Het mysterieuze aspect bedoel je?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:07 schreef Kyara het volgende:
Bovendien laat het dan nog wat te raden over.
Niet echt eigenlijk, iedereen is het wel eens dat mensen die dik zijn met kleren mooier zijn dan zonder. Maar of het ook voor mooie mensen geldt is meer het discussiepunt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:09 schreef babba_ het volgende:
ik dacht dit gaat over dikke mensenmaar het mysterieuze aspect heeft inderdaad wel wat!
Tot dat je het papier eraf mag scheuren!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
ik hoorde laatst de vergelijking met een kadootje; een kadootje is veel spannender als je niet weet wat erin zit. En daar ben ik het wel mee eens. Je kan de vorm zien, je kan je inbeelden wat er onder dat pakpapier zit, maar echt zien doe je het niet.
Zeker als het eetbaar papier isquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Tot dat je het papier eraf mag scheuren!Wat ook nog eens heel erg leuk is!
Dus ben het met TS eens!
Zo denk 'k er ook overquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:12 schreef Suzanna het volgende:
Zowiezo vind ik bloot niet aantrekkelijk. Zowel bij mannen als vrouwen...ik zie echt liever mijn medemens met kleding aan, ook al zijn ze nog zo aantrekkelijk/mooi. Ik houd gewoon niet van bloot, denk ik.
Dan moet het wel ergens naar smaken! Biefstukje kruidenboter ofzo!quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zeker als het eetbaar papier is
aardbei is al goed genoegquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan moet het wel ergens naar smaken! Biefstukje kruidenboter ofzo!Maar volgens mij wordt dat heel chemisch!
same herequote:Op woensdag 13 juli 2005 17:10 schreef djenneke het volgende:
ik zie mensen ook liever met kleding, iig ondergoed aan denk ik. Geslachtsdelen vind ik sowieso lelijk....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |