Ik hou van jequote:Op woensdag 13 juli 2005 21:43 schreef creno het volgende:
@ wonderer: jij schrijft echt lekker, ik wil weten hoe het verder gaat![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
waxx, vanaaf is concert nr 1 ofnie? of wanneer?
en wax.. je kijkt toch wel tmf?
Dit is de new and improved G_E v1.2?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn imago als lief en onschuldig G_Et-je is hier toch al aan diggelen..
psst tmf had tot 22u de artist top 10 met vanaaf U2..quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oow, gelukkig nog een Breezah in ons midden!!!![]()
---->>>
Vanavond echt wel!!!![]()
Ik ben bang dat ik het vergeet, vrijdag....Dat ik er onder Ivo Niehe achterkom, weet je wel?
psst ik luister via de tel naar sunday blody sundayquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
psst tmf had tot 22u de artist top 10 met vanaaf U2..
addictquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
psst ik luister via de tel naar sunday blody sunday
Iehl!quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:58 schreef Jerruh het volgende:
iew, jerre heeft een feauteau gepost in US :err!!
das je msn icon toch?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:58 schreef Jerruh het volgende:
iew, jerre heeft een feauteau gepost in US :err!!
volgens mij was ie na al die semi-naakt fotos van mensen alhier al uit je AT heurquote:
ja, na een nacht in de cockring met kilo's coke, en dan voel ik me zoooo verdomd verneukt weet je. en dan zeg ik tegen beafie, die dan aan de zoete witte wijnfles loopt te lurken, terwijl die al leeg is, van: mot je ook een snuiffie. maar beafie kan geen alcohol en snuif tegelijk dus dat is dan altijd kotsen!, maar op deze foto heb ik wel een slechte dag hoor! het viel iig niet goedquote:
ow, ik dacht dat je mijn FOK! avatar bedoeldequote:Op woensdag 13 juli 2005 22:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, na een nacht in de cockring met kilo's coke, en dan voel ik me zoooo verdomd verneukt weet je. en dan zeg ik tegen beafie, die dan aan de zoete witte wijnfles loopt te lurken, terwijl die al leeg is, van: mot je ook een snuiffie. maar beafie kan geen alcohol en snuif tegelijk dus dat is dan altijd kotsen!, maar op deze foto heb ik wel een slechte dag hoor! het viel iig niet goed.
Volgens mij ben je in de war met [bifi]quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
volgens mij was ie na al die semi-naakt fotos van mensen alhier al uit je AT heur.
wanneer was dat?!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, na een nacht in de cockring met kilo's coke, en dan voel ik me zoooo verdomd verneukt weet je. en dan zeg ik tegen beafie, die dan aan de zoete witte wijnfles loopt te lurken, terwijl die al leeg is, van: mot je ook een snuiffie. maar beafie kan geen alcohol en snuif tegelijk dus dat is dan altijd kotsen!, maar op deze foto heb ik wel een slechte dag hoor! het viel iig niet goed.
Waxx passiert hier.quote:
hebben mensen uit dit topic in [bifi] gepostquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met [bifi].
dunno, coke he, weg geheugenquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wanneer was dat?!.
Het komt me wel ergens bekend voor..
Hendrik Pickedick iddquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:26 schreef creno het volgende:
waxx passier ? ben je de zoon van dick passier ?
Nee toch?!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hebben mensen uit dit topic in [bifi] gepost!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |