die achtergrond is van Jason Brooks (hij tekent ook de artwork voor Hed Kandi).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:17 schreef menesis het volgende:
[..]
ja, dat filetje moet nog even een plaatsje krijgen in het muziek archief
Waar komt die achtergrond vandaan? ziet er nl ook wel chill uit
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:11 schreef coz het volgende:
[..]
traantje wegpinkttis afgelopen... mag ik de origineel ook
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:06 schreef menesis het volgende:
Whaha; ja, dat is idd wel een beetje sneu. alhoewel ik wel binnenkort een lowlands afterparty heb met wat vrienden, ik zet het er meteen even bij
mochten mensen geinteresseerd zijn in die lowlands achtergrond/foto: klik (fullres)
Wanneer vind je het tijd om te resizen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:13 schreef Gizmore het volgende:
Ik vond het weer eens tijd om mn desktop een beetje om te gooien en dit is het geworden
[afbeelding]
Wallpaper: Blue Days of Spring
Theme: Foton VS
Icons: ChaNinjaStyle-SubZero Icons
Hah, ja sorry ging niet helemaal lekker netquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wanneer vind je het tijd om te resizen?
(en waarom heb je in hemelsnaam een "bureaublad weergeven"-snelkoppeling op je bureaublad staan?)
Linken vanuit mijn documentenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:17 schreef horned_reaper het volgende:
[[url=D:\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\naamloos.bmp]afbeelding[/url]]
ik heb hem pas opgeruimt![]()
Je kan niet hotlinken vanuit imageshack, je moet de thumnailcode gebruiken die je krijgt nadat je je plaatje hebt geuploadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:32 schreef horned_reaper het volgende:
waarom heb ik nu wel een plaatje ingevoegt maar staat er een rood kruis in ??
Je bent in gesprek met King Cold Cuts & The Baloneys, of niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:48 schreef mrcool het volgende:
Galactisch, I love it!
[[url=http://i11.photobucket.com/albums/a164/mrcoolagain/desksmall.jpg]afbeelding][/url]
Ja, geloof het wel, is een of andere junk, weet het ook niet precies!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:53 schreef JesusThePimp het volgende:
[..]
Je bent in gesprek met King Cold Cuts & The Baloneys, of niet?
Ik haat icoontjes op me desktopquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:35 schreef horned_reaper het volgende:
valt me op dat bij bijna iedereen de desktop zo vrezelijk leeg is
ik wil mn achtergrond kunnen zienquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:35 schreef horned_reaper het volgende:
ja, ik installeer windows nogal regelmatig opnieuw.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:35 schreef horned_reaper het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:00 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik haat icoontjes op me desktop
StartmenuSpotlight is zoveel handiger
ik niet maar ik begon me wel te ergeren aan 4gb op me desktopquote:
ja vooral diequote:Startmenu is zoveel handiger
Verdomd, weet ik eindelijk waar die zeplin onder door vliegtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:16 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
is trouwens een filmpje van 3DMark2005
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:09 schreef menesis het volgende:
[..]
ik wil mn achtergrond kunnen zien
Ik zit ook liever aan een opgeruimd bureau, en niet tussen stapels boeken etc. Daar heb je kasten en laden voor cq. Windows folder structuurquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:35 schreef horned_reaper het volgende:
Niet alles, maar het meeste gebruik ik wel redelijk vaak. Als ik iets niet meer gebruik verwijder ik het na een tijdje gewoon van me pc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:02 schreef super-muffin het volgende:
tering wat vol. Gebruik je ook alles?
Je dacht: "Hee... een heel topic vol geresizete plaatjes... laat ik me daar even niets van aantrekken"quote:
Sorry, dacht dat 700 de norm was, zag pas later dat het 500 was...quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je dacht: "Hee... een heel topic vol geresizete plaatjes... laat ik me daar even niets van aantrekken"
Ben jij dat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:27 schreef Toxic_nl het volgende:
[[url=http://www.webdeveloping.nl/upload/?5322913934]afbeelding][/url]
![]()
Je link naar de grote versie klopt nietquote:
Jij bent modquote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef Jump het volgende:
[..]
Je link naar de grote versie klopt niet
Band of Brothers
Ja, en?quote:
Die had ik ondertussen al gevondenquote:
Dan is ie geen Nederlander.quote:
Ik heb het al aangepast. Bedanktquote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef Jump het volgende:
[..]
Je link naar de grote versie klopt niet
Band of Brothers
Had gekuntquote:
Omdat het een mooie foto is?quote:Op zondag 4 september 2005 00:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had gekunt
Maar vraag me af wat zo een foto dan doet op zijn achtergrond
Dat zou kunnenquote:
Heb je de originele ook nog ervan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:27 schreef Toxic_nl het volgende:
[[url=http://www.webdeveloping.nl/upload/?5322913934]afbeelding][/url]
![]()
Joehoe!quote:Op zondag 4 september 2005 00:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen
Bij deze dan mijn vraag aan hem:
[..]
Heb je de originele ook nog ervan?
Mooi thanksquote:Op zondag 4 september 2005 11:54 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Joehoe!![]()
Tuurlijk ben ik dat niet op die foto's!Stond ~maand geleden op GeenStijl een linkje naar een forum waar deze pic (en meer) opstonden.
Zogauw als mijn pc weer virus-vrij is, zal ik ehm even uploaden.![]()
Hier kan je veel militaire foto's vinden. Waaronder ook zeer mooie zoals met kinderen enzo.quote:Op zondag 4 september 2005 19:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooi thanks
Maar jij weet niet meer waar op geenstijl die link stond en zo?
quote:Op zondag 4 september 2005 19:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier kan je veel militaire foto's vinden. Waaronder ook zeer mooie zoals met kinderen enzo.![]()
Beetje searchen daar op Hi-res geeft erg mooie resulaten.quote:
Naam!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:03 schreef NootjesBV het volgende:
[[url=http://www.nootjesbv.nl/nootjesbvdesktopklein.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:03 schreef NootjesBV het volgende:
[[url=http://www.nootjesbv.nl/nootjesbvdesktopklein.jpg]afbeelding][/url]
quote:
Dit is het orgineel: klikbaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:12 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
prachtig, al is ie wel ''gecensureerd''. Persoonlijk kan ik mij met zo'n wallpaper me niet zo goed meer concentreren. Met een ''woody'' proberen een (serieuze) mail te typen is best lastig
![]()
Dat is OSX kneusquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:03 schreef DJRat het volgende:
hier dan mijn desktop, Windows Vista look!
[[url=http://img224.imageshack.us/img224/9451/screenshot4zm.th.jpg]afbeelding][/URL]
dude... resizen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:14 schreef ViPeRII het volgende:
Hier mijn 2 desktops op mijn werk...
[afbeelding]
en de 2e:
[afbeelding]
Nee KNEUS!! het is hetzelfde als de desktop van Jonathon, alleen ik heb de startbalk weggehaald en het dock onder ipv boven :quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Jonathon het volgende:
Weer ff een screenshotje gemaakt van mijn desk![]()
[afbeelding]
1280x1024
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:31 schreef DJRat het volgende:
[..]
Nee KNEUS!! het is hetzelfde als de desktop van Jonathon, alleen ik heb de startbalk weggehaald en het dock onder ipv boven :
[..]
van welke website heb je die?? had hem ook maar heb 'm verwijdertquote:
Heb je heel toevallig ook zoiets alleen dan van New York ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:07 schreef whoops het volgende:
Mijn desktop op het werk. San Francisco vanaf Alcatraz gefotografeerd...![]()
[[url=http://static.flickr.com/25/45028100_438e3d77fe.jpg]afbeelding][/url]
Bovenstaande foto is van eigen hand, dus over anderhalve maand misschien...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef NootjesBV het volgende:
[..]
Heb je heel toevallig ook zoiets alleen dan van New York ?
je klokje staat niet goedquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:09 schreef BlueDragon het volgende:
[[url=http://chat.zwolle.org/bluedragon/img/desk_20_09_05_thumb.jpg]afbeelding][/url]
click 2 z00m
Ah ok. December ga ik er heen, dus zal dan wel mn foto schietenquote:Op woensdag 21 september 2005 09:17 schreef whoops het volgende:
[..]
Bovenstaande foto is van eigen hand, dus over anderhalve maand misschien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |