is het beste wa tik kan doen gewoon naar norfolk rijden met de auto en dan ff naar de balie van delta airlines?
pi_28783533
Gewoon niet naar school gaan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28783663
k moet wel, dit is een belangrijk jaar voor me en bij de 1ste dag gaan ze allemaal dingen belangrijke informatie geven
pi_28783666
Ja man wat schijt jou die school nou. zeg gewoon dat je ziek was ofzo.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28783684
Wat een klets zeg. Het is het standaard introductiepraatje. Je mist niets als je niet gaat en de papieren die je krijgt, die kunnen vrienden wel voor je meenemen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28783723
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een klets zeg. Het is het standaard introductiepraatje. Je mist niets als je niet gaat en de papieren die je krijgt, die kunnen vrienden wel voor je meenemen.
Precies, ik zie soms wel eens mensen pas na 2 weken verschijnen.
pi_28783767
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:28 schreef Dementor het volgende:

[..]

Precies, ik zie soms wel eens mensen pas na 2 weken verschijnen.
Die eerste weken waren nooit echt boeiend. Op de middelbare school niet en op het HBO ook niet. Altijd wat papiertjes uitdelen en de standaardpraatjes. Nooit wat aan gemist als ik niet ging.
pi_28783772
Je kan ook je school bellen en uitleggen hoe de situatie nu is. Ik denk dat het geen probleem is dat je een dag later komt.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_28783808
als jullie nou gewoon ff je mond zippe! k vraag niet om om antwoorden zoals die van jullie.
  FOK!fossiel woensdag 13 juli 2005 @ 22:32:52 #13
8443 cptmarco
it's captain...
pi_28783914
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:30 schreef jiigg het volgende:
als jullie nou gewoon ff je mond zippe! k vraag niet om om antwoorden zoals die van jullie.
Doe eens even niet zo bijdehand. We geven je gewoon een goede raad. Een beetje moeilijk lopen doen omdat je een dagje van school zou missen.
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:34:00 #15
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28783927
quote:
Daag. Gelijk lopen mekkeren... Kutnoob..
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_28783936

Die eerste dag mag je echt niet missen man! Ik hoop dat ze de acties ondernemen die ze altijd doen en ze je van school afsturen, en natuurlijk meteen je ouders bellen, want zo gaan die dingen. You're doomed. Daarnaast wordt je natuurlijk nergens meer aangenomen als je van school gestuurd bent. Je kunt beter helemaal niet op vakantie gaan.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28783944
nee maar dan zit ik ook nog met het probleem jetlag, en daar heb ik totaal echt geen zin in...
pi_28783966
quote:
Ja, dit is stress, snap ik best. Maar lees eerst eens rustig de voorwaarden op je ticket door.

Breath in, breath out, breath in, breath out, ...
pi_28783970
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:34 schreef jiigg het volgende:
nee maar dan zit ik ook nog met het probleem jetlag, en daar heb ik totaal echt geen zin in...
Zeur niet, n00b. Als ik terug kom uit Zuid Amerika dan ga ik de volgende dag alweer aan het werk. De jetlag is een dag doorbijten, dan ben je er vanaf.
pi_28783986
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:34 schreef American_Nightmare het volgende:

Die eerste dag mag je echt niet missen man! Ik hoop dat ze de acties ondernemen die ze altijd doen en ze je van school afsturen, en natuurlijk meteen je ouders bellen, want zo gaan die dingen. You're doomed. Daarnaast wordt je natuurlijk nergens meer aangenomen als je van school gestuurd bent. Je kunt beter helemaal niet op vakantie gaan.
pi_28784047
hou is godverdomme jullie bekke dicht, ik krijg de eerste dag gelijk al informatie voor over me stage en dinsdag moet ik stage lopen.
Tjee iig bedankt cptmarco
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:36:49 #22
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28784048
Wat doe je eigenlijk 2 maanden in de "States"?
pi_28784051
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:29 schreef Lucille het volgende:
Je kan ook je school bellen en uitleggen hoe de situatie nu is. Ik denk dat het geen probleem is dat je een dag later komt.
Dat lijkt me idd de meest handige en goedkope oplossing

Papieren kun je ook een dag later wel krijgen en voor een praatje kun je ff bij de betreffende docent was. Stel dat je ziek was, dan kun je zo'n dag toch ook missen?
pi_28784054
Sjonge jonge je zit in de States maar je wil geen jetlag en geen dag van school missen die over een maand begint. Ik zou zeggen neem een roeiboot en vaar NU nog aan. Geen jetlag en je mist school ook niet als je tenminste doorroeit maar dat zal geen probleem zijn voor een bikkel als jou.
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:37:25 #25
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28784070
Slotje wegens schelden en niet respectvol behandelen van mede-Fok!kers.
pi_28784079
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:36 schreef jiigg het volgende:
hou is godverdomme jullie bekke dicht, ik krijg de eerste dag gelijk al informatie voor over me stage en dinsdag moet ik stage lopen.
Ik hoop dat je geen stage loopt op een basisschool
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:38:14 #27
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28784099
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:37 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ik hoop dat je geen stage loopt op een basisschool
Arme koters..
pi_28784110
quote:
Lijkt me beter voor je stagebedrijf als je gewoon in de States blijft.
pi_28784113
quote:
Loop je stage als glazenwasser ofzo? Dat lijkt me afgaande op je posts toch een beetje je niveau.
pi_28784134
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Lijkt me beter voor je stagebedrijf als je gewoon in de States blijft.
Maar dan blijven de ramen en de WC's vies.
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:40:06 #31
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28784186
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij heeft vast wel homies in da ghetto die hem kunnen vervangen.
pi_28784200
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Misschien kan hij een dag eerder beginnen met het vliegtuigtoilet en de ramen aldaar. Kun je daarna een dag uitrusten waardoor de jetlag ook weer weg is
pi_28784214
please shut the fuck up!, ga bij iemand anders irritant doen.
pi_28784240
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:40 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Misschien kan hij een dag eerder beginnen met het vliegtuigtoilet en de ramen aldaar. Kun je daarna een dag uitrusten waardoor de jetlag ook weer weg is
Dan heeft hij ook een referentie erbij
pi_28784248
pi_28784271
Het topic gaat helemaal de verkeerde kant uit.
pi_28784275
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Klote nederland zuig aan me PIK!
Ik lach me rot hier vanavond
pi_28784288
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:42 schreef Lucille het volgende:
Het topic gaat helemaal de verkeerde kant uit.
vervelend he
pi_28784300
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:41 schreef Dementor het volgende:

Dan heeft hij ook een referentie erbij
En een internationale nog ook, doet het altijd goed bij werkgevers
pi_28784304
De TS verdient wel een Darwin-award?
  FOK!fossiel woensdag 13 juli 2005 @ 22:42:57 #41
8443 cptmarco
it's captain...
pi_28784308
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:40 schreef jiigg het volgende:
please shut the fuck up!, ga bij iemand anders irritant doen.
*zucht
bel gewoon even met Delta en reschedule je vlucht...
Probleem opgelost en iedereen kan weer gelukkig verder leven...
pi_28784319
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:42 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

En een internationale nog ook, doet het altijd goed bij werkgevers
Ook nog eens een "hoge" functie.
pi_28784329
quote:
!
pi_28784330
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De TS verdient wel een Darwin-award?
Hij is niet dood
pi_28784351
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:42 schreef cptmarco het volgende:

[..]

*zucht
bel gewoon even met Delta en reschedule je vlucht...
Probleem opgelost en iedereen kan weer gelukkig verder leven...
Dat ligt er maar net aan met wie hij in het vliegtuig zit.
pi_28784380
Jiigg wat is je echte naam en de naam van je school, want ik voel het als mijn verplichting als Nederlands staatsburger om deze misstanden te melden.
  FOK!fossiel woensdag 13 juli 2005 @ 22:44:51 #47
8443 cptmarco
it's captain...
pi_28784396
jees allemaal mensen zonder leven hier, ik vraag het nog 1x vriendelijk blijf please weg uit dit topic. Probeer wat informatie van mensen te krijgen, en ga dan niet me topic verneuken
pi_28784442
Je vraagt het nog één keer vriendelijk? En wat daarna?
pi_28784460
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:42 schreef Dementor het volgende:

[..]

vervelend he
Ja, ik probeer er alles aan te doen om het nog te redden.
Mensen, laten we hem absoluut helpen.
pi_28784467
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan komt hij nooit meer onze ramen wassen
pi_28784477
quote:
We jagen hem zo de kast op dat hij rare uitlatingen gaat doen dan komt hij de VS niet eens uit.

TS heb je een baard?
pi_28784503
quote:
Dan gaat ie 't onvriendelijk vragen lijkt me. Ik wou eigenlijk net gaan, maar daar wacht ik toch nog effe op.
pi_28784504
quote:
Dan zeg je dank je wel of zo?
pi_28784518
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:46 schreef Lucille het volgende:
Ja, ik probeer er alles aan te doen om het nog te redden.
Mensen, laten we hem absoluut helpen.
Wijze woorden, zoals het een mod betaamt.

Bij deze: http://www.klm.nl
pi_28784539
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:47 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dan gaat ie 't onvriendelijk vragen lijkt me. Ik wou eigenlijk net gaan, maar daar wacht ik toch nog effe op.
Ik wacht nog heel even dit topic af voor ik ga slapen. Heb het idee dat de TS nog wel uit zijn vel springt.
pi_28784549
quote:

Tis ook altijd wat met dat vliegen.
pi_28784566
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:46 schreef Dementor het volgende:

[..]

We jagen hem zo de kast op dat hij rare uitlatingen gaat doen dan komt hij de VS niet eens uit.

TS heb je een baard?
Goed idee! Kan iemand effe achter z'n naam komen, dan sturen we een mailtje naar de FBI dat ie banden met Al Qaeda heeft. En een mailtje naar z'n school dat ie voorlopig nog niet komt ivm een actieve vakantie op Guantanamo Bay.
pi_28784587
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:47 schreef ChrisJX het volgende:
Wijze woorden, zoals het een mod betaamt.

Bij deze: http://www.klm.nl
En als zij niet meewerken: http://www.kontiki.nl
pi_28784593
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:48 schreef k_man het volgende:

[..]

Tis ook altijd wat met dat vliegen.
Tis lastig om weg te gaan en terug te komen.
pi_28784594
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:48 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Goed idee! Kan iemand effe achter z'n naam komen, dan sturen we een mailtje naar de FBI dat ie banden met Al Qaeda heeft. En een mailtje naar z'n school dat ie voorlopig nog niet komt ivm een actieve vakantie op Guantanamo Bay.
Zogenaamde meeloop stage
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:49:14 #62
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_28784601
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:44 schreef jiigg het volgende:
jees allemaal mensen zonder leven hier, ik vraag het nog 1x vriendelijk blijf please weg uit dit topic. Probeer wat informatie van mensen te krijgen, en ga dan niet me topic verneuken
Open een nieuw Topic, net zolang totdat je een topic hebt met alleen normale reacties
pi_28784616
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:48 schreef Dementor het volgende:

[..]

Zogenaamde meeloop stage
Hij hoeft de plees niet te poetsen; hij IS de plees.
pi_28784625
quote:
Misschien kan hij daar stage lopen, daar hebben ze ook ramen
pi_28784634
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:49 schreef Messenga het volgende:

[..]

Open een nieuw Topic, net zolang totdat je een topic hebt met alleen normale reacties
Of een ban wegens topicspam.
pi_28784641
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:48 schreef Lucille het volgende:

Tis lastig om weg te gaan en terug te komen.
Partir, c'est mourir un peu
pi_28784648
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:49 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Misschien kan hij daar stage lopen, daar hebben ze ook ramen
Ook WC's als ik de nieuwsberichten mag geloven.
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:50:26 #68
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28784650
Anders roep je je Marokkaanse vriendjes er bij?

pi_28784669
Ik zie een vervolg op The Terminal aankomen!
pi_28784676
Kom effe ontopic. TS, we kunnen je oma vermoorden, dan kun je annuleren met je annuleringsverzekering.
pi_28784686
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Ook WC's als ik de nieuwsberichten mag geloven.
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:51:35 #72
108558 Messenga
pi_28784705
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:50 schreef Dementor het volgende:
Ik zie een vervolg op The Terminal aankomen!
The Terminal is lijp! Alleen, is de TS ook een Rus ?
pi_28784712
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Kom effe ontopic. TS, we kunnen je oma vermoorden, dan kun je annuleren met je annuleringsverzekering.
Wel eerst levensverzekering laten afsluiten natuurlijk
pi_28784715
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Zeker weten dat het ook voor familie in de tweede graad geldt? Voor de zekerheid zou ik één van zijn ouders nemen
pi_28784733
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:51 schreef Messenga het volgende:

The Terminal is lijp! Alleen, is de TS ook een Rus ?
Tis toch gebaseerd op een Iraniër die in Parijs ronddoolt Of was het nou een Keniaan op Heathrow
  FOK!fossiel woensdag 13 juli 2005 @ 22:52:44 #76
8443 cptmarco
it's captain...
pi_28784742
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:51 schreef Dementor het volgende:

[..]

Wel eerst levensverzekering laten afsluiten natuurlijk
en testament aan laten passen zodat je alles erft....
pi_28784756
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:50 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Partir, c'est mourir un peu
De 'kleine dood' was wat anders, toch?
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:54:01 #78
108558 Messenga
pi_28784782
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:52 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Tis toch gebaseerd op een Iraniër die in Parijs ronddoolt Of was het nou een Keniaan op Heathrow
Een Rus in NY kneus
pi_28784786
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:51 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Zeker weten dat het ook voor familie in de tweede graad geldt? Voor de zekerheid zou ik één van zijn ouders nemen
Dat had je 16 jaar geleden moeten doen.
pi_28784808
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:53 schreef k_man het volgende:

De 'kleine dood' was wat anders, toch?
Jaa, das een boek. En een film
  FOK!fossiel woensdag 13 juli 2005 @ 22:55:12 #81
8443 cptmarco
it's captain...
pi_28784826
quote:

[..]

succes...
pi_28784861
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:54 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

http://www.sombrerobooks.nl/easysubpage0015.html
pi_28784882
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:54 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Neuh, dat was ook nog met blond.
pi_28784898
Damn deze TS is kansloos zeg.
Wel 2 maanden in de VS verblijven maar zelf niet eens weten hoe en waar te informeren.
pi_28784909
quote:
Hee, ze was eerst toch blond En van het andere geslacht
pi_28784934
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:56 schreef k_man het volgende:
Neuh, dat was ook nog met blond.
Tegenwoordig verandert de haarkleur zo snel dat ik het maar heb weggelaten
pi_28784963
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:57 schreef Dementor het volgende:
Damn deze TS is kansloos zeg.
Wel 2 maanden in de VS verblijven maar zelf niet eens weten hoe en waar te informeren.
Ik denk niet dat de US voor hem het land der onbegrensde mogelijkheden is. Dan moet je namelijk erg doortastend zijn en initiatief kunnen tonen.
pi_28784978
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:58 schreef k_man het volgende:

[afbeelding]

Ik kwam er pas na een minuut achter dat die meneer geen broek aanheeft Ik dacht dat het iemand was die haar betrapte op enige solo-bezigheden en dat uit de intercom 'ik kom' klonk
pi_28785005
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:59 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de US voor hem het land der onbegrensde mogelijkheden is. Dan moet je namelijk erg doortastend zijn en initiatief kunnen tonen.
Flodder in Amerika
pi_28785007
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:59 schreef Lucille het volgende:

[..]

Er zijn daar wel héél véél McDonald's...

Die hebben ook personeel nodig.
pi_28785031
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:00 schreef k_man het volgende:

Er zijn daar wel héél véél McDonald's...

Die hebben ook personeel nodig.
Want die hebben ook wc's en ramen
pi_28785047
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:00 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Want die hebben ook wc's en ramen
Ik bedoel maar.
pi_28785073
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:00 schreef Dementor het volgende:

[..]

Flodder in Amerika
pi_28785272
quote:
quote:
Als ze in de kist kijkt lijkt het erop dat de eenzame dood een forse lul heeft.......
Literatuur met een grote L.
pi_28785421
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:44 schreef jiigg het volgende:
ben je er al achter wat je moet doen? ik denk wel dat je dat ticket om kan boeken, maar daar zal wel een prijskaartje aan vasthangen.
succes ermee!!!
pi_28785451
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:11 schreef ankepanke het volgende:
ben je er al achter wat je moet doen? ik denk wel dat je dat ticket om kan boeken, maar daar zal wel een prijskaartje aan vasthangen.
succes ermee!!!
Kijk, dat zijn de barmhartige samaritanen van deze tijd
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:13:18 #98
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28785491
TS, gewoon even klikken en reserveren.

Ow, trouwens, als je je afvraagt waarom wel je vertrek, maar niet je bestemming wordt meegenomen in je ticket... dat is geen fout in de website...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_28785498
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:11 schreef ankepanke het volgende:

[..]

succes ermee!!!
K ga morgen maar even met delta airlines bellen, en ja ik wil best geloven dat daar een prijskaartje aan zal vasthangen maar dat kan geen prob zijn
pi_28785526
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:13 schreef jiigg het volgende:

[..]

K ga morgen maar even met delta airlines bellen, en ja ik wil best geloven dat daar een prijskaartje aan zal vasthangen maar dat kan geen prob zijn
Je hebt best aardig verdiend als WC-schoonmaker in de States?
pi_28785608
nee hoor, ik gaf je moeder alleen maar beurtjes omdat je vader niks meer is. dus heb aardig wat verdient met het neuken van je moeder. En nu oprotte uit dit topic
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:18:29 #102
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28785648
Dit topic kan wel op slot dunkt me. Dom taalgebruik van de TS.
pi_28785669
Ik denk dat je maar beter weg kunt blijven van je school. Echt veel zin heeft het niet om naar school te gaan met dit beperkte verstandelijke vermogen.
pi_28785680
Dom taalgebruik van mij? van jullie bedoel je. Jullie komen hier om dit hele topic naar de klote te helpen. Een grapje is leuk maar er door over blijven gaan moet eens ophouden.
pi_28785695
Wie zegt dat het moet ophouden?
pi_28785696
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:19 schreef jiigg het volgende:
Dom taalgebruik van mij? van jullie bedoel je. Jullie komen hier om dit hele topic naar de klote te helpen. Een grapje is leuk maar er door over blijven gaan moet eens ophouden.
Moet je effe hier komme zegge asje teminste durreft.
pi_28785751
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:20 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Moet je effe hier komme zegge asje teminste durreft.
Daar is hij mee bezig, maar hij moet zijn ticket nog om laten zetten.
pi_28785785
donder op jullie, ik ga me tijd niet verdoen aan een paar mensen zonder leven die hier zitten. Zielige stumpers ook.
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:24:09 #109
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28785815
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:19 schreef jiigg het volgende:
Nee fout. Wij komen hier om te helpen. Echter, om te kunnen helpen willen we wel met respect behandeld worden. Als je vrij snel al gaat schelden om niks dan hebben wij hier zoiets van: Je kan ook posten wat je al gedaan hebt om het probleem te verhelpen. Kom eens met je luie reet dus uit die stoel en ga eens rondbellen of zoeken. Nu vraag je meteen een oplossing voor je probleem.

Hoezo luiheid. Als je er na je belrondje nog niet uit bent kom dan nog maar eens terug. Je hebt domweg last van een luiheidssyndroom.
pi_28785866
waar denk je dat ik mee bezig ben lullo?, bellen en het op internet aan het zoeken relnicht.
pi_28785867
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:23 schreef jiigg het volgende:
donder op jullie, ik ga me tijd niet verdoen aan een paar mensen zonder leven die hier zitten. Zielige stumpers ook.
Bij deze bied ik mijn excuses aan namens alle users hier die je topic verziekt hebben. Als enige reden kan ik geven dat door de hoge temperaturen hier onze gedachten een beetje verkoeling nodig hadden en dat vonden we in jouw topic.
pi_28785923
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:25 schreef jiigg het volgende:
waar denk je dat ik mee bezig ben lullo?, bellen en het op internet aan het zoeken relnicht.
Zojuist zei je nog dat je pas morgen zou bellen.
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:13 schreef jiigg het volgende:
K ga morgen maar even met delta airlines bellen,
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:27:11 #113
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28785924
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:25 schreef jiigg het volgende:
Lullo, relnicht.... Jammer dat je toch meteen weer gaat schelden. Dat is niet echt goed voor je reputatie op dit forum. Zie je ons ook al meteen schelden?
  Moderator woensdag 13 juli 2005 @ 23:29:09 #114
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_28785980
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:23 schreef jiigg het volgende:
Hé, wij boeken onze terugvlucht niet een dag te laat.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_28785988
Teringlijer!
pi_28786051
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:29 schreef American_Nightmare het volgende:
Teringlijer!
Laten we het wel leuk houden
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:33:42 #117
67978 HenryHill
pi_28786126
Pfff... TS snapt volgens mij niet dat schelden op Fok! net zoiets is als schelden door de telefoon... je kan de meest lelijke taal uitslaan, maar mensen zijn toch niet onder de indruk...

Maak je nou niet zo druk. Is ook beter voor je vakantie-ervaring en je bloeddruk.

Echt.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_28786135
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:31 schreef Lucille het volgende:

[..]

Laten we het wel leuk houden
Jaguawiwerized zei dat we niet schelden dus jah..
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:41:19 #119
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28786351
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:33 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jaguawiwerized zei dat we niet schelden dus jah..
Niet voordat jij begon.
pi_28786442
In 90 minuten 120 reacties op een ogenschijnlijk simpele vraag en antwoord... das wel een nieuw record voor TRV
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:45:33 #121
67978 HenryHill
pi_28786476
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:44 schreef DutchTrain het volgende:
In 90 minuten 120 reacties op een ogenschijnlijk simpele vraag en antwoord... das wel een nieuw record voor TRV
Ik stel dan ook voor om in't vervolg alle diertjes genaamd 'Lemmings' om te dopen naar Jiggs...
pi_28786521
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:44 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb hem niet voor niets open gelaten
pi_28787115
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:11 schreef jiigg het volgende:
Beste,

Heeft iemand toevallig een idee hoeveel het gaat kosten om het te veranderen?
ongeveer 200 dollar. zoiets was ik er vorig jaar aan kwijt. maar verschil per ticket natuurlijk.
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:11:20 #124
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28787139
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:47 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik heb hem niet voor niets open gelaten
Heldin!
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:15:19 #125
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_28787240
quote:
Joh. Bel de school op en leg de situatie uit.... je had je een dagje vergist in de vakantie planning. Het is waarschijnlijk een stuk moeilijker om je ticket te gaan veranderen, en zeker niet zonder kosten.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:55:38 #126
6941 APK
Factual, I think.
pi_28788164
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:24 schreef Jaguarized het volgende:

Nee fout. Wij komen hier om te helpen. Echter, om te kunnen helpen willen we wel met respect behandeld worden. Als je vrij snel al gaat schelden om niks dan hebben wij hier zoiets van:
Speak for yourself.

Ik vind dat de TS het goed aanpakt.
To the point en geen tijd voor bullshit.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 14 juli 2005 @ 09:42:04 #127
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_28792145
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Doe eens even niet zo bijdehand. We geven je gewoon een goede raad. Een beetje moeilijk lopen doen omdat je een dagje van school zou missen.
Wie doet er hier nou bijdehand? Denk je nou echt dat iemand die al een paar jaar studeert niet weet hoe het er op de eerste dag aan toe gaat? Waarschijnlijk heeft hij andere redenen om wel aanwezig te willen zijn.
In plaats van voor de hand liggende informatie te geven kun je beter in gaan op zijn vraag.

OT:

Bel de maatschappij waar je mee vliegt en probeer wat te regelen.

"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:04:21 #128
93590 DHuuf
Mad as can be...
pi_28796149
Kadett 2.1 8v GSI met BITURBO, dikke intercooler, waterinjectie en lachgas: 433pk, 386Nm. Volle Gaas Sinterklaas!!
Corvette 5,7V8 supercharged 860pk 930Nm.
pi_28796230
200 dollar dokken voor 1 rukdagje school.
pi_28798426
Is er al gebeld?
  Moderator donderdag 14 juli 2005 @ 13:51:44 #131
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_28799811
en dicht
reddeloos verloren topic
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')