abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28808177
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:25 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Mja, ik zal proberen e.e.a. wat meer te onderbouwen, ik schoot behoorlijk uit m'n slof omdat er niet de moeite is genomen m'n vraag te beantwoorden terwijl dat voor mij zo belangrijk is...
Ik begrijp niet hoe het komt dat kennelijk het overgrote deel van de bevolking nog steeds denkt dat homo's zich altijd een slag in de rondte neuken, het liefst in roze jurk zich laten barebacken op ranzige sex feestjes en vaker van bedpartner verwisselen dan van ondergoed....
ik reageer er eigenlijk nooit op, denk meestal 'wat weten zij er nou van' maar als ik dan lees wat voor discussie hier speelt en wat er dan aan vooroordelen rondgesmeten word, sorry hoor, daar kan ik dan even niet bij.
Ik ben nu de dertig iets gepasseerd, heb in m'n leven 3 serieuze relaties gehad, eh okay 2 gehad, de derde loopt nu, en ben daar altijd zo trouw als een hondje in, ik neuk niet buiten de deur, verwacht van m'n vriend het zelfde, heb geen roze jurk en doe niks onveilig zolang er niet getest is (wat uiteraard na een paar maanden wel gebeurt omdat de rubberkosten anders zo hoog oplopen) maar goed tot die tijd is het goud geld voor Durex, in de periodes tussen m'n relaties door heb ik natuurlijk wel losse 'contacten' ('t klinkt altijd heel technisch ofzo) maar ook daarbij denk ik niet vaker dan een hetero kerel op zoek zou gaan naar een vrouw als tie droogstaat, waarom word er dan toch altijd tegen homo's aangekeken of ze hun leuter overal inhangen als het maar een man is....ik vind het onbegrijpelijk en gezien het niveau van de discussie hier helemaal....
Man dat punt waren we allang voorbij in het vorige topic...leer lezen
dat is netzoiets als zeggen dat iedere hetero homofoob is
jemig hetero's hebben ook hun rebound maar wil je alstjeblieft effe bij de verhaallijn blijven, en in het vervolg niet mijn stellingen uit hun verband trekken, en graag ook 2 of 3 posts daarna lezen wat de reden er msichien toe was, ipv doulbewust beledigen, iets dat ik tot nu toe heb proberen te voorlomen

[ Bericht 94% gewijzigd door desiredbard op 14-07-2005 18:32:24 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_28808192
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:07 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Ohw en je ppsje is behoorlijk zielig, en dan druk ik het nog zachtjes uit, jij geloofd werkelijk dat alle homosexuelen zo elke dag op de bank hangen ? Pleur van je wolk oid
Ja dat geloof ik en hij is dooer een collega van me gemaakt...hij is trouwens een nicht... en een lekker ding ook... Maar het is wel wat mentaal visueel speelt voor een hoop homofobe mannen.

Ze beginnen gatver te roepen als twee mannen elkaar een kusje geven maar de fantasie slaat op hol bij twee vrouwen (en Ien Dales was toch ook pot niet?)
Dat is gewoon krom en daarom heb ik het pps-je online gezet...gaat meer om de ja drukkers dan om de nee drukkers hoor
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:28:26 #53
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_28808206
Copy paste dubbel.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:29:05 #54
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28808214
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:48 schreef Nonneke het volgende:

Ik wordt alleen zo moe van die vooroordelen, en dat een kind in een gezin moet opgroeien, ikzelf ben alleen door mn moeder opgevoed, vader was nooit ergens, dus ik zou niet eens wéten hoe dat is, in een "gezin' opgroeien, mijn gezin is altijd geweest mn moeder en ik .
En ja 2 vrouwen, die zielsveel van hun kind houden, en er alles aan zullen doen om het kindje een prachtig leven te geven, vormen dus met dat kindje een gezin.
Mischien is een dochter opvoeden iets gemakkelijker omdat je meestal geen fisieke kracht bij nodig hebt. Maar met een zoon die 16/18 jaar en een moeilijk is kan dat voor een vrouw heel moeilijk worden. Ook heeft een dochter minder een vader figuur nodig om zich aan op te trekken dan een jongen.
quote:
En het eerste wat ons kindje zal krijgen is een shirtje met daarop ' MIJN MAMA'S ZIJN LEKKER LESBISCH ! '
Ik hoop dat dit een grapje is, ik vind het namelijk ziek om een kind te gemisbruiken voor jouw strijd.
pi_28808292
Leuk als het dochtertje ooit een vriendje/vriendinnetje krijgt...zijn er twee MILFs in het spel
pi_28808432
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:50 schreef desiredbard het volgende:
Ok hoe gaat die 11jarige ermee om dat hij twee moeders heeft, of twee moeders en een vader (sinds je het over relatie had en niet donor)... Er is maar weinig nodig op die leeftijd om je schooltijd tot hel te maken (Ik bedel dit dus niet als verwijt aan jou en je vrouw)

Als je wilt kun je me een mailtje sturen... er zijn namelijk wat vragen die ik heb die ik liever niet online doe....
Die 11 jarige heeft daar geen problemen mee. Hij wordt er niet mee gepest, gaat met plezier naar school, heeft vrienden, is voor het eerst verliefd en is daarbij niet in een crisis geschoten omdat hij het mannelijk voorbeeld mist.

Even voor je verdere beeldvorming, we wonen niet in een grote stad en dus ook niet in een uberprogressief ghetto De kerk speelt hier nog een redelijk grote rol en Ons Soort Mensen zijn hier op de vingers van 1 hand te tellen.

Wat betreft het mailtje, is het niet zo dat als je een vraag aan mij hebt dat je dan beter een mailtje aan mij kan sturen dan andersom
Kortom, the usual.
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:43:18 #57
106776 Nickthedick
pi_28808467
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:41 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

Die 11 jarige heeft daar geen problemen mee. Hij wordt er niet mee gepest, gaat met plezier naar school, heeft vrienden, is voor het eerst verliefd en is daarbij niet in een crisis geschoten omdat hij het mannelijk voorbeeld mist.
Kan nog komen
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_28808596
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:41 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

Even voor je verdere beeldvorming, we wonen niet in een grote stad en dus ook niet in een uberprogressief ghetto De kerk speelt hier nog een redelijk grote rol en Ons Soort Mensen zijn hier op de vingers van 1 hand te tellen.

Wat betreft het mailtje, is het niet zo dat als je een vraag aan mij hebt dat je dan beter een mailtje aan mij kan sturen dan andersom
"ons soort mensen" ?????
Ik dacht altijd dat mens een soort dier was net zoals honden en katten, dat je verschillende rassen hebt is alhoewel politiek incorrect wel waar, maar om homosexuelen nou als een soort te omschrijven.
Ik bedoel verschil is er.....maar om dat nou meteen een ander soort te beginnen is wel erg afscheiderig...ben je fries of zo

ben met je eens dat ik beter aan jou kan sturen maar daar jij je adres niet in je profiel hebt staan en ik wel, en het me onlogisch lijkt dat je een e-mail adres zo publiekelijk ost als op een forum, dacht ik dat ik kon reageren
Ok staat er wel in maar dan nog ga ik niet onuitgenodigt mail versturen
Zal dat nu wel doen.... krijg mischien wel antwoord na je vacantie
pi_28808602
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:43 schreef Nickthedick het volgende:
Kan nog komen
Alles kan. Vanwaar deze reactie?
Kortom, the usual.
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:54:45 #60
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_28808689
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:27 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Man dat punt waren we allang voorbij in het vorige topic...leer lezen
dat is netzoiets als zeggen dat iedere hetero homofoob is
jemig hetero's hebben ook hun rebound maar wil je alstjeblieft effe bij de verhaallijn blijven, en in het vervolg niet mijn stellingen uit hun verband trekken, en graag ook 2 of 3 posts daarna lezen wat de reden er msichien toe was, ipv doulbewust beledigen, iets dat ik tot nu toe heb proberen te voorlomen
Ik heb het vorige topic waar je me heen verwees doorgelezen en ik ga dadelijk even een smilie weg-editten, die was niet zo bedoeld en ik had me beter moeten inlezen, sorry daarvoor, maarrrrr op mijn vraag die inhield waarom schrijf je dit:
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 15:45 schreef desiredbard het volgende:
relatie=trouw
dus homo's geen kinderen
heb ik nergens antwoord kunnen vinden....hoe kom je er nou bij dat homo's niet trouw zijn, dat heb ik nergens kunnen terugvinden?

[ Bericht 0% gewijzigd door YuckFou op 14-07-2005 19:10:02 ]
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  donderdag 14 juli 2005 @ 19:04:18 #61
106776 Nickthedick
pi_28808889
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:50 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

Alles kan. Vanwaar deze reactie?
Omdat die jongen pas 11 is; ik was toen ook nog schattig (en moet je me nu zien). .
  donderdag 14 juli 2005 @ 19:08:45 #62
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_28808981
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:29 schreef Monus het volgende:

Ik hoop dat dit een grapje is, ik vind het namelijk ziek om een kind te gemisbruiken voor jouw strijd.
Ik voer geen strijd hoor, gelukkig leef ik wél in 2005 en wordt dat in de meeste delen van NL gewoon geaccepteerd en gerespecteerd. Tis meer een soort statement denk, ben er trots op vrouw te zijn, nog trotser om er voor uit te komen dat ik lesbisch ben, en uitermaaate trots dat ik (als lesbische vrouw) kinderen kan krijgen. Ik zie niet dat het kindje ge/misbruikt zou worden daardoor Leg eens uit waarom jij dat zo ziet alsjeblieft ?
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_28809170
Zeg Nonneke je kan ook overdrijven... het is niet als LESBISCHE vrouw kinderen krijgen..
Als VROUW kan je kinderen krijgen ..... daar heb je nog altijd wel zaad voor nodig
(en daar ben ik nou als man weer trots op, en het feit dat ik van meer kinderen biologisch vaders
zal kunnen zijn, dan jij biologisch moeder. )
als lesbische vrouw kun jij zonder trucjes om moeder natuur te belazeren namelijk helemaal geen kinderen krijgen

Ik zie je punt met je T-Shirt, maar zoals ik al eerder zei waarom jezefl bijzonder maken.
De bewoners van urk en staphorst staan toch ook niet voor jouw deur op je te schelden (dat recht hebben ze ook zeer zeker niet)...waarom moet je het mensen dan inwrijven?
Je bent toch ook maar een mens, dat trots zijn om lesbisch te zijn...waar komt dat vandaan...ik bedoel trots zijn om hetero te zijn...ik ken niemand...... ik wist niet dat het een keuze was?
"Ik heb ervoor gekozen homosexueel te zijn en daar ben ik trots op"....alsof het een prestatie is
  donderdag 14 juli 2005 @ 19:16:53 #64
106776 Nickthedick
pi_28809176
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:08 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Ik voer geen strijd hoor, gelukkig leef ik wél in 2005 en wordt dat in de meeste delen van NL gewoon geaccepteerd en gerespecteerd. Tis meer een soort statement denk, ben er trots op vrouw te zijn, nog trotser om er voor uit te komen dat ik lesbisch ben, en uitermaaate trots dat ik (als lesbische vrouw) kinderen kan krijgen. Ik zie niet dat het kindje ge/misbruikt zou worden daardoor Leg eens uit waarom jij dat zo ziet alsjeblieft ?
Vraagje: hoe kun je trots op iets zijn als je het alternatief niet kent? Ben ik trots omdat ik man ben? Nee, want ik weet niet hoe het is om vrouw te zijn. Ben ik trots dat ik hetero ben? Nee, want ik weet niet hoe het is om homoseksueel te zijn.

Ik denk dat je overcompenseert.
  donderdag 14 juli 2005 @ 19:24:26 #65
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28809347
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:25 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Mja, ik zal proberen e.e.a. wat meer te onderbouwen, ik schoot behoorlijk uit m'n slof omdat er niet de moeite is genomen m'n vraag te beantwoorden terwijl dat voor mij zo belangrijk is...
Uit de slof schieten omdat een vraag niet wordt beantwoordt.
quote:
Ik begrijp niet hoe het komt dat kennelijk het overgrote deel van de bevolking nog steeds denkt dat homo's zich altijd een slag in de rondte neuken, het liefst in roze jurk zich laten barebacken op ranzige sex feestjes en vaker van bedpartner verwisselen dan van ondergoed....
ik reageer er eigenlijk nooit op, denk meestal 'wat weten zij er nou van' maar als ik dan lees wat voor discussie hier speelt en wat er dan aan vooroordelen rondgesmeten word, sorry hoor, daar kan ik dan even niet bij.
Mischien omdat dat de norm was in de jaren 80, mischien omdat de homos de ziekte aids heel snel verspeid hebben, mischien vanwege alle gayprides, mischien omdat ze ranzige bareback feestjes houden waar het hoogste behaalbare het virus hiv te krijgen is, en ik kan nog wel eventjes doorgaan... en als je dat soort zaken elke keer voor je neus krijgt en dat wordt dan ook nog zwaar verdedigd door grote groepen homos dan gaan bepaalde mensen inderdaad denken dat bijna elke homo zo is...
quote:
Ik ben nu de dertig iets gepasseerd, heb in m'n leven 3 serieuze relaties gehad, eh okay 2 gehad, de derde loopt nu, en ben daar altijd zo trouw als een hondje in, ik neuk niet buiten de deur, verwacht van m'n vriend het zelfde, heb geen roze jurk en doe niks onveilig zolang er niet getest is (wat uiteraard na een paar maanden wel gebeurt omdat de rubberkosten anders zo hoog oplopen) maar goed tot die tijd is het goud geld voor Durex, in de periodes tussen m'n relaties door heb ik natuurlijk wel losse 'contacten' ('t klinkt altijd heel technisch ofzo) maar ook daarbij denk ik niet vaker dan een hetero kerel op zoek zou gaan naar een vrouw als tie droogstaat, waarom word er dan toch altijd tegen homo's aangekeken of ze hun leuter overal inhangen als het maar een man is....ik vind het onbegrijpelijk en gezien het niveau van de discussie hier helemaal....
En wat heeft dat met deze discusie te maken?
Omdat jij zo bent zijn alle homos zo,... of zoiets?

De niveau van de vorige discusie was van een veel hoger niveau dan dat ik tot nu toe van jou gezien hebt.
pi_28809435
Monus je hebt mijn Rezzpect
  donderdag 14 juli 2005 @ 19:41:32 #67
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28809706
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:03 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Mwah denk dat dat maar net is hoe je er zelf mee omgaat, hier in de straat heeft een lesbisch stel gewoont, met 4 (!) kinderen. En ik kan je zeggen, deze kinderen zijn niet meer 'gepest' of whatever dan een kind uit een gezin met een vader en een moeder, en dat ging dan niet eens over dat ze toevallig 2 moeders hadden, maar omdat ze bv een rare broek aanhadden, of van die andere onbelangrijke dingen.
Mwah...
Hier in de straat heeft een lesbisch stel... enz alleen vanwege rare broek... enz nooit problemen... enz.
mijn eigen zus die lesbisch/bi is en twee kinderen heeft... enz grote relatie problemen... enz veel ruzie gehad... enz geweld gebuikt... enz... enz...

Dat zijn geen verieerbare gevallen en zelf als ze verieerbaar zijn dan kan er geen pijl op getrokken worden.
quote:
Het is 2005, niet 3000 voor Christus, ja mensen waren toen ook vast lesbisch of homo of bi. En mensen/kinderen die nu nog andere mensen belachelijk gaan maken omdat ze toevallig op iemand vallen van het zelfde geslacht, of dat je nou 2 vaders of 2 moeders hebt, dat is gewoon kerkelijk gelul. Want ja, als God had gewild dat alle mensen hetero waren, hattie daar heus voor gezorgd (mocht de beste man bestaan ofcourse).
En ook weet ik dat kinderen ontiegelijk hard zijn, maar als jouw eigen kind zoiets heeft van 'ik heb 2 moeders/vaders so fucking WHAT ?!' denk ik dat het zowizo al een stuk makkelijker is.
Je kan beter gaan zeggen dat het 2005 is en geen 1980. De hoge geweld onder lesbos is schrikbarend hoog en zijn dus niet altijd zulke goede ouders.
quote:
Over de omvang van dit 'onderlinge geweld' kan niemand met zekerheid spreken, maar af en toe schemert er iets door. Zo gaven in een Nederlands onderzoek uit 1989 naar conflicthantering door lesbische vrouwen 7 van de 23 respondenten op dat zij wel eens fysiek geweld hadden gebruikt in hun relatie. (5)Diana van Oort, die in de periode 1989-1993 een onderzoek uitvoerde naar de omvang van geweld tegen lesbische en biseksuele vrouwen en meisjes, heeft in haar vragenlijst een onderdeel opgenomen waarin ze expliciet informeerde naar ervaringen met zulk 'onderling' geweld. Ze noemde het aantal respondenten dat te maken heeft gehad met geweld binnen een lesbische relatie 'verrassend hoog'. Van de 1084 vrouwen die de vragen op dit punt beantwoordden, hadden 386 vrouwen te maken gehad met diverse vormen van geweld binnen een relatie: 74.9% met verbale intimidatie, 21.6% met fysiek geweld en 3.5% met seksueel misbruik. In ruim 40% van de gevallen strekte dit geweld zich uit over een periode langer dan een jaar. Ook daders meldden zich in dit onderzoek: van de 1084 respondenten zeiden 336 geweld te hebben gebruikt in hun relatie: 66.6% intimidatie, 31.1% fysiek geweld en 2.2% seksueel misbruik.
Dames als daders
pi_28809798
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:04 schreef Nickthedick het volgende:
Omdat die jongen pas 11 is; ik was toen ook nog schattig (en moet je me nu zien). .
Oww, op zo een fiets...... Hij zal best een dwarse puber worden (we zitten in de proloog, zeg maar ....), maar als ik afga op de ervaringen tot nu toe, dan geloof ik niet dat hij het vanwege de bijzondere gezinssamenstelling thuis moeilijker gaat krijgen dan een andere willekeurige puber.
Kortom, the usual.
pi_28809837
Wel beter een puberende jongen dan een puberende meid
Ik begin niet aan kinderen voordat ik een degelijke kuisheidsgordel op internet heb kunnen vinden
  donderdag 14 juli 2005 @ 19:52:39 #70
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_28809941
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:24 schreef Monus het volgende:

[..]

Uit de slof schieten omdat een vraag niet wordt beantwoordt.
[..]

Mischien omdat dat de norm was in de jaren 80, mischien omdat de homos de ziekte aids heel snel verspeid hebben, mischien vanwege alle gayprides, mischien omdat ze ranzige bareback feestjes houden waar het hoogste behaalbare het virus hiv te krijgen is, en ik kan nog wel eventjes doorgaan... en als je dat soort zaken elke keer voor je neus krijgt en dat wordt dan ook nog zwaar verdedigd door grote groepen homos dan gaan bepaalde mensen inderdaad denken dat bijna elke homo zo is...
[..]

En wat heeft dat met deze discusie te maken?
Omdat jij zo bent zijn alle homos zo,... of zoiets?

De niveau van de vorige discusie was van een veel hoger niveau dan dat ik tot nu toe van jou gezien hebt.
Ik denk dat jij je niet realiseert hoe kwetsend zo'n generalisatie kan zijn, en zoals ik in een reply ergens hierboven heb gezet, het antwoord op die vraag heb ik inmiddels nog steeds niet....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_28810889
Ik vind het eerlijk gezegd echt vreemd dat zoveel mensen vóor zijn dat het mogelijk moet zijn dat een homo-stel kinderen adopteerd. Ik persoonlijk vind het eigenlijk ook niet kunnen. Een kind heeft recht op een vader én een moeder. Niet op een onnatuurlijke thuis-situatie.
  donderdag 14 juli 2005 @ 20:35:32 #72
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28810934
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:52 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ik denk dat jij je niet realiseert hoe kwetsend zo'n generalisatie kan zijn, en zoals ik in een reply ergens hierboven heb gezet, het antwoord op die vraag heb ik inmiddels nog steeds niet....
Open een topic erover in R&P of KLB als je het zo kwetsend vind, het antwoord heb ik je al gegeven maar als je die niet aanstaat dan is dat jouw probleem.
heb ik "homos die naakt stranden omtoveren naar sex stranden" en "grote belangstelling onder homos voor parkeren" trouwens al genoemd als bron voor de generalisatie

Verder denk ik dat jij niet realiseert dat ik in mijn leven waarschijnlijk meer generalisatie ben tegengekomen dan de gemiddelde homo. Maar je zegt dat je ouder bent dan 30, is het dan niet eens een keer tijd dat je stopt met je zo aan te stellen zodat we weer verder kunnen met de discussie?
  donderdag 14 juli 2005 @ 20:45:54 #73
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28811189
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:27 schreef desiredbard het volgende:
Monus je hebt mijn Rezzpect
Bedankt, maar waarvoor precies?
pi_28814375
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:49 schreef desiredbard het volgende:
"ons soort mensen" ?????
Zucht....... Dat was een luchtig bedoelde opmerking. Homoos worden door heteroos
vaak als Het Andere gezien. Je had het zelf ook een paar keer over "jullie". Dit was een knipoog naar dat soort opmerkingen. Maar het is me wel vaker opgevallen dat heteroos de homoos wel als duidelijk te onderscheiden en apart te behandelen groep mag zien, maar dat de homoos dat zelf van de heteroos niet mogen. Interessant........
Kortom, the usual.
pi_28814831
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:24 schreef Monus het volgende:

Volgens de leiders van vele afrikaanse landen bestaat homoseksualiteit niet in hun land, maar de aids grijpt er razendsnel om zich heen.

Een gaypride is niet explicieter of extremer dan een gemiddelde grote housemanifestatie.

Barebacken is iets wat maar een heel klein percentage van de homoos aantrekt. Voor die extremen hebben de heteroos ook hun varianten. Zonder condoom naar de hoeren bijvoorbeeld. Ik neem aan dat je dat ook niet elke hetero wilt aanrekenen.

Wat de grote groep homoos m.i. doet, is niet zozeer het verdedigen van de extremen binnen de homo-scene, maar ze proberen e.e.a. te relativeren door bijvoorbeeld te wijzen op de extremen binnen de heterosex. Of door de andere kant van de gaypride te laten zien, niet dat het tot doel heeft te shockeren, maar dat het doel is homoos te emanciperen en zich niet aan alle kanten de grenzen van hun bestaan te laten bepalen door heteroos (een goede homo is een onzichtbare homo, dat principe zeg maar). Bovendien worden de extremen vaak genoemd in een grotere opsomming van dingen waar heteroos zich aan storen bij homoos, een lijst waarin menig homo zich wel herkent en op aangesproken kan voelen.
Kortom, the usual.
pi_28815469
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:34 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd echt vreemd dat zoveel mensen vóor zijn dat het mogelijk moet zijn dat een homo-stel kinderen adopteerd. Ik persoonlijk vind het eigenlijk ook niet kunnen. Een kind heeft recht op een vader én een moeder. Niet op een onnatuurlijke thuis-situatie.
Wat jij persoonlijk vindt moet jij weten. Ik heb er de rechten van het kind nog eens op na gelezen, maar ik kom nergens tegen dat het kind recht heeft op een vader en een moeder. Wat natuurlijk en onnatuurlijk wordt gevonden is trouwens in de geschiedenis van de mens ook aan verandering onderhevig. Dat wij het niet anders kennen omdat wij maar een fractie van de tijdslijn mogen meemaken wil niet zeggen dat in onze tijd de absolute waarheid regeert.
Kortom, the usual.
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:29:30 #77
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28816301
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:49 schreef Pokkehontas het volgende:

Volgens de leiders van vele afrikaanse landen bestaat homoseksualiteit niet in hun land, maar de aids grijpt er razendsnel om zich heen.
Dat het tegenwoordig niet meer alleen een homo probleem is me duidelijk, toen aids afrika bereikte wist ik al dat het einde nu pas echt zoek was. Het was vroeger een ziekte die alleen onder homos voorkwam.
quote:
Een gaypride is niet explicieter of extremer dan een gemiddelde grote housemanifestatie.
Het verschil zit hem in het feit dat bijna alle manifestaties van homos sexueel getinte manifestaties zijn en wordt meerdere malen gebruikt om te provoseren (zie gaypride in Jerusalem en Urk). Ook is een housemanifestatie niet speciaal een hetero aangelegenheid.
quote:
Barebacken is iets wat maar een heel klein percentage van de homoos aantrekt. Voor die extremen hebben de heteroos ook hun varianten. Zonder condoom naar de hoeren bijvoorbeeld. Ik neem aan dat je dat ook niet elke hetero wilt aanrekenen.
Ik heb het over bareback feesten waar 1 van de gasten aids heeft met als doel de andere gasten te besmetten. En dan noemen ze het 'the gift'. Ook zal er heel weinig heteros zijn die de hoerenlopers die het zonder condoom doen verdedigen, in tegenstelling van wat de homos doen.
quote:
Wat de grote groep homoos m.i. doet, is niet zozeer het verdedigen van de extremen binnen de homo-scene, maar ze proberen e.e.a. te relativeren door bijvoorbeeld te wijzen op de extremen binnen de heterosex. Of door de andere kant van de gaypride te laten zien, niet dat het tot doel heeft te shockeren, maar dat het doel is homoos te emanciperen en zich niet aan alle kanten de grenzen van hun bestaan te laten bepalen door heteroos (een goede homo is een onzichtbare homo, dat principe zeg maar). Bovendien worden de extremen vaak genoemd in een grotere opsomming van dingen waar heteroos zich aan storen bij homoos, een lijst waarin menig homo zich wel herkent en op aangesproken kan voelen.
Dat is nu juist wat die grote groep homos aan het verdedigen zijn. Zelf nu ben jij al weer al die extreme homos aan het verdedigen. Het maakt niet uit hoe ziek het is de grote groep homos blijven die extreme homos verdedigen. En dan vraagt men zich elke keer maar af waar de vooroordelen vandaan komen.

Om eerlijk te zijn heb ik geen zin om die vooroordelen te verdedigen, ik vertel alleen waar die vooroordelen vandaan komen. Don't shoot the messenger
pi_28817004
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:29 schreef Monus het volgende:
Ook zal er heel weinig heteros zijn die de hoerenlopers die het zonder condoom doen verdedigen, in tegenstelling van wat de homos doen.

Dat is nu juist wat die grote groep homos aan het verdedigen zijn. Zelf nu ben jij al weer al die extreme homos aan het verdedigen. Het maakt niet uit hoe ziek het is de grote groep homos blijven die extreme homos verdedigen.
Waar zie je mij dingen verdedigen? Sommige dingen die je noemt vind ik helemaal nix, andere kan ik me niet zo over opwinden, al zal je me er zelf nooit aan mee zien doen. Dat ik zaken niet expliciet veroordeel wil niet zeggen dat ik er achter sta. Ik heb alleen geen zin om bij alles mij er direct voor of tegen te verklaren.

Housemanifestaties lopen m.i. ook over van de sex. Alleen valt dat niet zo op omdat het heterosex is. Veel andere manifestaties en door homoos georganiseerde evenementen gaan helemaal niet zo over sex, maar over emancipatie, herkenning, steun en gewoon pret maken. Maar ja, het gaat over homoseksualiteit, dus ergens zul je als je wilt altijd wel de link met sex kunnen leggen. Maar m.i. is dat dan vaak vergezocht.

En nu, trek ik echt de stekker er uit! Vakantie
Kortom, the usual.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:04:17 #79
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28817322
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:53 schreef Pokkehontas het volgende:

Waar zie je mij dingen verdedigen? Sommige dingen die je noemt vind ik helemaal nix, andere kan ik me niet zo over opwinden, al zal je me er zelf nooit aan mee zien doen. Dat ik zaken niet expliciet veroordeel wil niet zeggen dat ik er achter sta. Ik heb alleen geen zin om bij alles mij er direct voor of tegen te verklaren.
Verdedigen, realitiveren, andere niet relevante zaken en bij halen,... dat komt mij over als verdedigen.
quote:
Housemanifestaties lopen m.i. ook over van de sex. Alleen valt dat niet zo op omdat het heterosex is. Veel andere manifestaties en door homoos georganiseerde evenementen gaan helemaal niet zo over sex, maar over emancipatie, herkenning, steun en gewoon pret maken. Maar ja, het gaat over homoseksualiteit, dus ergens zul je als je wilt altijd wel de link met sex kunnen leggen. Maar m.i. is dat dan vaak vergezocht.
En die housemanifestaties gaan ook met hun parade door urk heen om te shockeren omdat ze vinden dat niemand negatief over housers mogen denken?

Ga er geen domme vergelijkingen er bij halen want housers zijn er niet op uit om te shockeren of andere mensen verplichten te veranderen.
quote:
En nu, trek ik echt de stekker er uit! Vakantie
Prettige vakantie, Pokkehontas
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:30:42 #80
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_28818058
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:04 schreef Monus het volgende:
housers zijn er niet op uit om te shockeren of andere mensen verplichten te veranderen.
Nou, de homo's die ik ken ook niet hoor

Owja, prettige vakantie Pokkehontas
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_28822189
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:04 schreef Monus het volgende:

En die housemanifestaties gaan ook met hun parade door urk heen om te shockeren omdat ze vinden dat niemand negatief over housers mogen denken?

Ga er geen domme vergelijkingen er bij halen want housers zijn er niet op uit om te shockeren of andere mensen verplichten te veranderen.

Prettige vakantie, Pokkehontas
Ik kan het ook niet laten....

Ik vind niet dat ik domme vergelijkingen maak, ik keek naar het expliciete sexaspect dat werd aangehaald door desiredbard. Om op jouw Urk verhaal in te gaan, je dan gaat de vergelijking met de housemanifentatie mank, dan lijkt het ergens op de marsen van zwarte amerikanen door Klangemeenschappen in het zuiden van de VS. Nog even nadruk leggen op "lijkt erop". Dus niet direct beginnen over dat het voor de zwarten in amerika veel erger is dan voor de homoos hier, ik zie de verschillen heus wel Maar probeer eens te kijken naar de paralellen: allebei een minderheid, meerderheid beroept zich op bijbel(s), discriminatie was in de wet verankerd, geweld jegens minderheid, van die dingen.

En dank Monus
Kortom, the usual.
pi_28822197
En jij ook bedankt ElisaB
Kortom, the usual.
pi_28829499
Fijne vakantie Pokke
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:52 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Moet je je ogen openen sufferd.... antwoord staat meerdere malen genoemd in de twee threads...dus bemoei je nou effe niet met iets dat boven jouw niveau ligt.
(spijt me heel erg als je je dan gaat vervelen maar liever jezelf dan ons)
pi_28829525
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:07 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

Wat jij persoonlijk vindt moet jij weten. Ik heb er de rechten van het kind nog eens op na gelezen, maar ik kom nergens tegen dat het kind recht heeft op een vader en een moeder. Wat natuurlijk en onnatuurlijk wordt gevonden is trouwens in de geschiedenis van de mens ook aan verandering onderhevig. Dat wij het niet anders kennen omdat wij maar een fractie van de tijdslijn mogen meemaken wil niet zeggen dat in onze tijd de absolute waarheid regeert.
Natuurlijk, het is mijn eigen mening.

Ik denk dat het in een tijd waarin de 'lastige' jeugd van tegenwoordig standaarden verliest, een juist referentiekader, ook het thuishonk ziet veranderen. Nu gebeurd dat natuurlijk al door kneusjes die gaan trouwen, kinderen krijgen en dan weer scheiden, maargoed. Daar is schijnbaar niks aan te doen. Maar het feit dat ieder kind een stabiele basis nodig heeft staat voor mij vast.

Ik vind het hebben van 2 ouders van hetzelfde geslacht (als je dan van ouders kan spreken) géén normale thuissituatie. Ten eerste al omdat het in geen van de gevallen biologische ouders zijn, ten tweede omdat het kind dus een ander referentiekader krijgt.

Nogmaals: Ik heb écht niks tegen homoseksuelen of tegen het homohuwelijk.
pi_28829609
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:45 schreef Monus het volgende:

[..]

Bedankt, maar waarvoor precies?
Die maken we multiple choice
1) ik vindt dat je iedereen moet respecteren, totdat ze het verzieken
2) Ik heb respect voor mensen met een weloverwogen en gefundeerde mening mening, ook al ben ik het niet helemaal/ helemaal niet met ze eens
3) Vond de opmerking daarvoor gewoon mooi
pi_28829687
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:07 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

Als we over rechten gaan mierenziften zou je ook kunnen zeggen nergens staat dat de mens recht heeft tot adopteren, of kinderen krijgen...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:35:59 #87
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_28841148
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 13:54 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Natuurlijk, het is mijn eigen mening.

Ik denk dat het in een tijd waarin de 'lastige' jeugd van tegenwoordig standaarden verliest, een juist referentiekader, ook het thuishonk ziet veranderen. Nu gebeurd dat natuurlijk al door kneusjes die gaan trouwen, kinderen krijgen en dan weer scheiden, maargoed. Daar is schijnbaar niks aan te doen. Maar het feit dat ieder kind een stabiele basis nodig heeft staat voor mij vast.

Ik vind het hebben van 2 ouders van hetzelfde geslacht (als je dan van ouders kan spreken) géén normale thuissituatie. Ten eerste al omdat het in geen van de gevallen biologische ouders zijn, ten tweede omdat het kind dus een ander referentiekader krijgt.

Nogmaals: Ik heb écht niks tegen homoseksuelen of tegen het homohuwelijk.
Juist, het is ook niet normaal, in de zin dat het minder voorkomt dan een gezin waarin de ouders man/vrouw zijn. Deze kinderen hebben dus ook een ander referentiekader, dit alles is waar. De vraag is echter of dit slechter zou zijn voor de ontwikkeling van het kind of niet. Je zegt zelf dat een stabiele thuissituatie bovenal belangrijk is, ik zie niet in waarom daarin een onderscheid gemaakt zou moeten worden tussen homosexuele paren of hetereosexuele paren.

Vraagje aan desiredbard:
Je zegt dat je het onnatuurlijk is en dat je het daarom niet eens bent met bijvoorbeeld kunstmatige inseminatie. Of de ouders nu hetero of homo zijn. Maar ben je dan ook tegen chemo-kuren en operaties? Ben je dan eigenlijk ook tegen beademing van iemand die zelf niet meer kan ademen? Dit alles is namelijk ook niet natuurlijk, ik beschouw KI dan ook als medische vooruitgang, en praktisch alle medische ingrepen zijn onnatuurlijk.

Overigens heb ik zelf alles behalve een normale jeugd gehad en ik denk dat ik er uiteindelijk een stuk beter uit gekomen ben sommige mensen die ik ken die wel een normale jeugd/thuissituatie hebben/gehad hebben. Ik snap je argument over puberende jongens, maar dit hangt erg van het kind zelf af en van de ouders. Ook als er geen man in huis is, kan een moeder een puberende jongen wel aan. Slechts in het uiterste geval (in wich case de jongen zelf ook een (erg) moeilijk kind is) kan dat uit de hand lopen.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:59:32 #88
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28854267
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:11 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

Ik vind niet dat ik domme vergelijkingen maak, ik keek naar het expliciete sexaspect dat werd aangehaald door desiredbard. Om op jouw Urk verhaal in te gaan, je dan gaat de vergelijking met de housemanifentatie mank, dan lijkt het ergens op de marsen van zwarte amerikanen door Klangemeenschappen in het zuiden van de VS. Nog even nadruk leggen op "lijkt erop". Dus niet direct beginnen over dat het voor de zwarten in amerika veel erger is dan voor de homoos hier, ik zie de verschillen heus wel Maar probeer eens te kijken naar de paralellen: allebei een minderheid, meerderheid beroept zich op bijbel(s), discriminatie was in de wet verankerd, geweld jegens minderheid, van die dingen.

En dank Monus
Het sexaspect dat werdt aangebracht door desiredbard heeft hij op een foute manier gebracht. Wat hij blijkbaar wil zeggen is dat homo paren niet op een natuurlijke manier kinderen van elkaar kunnen krijgen.

De vergelijking met de zwarte marsen is een heel foute vergelijking dat ik er verder niet eens op in ga. Paralellen valt met alles wel te trekken en de enige paralel die er getrokken kan worden is dat van de bijbel.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:02:23 #89
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28854340
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 13:57 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Die maken we multiple choice
1) ik vindt dat je iedereen moet respecteren, totdat ze het verzieken
2) Ik heb respect voor mensen met een weloverwogen en gefundeerde mening mening, ook al ben ik het niet helemaal/ helemaal niet met ze eens
3) Vond de opmerking daarvoor gewoon mooi
ik gok dat het "3" is, een beetje trollerig maar wel leuk gebracht.
pi_28911116
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:35 schreef Roa het volgende:

[..]

Vraagje aan desiredbard:
Je zegt dat je het onnatuurlijk is en dat je het daarom niet eens bent met bijvoorbeeld kunstmatige inseminatie. Of de ouders nu hetero of homo zijn. Maar ben je dan ook tegen chemo-kuren en operaties? Ben je dan eigenlijk ook tegen beademing van iemand die zelf niet meer kan ademen? Dit alles is namelijk ook niet natuurlijk, ik beschouw KI dan ook als medische vooruitgang, en praktisch alle medische ingrepen zijn onnatuurlijk.

Overigens heb ik zelf alles behalve een normale jeugd gehad en ik denk dat ik er uiteindelijk een stuk beter uit gekomen ben sommige mensen die ik ken die wel een normale jeugd/thuissituatie hebben/gehad hebben. Ik snap je argument over puberende jongens, maar dit hangt erg van het kind zelf af en van de ouders. Ook als er geen man in huis is, kan een moeder een puberende jongen wel aan. Slechts in het uiterste geval (in wich case de jongen zelf ook een (erg) moeilijk kind is) kan dat uit de hand lopen.
Ik steek daaar een beetje in het midden, ik ben pro quality life.
Op een bepaald moment moet de patient of een dokter beslissen tot hier en niet verder....
Zelf zou ik nooit langer dan 5 dagen op een beademingsmachine willen, ik vermoed sterk dat je teveel schade oploopt, laat maar zitten dan hoor. En dat weten mijn vrienden en familie
Het probleem met veel pro life groepen is dat ze vergeten dat het mes aan twee kanten snijd. Laten we bv abortus nemen. Als mijn vrouw en ik zouden weten dat ons ongeboren kindje zwaar down syndroom, open ruggetje, waterhoofd heeft.... dan gaan wij voor een abortus. Je kan wel zeggen dat dat fout is, het alternatief voor ons zou zijn de zwangerschap uitdragen, maar daarna dus geen zwaar medisch ingrijpen. Natuurlijk kun je iedereen kunstmatig ijn leven houden.

Feit is en blijft we leven langer, en zelfs als het op is blijven we rekken, planten ons ongebreideld voort, (en de noodzaak voor veel kinderen omdat 70% vroeg sterft is er niet meer)dat moet ergens stoppen

Hoeveel mensen heb je niet in verzorgingstehuizen die wat graag de pijp aan maarten willen geven, maar vanwege de isolatie daaar kunnen ze niet eens een koutje vatten. We wachten dus tot hun longen het echt opgeven en laten ze dan letterlijk stikken

Maar het probleem ligt bij ethisch verantwoordelijk en medisch kunnen
OK we kunnen kunstmatig insemineren
We kunnen hierbij ook het geslacht van de baby bepalen
We kunnen zelfs genetisch eigenschappen bepalen, en denkwijze bepalen door hormonen toe te voegen.
Het zou voor de economie wel goed zijn als er meer kinderen geboren werden die over 20 jaar in de verpleging willen werken, of het leger.

Maar om terug te komen, ik zie homosexualiteit en onvruchtbaarheid als geboorteremmers.
Als je zo graag een kind wil, er zijn genoeg adoptiemogenlijkheden..
Maar IVF nee, persoonlijk niet, nergens voor nodig er zijn genoeg mensen op deze aardkloot
pi_28911461
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:11 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

En dank Monus
Ok ben ik met je eens
Maar zoals al eerder gezegd als wie dan ook publiekelijk wil vozen ga je maar naar een parenclub. Nix parade. Die vergelijking met negroide amerikanen...je hebt ergens gelijk.... maar zelfs dan heb ik zoiets van waarom wil je in hemelsnaam als homeboys gatecrashen op een kkk feestje.
Ik vind dat net zoiets als een KKK optocht door Harlem.... lefhebben, vast wel, sucidiaal gelukkig ook

Ik vraag me ten zeerste af wat er gebeurd als een grote groep nichten en potten urk bezoekt,gewoon gekleed: spijkerbroek, rok shirt (dat tweede dus alleen voor de potten he ), tuinbroeken en platte schoenen mag zelfs voor de dames (sorry ik kan het niet laten)
Als er dan een visser problemen maakt, en ik heb het niet over discussie aangaan, natuurlijk is het dan wat anders.

(Zelfde gaat op voor die KKK persoon in Harlem.... zonder zijn pakkie kan hij gewoon rondlopen zolang die niks gaat lopen scanderen..... hoelang zou die hebben in zijn KKK-outfit.)

[ Bericht 24% gewijzigd door desiredbard op 19-07-2005 15:45:52 ]
pi_29045696
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:59 schreef Monus het volgende:

De vergelijking met de zwarte marsen is een heel foute vergelijking dat ik er verder niet eens op in ga.
Waarom is dat een heel foute vergelijking?
Kortom, the usual.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')