Ach, daar ga ik niet van uit hoor, volgens mij is het gewoon een beetje stoer doenquote:Op woensdag 13 juli 2005 07:39 schreef buzzer het volgende:
behalve dat je tekst een beetje brak is, zou ik zijn kenteken maar eens noteren, dan kun je gelijk aangifte doen als die intimiderende kneusjes een keer tever gaan
Hahahaquote:Op woensdag 13 juli 2005 07:50 schreef user-x het volgende:
wat een lozer als hij al zo vroeg op moet...
oh, wacht.
jij moet ook al zo vroeg op![]()
hij brengt niet voor niets kranten rondquote:
[CENTRAAL] Bestel een ONE.org-bandjequote:Op woensdag 13 juli 2005 08:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij brengt niet voor niets kranten rond
nofi
staat geen tijd bij hoe laat hij bezorgt.. kan ook s middags zijn..quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:50 schreef user-x het volgende:
oh, wacht.
owjaquote:
gaat jou niks aanquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en je verkoopt kutarmbandjes?
what's your point?
hij zou ze eens moeten lezen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij brengt niet voor niets kranten rond
nofi
Foutmeldingquote:
Zit dat in fok? of in je bank?quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Foutmelding
Er is een fout opgetreden. De gevraagde actie kan helaas (tijdelijk) niet uitgevoerd worden.
Door op onderstaande button te klikken, keert u terug naar de homepage.
Beetje laat, maar toch een 6 voor de moeitequote:Op woensdag 13 juli 2005 08:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Je kut audi kan harder dan mijn fiets..
En een 2 voor der kut kopquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Beetje laat, maar toch een 6 voor de moeite
Was dat het beste dat je kon verzinnen?quote:
Dus? Ik zit niet dag en nacht op fok.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:36 schreef Catch22- het volgende:
Beetje laat, maar toch een 6 voor de moeite
je had op zijn minst het topic kunnen lezenquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:40 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dus? Ik zit niet dag en nacht op fok.
quote:
Waar bemoei je, je mee. Laat me?quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:42 schreef Catch22- het volgende:
je had op zijn minst het topic kunnen lezen
ik heb nog wel een stoel, heb jij een touw? Dit is geen doodsverwensing, maar een tipquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:45 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Waar bemoei je, je mee. Laat me?
Subtiel, tactisch.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:49 schreef Catch22- het volgende:
ik heb nog wel een stoel, heb jij een touw? Dit is geen doodsverwensing, maar een tip
Zo werk ik, bedankt voor de positieve kritiekquote:
Hou toch op.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:53 schreef Catch22- het volgende:
Zo werk ik, bedankt voor de positieve kritiek
en ik meende het niet hoor, ik heb het beste met je voor
Ik heb nog een heel lijstje van dat hoor, interesse ?quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:14 schreef Rio het volgende:
Jullie mogen met zijn allen wel in mijn trapgat hangen?
Nou ik deel zijn pijn hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:16 schreef Dementor het volgende:
Ach die kerel zal wel een kutbaan hebben.
Een fiets-byquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:35 schreef XiChico het volgende:
Koop een pistool en doe een drive-by
Waarschijnlijk ben jij de enige die hij er WEL uittrekt met dat wrak van hemquote:Op woensdag 13 juli 2005 07:37 schreef tonks het volgende:
als ik mijn krantenwijk doe, dan heb ik in het midden van de wijk ongeveer een lange weg waar ik niks moet bezorgen. Dan kan ik dus gewoon even rechtdoor fietsen.
Alleen sinds kort als ik daar fiets komt er één of andere kneus in een afgetrapte audi naast mij rijden en dan rijd hij opeens kei hard weg.
Ik snap het hele idee niet. Wil hij nou laten zien dat zijn auto harder kan als mijn fiets?
Soms komt hij ook van de andere richting probeert hij een beetje op me af te rijden maarja als hij nou 1 meter van mij af opeens naar rechts ging dan zou ik het nog wel eng vinden. Maar nu "ontwijkt" hij me al als hij 40 meter van me af is.
lolquote:Op woensdag 13 juli 2005 07:50 schreef user-x het volgende:
oh, wacht.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:03 schreef no1uknow het volgende:
Jaja je kut audi kan harder DAN mijn fiets
Op zich klopt het wel. Een auto is meestal sneller dan een fietsquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:12 schreef Rejgun het volgende:
"Vursprung Durch Techniek" OOOO
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |