Jij heb Tuxquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:49 schreef Camoth het volgende:
Zooo... me weer helemaal kapot geshopt![]()
Alleen toen ik heeeeel stoer weg wilde rijden met een paar charmante heren in het zicht sloeg ie af...![]()
Maar we moesten er gelukkig allemaal erg om lachen![]()
pfff, zeg ik eens wat vriendelijks tegen een vrouw, dan reageert ze niet eens.quote:
Ik denk dat ik jou wel zou herkennen. Ik heb foto's gezien van je huwelijkquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Trap op en dan meteen rechts, op een tafel. Om de trap heen rechts het boekje van Pierre et Gilles trouwens, met de voorkant naar voren.
En zou je me herkennen, al loop je tegen me op? Ik jou niet
Hey, ik was even mijn nieuw geshopte prul aan het aanbidden. Moet ook gebeurenquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:05 schreef error het volgende:
[..]
pfff, zeg ik eens wat vriendelijks tegen een vrouw, dan reageert ze niet eens.![]()
ik denk dat ik dan maar blijf bij mijn standaard vrouwenbenadering.![]()
Je denkt toch niet dat ik dagelijks in zo'n jurk rondloop he?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou wel zou herkennen. Ik heb foto's gezien van je huwelijk
mijn vriendje heeft een opblaastux!quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:31 schreef Camoth het volgende:
[..]
Tux =Zo zacht en schattig. Waren er maar mannen zoals Tux *zwijmel*
![]()
Zolang hij her niet mee naar bed gaat...quote:
lezen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:21 schreef wonderer het volgende:
Creno! Als je tijd hebt, lees even het laatste stuk (vanaf de hr) van Freddy en Arthurs ouders *liefkijk*
G_E! Language!quote:
waxx, vanaaf is concert nr 1 ofnie? of wanneer?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:14 schreef Waxxer het volgende:
Begeerte doet lijden, liefde is loslaten...
Ik hou van jequote:Op woensdag 13 juli 2005 21:43 schreef creno het volgende:
@ wonderer: jij schrijft echt lekker, ik wil weten hoe het verder gaat![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
waxx, vanaaf is concert nr 1 ofnie? of wanneer?
en wax.. je kijkt toch wel tmf?
Dit is de new and improved G_E v1.2?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn imago als lief en onschuldig G_Et-je is hier toch al aan diggelen..
psst tmf had tot 22u de artist top 10 met vanaaf U2..quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oow, gelukkig nog een Breezah in ons midden!!!![]()
---->>>
Vanavond echt wel!!!![]()
Ik ben bang dat ik het vergeet, vrijdag....Dat ik er onder Ivo Niehe achterkom, weet je wel?
psst ik luister via de tel naar sunday blody sundayquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
psst tmf had tot 22u de artist top 10 met vanaaf U2..
addictquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
psst ik luister via de tel naar sunday blody sunday
Iehl!quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:58 schreef Jerruh het volgende:
iew, jerre heeft een feauteau gepost in US :err!!
das je msn icon toch?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:58 schreef Jerruh het volgende:
iew, jerre heeft een feauteau gepost in US :err!!
volgens mij was ie na al die semi-naakt fotos van mensen alhier al uit je AT heurquote:
ja, na een nacht in de cockring met kilo's coke, en dan voel ik me zoooo verdomd verneukt weet je. en dan zeg ik tegen beafie, die dan aan de zoete witte wijnfles loopt te lurken, terwijl die al leeg is, van: mot je ook een snuiffie. maar beafie kan geen alcohol en snuif tegelijk dus dat is dan altijd kotsen!, maar op deze foto heb ik wel een slechte dag hoor! het viel iig niet goedquote:
ow, ik dacht dat je mijn FOK! avatar bedoeldequote:Op woensdag 13 juli 2005 22:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, na een nacht in de cockring met kilo's coke, en dan voel ik me zoooo verdomd verneukt weet je. en dan zeg ik tegen beafie, die dan aan de zoete witte wijnfles loopt te lurken, terwijl die al leeg is, van: mot je ook een snuiffie. maar beafie kan geen alcohol en snuif tegelijk dus dat is dan altijd kotsen!, maar op deze foto heb ik wel een slechte dag hoor! het viel iig niet goed.
Volgens mij ben je in de war met [bifi]quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
volgens mij was ie na al die semi-naakt fotos van mensen alhier al uit je AT heur.
wanneer was dat?!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, na een nacht in de cockring met kilo's coke, en dan voel ik me zoooo verdomd verneukt weet je. en dan zeg ik tegen beafie, die dan aan de zoete witte wijnfles loopt te lurken, terwijl die al leeg is, van: mot je ook een snuiffie. maar beafie kan geen alcohol en snuif tegelijk dus dat is dan altijd kotsen!, maar op deze foto heb ik wel een slechte dag hoor! het viel iig niet goed.
Waxx passiert hier.quote:
hebben mensen uit dit topic in [bifi] gepostquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met [bifi].
dunno, coke he, weg geheugenquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wanneer was dat?!.
Het komt me wel ergens bekend voor..
Hendrik Pickedick iddquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:26 schreef creno het volgende:
waxx passier ? ben je de zoon van dick passier ?
Nee toch?!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hebben mensen uit dit topic in [bifi] gepost!!!!!!!
Ik weet ook niks meer.quote:
MADAGASCAR!!!!!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee toch?!.
Zijn er mensen die buiten deze reeks komen dan?!.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee toch?!.
Zijn er mensen die buiten deze reeks komen dan?!.
Oeh!quote:
Wat nou observeren? Je hebt gewoon vet gelurkt en 'opslaan als' zitten doen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
![]()
ik heb wel ge-observeerd daar![]()
![]()
... bun bunnies
Dat zeg ik: Kreatief met Kurkquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat nou observeren? Je hebt gewoon vet gelurkt en 'opslaan als' zitten doen..
.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh!.
Zie je, ik was alweer vergeten dat m'n glas leeg was..
Daarom zat ik ook steeds aan die lege fles te lurken..
Nounounouquote:
Wax!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounou
*opbeurt met een vrolijk liedje*
** een of ander liedje van een cabaretier **
[/i]
Tober die zingt over een vrouw?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]Het was van Ronnie Tober
Hey Vlarp man jongen!!Hoe gaat het met jou in zijn algemeenheid??
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounou
*opbeurt met een vrolijk liedje*
Wat ben je mooi, wat ben je lief
Zo interessant en exclusief
Ik vind je geweldig
In een woord geweldig
En iedere keer dat ik weer naar je kijk
Dan voel ik mij de koning te rijk
Want jij bent in mijn ogen
Haast alles tegelijk
Zo beeldschoon om te zien
En altijd vrolijk bovendien
Ik vind je geweldig
Gewoonweg geweldig
En als ik ooit weer op aarde komen zou
Nam ik nooit een and're vrouw
Dan een die sprekend leek op jou
Ik kan je vergelijken met eenieder die ik wil
Maar wat zou telkens weer blijken: dat enorme verschil
Mooi ben jij en lief
Ik vind je geweldig
In een woord geweldig
Nam ik nooit een and're vrouw
Dan een die sprekend leek op jou
Ik kan je vergelijken met eenieder die ik wil
Maar wat zou telkens weer blijken: dat enorme verschil
Zo mooi ben jij en lief
Ik vind je geweldig
In een woord geweldig
Dan nam ik nooit een and're vrouw
Dan een die sprekend leek
Die net zo olijk keek
Een die sprekend leek op jou
Over het algemeen gaat het goed.. ben morgen vijquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]Het was van Ronnie Tober
Hey Vlarp man jongen!!Hoe gaat het met jou in zijn algemeenheid??
Nou ja, je geeft je eigen antwoord al in deze reactiequote:Op woensdag 13 juli 2005 22:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tober die zingt over een vrouw?
Trouwens, wat een kutlied, net of alleen uiterlijk telt
Goed punt, bedankt. *aantekening maakt voor Arthur*quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, je geeft je eigen antwoord al in deze reactie
Toen mocht het nog niet he? Homo zijn is pas sinds 1987 officieel geen ziekte meer...
Wie is toch die Arthur, die 's avonds laat steeds opduikt?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed punt, bedankt. *aantekening maakt voor Arthur*
Als ie ECHT kwaad wordt...quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
Hij is de man die het vlees snijdt.
is dat een hint, of een geintje ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ie ECHT kwaad wordt...
@ error, da's mijn geheime minnaar
en hij is heel interessant en spannend.. ik probeer hem te volgen.. stiekum.. want hij is leuk om te volgenquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ie ECHT kwaad wordt...
@ error, da's mijn geheime minnaar
ik volg hem ook ! en dat is inderdaad erg leuk...quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
en hij is heel interessant en spannend.. ik probeer hem te volgen.. stiekum.. want hij is leuk om te volgen
Hij is niet gewelddadig. Wel overijverig en kan zich nogal verliezen in zichzelf, dus wie weet. Maar ik ben niks van plan, sorryquote:
Bereid je maar vast voor, zoiets kan best snel gaan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:46 schreef error het volgende:
bedankt voor de uitleg. ik weet niet zeker of het me geholpen heeft
Krijg net te horen dat er hier vanaf zo'n 3 kwartier geleden een tropical storm warning geldt ivm Emily :[ maar als ik uit mijn raampje kijk zie ik allen maar rustige blauwe lucht en zon....
Ja vanavond toch maar even de losse troep uit de tuin halenquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor, zoiets kan best snel gaan.
Gewoon een beetje teruglezen en linkjes in mijn post volgenquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:46 schreef error het volgende:
bedankt voor de uitleg. ik weet niet zeker of het me geholpen heeft
Krijg net te horen dat er hier vanaf zo'n 3 kwartier geleden een tropical storm warning geldt ivm Emily :[ maar als ik uit mijn raampje kijk zie ik allen maar rustige blauwe lucht en zon....
Ja, veel regen en veel wind. De verwachting is dat ze vanavond/vannacht toe gaat nemen tot een orkaan en daarna zou ze moeten passeren.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:03 schreef creno het volgende:
dat word dus regen hier binnenkort
Tja, elk voordeel heeft zijn nadeelquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon een beetje teruglezen en linkjes in mijn post volgen
En succes met die storm... moet knap klote zijn om daar te wonen in dit soort gevallen...![]()
Is dat jouw werk? wat ik zo snel ff zag, bevalt mequote:Op donderdag 14 juli 2005 00:23 schreef wonderer het volgende:
Ik ben vlieft op Nicole Kidman
@error: linkje
Nee, hobbyquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:31 schreef error het volgende:
[..]
Is dat jouw werk? wat ik zo snel ff zag, bevalt me![]()
ik ga nog wat meer lezen
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:28 schreef xman het volgende:
Mariah is in Nederlanden ik heb haar gezien net voor haar hotel
en ze zei me gedag
Ze zei: "Oh hi" en zwaaide en lachte naar me
Wooohooo!
Ik heb kaarten kunnen bemachtigen voor zondag, wanneer ze bij de staatsloterij gaat optreden. Echt tegek joh..ik ben superblij. Morgen weer naar haar toe om 5 uur voor het hotel staan. Ik hoop dat ik dan wel op de foto kan met haar!quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:37 schreef Cazman het volgende:
Mariah is dodelijk. Vooral met die stem
Dankje wonderer. Ja sommige mensen gunnen anderen gewoon geen vreugde. Kunnen er niet tegen om iemand blij te zien. Die zien ook niet dat ze daar iemand pijn mee kunnen doen, door laffe en brutale opmerkingen te maken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:48 schreef wonderer het volgende:
Truste Weemz!
En laat die jongen even blij zijn dat ie Mariah heeft gezien, ja
Nou, ik ben blij voor je, geniet ervan zondag.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:52 schreef xman het volgende:
[..]
Dankje wonderer. Ja sommige mensen gunnen anderen gewoon geen vreugde. Kunnen er niet tegen om iemand blij te zien. Die zien ook niet dat ze daar iemand pijn mee kunnen doen, door laffe en brutale opmerkingen te maken.
Afgunst hè, kan je niet veel aan doen.
Wat lief.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:28 schreef xman het volgende:
Mariah is in Nederlanden ik heb haar gezien net voor haar hotel
en ze zei me gedag
Ze zei: "Oh hi" en zwaaide en lachte naar me
Wooohooo!
Dankje wonderer zal ik zeker doen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij voor je, geniet ervan zondag.
Wees maar lekker blij en enthousiast hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:57 schreef xman het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog fok!kers met een hart!![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wees maar lekker blij en enthousiast hoor..
HIER !quote:Op donderdag 14 juli 2005 07:26 schreef DennisMoore het volgende:
Waar is de zon?
Oei!quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:44 schreef Sunjammer het volgende:
Nou... op naar de tandarts. Al een paar dagen ontzettend last van een verstandskies... Vannacht werd het zo erg dat ik niet meer geslapen heb. Hoop dat ie 'm eruit rukt
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:14 schreef Semisane het volgende:
ik weet nie wat het is hoor....ga ik eens vroeg naar bed....toch zeker voor 12 uur....en dan voel ik me nog alsof ik 3 nachten niet heb geslapen....wat is dit toch??![]()
Arme SJ *knuffel*quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:44 schreef Sunjammer het volgende:
Nou... op naar de tandarts. Al een paar dagen ontzettend last van een verstandskies... Vannacht werd het zo erg dat ik niet meer geslapen heb. Hoop dat ie 'm eruit rukt
U2 is best goedquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:04 schreef Camoth het volgende:
Wil iemand mij uitleggen wat er nou precies zo ontzettend geweldig is aan U2, ik snap het namelijk nog altijd niet![]()
Mijn moeder vanochtend: "Wat is die Bono toch een engerd" ik:quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
U2 is best goed
Mijn moeder gisteren: "Wat is U2 dan eigenlijk, ik ken het helemaal niet en het schijnt nogal populair te zijn"
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:11 schreef Camoth het volgende:
[..]
Mijn moeder vanochtend: "Wat is die Bono toch een engerd" ik:![]()
Ach komop, je gaat me toch niet vertellen dat je hem er zo aantrekkelijk uit vind zien. En plateau-zolen zijn zó 1998quote:
Hij's niet knap, daar heb je absoluut gelijk inquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:18 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ach komop, je gaat me toch niet vertellen dat je hem er zo aantrekkelijk uit vind zien. En plateau-zolen zijn zó 1998![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
U2 is best goed
Mijn moeder gisteren: "Wat is U2 dan eigenlijk, ik ken het helemaal niet en het schijnt nogal populair te zijn"
Hihihihihihihihiquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:11 schreef Camoth het volgende:
[..]
Mijn moeder vanochtend: "Wat is die Bono toch een engerd" ik:![]()
Zo... overleefd... Nu kan ik met een gerust hart naar Oostenrijk vrijdagquote:
Is het aanstaande maandag dan al roze maandag?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
update:
de kermis-klanten zijn al gearriveerd. Het terrein waar ik langsfiets bijna elke dag staat weer als vanouds vol met caravans.
Oostenrijk???!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zo... overleefd... Nu kan ik met een gerust hart naar Oostenrijk vrijdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |