Ooooh heb jij ook dat doort foto'squote:Op woensdag 13 juli 2005 12:13 schreef Hopey het volgende:
[..]
Naja het zijn van die foto's waarbij je het mannetje eerst in een gewoon mooi overhemd ziet zitten.. en de volgende foto's gaan elk knoopje los. Totdat je zijn sixpack ziet.. hahaha.
Een fotoboek striptease![]()
Grote angst van mij persoonlijk, dat vrouwen mij interessant vinden om het geld en niet om mijzelf.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Huishoudgeld is niet zo interessant. Daar neem je maar een huishoudster voor. Shopgeld, daar doen we het voor. Visa GoldCard graag.
Ja dat was ik.....................quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:02 schreef Sylvana het volgende:
ik moet in het vervolg maar wat vroeger opstaan, jullie praten zoveel, amper bij te houden man
Ik kreeg vandaag een bericht van een man van 51 of ik interesse had in een massage of om met hem naar de sauna te gaan![]()
Je verdient nogal veel?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:00 schreef Averon het volgende:
Grote angst van mij persoonlijk, dat vrouwen mij interessant vinden om het geld en niet om mijzelf.
zelfs dat neem ik niet aan, ik wil gewoon de helft betalenquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind het wél leuk als een man op een eerste date het eten betaalt.
Een vrouw die betaalt krijgt pluspuntenquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zelfs dat neem ik niet aan, ik wil gewoon de helft betalen
Nope. Hij betaalt, dat hoort zo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:11 schreef Sylvana het volgende:
zelfs dat neem ik niet aan, ik wil gewoon de helft betalen
Alleen witbier...quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:13 schreef oncrea het volgende:
Een vrouw die betaalt krijgt pluspunten
Vrouwen die biertjes drinken ook.
Jij valt dus afquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nope. Hij betaalt, dat hoort zo.
weet nog wel dat kfaessen het vorige week ECHT niet leuk vond dat ik de bioscoopkaartjes 's middags al had opgehaald en betaaldquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nope. Hij betaalt, dat hoort zo.
Een poging is al ietsquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
weet nog wel dat kfaessen het vorige week ECHT niet leuk vond dat ik de bioscoopkaartjes 's middags al had opgehaald en betaald
oncrea, ik probeer al 3 jaar bier te drinken, maar lust het nog steeds nietMaar ik blijf het gewoon proberen hoor
Pardon?quote:
Eerste date frietje op mans kosten, tweede date een duur restaurant op jouw kosten?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind het wél leuk als een man op een eerste date het eten betaalt.
die heb ik wel, maar daar zul je zelf achter moeten komen danquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:17 schreef oncrea het volgende:
[..]
Een poging is al iets
Ik leer het je wel of misschien heb je andere kwaliteiten
Ach, eigenlijk zal het me aan m'n reet roesten, maar ik ben nu even blut dus ik hoop dat mijn date maandag betaalt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:19 schreef frederik het volgende:
Eerste date frietje op mans kosten, tweede date een duur restaurant op jouw kosten?
Emancipatie he? Jij betaalt dan ook eens de hele nota
Van mij heb je dan in ieder geval een pluspunt =)quote:
Vertel me maar hoequote:Op woensdag 13 juli 2005 13:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
die heb ik wel, maar daar zul je zelf achter moeten komen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |