Wel wakker blijven he !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:09 schreef Lois het volgende:
Ik gooide hem dicht en ik heb geeneens foto's om een nieuw deel feestelijk te openen![]()
owja oude topic: kinder foto topic deeltje 53
Zal ik dan maarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:09 schreef Lois het volgende:
Ik gooide hem dicht en ik heb geeneens foto's om een nieuw deel feestelijk te openen![]()
owja oude topic: kinder foto topic deeltje 53
Nou, daar is de jury nog niet helemaal over uit. Toen ik op het knopje drukte voor de volgende foto kwam de aardbei er namelijk net zo hard weer uit:quote:
Yep die past exact hier bij ons in de douche, sproeier er boven en we hebben KleinScheveningen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:50 schreef Jepali het volgende:
Hé, is dat zo'n nijntje airtowel gevuld met water??? Wat een geweldig idee!! Die heb ik ook nog liggen.![]()
Ze zijn niet katbestendigquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:58 schreef Ireth het volgende:
Yep die past exact hier bij ons in de douche, sproeier er boven en we hebben KleinScheveningen!![]()
Hijs alleen nu lek.... kalote katten...![]()
Idd weinig aan toe te voegen.quote:
Da's mooi speelgoedquote:
Ja joh ik vind dat zo'n eng idee, die harde tegels en dat mooie gave huidje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Weet je wat ik nou zo lief vind? Dat je een dekbed over de tegels legt, Lois![]()
De hele middag in het zwembad van de NSO gespeeld met twee damesquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:47 schreef Lois het volgende:
Christan wat ben je kortmaar het staat hem wel onwijs goed Rewimo
Wat is hij bruin trouwens
![]()
Dat heeft ie van mijquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:51 schreef Lishe het volgende:
Noah! Je bent een heerlijk ding vinden wij! En je kan net zo'n breedbeklach als Luuke! Dat zijn de beste!!
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Dan ziet het haar er ineens veel glanzender en gezonder uit he, MousEn het is een stuk gemakkelijk uit de knoop te halen
Was ik ook altijd wel hoor ... totdat ik pas geleden een topic hier op het forum lasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:45 schreef Logician het volgende:
Ik ben misschien erg naief ofzo.... heb de foto al weggehaald
oh? vertel..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:47 schreef easy-going het volgende:
[..]
Was ik ook altijd wel hoor ... totdat ik pas geleden een topic hier op het forum las![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:46 schreef Logician het volgende:
[..]
ik zet natuurlijk geen foto's online zonder toestemming![]()
Ik ook niet, ik vind eerst vragen niet meer dan logisch..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:54 schreef akkien het volgende:
[..]... daar ging ik ook niet vanuit, maar toch voor de zekerheid. Ik zou het niet zo'n fijn idee vinden als ik kinderen had en ze zo op internet stonden. (je weet nooit met wat voor bedoelingen mensen dit bekijken)
Oeh gaaf Mous, daar heb je een site voor toch, waar je een foto zo kunt printen? Hij is leuk!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:32 schreef moussy het volgende:
Leuk JessieLogician, ziet er uit als een geslaagd logeerpartijtje
Je pimpt of je pimpt niet met je schoolfoto
[afbeelding]
Nu nog ff kijken hoe ik dit aan de muur ga krijgen
dankjequote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:54 schreef Merisse het volgende:
Wow Mel wat een leuk duo. En Saskia wat ben je mooi!
Dop ik vind je een topfotograaf Op een of andere manier hebben je foto's heel veel sfeer.
Bixster das een meisje,Noa dochter van vrienden van onsquote:Op zondag 17 juli 2005 13:03 schreef bixister het volgende:
en mooi dat licht!! (zo sanne, heb je nu al jongetjes die om je hand vragen?)
Voor de tweede keer het zijn 3 meidenquote:
pft, er stond toch eenquote:
Jordy zegt dank je wel Luukequote:Op zondag 17 juli 2005 16:14 schreef Lishe het volgende:
Jordy, Luuke zingt voor je! Snel beter worden!!!!![]()
Lijkt er wel op he,ha ha ha maar Noa is wel een schatje hoor ze zag sanne haar vingertjes en begon gelijk te knabbelen.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:21 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij vertrouwt Sanne het allemaal voor geen meter! Ze kijkt echt alsof ze wil zeggen "afblijven! Dat is mijn papa!"
ja erg he, dat vond ik ook toen ik de foto's terug kreeg (dit is zo'n bellphoto) de rest is niks, beide kids wilden niet lachen en trokken gekke bekken en zaten de tong steeds uit te steken, leuke foto's wel, maar niet voor dat geld. En het is dat dit op dit moment de enige foto is die we van hem hebben anders had ik hem waarschijnlijk ook niet gekocht.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:16 schreef Randa_v het volgende:
Jayden heeft een mooie oogopslag, en wat lijkt hij groot![]()
hahaha, zal ik je vertellen dat ik eigenlijk helemaal niet van roze en allerlij prullerige meisjesdingen hou, maar het geval wil dat Remco dat zo schattig vindt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:20 schreef Ireth het volgende:
Demi!Alleen die met die haarband!
maar ik heb bij voorbaat al een hekel aan haarbandjes!
![]()
Als je dat nou niet gezegd hadquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:08 schreef bixister het volgende:
(let niet op de rotzooi in de keuken...)
wat zei je?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:24 schreef Mirage het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om al die kleertjes zo schoon te hebben/houden ?
Prachtige foto's !
quote:
Echt welquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:41 schreef Lois het volgende:
Hahahahaa MorgaineWat een leuke fotoserie zeg, echt heel leuk om te zien hoe ondernemend ze is.
![]()
1 foto wel heb het al gewijzigd thnxsquote:Op zondag 24 juli 2005 13:42 schreef Githa het volgende:
Leuk Edje, maar waren deze niet al een keer voorbij gekomen![]()
jahoor was wel lekkerquote:Op zondag 24 juli 2005 23:19 schreef m@x het volgende:
Is er ook nog een stukje aardbei in je mond terecht gekomen Sanne![]()
Dutchie bij deze speciaal voor jou een foto van mij met ogen open hi hiquote:Op zondag 24 juli 2005 21:38 schreef dutchie het volgende:
Sanne, je moet eens aan je vader vragen of hij je ook op de foto kan zetten als je je ogen geopend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |