Ik hoop dat je geen stage loopt op een basisschoolquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:36 schreef jiigg het volgende:
hou is godverdomme jullie bekke dicht, ik krijg de eerste dag gelijk al informatie voor over me stage en dinsdag moet ik stage lopen.
Tjee iig bedankt cptmarco
Arme koters..quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen stage loopt op een basisschool
Lijkt me beter voor je stagebedrijf als je gewoon in de States blijft.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:36 schreef jiigg het volgende:
hou is godverdomme jullie bekke dicht, ik krijg de eerste dag gelijk al informatie voor over me stage en dinsdag moet ik stage lopen.
Loop je stage als glazenwasser ofzo? Dat lijkt me afgaande op je posts toch een beetje je niveau.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:36 schreef jiigg het volgende:
Maar dan blijven de ramen en de WC's vies.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Lijkt me beter voor je stagebedrijf als je gewoon in de States blijft.
Hij heeft vast wel homies in da ghetto die hem kunnen vervangen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maar dan blijven de ramen en de WC's vies.
Misschien kan hij een dag eerder beginnen met het vliegtuigtoilet en de ramen aldaar. Kun je daarna een dag uitrusten waardoor de jetlag ook weer weg isquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maar dan blijven de ramen en de WC's vies.
Dan heeft hij ook een referentie erbijquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:40 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Misschien kan hij een dag eerder beginnen met het vliegtuigtoilet en de ramen aldaar. Kun je daarna een dag uitrusten waardoor de jetlag ook weer weg is
Ik lach me rot hier vanavondquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Klote nederland zuig aan me PIK!
vervelend hequote:Op woensdag 13 juli 2005 22:42 schreef Lucille het volgende:
Het topic gaat helemaal de verkeerde kant uit.
*zuchtquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:40 schreef jiigg het volgende:
please shut the fuck up!, ga bij iemand anders irritant doen.
Ook nog eens een "hoge" functie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:42 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En een internationale nog ook, doet het altijd goed bij werkgevers
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Klote nederland zuig aan me PIK!
Hij is niet doodquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De TS verdient wel een Darwin-award?
Dat ligt er maar net aan met wie hij in het vliegtuig zit.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:42 schreef cptmarco het volgende:
[..]
*zucht
bel gewoon even met Delta en reschedule je vlucht...
Probleem opgelost en iedereen kan weer gelukkig verder leven...
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan met wie hij in het vliegtuig zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |