Jullie waren een hetero stel dacht ik, ebben jullie geadopteerd of voor draagmoederschap gekozen. Ik heb over beide een andere mening.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:59 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Je oordeelt anders wél over mijn thuissituatie. Je vindt mij en mijn partner niet geschikt om onze kinderen op te voeden.
Contraceptie...een heel goed iets... de noodzaak om 16 kinderen te krijgen waarvan er dan tweequote:De aardkloot is te vol, daarom is contraceptie ook zo'n handige uitvinding. Ik neem aan dat je daar geen problemen mee hebt. En hoe sta je tegenover de 1 kind politiek in China?
Nu trek je weer een paar dingen uit hun verbandquote:Ik kan me van eerder in deze discussie herinneren dat je vond dat homo's niet moesten zeiken, als ze dan zo nodig net zo behandeld wilden worden als hetero's moesten ze maar (ik quote je hier nu even) hun lul maar in een kut steken of hun kut om een lul steken. Als daar dan weer kinderen van komen is dat ook niet zo best, gezien de overbevolking.
Ik denk niet dat het idd zo zwart wit is al zou dat dingen wel makkelijker maken...quote:Ik krijg het idee dat je een stel overtuigingen, ideeen en gevoelens hebt gemixt tot iets van een visie die je eigenlijk zelf niet tot het uiterste kunt verdedigen en daarom van de hak op de tak loopt te springen.
De NWS mods hebben hierheen verwezen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:03 schreef Copycat het volgende:
Waarom hier verder met een discussie die in NWS heeft plaatsgevonden?
Temeer daar je posters uit dat topic quote?
Foutje?
Bedankt!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:22 schreef desiredbard het volgende:
OP aangepast
Ga lekker vijandig doenquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:04 schreef desiredbard het volgende:
Ja ik ga hem niet weer verplaatsen hoor ...ik krijg het heebiedeebie van julie...als jij de mogenlijkheid hebt om deze post te VERSCHUIVEN naar GC...GHAA Uhw Ghang (zoals ze in Limburg zeggen)anders aub gewoon hier laten
Wat staat er in di vacature voor moderator: vereist gebrek aan gevool voor sarcastische humor?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ga lekker vijandig doen
me is nu naar huis toe
Proberen te bewijzen dat je toch een goede moeder bentquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:17 schreef Pokkehontas het volgende:
*Pokkehontas heeft het druk met de opvoeding en verzorging van haar kroost, maar meldt zich later gaarne weer*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Maar er zijn ook grote verschillen tussen mannen en vrouwen die niet rol bepaald zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:17
In het geval van homo-ouders leert een kind in elk geval dat er tussen individuen van hetzelfde geslacht enorme verschillen kunnen zitten. Heel emancipatoir dus.
Dat soort mensen stellen alleen het beeld over een man en vrouw bij. Het beeld over hoe een man en een vrouw is krijg je voornamelijk van je ouders. Dit valt weg als je een homopaar of een eenouder gezin bent. Een bepaald deel van de opvoeding valt dan voor een gedeelte weg.quote:Ik neem aan dat het kind ook nog wel eens het huis mag verlaten en in aanraking komt met docenten, sportcoaches, clubleiding, buren, ouders van vrienden enz. Op 1 mannelijk en 1 vrouwelijk voorbeeld kun je geen ideeen vormen over hoe mannen en vrouwen -gegeneraliseerd gezien- zijn, de rol van de ouders wordt door jou in dit opzicht m.i. dan ook overschat.
De homos hebben een heel goed punt wanneer ze zeggen dat als jij ook kinderen mag krijgen dan mogen de homo's het ook.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:19 schreef nietzman het volgende:
Als Moslims kinderen mogen krijgen mogen homo's het ook hoor.
Waaruit bestaan die vraagtekens? Om nog even terug te komen op twee vragen die ik eerder aan je stelde, hoe denk je dat wij hier thuis zorg dragen voor de kinderen? Waarin wijkt dat volgens jou af van de manier waarop er in een gezin waarin de twee biologische ouders nog present zijn zorg gedragen wordt voor de kinderen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:45 schreef desiredbard het volgende:
Las net dat jij en je partnner lesbisch zijn, nog steeds niet mijn bedoeling om je te kwetsen, maar dan heb ik toch idd mijn vraagtekens bij jullie ouderschap.
Ik probeer juist verband te ontdekken in jouw opvattingen. En dat is nog helemaal niet eenvoudig. Je zegt dat je niets op homoos en homorelaties tegen hebt, maar........dan begin je de voorwaarden te noemen waaraan de homosexuele medemens moet voldoen: geen uitgesproken homoseksueel gedrag (waarmee je ws. de stereotype pot en nicht bedoelt), geen huwelijk, geen kinderen, geen gayparade, geen gaybars, geen affectie tonen in het openbaar, geen homo-emancipatie maar aanpassing aan de heteronorm en als ze werkelijk gelijk willen zijn moeten de nichten en tapijtvreters maar hun lul in een kut steken of hun kut om een lul (your words). Homoos mogen van jou bestaan als ze maar niet als zodanig herkenbaar zijn, zich niet zodanig gedragen en niet dezelfde rechten hebben als heteroos.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:45 schreef desiredbard het volgende:
Nu trek je weer een paar dingen uit hun verband
Kinderen krijg je inderdaad door een lul in een kut te steken
relatie=trouw
dus homo's geen kinderen
Je mag voelen wat je wilt, ik mag daar weer van vinden wat ik wil. Inderdaad. Maar het is heel wat anders wanneer je zegt dat het jouw gevoel is (dat jij ergens iets van vindt), dan wanneer je met stellingen komt over het doel van het huwelijk, de opvoeding van kinderen, de taboes die er op aspecten van homorelaties liggen enz, als waren het universele waarheden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:45 schreef desiredbard het volgende:
En inderdaad het is een op gevoel gebaseerde mening. En ik denk niet dat je iemands gevoelens als fout kan omschrijven. Je kan het er niet mee eens zijn. Teevens moeten meningen ten alle tijden bijgesteld kunnen worden anders hebben we het over dom fundementalisme en dom napraten.
Of in OUDquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
in mijn ogen past deze toch beter bij GC en niet bij RenP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |