Dat suckt zwaar danquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
NopeDing geeft intro scherm. Dan "New Game / Load Game" en daarna een zwart scherm en verder niets.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is wel een Xp patch ergens voor FFVII, maar de game blijft crashen op bepaalde punten (bijv bij chocobo races) op de PC.
En gieling, het is een PS1 game
De PS1 is overrated. Het is dat er geniale spellen voor zijn gemaakt, anders had ik helemaal geen respect ervoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is wel een Xp patch ergens voor FFVII, maar de game blijft crashen op bepaalde punten (bijv bij chocobo races) op de PC.
En gieling, het is een PS1 game
In een nieuwe topic die ik in de loop van de ochtend aan ga maken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:16 schreef Logitik het volgende:
Waar kan ik bij dag 2 stemmen dan ?
Anders wordt het te onoverzichtelijk en moeten mensen zoeken naar de polls in een topic.quote:Op donderdag 14 juli 2005 07:48 schreef crossover het volgende:
waarom kan dat niet hierzo blijft deze in m'n active topics staan..
Hoe durf je Sephiroth blij te noemenquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:19 schreef type_29 het volgende:
De characters die jullie kiezen horen niet echt bij elkaar.
Elke keer heb je 1 blije en 1 'stoere'.
Je kan beter een keuze maken tussen 2 blije en 2 'stoere' characters ter vergelijking.
Nintendo fanboys.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:59 schreef Anthraxx het volgende:
Je kunt je eerder afvragen wat voor rasmongolen hier rondlopen die Sepiroth niet kennen
mensen die nooit FF hebben gespeeld omdat zij dat een boutgame vinden?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, schuif alles maar af op de Nintendo Fanboys. Je kunt je eerder afvragen wat voor rasmongolen hier rondlopen die Sepiroth niet kennen
Hoe weten die mensen dat dan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:14 schreef crossover het volgende:
[..]
mensen die nooit FF hebben gespeeld omdat zij dat een boutgame vinden?
Ik heb hem gekocht, maar die game kon me zo niet bekoren. Wat heb ik een boel gamesbladen na FFVII vanwege hun absolute adoratie niet meer serieus genomen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:14 schreef crossover het volgende:
[..]
mensen die nooit FF hebben gespeeld omdat zij dat een boutgame vinden?
Dude. STFUquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:55 schreef peristilius het volgende:
Damn hier zie je toch wat een publiek er op Fok! rondhangt. Stelletje vervelende nintendo fanboys, hoe kan Sephiroth nou verliezen van een pokémon... en dan ook nog PIKACHU!!!
Yup. Even wachten totdat een modje een slotje op doet. De uitslag is al bekend, maar misschien dat een modje die meteen erbij kan doen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:01 schreef RaymanNL het volgende:
En dan gaat deze straks toch dicht, met de uitslag in de sluitpost![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |