Er is inderdaad helemaal niets tegen te doen omdat er helemaal geen sexuele handelingen te zien zijn . Er zijn in Nederland veel van dit soort sites en om de vraag van iemand hier te beantwoorden, neen, de meeste foto's zijn niet afkomstig uit modebladen e.d (komen doorgaans gewoon van *privé sites* )quote:Op zondag 15 mei 2005 11:21 schreef m@x het volgende:
Ben bang dat daar niet heel veel tegen te doen is. Dat soort figuren weet zich over het algemeen prima in te dekken![]()
Dat is idd ook mijn instelling over dit soort zaken.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:13 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik zou het zowiezo nooit doen, staat het er eenmaal op, dan komt het er nooit meer af.
Tjah, kun jij vinden maar wie weet vinden andere onwetenden dat wel van de fototopics op fok.quote:
Niet iedereen, niet alle ouders zetten hun kind onlinequote:Op zondag 15 mei 2005 11:30 schreef Dark_Killah het volgende:
Kids foto-topic deel 48 er zijn al bijna 50 delen.
Dus ik denk dat iedereen zijn foto's nog wel online zet ja.
Euhmz, die site is toch niet gemaakt door ouders, zoals jij het brengt zijn het gewoon zieke geesten die plaatjes rippen van andere sites en ze op die site flikkeren.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tjah, kun jij vinden maar wie weet vinden andere onwetenden dat wel van de fototopics op fok.
Wat is het verschil tussen de foto's hier in Ouders en de foto's op die site dan?
Normaliter kom je niet op *dat soort sites* en zul je dus niet op de hoogte zijn van het feit dat jouw foto's *misbruikt* wordenquote:Op zondag 15 mei 2005 11:32 schreef m@x het volgende:
Wanneer de makers van de foto's of de modellen er achter komen dat hun foto's voor zoiets misbruikt worden en daar actie tegen ondernemen, zou er misschien wel wat gedaan kunnen worden. Portretrecht e.d. Dat zou volgens mij hooguit tot gevolg hebben dat de betreffende foto's van de site verwijderd worden. Tegen de site zelf kan volgens mij niet veel gedaan worden. Net zoals Loedertje zegt, er zijn geen sexuele handelingen te zien.
Deze thread is niet bedoelt om je angst aan te jagen hoorquote:Maar om weer terug bij de vraag te komen. Als ik foto's van Kai online zet zorg ik er in ieder geval voor dat hij er niet in z'n blootje opstaat ofzo. Misschien naief van mij, maar ik heb er nooit aan gedacht dat er ook zieke geesten rondlopen die ook kicken op foto's van geklede jongetjes. Het heeft me wel aan het denken gezet.....
Kan er nog wel honderden neerzetten hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 11:34 schreef Dark_Killah het volgende:
Nog zoiets: http://www.boylover.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi
Je weet gewoon never nooit wat mensen doen met de kinder-foto's die hier op fok staanquote:Op zondag 15 mei 2005 11:35 schreef m@x het volgende:
Tussen de foto's is geen verschil. Het gaat om de manier waarop er naar gekeken wordt. Het kidsfototopic heeft overduidelijk niet de bedoeling dat allerhande malloten zich op die plaatjes af gaan zitten sjorren. Bij die realboyssite is dat een heel ander verhaal.
Als ik er zo licht over zou denken dan had ik deze thread niet gestart Belena..quote:Op zondag 15 mei 2005 11:38 schreef Belana het volgende:
je doet er nogal luchtig over loedertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |