Moet je effe hier komme zegge asje teminste durreft.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:19 schreef jiigg het volgende:
Dom taalgebruik van mij? van jullie bedoel je. Jullie komen hier om dit hele topic naar de klote te helpen. Een grapje is leuk maar er door over blijven gaan moet eens ophouden.
Daar is hij mee bezig, maar hij moet zijn ticket nog om laten zetten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Moet je effe hier komme zegge asje teminste durreft.
Nee fout. Wij komen hier om te helpen. Echter, om te kunnen helpen willen we wel met respect behandeld worden. Als je vrij snel al gaat schelden om niks dan hebben wij hier zoiets van:quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:19 schreef jiigg het volgende:
Dom taalgebruik van mij? van jullie bedoel je. Jullie komen hier om dit hele topic naar de klote te helpen. Een grapje is leuk maar er door over blijven gaan moet eens ophouden.
Bij deze bied ik mijn excuses aan namens alle users hier die je topic verziekt hebben. Als enige reden kan ik geven dat door de hoge temperaturen hier onze gedachten een beetje verkoeling nodig hadden en dat vonden we in jouw topic.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:23 schreef jiigg het volgende:
donder op jullie, ik ga me tijd niet verdoen aan een paar mensen zonder leven die hier zitten. Zielige stumpers ook.
Zojuist zei je nog dat je pas morgen zou bellen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:25 schreef jiigg het volgende:
waar denk je dat ik mee bezig ben lullo?, bellen en het op internet aan het zoeken relnicht.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:13 schreef jiigg het volgende:
K ga morgen maar even met delta airlines bellen,
Lullo, relnicht.... Jammer dat je toch meteen weer gaat schelden. Dat is niet echt goed voor je reputatie op dit forum. Zie je ons ook al meteen schelden?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:25 schreef jiigg het volgende:
waar denk je dat ik mee bezig ben lullo?, bellen en het op internet aan het zoeken relnicht.
Hé, wij boeken onze terugvlucht niet een dag te laat.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:23 schreef jiigg het volgende:
donder op jullie, ik ga me tijd niet verdoen aan een paar mensen zonder leven die hier zitten. Zielige stumpers ook.
Laten we het wel leuk houdenquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:29 schreef American_Nightmare het volgende:
Teringlijer!
Jaguawiwerized zei dat we niet schelden dus jah..quote:
Niet voordat jij begon.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jaguawiwerized zei dat we niet schelden dus jah..
Ik stel dan ook voor om in't vervolg alle diertjes genaamd 'Lemmings' om te dopen naar Jiggs...quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:44 schreef DutchTrain het volgende:
In 90 minuten 120 reacties op een ogenschijnlijk simpele vraag en antwoord... das wel een nieuw record voor TRV
Ik heb hem niet voor niets open gelatenquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:44 schreef DutchTrain het volgende:
In 90 minuten 120 reacties op een ogenschijnlijk simpele vraag en antwoord... das wel een nieuw record voor TRV
ongeveer 200 dollar. zoiets was ik er vorig jaar aan kwijt. maar verschil per ticket natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:11 schreef jiigg het volgende:
Beste,
Heeft iemand toevallig een idee hoeveel het gaat kosten om het te veranderen?
Heldin!quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb hem niet voor niets open gelaten
Joh. Bel de school op en leg de situatie uit.... je had je een dagje vergist in de vakantie planning. Het is waarschijnlijk een stuk moeilijker om je ticket te gaan veranderen, en zeker niet zonder kosten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:30 schreef jiigg het volgende:
als jullie nou gewoon ff je mond zippe! k vraag niet om om antwoorden zoals die van jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |