Beetje flauw hoor, dat vrouwen gratis kunnen inschrijven.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
Even een tip voor de dames: www.meetic.nl is gratis voor vrouwen.
Mannen moeten betalen. Beetje een vage situatie, maar er lopen wel meer dan voldoende leuke hoger opgeleide mannen rond.
Zodra de vrouwen gratis mogen en de mannen moeten betalen, haken de mannen meestal al af. Daar zijn ze dus niet te vindenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
Even een tip voor de dames: www.meetic.nl is gratis voor vrouwen.
Mannen moeten betalen. Beetje een vage situatie, maar er lopen wel meer dan voldoende leuke hoger opgeleide mannen rond.
Sta nu weer iets van zes weken ingeschreven, waarvan één maand betaald is geweest. Ik her er twee mailcontacten aan overgehouden, waarvan twee serieus, en één msn-contact, maar die gaat er binnenkort uit. Er is totaal niks aan. Wat is de reden voor de blocks bij die drie personen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:10 schreef suikerzoet het volgende:
Hoe lang staan jullie nou ingeschreven en wat is tot nu toe de "score"?
Zelf: 1 week, 4 msn contacten, waarvan 3 reeds geblokkeerd en dat was echt nodig.
2 weken ingeschreven, 16 msncontacten, waarvan 9 waar ik echt serieus mee msn en die potentiele dates zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:10 schreef suikerzoet het volgende:
Hoe lang staan jullie nou ingeschreven en wat is tot nu toe de "score"?
Zelf: 1 week, 4 msn contacten, waarvan 3 reeds geblokkeerd en dat was echt nodig.
Meneer 1 loog over zijn woonplaats en bleek dichterbij te wonen dan ik dacht. Nu vind ik liegen al erg kinderachtig, maar hij ontpopte zich tijdens het eerste gesprek al als een stalker in spé. Ik zou hem nog wel een keer op mijn stoep aantreffen, verzekerde hij me.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:18 schreef UncleFunk het volgende:
Wat is de reden voor de blocks bij die drie personen?
Negen msn-contacten die serieus zijn? Beetje veel, vind je ook niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
2 weken ingeschreven, 16 msncontacten, waarvan 9 waar ik echt serieus mee msn en die potentiele dates zijn
Maar je ziet toch als betalende lid toch wie een gouden (betalende) en wie een zilveren (gratis) bolletje heeft?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik betaal met liefde voor zo'n site. Sterker nog, ik zou willen dat je op RP gewoon kon zien wie er betalend lid is en wie niet. Als iemand ervoor betaalt, weet je zeker dat diegene serieus is.
Valt wel mee, met die 9 mensen chat ik dus elke dag, en van sommigen heb ik ook het telefoonnummerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:31 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Negen msn-contacten die serieus zijn? Beetje veel, vind je ook niet?![]()
jemig, logisch dat je die geblockt hebt, wat een irritante en vervelende gasten zegquote:
Ik heb nog nooit een " geen interesse" berichtje gehadquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:26 schreef Günther het volgende:
Toch knap hoe jullie allemaal contact weten te leggen. Ik kom niet voorbij het eerste berichtje. Als ik geluk heb (al 3x) krijg ik een standaard 'geen interesse' template.
Maar goed. Ik wacht nog wel even. Misschien heb ik ooit wel een keer geluk.
Groetjes,
Günther
Ik heb het idee dat dat geen vergelijken is. De verhouding man/vrouw ligt nogal scheef. Bovendien heb ik het gevoel dat ik terug ben in de middeleeuwen. Geen vrouw die zelf initiatief neemt (voor zover ik heb kunnen constateren dan hè).quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een " geen interesse" berichtje gehad![]()
Terwijl ik er zelf al wel tig verstuurd heb
tja, ik neem wel zelf het initiatief, want als ik op sommige mannen moet wachten dan daten we strax als we allebei in het bejaardentehuis zittenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:30 schreef Günther het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat geen vergelijken is. De verhouding man/vrouw ligt nogal scheef. Bovendien heb ik het gevoel dat ik terug ben in de middeleeuwen. Geen vrouw die zelf initiatief neemt (voor zover ik heb kunnen constateren dan hè).
Groetjes,
G.
Nu maar hopen dat er ook vrouwen uit overijssel zijn die er zo over denken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, ik neem wel zelf het initiatief, want als ik op sommige mannen moet wachten dan daten we strax als we allebei in het bejaardentehuis zitten
andere vrouwen uit overijssel bedoel je zekerquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:35 schreef Günther het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er ook vrouwen uit overijssel zijn die er zo over denken..
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
andere vrouwen uit overijssel bedoel je zeker
zit je ook op lexa dan? of op RP?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:39 schreef Günther het volgende:
[..].
Reageer dan eens in mijn profiel....
Beide. Al heb ik met Lexa nix meer gedaan na aanmelding. Zit dus eik op RP.quote:
spreek je toch met alletwee af?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:26 schreef Hopey het volgende:
Ik heb zojuist een uitnodiging van die gozer gekregen om ijsjes te gaan eten in zijn woonplaats.
En een andere vraagt of ik met hem wat wil gaan drinken in Amsterdam..
Moet ze allebei belletje geven als ik kan.. ienemienemutte... En ik vind ze alle twee wel leuk.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |