Inderdaad niet echt verstandig om 2 grote evenementen op 1 dag in 1 stad te houden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Concert in Gorinchem op 20 augustus
dinsdag 28 juni 2005 | 00:00
Kane zal een speciaal concert geven in Gorinchem, geboorteplaats van Dinand, op 20 augustus.
Het betreft een geheel eigen gig waarvan de exacte lokatie nog niet bekend is, net zo min als de toegangsprijs. Het park Buiten de Waterpoort, langs de rivier de Merwede, schijnt de meest waarschijnlijke lokatie te zijn, doch is dit nog niet zeker.
UPDATE: De lokatie is bevestigd, Buiten de Waterpoort. Het terrein gaat om 19:00 open en zal maximaal 15.000 man aankunnen.
bron: KaneCluppie
Lekker slim Decibel is op dezelfde dag. Gaat een zooitje worden op de A15 en A27 als dit waar is
Gelijk ook maar een columpje geschreven dus nu wel een keer op het linkje van Mich klikkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 6
Zo, ik ga naar het balkon!
Mwah Decibel is van 11:00 tot 23:00 en Kane zal wel rond 22:00 beginnen dus misschien dat het daarom kan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad niet echt verstandig om 2 grote evenementen op 1 dag in 1 stad te houden.
Dan eventueel wel. Kane zal dan dus in ieder geval bezig zijn als Decibel is afgelopen en afgelopen zijn als het gros van de Decibel bezoekers al lang is vertrokkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah Decibel is van 11:00 tot 23:00 en Kane zal wel rond 22:00 beginnen dus misschien dat het daarom kan.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt rondje geeft
8.5 voor mijn Business PlanMisschien nominatie voor een prijs ofzo en cash
Ik denk zelfs dat er mensen uit de buurt zijn die beide pakken, maar het zal wel druk worden aangezien er ook Decibel mensen de stad in gaan voor afterparties.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan eventueel wel. Kane zal dan dus in ieder geval bezig zijn als Decibel is afgelopen en afgelopen zijn als het gros van de Decibel bezoekers al lang is vertrokken
Kanequote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Concert in Gorinchem op 20 augustus
dinsdag 28 juni 2005 | 00:00
Kane zal een speciaal concert geven in Gorinchem, geboorteplaats van Dinand, op 20 augustus.
Het betreft een geheel eigen gig waarvan de exacte lokatie nog niet bekend is, net zo min als de toegangsprijs. Het park Buiten de Waterpoort, langs de rivier de Merwede, schijnt de meest waarschijnlijke lokatie te zijn, doch is dit nog niet zeker.
UPDATE: De lokatie is bevestigd, Buiten de Waterpoort. Het terrein gaat om 19:00 open en zal maximaal 15.000 man aankunnen.
bron: KaneCluppie
Lekker slim Decibel is op dezelfde dag. Gaat een zooitje worden op de A15 en A27 als dit waar is
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:50 schreef Da_Sandman het volgende:
De vierdaagse, ben ik een aantal jaren geleden een paar keer geweest...
Mooi feest
Kunnen we binnenkort een banner ter ere van een kleine Franky verwachten?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:56 schreef FrankyMcG het volgende:
HEY! Die banner van Maud is mooi! Geen jodenplaatjes!
Dat zal nog wel even duren..........quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:59 schreef Eilanden het volgende:
Kunnen we binnenkort een banner ter ere van een kleine Franky verwachten?
Yupquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:41 schreef Eilanden het volgende:
VoreG, jouw nieuwe huisje was nummer 128 right?
Ik moest net op de Biltstraat zijn, dan ben effe langs je huisje geredenquote:
verzuip nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:09 schreef TerroRobbie het volgende:
* TerroRobbie is weer big aan het pimpen met een biertje in het zwembad op dakterras in neuzendam zuid.
biertje !!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
eigenlijk wil ik dit helemaal niet horenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is maar een badje van 2.5 x 1.5 x 50. Lekker temperatuuurtje, ideaal![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi allemaal!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik moest net op de Biltstraat zijn, dan ben effe langs je huisje gereden
Rode deur met glas toch?
Ziet er aardig uit!Je zit een stuk dichter bij de Biltstraat dan Nagtegaalstraat, dus verder op de Bilstraat kan je ook boodschappen doen. Daarnaast zit je via het Veeartsenijpad ook lekker dicht bij Roberto, een van de beste ijssalons van Utrecht
Ey, zijn er winkels in Adam waar je SI kunt kopen? Ik was er wel in 1 geweest..(naam ben ik vergeten) Maar daar hadden ze zeer weinig keus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:21 schreef JaWi het volgende:
Zoooooooo, heerlijk gebbqd.
[..]
Valt mee hoor.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed geraden Bos, ik heb me weer heerlijk uitgesloofd in een twee tegen drie partij. Ik zat aan de twee-kant.
Ik was er juist deze week naar op zoekquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ey, zijn er winkels in Adam waar je SI kunt kopen? Ik was er wel in 1 geweest..(naam ben ik vergeten) Maar daar hadden ze zeer weinig keus.
Zeker, voor zaterdag zelfs.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel een goede "training / voorbereiding" voor het nieuwe seizoen, lijkt me
Neem ik op voor later, als golfer er weer isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:26 schreef rubbereend het volgende:
dadelijk weer de keuringsdienst van waarde
Suite75. Een software bedrijf. Erg leuk, was namelijk een groeiend bedrijf die op het moment niet echt wisten welke kant ze op wilde gaan. De manager is door ons zelfs een marketingcursus gaan doenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Voor wat voor bedrijf heb je het geschreven?
Ze zei ook nog nu ga ik genieten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Hahaha die Mama tong![]()
Ze heeft het vast erg leuk daar
waar zit ze gewoon in praagquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:46 schreef tong80 het volgende:
'Herm het hotel is geweldig en we zijn veilig aangekomen, de andere touristen zijn erg leuk, maar verdomme volgend jaar neem ik het vliegtuig.'
In Praag ja. Een reis waar de tripjes voor je worden georganiseerd. Je hoeft er niet aan mee te doen. Het zijn voornamelijk alleenstaanden. We hadden eerst goed gecheckt het is geen Lorett de Mar volk als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
jaja ik begrijp het. Maar praag is een mooie stad en ik reken mijzelf tot het lorett de mar volk maar toch heb ik er nog wat van geleerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Praag ja. Een reis waar de tripjes voor je worden georganiseerd. Je hoeft er niet aan mee te doen. Het zijn voornamelijk alleenstaanden. We hadden eerst goed gecheckt het is geen Lorett de Mar volk als je begrijpt wat ik bedoel.
het was een goede utizending meer zal ik niet zeggenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neem ik op voor later, als golfer er weer is
Ik kijk Gordon Ramsey, altijd leuk
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:46 schreef tong80 het volgende:
Net een telefoontje van ma uit Tsjechië. Is na twee dagen afzien met de bus aangkomen in het hotel.
Hadden die reis kado gegeven voor haar 65 verjaardag.
Ma :
'Herm het hotel is geweldig en we zijn veilig aangekomen, de andere touristen zijn erg leuk, maar verdomme volgend jaar neem ik het vliegtuig.'
Denk het niet, ga lekker lui liggen zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kane![]()
![]()
MrD ga je nog naar Nijmegen volgende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |