Jij bent toch geen Moonah?quote:
quote:
Je schept verwachtingen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:47 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hee CC ik kan niet komen naar de E'hoven Meet.
Vrouwlief moet werken en ik hou dus mijn dochter in de gaten. En om die nou mee te nemen naar E'hoven is geen optie.
Maar je vermaakt je wel he met dawg![]()
Betaal jij m'n treinkaartje als ik geen geld over heb na m'n spetterende lange weekend in Gent?quote:
Tuurlijk, een enkeltje zou geen probleem moeten zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Betaal jij m'n treinkaartje als ik geen geld over heb na m'n spetterende lange weekend in Gent?
Hoi melismayquote:
Jat gewoon wat geld van een van je persoonlijkheden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Betaal jij m'n treinkaartje als ik geen geld over heb na m'n spetterende lange weekend in Gent?
Ah, zie, Litpho betaalt je enkeltje. Dan wil ik wel wat biertjes sponsoren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk, een enkeltje zou geen probleem moeten zijn.
Wat zeg je dat mooiquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoi melismay. Wederom wordt er een topic gesierd door je late aanwezigheid.
Nou nog de bank van Copycat en een paar vriendelijke automobolisten voor de terugweg de volgende dag, en er staat niets meer in je wegquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah, zie, Litpho betaalt je enkeltje. Dan wil ik wel wat biertjes sponsoren.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:11 schreef Litpho het volgende:
Nou nog de bank van Copycat en een paar vriendelijke automobolisten voor de terugweg de volgende dag, en er staat niets meer in je weg.
Zolang er een matras naast je zou liggen is er niets aan de handquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:33 schreef Pheno het volgende:
Wat heeft iedereen toch een moeite met opstaan. Tsss, het zijn de mensen van vroegah niet meer
Inderdaad, stelletje watjes.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:33 schreef Pheno het volgende:
Wat heeft iedereen toch een moeite met opstaan. Tsss, het zijn de mensen van vroegah niet meer
Alweer?quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:35 schreef Copycat het volgende:
Maar de laatste twee dagen ook letterlijk, omdat ik de laatste twee nachten ben wakker geschrokken van gruwelijke kramp in mijn kuit. Eerst links en vannacht rechts. Ik voel het nu nog steeds.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ook vroeger had ik al moeite met opstaan.
Maar de laatste twee dagen ook letterlijk, omdat ik de laatste twee nachten ben wakker geschrokken van gruwelijke kramp in mijn kuit. Eerst links en vannacht rechts. Ik voel het nu nog steeds.
Je wordt oud. Heb je je al ingeschreven bij het bejaardentehuisquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ook vroeger had ik al moeite met opstaan.
nee, nog steedsquote:
quote:
Om met schatje te spreken: "Beeldig!"quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jahaaa
![]()
Volgens een collega komt dat door afwisselend hoge hakken en platte slippers/sneakers te dragen.
Ga dus maar shoppen voor:
[afbeelding]![]()
Wiknie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:44 schreef Copycat het volgende:
Zou het dan toch de aftakeling zijn???
Oh my god ... koop ze niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jahaaa
![]()
Volgens een collega komt dat door afwisselend hoge hakken en platte slippers/sneakers te dragen.
Ga dus maar shoppen voor:
[afbeelding]
Net even gekeken... staan wel handige dingen in...quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:46 schreef Moonah het volgende:
Wiknie.
Ik takel ook al af, maar ik heb er bijna nooit last van.
Heb je al gegoogled?
Ja, ik moet ook maar eens aan het werk:quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:51 schreef Copycat het volgende:
Oh ja... ik moet nu maar eens aan het werk, geloof ik.
Eerstquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net even gekeken... staan wel handige dingen in...
Oh ja... ik moet nu maar eens aan het werk, geloof ik.
LOL Wat klinkt dit vreselijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:15 schreef zwaaibaai het volgende:
Goede morgen,
Behalve dat ik me verslapen heb, mijn band lek was zodat ik fijn 40 minuten heb mogen lopen naar mijn werk, mijn mobiele telefoon vergeten heb en met mijn t-shirt binneste buiten op mijn werk verscheen gaat dit vast een goede, mooie, prachtige, zonnige en productieve dag worden.
![]()
och gut wat klinkt dat vermoeiendquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:55 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook maar eens aan het werk:
Spullen bij elkaar zoeken om met mijn zus naar een strandje aan de Maas te gaan om daar vervolgens de hele dag te gaan liggen kletsen, lezen, slapen...
Pffff, word er nu al moe van.
Een goed begin is het halve werkquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:15 schreef zwaaibaai het volgende:
Goede morgen,
Behalve dat ik me verslapen heb, mijn band lek was zodat ik fijn 40 minuten heb mogen lopen naar mijn werk, mijn mobiele telefoon vergeten heb en met mijn t-shirt binneste buiten op mijn werk verscheen gaat dit vast een goede, mooie, prachtige, zonnige en productieve dag worden.
![]()
nee joh PMSquote:
Wat dat betreft valt het me allang mee dat er op Fok! nog geen Hoe loopt jouw cyclus nu? (of eventueel minder net bewoord) topic is om de maandelijkse ervaringen mee te delen.quote:
mag ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat dat betreft valt het me allang mee dat er op Fok! nog geen Hoe loopt jouw cyclus nu? (of eventueel minder net bewoord) topic is om de maandelijkse ervaringen mee te delen.
Mocht dat er al wel zijn, laat me maar in onwetendheid.
Ochtendmisselijkheid? Ik verwijs je door naar het topic zo gauw ik het gevonden hebquote:
Ik wil naar huis.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ochtendmisselijkheid? Ik verwijs je door naar het topic zo gauw ik het gevonden heb.
Wat let je?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:04 schreef Jumparound het volgende:
Ja, ik zou ook thuis willen bevallen Pheno!
Ik heb hetzelfde euvelquote:
Die hebben we hier niet, en schroeven doen we in FHZquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe staat het hier met de geestelijke en mentale mankementen? Valt er nog ergens een schroef vast te draaien of valt het allemaal mee ?
De SC-topics lopen te snelquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe staat het hier met de geestelijke en mentale mankementen? Valt er nog ergens een schroef vast te draaien of valt het allemaal mee ?
Oh ja, en ik heb een kop koffie over mijn toetsenbord gegooid.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:15 schreef zwaaibaai het volgende:
Goede morgen,
![]()
tis ook de 13e van de maand. Maar ik merk er weinig van, behalve dat het bij het kruidvat erg druk was maar dat ligt aan de folder dan komen alle koopjesjagers langs daar.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:27 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Oh ja, en ik heb een kop koffie over mijn toetsenbord gegooid.
zie je wel...
het word mijn dag.....
ik weet het zeker....
![]()
Who wouldn'tquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik verveel me lichtelijk. Heb geld nodig, veel geld. Een cruise op de caribische zee sla ik niet af. Na jaren in Nederland te hebben gewoond ben ik toe aan iets anders
Ik denk dat het door HVVJ komt en verder draaien er elders ook slowchat-threads.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Who wouldn't
Neem de term slowchat letterlijk, zo snel gaat het hier
Waarom?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:00 schreef GewoonPim het volgende:
Ik moest net huilen.
Van www.postsecrets.com, en ik mis mn lief die op vakantie is.quote:
Hmhm.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:11 schreef Copycat het volgende:
Zitten inderdaad een paar keelknijpers tussen.
Oh, ik zou maar wat graag met je mee doen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:09 schreef Pheno het volgende:
Ik heb de enorme behoefte om de boel hier af te sluiten en naar huis te gaan. Wat weerhoudt me eigenlijk
Andere collega'squote:Op woensdag 13 juli 2005 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, ik zou maar wat graag met je mee doen.
Vanavond een etentje (niets romantisch) en wil van tevoren nog wel het eea doen zonder te haasten. Nou ja, nog een klein anderhalf uurtje.
Maar wat weerhoudt je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |