Maar wel met charismaquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:33 schreef Ole het volgende:
Heeft Nicolas Cage ook niet een jong blaadje?
Met zo'n kapitaal had ik toch een wat beter uitziende muts uitgekozen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Klopt.
Alice Kim is de gelukkige en ze is 20 lentes jong. Cage is 40 jaar oud
Boromirquote:Op zondag 17 juli 2005 13:19 schreef Duiveltja het volgende:
Lord of the rings ster Sean Bean doet het nu met een actrice (Georgina Sutcliffe) die 19 jaar jonger dan hem is. Zij is 27 jaar oud.
[afbeelding]
Is die gast zo dik geworden?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:07 schreef Suko het volgende:
Rocker Jerry Lee Lewis, 6+ Kerrie Lynn McCarver Lewis, 42, vrouw nr 6. Nu gescheiden. Lewis's personal life has frequently put him in the public eye. In 1958, his career suffered after he was criticised for taking his 13-year-old cousin as his third wife.
[afbeelding]![]()
Kennelijk, hoe gekker hoe vetter!quote:
Tommy heeft later toch weer een jonge dame aan de haak geslagen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:26 schreef mother-mother het volgende:
In June 1993 the 24-year-old Carey married the 43-year-old Tommy Mottola
[afbeelding]
Yepz:quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Tommy heeft later toch weer een jonge dame aan de haak geslagen?
Is Celine Dion pas 37quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:04 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Celine Dion en haar man Rene Angelil.
Zij is 37, hij 63.
en wie is het oude bok precies?quote:Op zondag 24 juli 2005 21:21 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Cameron Diaz (32) met Justin Timberlake (23).
quote:
2,5 maand ouder dan ik benquote:Date Of Birth : March 30, 1968
quote:
Best een cutie, dus ik kan het Froukje niet kwalijk nemen. En wat is nu veertien jaar op een mensenleven?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:51 schreef BVO het volgende:
Nu wil ik Froukje de Both geen oude bok noemen, maar met haar 19 jarige Marokkaanse vriend heeft ze wel iemand die 14 jaar jonger is..
De foto van hen samen kan ik niet vinden, hij is iig de rechter hier:
http://bill.snsbank.nl/blob.asp?id=6509
Maar liefst 20%. Ik vind dat nogal wat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Best een cutie, dus ik kan het Froukje niet kwalijk nemen. En wat is nu veertien jaar op een mensenleven?
![]()
Wat is 14 jaar op háár mensenleven kan je beter zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Best een cutie, dus ik kan het Froukje niet kwalijk nemen. En wat is nu veertien jaar op een mensenleven?
![]()
Ze neukte Jim toch ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze lijkt me niet echt het type voor zo'n jonge vriend. Maarja, als ze maar gelukkig zijn he..
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:35 schreef Duiveltja het volgende:
Alice Kim is de gelukkige en ze is 20 lentes jong. Cage is 40 jaar oud
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:26 schreef BdR het volgende:
[afbeelding]
Bruce Willis (1955) en Lindsay Lohan (1986) aw, isn't that cute... BUT IT'S WRONG!!!
Je zou het niet zeggen dat ze zoveel schelen. Ze passen wel bij elkaarquote:Op zondag 17 juli 2005 13:19 schreef Duiveltja het volgende:
Lord of the rings ster Sean Bean doet het nu met een actrice (Georgina Sutcliffe) die 19 jaar jonger dan hem is. Zij is 27 jaar oud.
[afbeelding]
Oud nieuws... al heel lang zo. Heb je de depri aanvallen van Bupatih niet meegemaakt in 2005 hierover?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:43 schreef Utrecht het volgende:
Ik las ergens (roddelblaadje) dat Kristen Davis (Charlotte in Sex and the City) en Steve Martin iets samen hebben.
'k kon het niet vindenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:15 schreef Suko het volgende:
Niet zo duidelijk maar toch een kiek van Joop én Esther:
[afbeelding]
Mijn God, wat zien ze toch allemaal in haarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:27 schreef Suko het volgende:
Lee (40) is de nieuwe toyboy van Cher.
Cher kan weer een nieuwe toyboy toevoegen aan haar lijstje van jonge lovers. De koningin van de plastische chirurgie date momenteel met de 40-jarige acteur Lee Tergesen, die onder meer bekend is van de Amerikaanse hitserie 'Oz'.
[afbeelding][afbeelding]
Cher en Lee werden al op 6 maart gespot tijdens een intiem diner in restaurant Nobu in Los Angeles. Volgens bronnen zou Lee de nieuwste aanwinst zijn van de inmiddels bijna 60-jarige zangeres, die al tijden met jongere mannen date. Tergesen is overigens binnenkort te zien in een aantal nieuwe afleveringen van Desperate Housewives. bron: zijonline
Ben je als 40-jarige man ook nog een toyboy?![]()
Daar herken ik hem van.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:20 schreef Cairon het volgende:
Lee Tergesen...
oh mijn god...
het is CHETT van Weird Science! De serie natuurlijk! Mijn god, dat daar nog iets van gekomen is, al die andere figuren zijn van de kaart afgevallen, en met Vanesse Angel is het ook niet al te goed afgelopen na een paar minimale rolletjes... want wie kent John Mallory Asher vandaag de dag nog? Wanneer hing een bakvis nog een poster van Michael Manasseri aan haar muur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |