Inderdaad niet echt verstandig om 2 grote evenementen op 1 dag in 1 stad te houden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Concert in Gorinchem op 20 augustus
dinsdag 28 juni 2005 | 00:00
Kane zal een speciaal concert geven in Gorinchem, geboorteplaats van Dinand, op 20 augustus.
Het betreft een geheel eigen gig waarvan de exacte lokatie nog niet bekend is, net zo min als de toegangsprijs. Het park Buiten de Waterpoort, langs de rivier de Merwede, schijnt de meest waarschijnlijke lokatie te zijn, doch is dit nog niet zeker.
UPDATE: De lokatie is bevestigd, Buiten de Waterpoort. Het terrein gaat om 19:00 open en zal maximaal 15.000 man aankunnen.
bron: KaneCluppie
Lekker slim Decibel is op dezelfde dag. Gaat een zooitje worden op de A15 en A27 als dit waar is
Gelijk ook maar een columpje geschreven dus nu wel een keer op het linkje van Mich klikkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 6
Zo, ik ga naar het balkon!
Mwah Decibel is van 11:00 tot 23:00 en Kane zal wel rond 22:00 beginnen dus misschien dat het daarom kan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad niet echt verstandig om 2 grote evenementen op 1 dag in 1 stad te houden.
Dan eventueel wel. Kane zal dan dus in ieder geval bezig zijn als Decibel is afgelopen en afgelopen zijn als het gros van de Decibel bezoekers al lang is vertrokkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah Decibel is van 11:00 tot 23:00 en Kane zal wel rond 22:00 beginnen dus misschien dat het daarom kan.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt rondje geeft
8.5 voor mijn Business PlanMisschien nominatie voor een prijs ofzo en cash
Ik denk zelfs dat er mensen uit de buurt zijn die beide pakken, maar het zal wel druk worden aangezien er ook Decibel mensen de stad in gaan voor afterparties.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan eventueel wel. Kane zal dan dus in ieder geval bezig zijn als Decibel is afgelopen en afgelopen zijn als het gros van de Decibel bezoekers al lang is vertrokken
Kanequote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Concert in Gorinchem op 20 augustus
dinsdag 28 juni 2005 | 00:00
Kane zal een speciaal concert geven in Gorinchem, geboorteplaats van Dinand, op 20 augustus.
Het betreft een geheel eigen gig waarvan de exacte lokatie nog niet bekend is, net zo min als de toegangsprijs. Het park Buiten de Waterpoort, langs de rivier de Merwede, schijnt de meest waarschijnlijke lokatie te zijn, doch is dit nog niet zeker.
UPDATE: De lokatie is bevestigd, Buiten de Waterpoort. Het terrein gaat om 19:00 open en zal maximaal 15.000 man aankunnen.
bron: KaneCluppie
Lekker slim Decibel is op dezelfde dag. Gaat een zooitje worden op de A15 en A27 als dit waar is
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:50 schreef Da_Sandman het volgende:
De vierdaagse, ben ik een aantal jaren geleden een paar keer geweest...
Mooi feest
Kunnen we binnenkort een banner ter ere van een kleine Franky verwachten?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:56 schreef FrankyMcG het volgende:
HEY! Die banner van Maud is mooi! Geen jodenplaatjes!
Dat zal nog wel even duren..........quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:59 schreef Eilanden het volgende:
Kunnen we binnenkort een banner ter ere van een kleine Franky verwachten?
Yupquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:41 schreef Eilanden het volgende:
VoreG, jouw nieuwe huisje was nummer 128 right?
Ik moest net op de Biltstraat zijn, dan ben effe langs je huisje geredenquote:
verzuip nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:09 schreef TerroRobbie het volgende:
* TerroRobbie is weer big aan het pimpen met een biertje in het zwembad op dakterras in neuzendam zuid.
biertje !!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |