Je TT is te lang, dus het valt in de index al weg...quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Een modje of admin die dag 1 aan de TT kan vastplakken?
nu welquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan niet Solid Snake stemmen
Hoezo, je stemt toch niet op guybrush als je in eerste instantie op snake wou stemmenquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar er klopt dus al geen flikker meer van de stemming
Misschien klik je om te controleren wel op Guybrush. Kijken of die het ook niet doet...maar die doet het wel...quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoezo, je stemt toch niet op guybrush als je in eerste instantie op snake wou stemmen
Weinig gamesnieuws wa?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=5419
Solid Snake, was in the originele metal gear anders erg relaxedquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:17 schreef Stranger het volgende:
Guybrush, ondanks een redelijk hoge irritatiefactor toch een stuk relaxter.
gelijk spelquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
4 stemmen verschil. Snake kan nog winnen.
Ik heb solid snake gestemdquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:23 schreef speknek het volgende:
We hebben wel een hoop lurkers als bijna iedereen Guybrush zegt en ze gelijk staan..
Geen idee wat we dan moeten doen.quote:
Beiden er uitquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geen idee wat we dan moeten doen.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:58 schreef gieling het volgende:
Aangezien ik nooit met Guybrush gespeeld heb Solid Snake toch maar
Natuurlijk rent Guybrush een stuk sneller. Look, a three-headed monkey! *zjoef*quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:45 schreef Yankee_One het volgende:
Guybrush neemt al een aardige voorsprong
Je kunt een beetje moeilijk van iedereen die stemt nagaan of ze diegenen wel kennenquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:04 schreef Frollo het volgende:
Hey, is het ook hier zo dat je, zoals bij de meeste andere toernooien, alleen mag stemmen als je beide kandidaten kent?
het gaat om popularitijd als je een character niet kent, dan is hij voor jou niet poplulairquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:04 schreef Frollo het volgende:
Hey, is het ook hier zo dat je, zoals bij de meeste andere toernooien, alleen mag stemmen als je beide kandidaten kent?
Tis geen beest! Het is een Pok;émon!quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:04 schreef HomerJ het volgende:
Pikachu. scheit hekel aan het beest. Maar die andere ken ik niet![]()
Die zit in Mortal Kombat geloof ik.quote:
Jij bent ook geen mens, maar mensen noemen jou zo welquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tis geen beest! Het is een Pok;émon!
Ik heb hetzelfde, alhoewel ik FF niet saai kan vinden. ik vind Guybrush en Snake allebei duidelijke karakters, met hun eigen pros en cons. Uiteindelijk valt er (voor mij) gewoon alleen veel meer van de antiheld Guybrush te genieten. Pikachu is een veel duidelijker icoon dan Sephiroth.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:42 schreef Steeven het volgende:
Snake en Pikachu. De eerste was een moeilijke keuze, de tweede niet omdat ik FF saai vind.
Have I told you I love you?quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:35 schreef Anthraxx het volgende:
Sepiroth gestemd. Waarom? DieDUDE
HEERST!
Beter dan zo'n uit de klauwen gegroeide cavia
De allergrootste Nintendo fanboy verkiest gewoon een PS2 chracter boven het nintendo icoonquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb op Sephiroth gestemd. Coolste villain OOIT. En hier gaat ie er na 1 ronde al uitOnly on FOK!
Ik voorspel streepje pixels uit Pong als de winnaar van het toernooi.quote:
Das inderdaad opvallend.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:42 schreef gieling het volgende:
[..]
De allergrootste Nintendo fanboy verkiest gewoon een PS2 chracter boven het nintendo icoon
Meerdere keren. Maar FFVII is gewoon echt een geweldig spel. Zoveel tijd aan besteed en nooit uit kunnen spelen.quote:
zelfs niet met de compatibiliteits modus?quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Meerdere keren. Maar FFVII is gewoon echt een geweldig spel. Zoveel tijd aan besteed en nooit uit kunnen spelen.
Ik heb hem hier nog liggen op de PC (legaal, ook FFVIII in bezit) maar het werkt niet onder Windows 2000 en hoger.
Nopequote:Op donderdag 14 juli 2005 00:45 schreef gieling het volgende:
[..]
zelfs niet met de compatibiliteits modus?
Dat suckt zwaar danquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
NopeDing geeft intro scherm. Dan "New Game / Load Game" en daarna een zwart scherm en verder niets.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is wel een Xp patch ergens voor FFVII, maar de game blijft crashen op bepaalde punten (bijv bij chocobo races) op de PC.
En gieling, het is een PS1 game
De PS1 is overrated. Het is dat er geniale spellen voor zijn gemaakt, anders had ik helemaal geen respect ervoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is wel een Xp patch ergens voor FFVII, maar de game blijft crashen op bepaalde punten (bijv bij chocobo races) op de PC.
En gieling, het is een PS1 game
In een nieuwe topic die ik in de loop van de ochtend aan ga maken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:16 schreef Logitik het volgende:
Waar kan ik bij dag 2 stemmen dan ?
Anders wordt het te onoverzichtelijk en moeten mensen zoeken naar de polls in een topic.quote:Op donderdag 14 juli 2005 07:48 schreef crossover het volgende:
waarom kan dat niet hierzo blijft deze in m'n active topics staan..
Hoe durf je Sephiroth blij te noemenquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:19 schreef type_29 het volgende:
De characters die jullie kiezen horen niet echt bij elkaar.
Elke keer heb je 1 blije en 1 'stoere'.
Je kan beter een keuze maken tussen 2 blije en 2 'stoere' characters ter vergelijking.
Nintendo fanboys.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:59 schreef Anthraxx het volgende:
Je kunt je eerder afvragen wat voor rasmongolen hier rondlopen die Sepiroth niet kennen
mensen die nooit FF hebben gespeeld omdat zij dat een boutgame vinden?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, schuif alles maar af op de Nintendo Fanboys. Je kunt je eerder afvragen wat voor rasmongolen hier rondlopen die Sepiroth niet kennen
Hoe weten die mensen dat dan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:14 schreef crossover het volgende:
[..]
mensen die nooit FF hebben gespeeld omdat zij dat een boutgame vinden?
Ik heb hem gekocht, maar die game kon me zo niet bekoren. Wat heb ik een boel gamesbladen na FFVII vanwege hun absolute adoratie niet meer serieus genomen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:14 schreef crossover het volgende:
[..]
mensen die nooit FF hebben gespeeld omdat zij dat een boutgame vinden?
Dude. STFUquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:55 schreef peristilius het volgende:
Damn hier zie je toch wat een publiek er op Fok! rondhangt. Stelletje vervelende nintendo fanboys, hoe kan Sephiroth nou verliezen van een pokémon... en dan ook nog PIKACHU!!!
Yup. Even wachten totdat een modje een slotje op doet. De uitslag is al bekend, maar misschien dat een modje die meteen erbij kan doen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:01 schreef RaymanNL het volgende:
En dan gaat deze straks toch dicht, met de uitslag in de sluitpost![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |