Jij bent toch geen Moonah?quote:
quote:
Je schept verwachtingen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:47 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hee CC ik kan niet komen naar de E'hoven Meet.
Vrouwlief moet werken en ik hou dus mijn dochter in de gaten. En om die nou mee te nemen naar E'hoven is geen optie.
Maar je vermaakt je wel he met dawg![]()
Betaal jij m'n treinkaartje als ik geen geld over heb na m'n spetterende lange weekend in Gent?quote:
Tuurlijk, een enkeltje zou geen probleem moeten zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Betaal jij m'n treinkaartje als ik geen geld over heb na m'n spetterende lange weekend in Gent?
Hoi melismayquote:
Jat gewoon wat geld van een van je persoonlijkheden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Betaal jij m'n treinkaartje als ik geen geld over heb na m'n spetterende lange weekend in Gent?
Ah, zie, Litpho betaalt je enkeltje. Dan wil ik wel wat biertjes sponsoren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk, een enkeltje zou geen probleem moeten zijn.
Wat zeg je dat mooiquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoi melismay. Wederom wordt er een topic gesierd door je late aanwezigheid.
Nou nog de bank van Copycat en een paar vriendelijke automobolisten voor de terugweg de volgende dag, en er staat niets meer in je wegquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah, zie, Litpho betaalt je enkeltje. Dan wil ik wel wat biertjes sponsoren.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:11 schreef Litpho het volgende:
Nou nog de bank van Copycat en een paar vriendelijke automobolisten voor de terugweg de volgende dag, en er staat niets meer in je weg.
Zolang er een matras naast je zou liggen is er niets aan de handquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:33 schreef Pheno het volgende:
Wat heeft iedereen toch een moeite met opstaan. Tsss, het zijn de mensen van vroegah niet meer
Inderdaad, stelletje watjes.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:33 schreef Pheno het volgende:
Wat heeft iedereen toch een moeite met opstaan. Tsss, het zijn de mensen van vroegah niet meer
Alweer?quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:35 schreef Copycat het volgende:
Maar de laatste twee dagen ook letterlijk, omdat ik de laatste twee nachten ben wakker geschrokken van gruwelijke kramp in mijn kuit. Eerst links en vannacht rechts. Ik voel het nu nog steeds.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ook vroeger had ik al moeite met opstaan.
Maar de laatste twee dagen ook letterlijk, omdat ik de laatste twee nachten ben wakker geschrokken van gruwelijke kramp in mijn kuit. Eerst links en vannacht rechts. Ik voel het nu nog steeds.
Je wordt oud. Heb je je al ingeschreven bij het bejaardentehuisquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ook vroeger had ik al moeite met opstaan.
nee, nog steedsquote:
quote:
Om met schatje te spreken: "Beeldig!"quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jahaaa
![]()
Volgens een collega komt dat door afwisselend hoge hakken en platte slippers/sneakers te dragen.
Ga dus maar shoppen voor:
[afbeelding]![]()
Wiknie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:44 schreef Copycat het volgende:
Zou het dan toch de aftakeling zijn???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |