Ach, daar ga ik niet van uit hoor, volgens mij is het gewoon een beetje stoer doenquote:Op woensdag 13 juli 2005 07:39 schreef buzzer het volgende:
behalve dat je tekst een beetje brak is, zou ik zijn kenteken maar eens noteren, dan kun je gelijk aangifte doen als die intimiderende kneusjes een keer tever gaan
Hahahaquote:Op woensdag 13 juli 2005 07:50 schreef user-x het volgende:
wat een lozer als hij al zo vroeg op moet...
oh, wacht.
jij moet ook al zo vroeg op![]()
hij brengt niet voor niets kranten rondquote:
[CENTRAAL] Bestel een ONE.org-bandjequote:Op woensdag 13 juli 2005 08:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij brengt niet voor niets kranten rond
nofi
staat geen tijd bij hoe laat hij bezorgt.. kan ook s middags zijn..quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:50 schreef user-x het volgende:
wat een lozer als hij al zo vroeg op moet...
oh, wacht.
jij moet ook al zo vroeg op![]()
owjaquote:
gaat jou niks aanquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en je verkoopt kutarmbandjes?
what's your point?
hij zou ze eens moeten lezen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij brengt niet voor niets kranten rond
nofi
Foutmeldingquote:
Zit dat in fok? of in je bank?quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Foutmelding
Er is een fout opgetreden. De gevraagde actie kan helaas (tijdelijk) niet uitgevoerd worden.
Door op onderstaande button te klikken, keert u terug naar de homepage.
Beetje laat, maar toch een 6 voor de moeitequote:Op woensdag 13 juli 2005 08:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Je kut audi kan harder dan mijn fiets..
En een 2 voor der kut kopquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Beetje laat, maar toch een 6 voor de moeite
Was dat het beste dat je kon verzinnen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |