Ja joh ik vind dat zo'n eng idee, die harde tegels en dat mooie gave huidje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Weet je wat ik nou zo lief vind? Dat je een dekbed over de tegels legt, Lois![]()
De hele middag in het zwembad van de NSO gespeeld met twee damesquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:47 schreef Lois het volgende:
Christan wat ben je kortmaar het staat hem wel onwijs goed Rewimo
Wat is hij bruin trouwens
![]()
Dat heeft ie van mijquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:51 schreef Lishe het volgende:
Noah! Je bent een heerlijk ding vinden wij! En je kan net zo'n breedbeklach als Luuke! Dat zijn de beste!!
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Dan ziet het haar er ineens veel glanzender en gezonder uit he, MousEn het is een stuk gemakkelijk uit de knoop te halen
Was ik ook altijd wel hoor ... totdat ik pas geleden een topic hier op het forum lasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:45 schreef Logician het volgende:
Ik ben misschien erg naief ofzo.... heb de foto al weggehaald
oh? vertel..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:47 schreef easy-going het volgende:
[..]
Was ik ook altijd wel hoor ... totdat ik pas geleden een topic hier op het forum las![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:46 schreef Logician het volgende:
[..]
ik zet natuurlijk geen foto's online zonder toestemming![]()
Ik ook niet, ik vind eerst vragen niet meer dan logisch..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:54 schreef akkien het volgende:
[..]... daar ging ik ook niet vanuit, maar toch voor de zekerheid. Ik zou het niet zo'n fijn idee vinden als ik kinderen had en ze zo op internet stonden. (je weet nooit met wat voor bedoelingen mensen dit bekijken)
Oeh gaaf Mous, daar heb je een site voor toch, waar je een foto zo kunt printen? Hij is leuk!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:32 schreef moussy het volgende:
Leuk JessieLogician, ziet er uit als een geslaagd logeerpartijtje
Je pimpt of je pimpt niet met je schoolfoto
[afbeelding]
Nu nog ff kijken hoe ik dit aan de muur ga krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |