abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juli 2005 @ 01:27:33 #51
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28757645
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 00:44 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb trouwens maandag als het goed is een date met iemand van Lexa die ook uit Deventer komt

Dus dan hebben Lupa en ik allebei een date, spannend
Jajaja succes!!
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_28757677
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 01:27 schreef Hopey het volgende:

[..]

Jajaja succes!!
dank je wel En als ik jou was gewoon lekker allebei daten die van jou, en dan kun je daarna altijd nog kijken met wie het meest klikt
  woensdag 13 juli 2005 @ 01:31:01 #53
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28757717
Luxeprobleem Hopey

zeg ik nu wel met m'n grote bek, maar eigenlijk heb ik ongeveer hetzelfde
Vampire Romance O+
  woensdag 13 juli 2005 @ 01:33:26 #54
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28757760
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 01:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dank je wel En als ik jou was gewoon lekker allebei daten die van jou, en dan kun je daarna altijd nog kijken met wie het meest klikt
Alle twee op een avond? Ik kan alleen in de avond. Doet me denken aan een satc aflevering.. "You doublebooked us??!!" Eindigd ze met niemand...
Hmm ik kies wel voor ijsje.. maar ik ben lui en heb een hekel aan reizen.. vind drinken in amsie makkelijker. Me bad...
pi_28757774
damn, wat een luxeproblemen hebben jullie idd

Ach ja, klopt wel weer van "geen hand vol maar een land vol " dan
pi_28757800
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 01:33 schreef Hopey het volgende:

[..]

Alle twee op een avond? Ik kan alleen in de avond. Doet me denken aan een satc aflevering.. "You doublebooked us??!!" Eindigd ze met niemand...
Hmm ik kies wel voor ijsje.. maar ik ben lui en heb een hekel aan reizen.. vind drinken in amsie makkelijker. Me bad...
hhm, dan wordt het idd wat lastiger ja

Als jij er nou 1 doet en ik 1, dan wisselen we daarna onze ervaringen uit en kun je kiezen
  woensdag 13 juli 2005 @ 01:39:03 #57
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28757870
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 01:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

hhm, dan wordt het idd wat lastiger ja

Als jij er nou 1 doet en ik 1, dan wisselen we daarna onze ervaringen uit en kun je kiezen
Kies maar, Het Gooi of Amsterdam
pi_28757883
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 01:39 schreef Hopey het volgende:

[..]

Kies maar, Het Gooi of Amsterdam
Doe maar Het Gooi dan Heb wel zin in een ijsje
  woensdag 13 juli 2005 @ 01:41:46 #59
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28757915
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 01:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Doe maar Het Gooi dan Heb wel zin in een ijsje
Haha, ik stuur wel een sms-je dat er een substituut aankomt!
pi_28757954
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 01:41 schreef Hopey het volgende:

[..]

Haha, ik stuur wel een sms-je dat er een substituut aankomt!
haha is goed

ik ga nu slapen en over leuke jongens dromen enzo

woensdag 13 juli 2005 @ 01:47:02 #61
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28758013
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 01:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

haha is goed

ik ga nu slapen en over leuke jongens dromen enzo

Deal! ik ga ook! Truste
pi_28759656
Ik nog lang niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28760018
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 00:30 schreef Günther het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat dat geen vergelijken is. De verhouding man/vrouw ligt nogal scheef. Bovendien heb ik het gevoel dat ik terug ben in de middeleeuwen. Geen vrouw die zelf initiatief neemt (voor zover ik heb kunnen constateren dan hè).

Groetjes,

G.
Heb toch echt interesseberichtjes van meiden mogen ontvangen daar hoor. En met een van die meiden heb ik zelfs een korte relatie gehad. Was overigens eind vorig jaar, toen ik ook ingeschreven stond.
pi_28760182
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 00:19 schreef Hopey het volgende:
Maar je ziet toch als betalende lid toch wie een gouden (betalende) en wie een zilveren (gratis) bolletje heeft?
Eh... Is dat niet op E-matching ofzo?
pi_28760186
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 00:44 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb trouwens maandag als het goed is een date met iemand van Lexa die ook uit Deventer komt

Dus dan hebben Lupa en ik allebei een date, spannend
Kunnen we elkaar via SMS op de hoogte houden van hoe het gaat.
pi_28760594
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 08:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Eh... Is dat niet op E-matching ofzo?
Nee hoor, dat is zo bij Relatieplanet. Je kunt alleen als betalend member de status van andere members zien.
pi_28760624
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:08 schreef UncleFunk het volgende:
Nee hoor, dat is zo bij Relatieplanet. Je kunt alleen als betalend member de status van andere members zien.
Oh, dat is me dus nog niet opgevallen. Waar zie je dat precies?
pi_28760640
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Oh, dat is me dus nog niet opgevallen. Waar zie je dat precies?
Links bovenaan, naast de gebruikersnaam.
pi_28760663
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:11 schreef UncleFunk het volgende:
Links bovenaan, naast de gebruikersnaam.
Ik ben zeker een beetje kippig. Maar goed, gevonden. Ik ga dus vanaf nu niet meer reageren op onbetaalde accounts.
pi_28760673
datingsites ... niets mis mee op zich

ik heb twee vriendinnen die via datingsites een partner zoeken ... ik hoor ze wel enorm veel klagen van berichtjes van mannen van 59 en mannen van een bedenkelijk niveau , en het is eigenlijk ook niet dat er ooit een relatie uit voortgevloeid is ...

als ik erover nadenk, hoor ik ze eigenlijk alleen maar klagen over die sites , maar ze hebben een te druk leven om zich echt in de uitgaanswereld te gaan storten ( en ze zijn er ook de persoon niet naar).

Ik hoop dat ze er ooit een goede partner treffen
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_28760736
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik ben zeker een beetje kippig. Maar goed, gevonden. Ik ga dus vanaf nu niet meer reageren op onbetaalde accounts.
Eigenlijk zijn alle meiden waarop ik gereageerd heb, onbetaalde accounts geweest. Met twee van hen mail ik, van de anderen kreeg ik over het algemeen geen reactie Kijk, als je gewoon een e-mailadres erin zet wat je alleen daarvoor gebruikt (ik gebruik een e-mailalias), dan kan dat best. Mocht je lastiggevallen worden, verwijder je slechts dat alias...
pi_28760820
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:17 schreef UncleFunk het volgende:
Eigenlijk zijn alle meiden waarop ik gereageerd heb, onbetaalde accounts geweest. Met twee van hen mail ik, van de anderen kreeg ik over het algemeen geen reactie Kijk, als je gewoon een e-mailadres erin zet wat je alleen daarvoor gebruikt (ik gebruik een e-mailalias), dan kan dat best. Mocht je lastiggevallen worden, verwijder je slechts dat alias...
Tja, ik denk dat er toch meer niet-betalende vrouwen dan niet-betalende mannen zijn. En ik ben gewoon minder geïnteresseerd als iemand er dus blijkbaar geen enkele moeite voor wil doen.
pi_28761266
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Tja, ik denk dat er toch meer niet-betalende vrouwen dan niet-betalende mannen zijn. En ik ben gewoon minder geïnteresseerd als iemand er dus blijkbaar geen enkele moeite voor wil doen.
ik kan je wel ergens volgen in je redernering, maar toch ...

het is toch niet omdat hij niet betaalt, dat hij niet echt serieus een partner zoekt . Als je op café of op je werk iemand tegenkomt, weet je eigenlijk ook nooit hoe serieus die man het meent .

(persoonlijk zou het bij mij juist meer lijken op wanhoop, als hij al lang betalend lid is op veel datingsites, but that's me ... het zou geen invloed hebben of een man mij persoonlijk intereseert of niet, laat het me zo stellen )
pi_28761298
Puh, ik ben wel meer dan twintig euro per maand waard.
pi_28761341
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
laten we het hopen

maar ik ken het systeem van zo'n sites eigenlijk niet ... je kan als niet-betalend lid toch alle profielen raadplegen en contact opnemen, niet ?

waarom zou je betalen ????
pi_28761387
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:55 schreef petitlapin het volgende:
laten we het hopen

maar ik ken het systeem van zo'n sites eigenlijk niet ... je kan als niet-betalend lid toch alle profielen raadplegen en contact opnemen, niet ?

waarom zou je betalen ????
Je kunt alleen maar een standaard interesse-berichtje versturen, geen persoonlijke tekst. Diegene moet jou dan zijn of haar e-mailadres sturen, anders heb je geen mogelijkheid om contact op te nemen. Dat vind ik dus niks. Ik wil iemand gewoon een persoonlijk berichtje kunnen sturen. En ik wil iemand niet dwingen om meteen een e-mailadres te geven.
pi_28761535
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Je kunt alleen maar een standaard interesse-berichtje versturen, geen persoonlijke tekst. Diegene moet jou dan zijn of haar e-mailadres sturen, anders heb je geen mogelijkheid om contact op te nemen. Dat vind ik dus niks. Ik wil iemand gewoon een persoonlijk berichtje kunnen sturen. En ik wil iemand niet dwingen om meteen een e-mailadres te geven.
mmmmmmmmmmmm...

kijk, moest ik een partner zoeken, en ik zit op zo'n site, en ik krijg een reactie +foto van iemand, zal het mij echt worst wezen wat voor een berichtje ik krijg ... als ik geïnteressseerd ben, zal ik reageren, anders niet ...

in eerste instantie kan je eigenlijk maar op de foto afgaan , ik vraag me dus echt af of het meer persoonlijk berichtje meer kan helpen ... als jouw foto hem niet aanstaat zal hij daar hoogstwaarschijnlijk ook niet op reageren, denk ik ...

maar dat is just my opinion
pi_28761602
Ikzelf reageer niet op standaard interesseberichtjes (althans, ik stuur een standaard geen-interesseberichtje terug). Ik vind dat iemand tenminste de moeite moet nemen om zelf iets op schrift te stellen. Ik verstuur dus ook geen standaard interesseberichtjes. Het is veel leuker om een paar persoonlijke woorden te krijgen, al is het maar één zinnetje.
pi_28761653
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ikzelf reageer niet op standaard interesseberichtjes (althans, ik stuur een standaard geen-interesseberichtje terug). Ik vind dat iemand tenminste de moeite moet nemen om zelf iets op schrift te stellen. Ik verstuur dus ook geen standaard interesseberichtjes. Het is veel leuker om een paar persoonlijke woorden te krijgen, al is het maar één zinnetje.
akkoord, maar als je niet betaalt, kan je blijkbaar alleen maar een standaardberichtje te sturen ...

tzou dan toch zonde zijn om echt een toffe kerel waar het mee zou kunnen klikken te laten staan, gewoon omdat hij niet heeft betaald en je een standaardberichtje heeft gestuurd.

na het standaardberichtje kan hij je nog mails vol met eigen proza toesturen
pi_28761691
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:12 schreef petitlapin het volgende:
na het standaardberichtje kan hij je nog mails vol met eigen proza toesturen
Yep, maar sorry. Ik zou ook niet gaan dansen met kerels die buiten de discotheek blijven rondhangen omdat ze de entreeprijs niet willen betalen.

Maar goed, komende maandag heb ik een date met een leuk betalend lid.
pi_28761753
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Yep, maar sorry. Ik zou ook niet gaan dansen met kerels die buiten de discotheek blijven rondhangen omdat ze de entreeprijs niet willen betalen.

ik wel, moest die kerel me echt aanstaan, kan toch leuk zijn, buiten gezellig dansen

en hopelijk valt die date mee , ben je niet hypernerveus man, ik heb nooit in mijn leven via het net gedate, maar ik kan me voorstellen dat ik wel nerveus zou zijn. Mijn broer heeft zijn vriend via chat leren kennen, trouwens ... maar aangezien ik toen van niets wist, weet ik ook niet hoe hij die eerste date heeft beleefd
pi_28761793
Ja, ik ben nerveus. Ik vind het doodeng. Heb wel eerder dates via i-net gehad, maar toch vind ik het eng.
pi_28761800
en is er ooit een relatie uit voortgevloeid ?
pi_28761812
ik doe een beetje wee.love.lycos.nl en www.datenu.nl dus dames zoek me op .
Betalen? Daar begin ik niet aan en nu heb ik ook succes.
pi_28761989
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:20 schreef petitlapin het volgende:
en is er ooit een relatie uit voortgevloeid ?
Voor zover je een alleen-maar-voor-de-seks-relatie een 'relatie' kunt noemen, ja. Anders niet.
pi_28762050
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Voor zover je een alleen-maar-voor-de-seks-relatie een 'relatie' kunt noemen, ja. Anders niet.
whehe, ik noem het geen relatie, maar da's toch al beter dan niets

voor wat heb je een vent anders nodig
pi_28762075
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat zijn de onderhoudskosten eigenlijk van vrouwen?

Niet helemaal onbelangrijke vraag nadat ik door een voormalige huisgenote voor 60 euro ben getild; die maakte een dag van tevoren een afspraak rond etenstijd, waarna we na wat dralen terecht komen in een prima thais restaurant. Na afloop blijkt mevrouw vervolgens te weinig bij zich te hebben voor haar deel van de rekening. Dat soort ongein moet je niet te vaak hebben.

Leuke avond gehad, maar wel een beetje een laffe nasmaak.
pi_28762080
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:33 schreef petitlapin het volgende:
voor wat heb je een vent anders nodig
Voor de goeie gesprekken hoef je 't niet te doen inderdaad.
pi_28762110
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:34 schreef joshus_cat het volgende:
Dat hangt een beetje van het type vrouw af. Sommigen zijn erg duur in het gebruik omdat ze bijvoorbeeld dol zijn op bling-bling, sterrenrestaurants en glitterjurkjes. Anderen zijn minder veeleisend. Ikzelf zit er ongeveer tussenin.
pi_28762111
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Voor de goeie gesprekken hoef je 't niet te doen inderdaad.
voor de goede gesprekken heb ik mijn vriendinnen en mijn familie wel
van een vent moet je gewoon geil worden in bed
pi_28762226
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:34 schreef joshus_cat het volgende:

ik bied je de keuze tussen een forfaitair bedrag van 500 euro per maand, anders betaal je gewoon 2 euro per uur + de kosten van enkele concrete noden die in me op kunnen komen als ik bij je ben
  woensdag 13 juli 2005 @ 10:45:38 #92
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28762299
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:42 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik bied je de keuze tussen een forfaitair bedrag van 500 euro per maand, anders betaal je gewoon 2 euro per uur + de kosten van enkele concrete noden die in me op kunnen komen als ik bij je ben
en in dat laatste ben je vast erg vindingrijk

dit bevestigd weer het beeld dat alle vrouwen hoeren zijn; ze neuken voor het huishoudgeld
Vampire Romance O+
pi_28762348
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:45 schreef MouseOver het volgende:
dit bevestigd weer het beeld dat alle vrouwen hoeren zijn; ze neuken voor het huishoudgeld
Huishoudgeld is niet zo interessant. Daar neem je maar een huishoudster voor. Shopgeld, daar doen we het voor. Visa GoldCard graag.

pi_28762358
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:42 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Tsja, op die manier is 't misschien wel handiger om juist wel voor kinderen te gaan. Dan is mevrouw tenminste de hele dag bezig in plaats van dat ze overal leuke bling-bling uitzoekt.
pi_28762398
Kinderen zijn veel duurder dan bling-bling.
pi_28762433
Het valt me wel op dat er veel dezelfde vrouwen zijn op dat soort sites;
- gescheide vrouwen van 40 die op jonger vallen
- vrouwen met kort haar en overgewicht
- jonge vrouwen (tot 25 jaar) met 2 kinderen (van verschillende vaders)
- studentes en overig die het vooral als een leuke bezigheid zien
pi_28762464
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kinderen zijn veel duurder dan bling-bling.
Kgeloof dat ik voor het daten eerst maar eens een paar afleveringen van married with children ga kijken om te zien wat m'n voorland ook al weer is.
pi_28762485
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:48 schreef joshus_cat het volgende:

Tsja, op die manier is 't misschien wel handiger om juist wel voor kinderen te gaan. Dan is mevrouw tenminste de hele dag bezig in plaats van dat ze overal leuke bling-bling uitzoekt.
ik ben zwanger momenteel, ik zal als mijn kleine er is er echt wel voor zorgen dat er nog tijd is om overal leuke bling-bling uit te zoeken

en een kind is denk ik echt wel een pak duurder in onderhoud dan ikzelf, dit terzijde
pi_28762495
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:51 schreef oncrea het volgende:

Ik val in geen enkele categorie
pi_28762511
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:51 schreef oncrea het volgende:
my god
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')