Jajaja succes!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:44 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb trouwens maandag als het goed is een date met iemand van Lexa die ook uit Deventer komt
Dus dan hebben Lupa en ik allebei een date, spannend
dank je welquote:
Alle twee op een avond? Ik kan alleen in de avond. Doet me denken aan een satc aflevering.. "You doublebooked us??!!" Eindigd ze met niemand...quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dank je welEn als ik jou was gewoon lekker allebei daten die van jou, en dan kun je daarna altijd nog kijken met wie het meest klikt
hhm, dan wordt het idd wat lastiger jaquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:33 schreef Hopey het volgende:
[..]
Alle twee op een avond? Ik kan alleen in de avond. Doet me denken aan een satc aflevering.. "You doublebooked us??!!" Eindigd ze met niemand...![]()
Hmm ik kies wel voor ijsje.. maar ik ben lui en heb een hekel aan reizen.. vind drinken in amsie makkelijker. Me bad...![]()
Kies maar, Het Gooi of Amsterdamquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hhm, dan wordt het idd wat lastiger ja
Als jij er nou 1 doet en ik 1, dan wisselen we daarna onze ervaringen uit en kun je kiezen
Haha, ik stuur wel een sms-je dat er een substituut aankomt!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Doe maar Het Gooi danHeb wel zin in een ijsje
haha is goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:41 schreef Hopey het volgende:
[..]
Haha, ik stuur wel een sms-je dat er een substituut aankomt!
Deal! ik ga ook! Trustequote:Op woensdag 13 juli 2005 01:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
haha is goed![]()
ik ga nu slapen en over leuke jongens dromen enzo
Heb toch echt interesseberichtjes van meiden mogen ontvangen daar hoor. En met een van die meiden heb ik zelfs een korte relatie gehad. Was overigens eind vorig jaar, toen ik ook ingeschreven stond.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:30 schreef Günther het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat geen vergelijken is. De verhouding man/vrouw ligt nogal scheef. Bovendien heb ik het gevoel dat ik terug ben in de middeleeuwen. Geen vrouw die zelf initiatief neemt (voor zover ik heb kunnen constateren dan hè).
Groetjes,
G.
Eh... Is dat niet op E-matching ofzo?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:19 schreef Hopey het volgende:
Maar je ziet toch als betalende lid toch wie een gouden (betalende) en wie een zilveren (gratis) bolletje heeft?
Kunnen we elkaar via SMS op de hoogte houden van hoe het gaat.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:44 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb trouwens maandag als het goed is een date met iemand van Lexa die ook uit Deventer komt
Dus dan hebben Lupa en ik allebei een date, spannend
Nee hoor, dat is zo bij Relatieplanet. Je kunt alleen als betalend member de status van andere members zien.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh... Is dat niet op E-matching ofzo?
Oh, dat is me dus nog niet opgevallen. Waar zie je dat precies?quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:08 schreef UncleFunk het volgende:
Nee hoor, dat is zo bij Relatieplanet. Je kunt alleen als betalend member de status van andere members zien.
Links bovenaan, naast de gebruikersnaam.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, dat is me dus nog niet opgevallen. Waar zie je dat precies?
Ik ben zeker een beetje kippig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:11 schreef UncleFunk het volgende:
Links bovenaan, naast de gebruikersnaam.
Eigenlijk zijn alle meiden waarop ik gereageerd heb, onbetaalde accounts geweest. Met twee van hen mail ik, van de anderen kreeg ik over het algemeen geen reactiequote:Op woensdag 13 juli 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben zeker een beetje kippig.Maar goed, gevonden. Ik ga dus vanaf nu niet meer reageren op onbetaalde accounts.
Tja, ik denk dat er toch meer niet-betalende vrouwen dan niet-betalende mannen zijn. En ik ben gewoon minder geïnteresseerd als iemand er dus blijkbaar geen enkele moeite voor wil doen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:17 schreef UncleFunk het volgende:
Eigenlijk zijn alle meiden waarop ik gereageerd heb, onbetaalde accounts geweest. Met twee van hen mail ik, van de anderen kreeg ik over het algemeen geen reactieKijk, als je gewoon een e-mailadres erin zet wat je alleen daarvoor gebruikt (ik gebruik een e-mailalias), dan kan dat best. Mocht je lastiggevallen worden, verwijder je slechts dat alias...
ik kan je wel ergens volgen in je redernering, maar toch ...quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tja, ik denk dat er toch meer niet-betalende vrouwen dan niet-betalende mannen zijn. En ik ben gewoon minder geïnteresseerd als iemand er dus blijkbaar geen enkele moeite voor wil doen.
laten we het hopenquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Puh, ik ben wel meer dan twintig euro per maand waard.![]()
Je kunt alleen maar een standaard interesse-berichtje versturen, geen persoonlijke tekst. Diegene moet jou dan zijn of haar e-mailadres sturen, anders heb je geen mogelijkheid om contact op te nemen. Dat vind ik dus niks. Ik wil iemand gewoon een persoonlijk berichtje kunnen sturen. En ik wil iemand niet dwingen om meteen een e-mailadres te geven.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:55 schreef petitlapin het volgende:
laten we het hopen![]()
![]()
maar ik ken het systeem van zo'n sites eigenlijk niet ... je kan als niet-betalend lid toch alle profielen raadplegen en contact opnemen, niet ?
waarom zou je betalen ????
mmmmmmmmmmmm...quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je kunt alleen maar een standaard interesse-berichtje versturen, geen persoonlijke tekst. Diegene moet jou dan zijn of haar e-mailadres sturen, anders heb je geen mogelijkheid om contact op te nemen. Dat vind ik dus niks. Ik wil iemand gewoon een persoonlijk berichtje kunnen sturen. En ik wil iemand niet dwingen om meteen een e-mailadres te geven.
akkoord, maar als je niet betaalt, kan je blijkbaar alleen maar een standaardberichtje te sturen ...quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ikzelf reageer niet op standaard interesseberichtjes (althans, ik stuur een standaard geen-interesseberichtje terug). Ik vind dat iemand tenminste de moeite moet nemen om zelf iets op schrift te stellen. Ik verstuur dus ook geen standaard interesseberichtjes. Het is veel leuker om een paar persoonlijke woorden te krijgen, al is het maar één zinnetje.
Yep, maar sorry. Ik zou ook niet gaan dansen met kerels die buiten de discotheek blijven rondhangen omdat ze de entreeprijs niet willen betalen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:12 schreef petitlapin het volgende:
na het standaardberichtje kan hij je nog mails vol met eigen proza toesturen![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Yep, maar sorry. Ik zou ook niet gaan dansen met kerels die buiten de discotheek blijven rondhangen omdat ze de entreeprijs niet willen betalen.![]()
Voor zover je een alleen-maar-voor-de-seks-relatie een 'relatie' kunt noemen, ja.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:20 schreef petitlapin het volgende:
en is er ooit een relatie uit voortgevloeid ?
whehe, ik noem het geen relatie, maar da's toch al beter dan nietsquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor zover je een alleen-maar-voor-de-seks-relatie een 'relatie' kunt noemen, ja.Anders niet.
Wat zijn de onderhoudskosten eigenlijk van vrouwen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Puh, ik ben wel meer dan twintig euro per maand waard.![]()
Voor de goeie gesprekken hoef je 't niet te doen inderdaad.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:33 schreef petitlapin het volgende:
voor wat heb je een vent anders nodig![]()
![]()
Dat hangt een beetje van het type vrouw af. Sommigen zijn erg duur in het gebruik omdat ze bijvoorbeeld dol zijn op bling-bling, sterrenrestaurants en glitterjurkjes. Anderen zijn minder veeleisend. Ikzelf zit er ongeveer tussenin.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:34 schreef joshus_cat het volgende:
Wat zijn de onderhoudskosten eigenlijk van vrouwen?![]()
voor de goede gesprekken heb ik mijn vriendinnen en mijn familie welquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor de goeie gesprekken hoef je 't niet te doen inderdaad.
ik bied je de keuze tussen een forfaitair bedrag van 500 euro per maand, anders betaal je gewoon 2 euro per uur + de kosten van enkele concrete noden die in me op kunnen komen als ik bij je benquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:34 schreef joshus_cat het volgende:
Wat zijn de onderhoudskosten eigenlijk van vrouwen?![]()
en in dat laatste ben je vast erg vindingrijkquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik bied je de keuze tussen een forfaitair bedrag van 500 euro per maand, anders betaal je gewoon 2 euro per uur + de kosten van enkele concrete noden die in me op kunnen komen als ik bij je ben![]()
Huishoudgeld is niet zo interessant. Daar neem je maar een huishoudster voor. Shopgeld, daar doen we het voor. Visa GoldCard graag.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:45 schreef MouseOver het volgende:
dit bevestigd weer het beeld dat alle vrouwen hoeren zijn; ze neuken voor het huishoudgeld
Tsja, op die manier is 't misschien wel handiger om juist wel voor kinderen te gaan. Dan is mevrouw tenminste de hele dag bezig in plaats van dat ze overal leuke bling-bling uitzoekt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik bied je de keuze tussen een forfaitair bedrag van 500 euro per maand, anders betaal je gewoon 2 euro per uur + de kosten van enkele concrete noden die in me op kunnen komen als ik bij je ben![]()
Kgeloof dat ik voor het daten eerst maar eens een paar afleveringen van married with children ga kijken om te zien wat m'n voorland ook al weer is.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kinderen zijn veel duurder dan bling-bling.
ik ben zwanger momenteel, ik zal als mijn kleine er is er echt wel voor zorgen dat er nog tijd is om overal leuke bling-bling uit te zoekenquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:48 schreef joshus_cat het volgende:
Tsja, op die manier is 't misschien wel handiger om juist wel voor kinderen te gaan. Dan is mevrouw tenminste de hele dag bezig in plaats van dat ze overal leuke bling-bling uitzoekt.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:51 schreef oncrea het volgende:
Het valt me wel op dat er veel dezelfde vrouwen zijn op dat soort sites;
- gescheide vrouwen van 40 die op jonger vallen
- vrouwen met kort haar en overgewicht
- jonge vrouwen (tot 25 jaar) met 2 kinderen (van verschillende vaders)
- studentes en overig die het vooral als een leuke bezigheid zien
my godquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:51 schreef oncrea het volgende:
Het valt me wel op dat er veel dezelfde vrouwen zijn op dat soort sites;
- gescheide vrouwen van 40 die op jonger vallen
- vrouwen met kort haar en overgewicht
- jonge vrouwen (tot 25 jaar) met 2 kinderen (van verschillende vaders)
- studentes en overig die het vooral als een leuke bezigheid zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |