quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:28 schreef xman het volgende:
Mariah is in Nederlanden ik heb haar gezien net voor haar hotel
en ze zei me gedag
Ze zei: "Oh hi" en zwaaide en lachte naar me
Wooohooo!
Ik heb kaarten kunnen bemachtigen voor zondag, wanneer ze bij de staatsloterij gaat optreden. Echt tegek joh..ik ben superblij. Morgen weer naar haar toe om 5 uur voor het hotel staan. Ik hoop dat ik dan wel op de foto kan met haar!quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:37 schreef Cazman het volgende:
Mariah is dodelijk. Vooral met die stem
Dankje wonderer. Ja sommige mensen gunnen anderen gewoon geen vreugde. Kunnen er niet tegen om iemand blij te zien. Die zien ook niet dat ze daar iemand pijn mee kunnen doen, door laffe en brutale opmerkingen te maken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:48 schreef wonderer het volgende:
Truste Weemz!
En laat die jongen even blij zijn dat ie Mariah heeft gezien, ja
Nou, ik ben blij voor je, geniet ervan zondag.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:52 schreef xman het volgende:
[..]
Dankje wonderer. Ja sommige mensen gunnen anderen gewoon geen vreugde. Kunnen er niet tegen om iemand blij te zien. Die zien ook niet dat ze daar iemand pijn mee kunnen doen, door laffe en brutale opmerkingen te maken.
Afgunst hè, kan je niet veel aan doen.
Wat lief.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:28 schreef xman het volgende:
Mariah is in Nederlanden ik heb haar gezien net voor haar hotel
en ze zei me gedag
Ze zei: "Oh hi" en zwaaide en lachte naar me
Wooohooo!
Dankje wonderer zal ik zeker doen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij voor je, geniet ervan zondag.
Wees maar lekker blij en enthousiast hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:57 schreef xman het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog fok!kers met een hart!![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wees maar lekker blij en enthousiast hoor..
HIER !quote:Op donderdag 14 juli 2005 07:26 schreef DennisMoore het volgende:
Waar is de zon?
Oei!quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:44 schreef Sunjammer het volgende:
Nou... op naar de tandarts. Al een paar dagen ontzettend last van een verstandskies... Vannacht werd het zo erg dat ik niet meer geslapen heb. Hoop dat ie 'm eruit rukt
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:14 schreef Semisane het volgende:
ik weet nie wat het is hoor....ga ik eens vroeg naar bed....toch zeker voor 12 uur....en dan voel ik me nog alsof ik 3 nachten niet heb geslapen....wat is dit toch??![]()
Arme SJ *knuffel*quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:44 schreef Sunjammer het volgende:
Nou... op naar de tandarts. Al een paar dagen ontzettend last van een verstandskies... Vannacht werd het zo erg dat ik niet meer geslapen heb. Hoop dat ie 'm eruit rukt
U2 is best goedquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:04 schreef Camoth het volgende:
Wil iemand mij uitleggen wat er nou precies zo ontzettend geweldig is aan U2, ik snap het namelijk nog altijd niet![]()
Mijn moeder vanochtend: "Wat is die Bono toch een engerd" ik:quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
U2 is best goed
Mijn moeder gisteren: "Wat is U2 dan eigenlijk, ik ken het helemaal niet en het schijnt nogal populair te zijn"
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:11 schreef Camoth het volgende:
[..]
Mijn moeder vanochtend: "Wat is die Bono toch een engerd" ik:![]()
Ach komop, je gaat me toch niet vertellen dat je hem er zo aantrekkelijk uit vind zien. En plateau-zolen zijn zó 1998quote:
Hij's niet knap, daar heb je absoluut gelijk inquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:18 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ach komop, je gaat me toch niet vertellen dat je hem er zo aantrekkelijk uit vind zien. En plateau-zolen zijn zó 1998![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
U2 is best goed
Mijn moeder gisteren: "Wat is U2 dan eigenlijk, ik ken het helemaal niet en het schijnt nogal populair te zijn"
Hihihihihihihihiquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:11 schreef Camoth het volgende:
[..]
Mijn moeder vanochtend: "Wat is die Bono toch een engerd" ik:![]()
Zo... overleefd... Nu kan ik met een gerust hart naar Oostenrijk vrijdagquote:
Is het aanstaande maandag dan al roze maandag?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
update:
de kermis-klanten zijn al gearriveerd. Het terrein waar ik langsfiets bijna elke dag staat weer als vanouds vol met caravans.
Oostenrijk???!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zo... overleefd... Nu kan ik met een gerust hart naar Oostenrijk vrijdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |