Slimme wichten daarentegen willen alleen maar geldquote:Op zondag 26 juni 2005 22:43 schreef Heavana het volgende:
Sommige mannen stellen hun prioriteiten. Oftewel kiezen bijvoorbeeld voor hun carriere, wat maar goed is ook.
Domme wichten willen alleen maar geld en kinderen.
Slimme wichten bestaan nietquote:Op zondag 26 juni 2005 22:46 schreef djenneke het volgende:
Slimme wichten daarentegen willen alleen maar geld![]()
Ik hoef d'r niet. 't is een duur verwend nest met een licht paranoide inslag. Helaas worden die eigenschappen niet genoeg gecompenseerd met gemeenschappeljke interesses of een prettig figuur.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:41 schreef petitlapin het volgende:
en ze ziet jou niet staan ?
Hee... ik ken haar ook denk ikquote:Op zondag 26 juni 2005 22:50 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ik hoef d'r niet. 't is een duur verwend nest met een licht paranoide inslag. Helaas worden die eigenschappen niet genoeg gecompenseerd met gemeenschappeljke interesses of een prettig figuur.![]()
Ze is eind 20/begin 30.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:00 schreef speknek het volgende:
Nou, als ze vijftig is, zit er best een kern van waarheid in..
paranoide dan nogquote:Op zondag 26 juni 2005 22:50 schreef joshus_cat het volgende:
Ik hoef d'r niet. 't is een duur verwend nest met een licht paranoide inslag. Helaas worden die eigenschappen niet genoeg gecompenseerd met gemeenschappeljke interesses of een prettig figuur.![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:04 schreef petitlapin het volgende:
wel ja, ze wou gewoon maar eens een gespreksonderwerp op tafel gooien, hé, volgens mij meende ze niet veel van wat ze zei.
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:40 schreef djenneke het volgende:
Ze is volgens mij dan ook niet oke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |