Wah.. ik zo ongeveer de laatste...quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:51 schreef oncrea het volgende:
Het valt me wel op dat er veel dezelfde vrouwen zijn op dat soort sites;
- gescheide vrouwen van 40 die op jonger vallen
- vrouwen met kort haar en overgewicht
- jonge vrouwen (tot 25 jaar) met 2 kinderen (van verschillende vaders)
- studentes en overig die het vooral als een leuke bezigheid zien
Leuke indeling. Klopt in grote lijnen wel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:51 schreef oncrea het volgende:
Het valt me wel op dat er veel dezelfde vrouwen zijn op dat soort sites;
- gescheide vrouwen van 40 die op jonger vallen
- vrouwen met kort haar en overgewicht
- jonge vrouwen (tot 25 jaar) met 2 kinderen (van verschillende vaders)
- studentes en overig die het vooral als een leuke bezigheid zien
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:06 schreef Hopey het volgende:
Ik maak de indeling van 50+ die op veeeeeeeeeeeeeeeeel jonger vallen
Ik heb altijd de neiging om te gaan zeggen.. sorry maar ik ben niet op zoek naar een 2e vader.. no offence aan mensen die daar geen probleem mee hebben...quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Die zitten er bij mij ook wel een tussen, maar er zijn toch ook een hoop leuke, jonge, hippe mannen te vinden.
Blote foto's?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:36 schreef oncrea het volgende:
Ok, ik ben hip
Er zitten inderdaad leuke vrouwen tussen wel verbaas ik me soms om de blote foto's. Hoewel ik daar erg graag naar kijk.
Hij gaf netjes toe op groene blaadjes te vallen. Ziejewel, er zitten ook eerlijke mannen tussenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:32 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om te gaan zeggen.. sorry maar ik ben niet op zoek naar een 2e vader.. no offence aan mensen die daar geen probleem mee hebben...
Maar ja gelukkig wel ja.![]()
Ik had eens een mannetje die mij een bericht stuurde. Dus ik op zijn profiel kijken.. staat er "Ik hou van het tantrische" en ik zoek bij voorkeur een dame vanaf 20 jaar tot 30" ofzoiets. Die vent was 60!!!![]()
![]()
Onzin vind ik dat. Als je betaalt, betekent dat dat je serieus op zoek bent en geen player. Ik vind er niets 'sneu' of 'desparate' aan. Ik ben zelf ook niet sneu en desparate en toch betaal ik. Omdat ik dit toevallig een van de prettigere manieren vind om mensen te leren kennen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:54 schreef Blanked het volgende:
Wat ik me altijd afvraag: wat vinden vrouwen ervan als je betaald voor zo'n site? Aan de ene kant: als ik betaal dan kan ik met hun in contact komen. Aan de andere kant: ik betaal voor een datingsite dus moet ik (plat gezien) wel desperate zijn. The irony of it all
Maak 't jezelf maar moeilijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:54 schreef Blanked het volgende:
Wat ik me altijd afvraag: wat vinden vrouwen ervan als je betaald voor zo'n site? Aan de ene kant: als ik betaal dan kan ik met hun in contact komen. Aan de andere kant: ik betaal voor een datingsite dus moet ik (plat gezien) wel desperate zijn. The irony of it all
Da's wel een triest geval ja.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:56 schreef joshus_cat het volgende:
Vergelijkbaar probleem als in Waarom sommige vrouwen niet aan de man komen...
Nou ik had een msn contact gehad.. en zijn profiel was heel spontaan. Op de chat.. komt er niet meer uit dan 3-woords zinnen. Het gaat goed. En met jou? Ik ben moe. Ik ben sterk. En voor de rest totaal gedesinteresseerd. Ik stelde alleen maar vragen. Jah hola, hoe moet het dan in het echt?!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:53 schreef joshus_cat het volgende:
Hoevaak komt 't eigenlijk voor dat de beschrijving toch wel wat rooskleuriger was dan in 't echt?
(dito fakers)?
True maar ik kan me voorstellen dat je als niet-betaler toch even je wenbrauwen erbij ophaalt. Like: waarom is hij nog single?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Onzin vind ik dat. Als je betaalt, betekent dat dat je serieus op zoek bent en geen player. Ik vind er niets 'sneu' of 'desparate' aan. Ik ben zelf ook niet sneu en desparate en toch betaal ik. Omdat ik dit toevallig een van de prettigere manieren vind om mensen te leren kennen.
Tja... Alsof leuke mensen niet single kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:00 schreef Blanked het volgende:
True maar ik kan me voorstellen dat je als niet-betaler toch even je wenbrauwen erbij ophaalt. Like: waarom is hij nog single?
Zelfde verhaal als die thread ja.
Onzin ja. Ik heb betaald omdat ik de berichtjes niet kon lezen. Dus tja, de nieuwsgierigheid vrat me zowat op. Dus heb ik maar betaald. Het moet nog blijken of het mijn geld waard was.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:54 schreef Blanked het volgende:
Inderdaad. Als je op jouw leeftijd nog steeds alleen bent dan zul je vast wel een superkneus zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:00 schreef Blanked het volgende:
[..]
True maar ik kan me voorstellen dat je als niet-betaler toch even je wenbrauwen erbij ophaalt. Like: waarom is hij nog single?
Zelfde verhaal als die thread ja.
Huh wtf, als je niet betaald kun je geen berichten lezen (bij RP)? Dat heb ik ff gemistquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:02 schreef Hopey het volgende:
[..]
Onzin ja. Ik heb betaald omdat ik de berichtjes niet kon lezen. Dus tja, de nieuwsgierigheid vrat me zowat op. Dus heb ik maar betaald. Het moet nog blijken of het mijn geld waard was.
Naja het zijn van die foto's waarbij je het mannetje eerst in een gewoon mooi overhemd ziet zitten.. en de volgende foto's gaan elk knoopje los. Totdat je zijn sixpack ziet.. hahaha.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:51 schreef oncrea het volgende:
Nou webcamfoto's vind ik ook niet betrouwbaar.
Vraag maar eens aan iemand een foto met andere kleren aan..........................
Vaak hebben ze die niet. De cam is stuk, de cam is weg, de cam staat bij de buurman etc etc
*plonk*quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:07 schreef Blanked het volgende:
En haal die voet eens uit je reet joshus_cat, je klinkt wat gestressed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |