Parijs is nog verquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zouden ze binnen een uur bezorgen?
Gehele ploeg is afgestapt...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef Toad het volgende:
Waar is de Raleigh ploeg?
met als die psychopatische Basken in het oranjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef Frutsel het volgende:![]()
Mayo wordt teruggebracht? Laat um toch gaan... als ie zo slecht is...
kan ie een etappe winnen in de pyreneeen als ie op 20 minuten staat van Lance...
Landaluze of Zubeldia dan maar?![]()
[afbeelding]
dat mag he wa jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:16 schreef Toad het volgende:
Ducrot is in Vlissingen geboren!!!!![]()
Hier aan de kust
de zeeuwse kust
Ik heb hem nog wel eens een band zien plakken, onderweg op trainingquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:16 schreef Toad het volgende:
Ducrot is in Vlissingen geboren!!!!![]()
Hier aan de kust
de zeeuwse kust
de jouwe?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:17 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel eens een band zien plakken, onderweg op training
http://www.amazon.com/exe(...)/002-8505586-1985613quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef JohnDDD het volgende:
Hmm die Casio EV-570 Handheld Portable TV van Amazon.com is niet duur, 106 dollar. Welke zenders zou die ontvangen? Ned1/2/3/BBC1/2/Belgie1/2/Ard/ZDF/Lokale zenders?
Ik word er bijna gek van.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:18 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Wanneer wordt er eens aangevallen door T-mobieltjes
zal wel de slotklim worden, als het ze al lukt....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:19 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Ik word er bijna gek van.
Had er al mijn geld op gezet.
NIets , Nul Komma Nix
Zouden ze die ook in satelliet-versie maken zodat ik alle wereldzenders kan ontvangen? Vooral de RTL-zenders zijn belangrijk...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/exe(...)/002-8505586-1985613
Die Casio ontvangt alle UHF en VHF banden, gewoon wat je met je antenne in de ether kan vangen, dus publieke NED, Belgie Duitsland, afhankelijk van je woonplaats,
And now Back to the Tour
Wat zei je tegen hem?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:17 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel eens een band zien plakken, onderweg op training
Wat heb je 'm gegeven?quote:
wromquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ga jij even fatsoenlijk nederlands praten?
ja daar winnen ze de Tour niet mee, laat Vino of Klode nu gaan...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:20 schreef Frutsel het volgende:
ze vallen nooit aan in tussenliggende bergen
als er vuurwerk komt van Telekom komt ut op de laatste berg...
quote:
my thoughtsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ja daar winnen ze de Tour niet mee, laat Vino of Klode nu gaan...
mijne ookquote:
beltran en rubiera, dat was lachenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:23 schreef Posdnous het volgende:
Wat een slakkegangetje zeg.
En dan hebben ze nog mazzel dat Beltran ze bij de eerste de beste berg niet helemaal naar de tyfus heeft gereden zoals vorig jaar.
zit sprick d'r nog bij?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:22 schreef Dos37 het volgende:
ze zijn boven
Enige moment dat Armstrong het moeilijk had vorige Tourquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
beltrane en rubiera, dat was lachen
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Enige moment dat Armstrong het moeilijk had vorige Tour
ja, hun letten op hele andere dingen volgens mijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:25 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zie ik altijd sneller welke renner het is dan Mart of Ducrot...
de commentatoren hebben maar een heel klein schemrpje volgens mij....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:26 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja, hun letten op hele andere dingen volgens mij
mooie vrouwenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:26 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ze hebben maar een klein schermpje daar hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:26 schreef 9christensen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:26 schreef 9christensen het volgende:
[..]
quote:
Zo te zien niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:34 schreef Frutsel het volgende:
regent het ????
quote:
kan armstrong niet zo goed tegen he, die droge texaanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef Zwansen het volgende:
Er kan een buitje vallen op de laatste col. Zou leuk zijn.
niet op Postuma en co, maar op de mensen daarachter als ik me niet vergis (?)quote:
maak ie oe naaquote:
hij heeft niks lieverquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:38 schreef Elvislives het volgende:
[..]
kan armstrong niet zo goed tegen he, die droge texaan
Volgens mij heeft 'ie daar ook niet echt moeite mee hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:40 schreef Elvislives het volgende:
oh ja foutje, warmte had ie t niet mee
geel polsbandje?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:41 schreef JohnDDD het volgende:
wat we zágen was dat popo een nieuw bandje kreeg, maar goed
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:42 schreef Simpelweg het volgende:
Smeets maakt maar even de vergelijking (de eerste ooit naar verluidt) tussen de Atlanta Braves en Bouygues Telecom![]()
ik vermoed dat ze een ander kanaal doorgeschakeld hebben, ik zag zojuist ook vage reclame in beeld..quote:
ik zie geen TVquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:44 schreef Simpelweg het volgende:
[..]
Wat snap je niet of kijk je niet naar NL2?
Beiden zijn populaire teams in hun thuislanden..
riis trapte vast ineens op de remquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:48 schreef Doekes het volgende:
15.40 Popovitsch
Discovery-renenr Popovitsch is in de afdaling op een volgauto van CSC gereden. Hij zit wel weer op zijn fiets.
Smerige streken van CSC! Als je zo de Tour moet winnen?![]()
ppzquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:48 schreef Doekes het volgende:
15.40 Popovitsch
Discovery-renenr Popovitsch is in de afdaling op een volgauto van CSC gereden. Hij zit wel weer op zijn fiets.
Smerige streken van CSC! Als je zo de Tour moet winnen?![]()
lijkt me welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
riis trapte vast ineens op de rem![]()
dat hadden ze met kwartetten zo afgesproken toch JohnDDD?
Mischien bedoelde die Credit Agricole.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:50 schreef Toad het volgende:
Zei:
Mart: Landbouw krediet
Weening is er weer bij.![]()
Exactly my thoughtsquote:
Ik vat hem.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:51 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Mischien bedoelde die Credit Agricole.
daarom, wees gerust mensen, het was zo geplandquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:51 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
lijkt me wel
misschien is het nepbloed of is het zijn tweelingbroer die wél op bergen getraind heeft, die hebben zich dan omgewisseld bij die zogenaamde val
Hij reed lek.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:51 schreef JohnDDD het volgende:
ik vraag me wel af wat popo bij de volgauto van CSC deed
zou hij soms toh gelost geweest zijn?
z'n geboortequote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:53 schreef DeTolk het volgende:
Waar is het misgegaan met Posthuma?
Niets, hij kan alleen niet echt zo goed dalen zoals Brochard.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:53 schreef DeTolk het volgende:
Waar is het misgegaan met Posthuma?
Brochard en Posthuma rijden niet bij elkaar, Posthuma met Jaksche en Pereiro en nog een paar op één minuut van Brochard.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:56 schreef PyTh het volgende:
Hoeveel voorsprong nog voor Posthuma en Brochard?
Hoe groot is het "peleton" nog?
Da's morgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:56 schreef Zwansen het volgende:
Oh, finish bergop dus? Oh dacht dat we nog een afdaling hadden.
dat doet die jaksche snel! dan zal het wel niet lang duren voor boogerd en co er ook bij zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef Zwansen het volgende:
Peloton 50 man ofzo. Posthuma is al bijgehaald door Jackche en Pereiro.
nou dat is nog helemaal niet zeker hoor.....!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:59 schreef DeTolk het volgende:
Maar iig wel een rabo-er bij de 1e 10 ... Ook mooi
jaksche is dus even 4'10" bij armstrong weggeredenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:00 schreef DeTolk het volgende:
15:59 - Jaksche’s Group Catches Posthuma’s Group
Brochard and Sanchez lead a group of seven riders (Jaksche, Pereiro, Posthuma, Facci, Bortolami, Isasi and Krivtsov) by 1’15" and the peloton by 5’25".
Ik denk dat ze bijna allemaal worden teruggehaald door mensen uit het peloton.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou dat is nog helemaal niet zeker hoor.....!
????????????quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:06 schreef JohnDDD het volgende:
Even voor de niet-kijkers, Rasmussen heeft stiksels uit zijn bolletjesbroek gehaald om zo nog lichter te zijn.
Inderdaadquote:
nog 15 kmquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:07 schreef DeTolk het volgende:
Klim komt eraan
dus hij heeft ook een paar laxeerpillen genomen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:08 schreef Elvislives het volgende:
[..]
yep...."het gaat om details" vindt ducrot![]()
Ik denk het ook eigenlijk of hij spaart zich voor morgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:08 schreef popolon het volgende:
DSC begint te rijden nu.
Armstrong gaat gewoon winnen vandaag.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:09 schreef Vork het volgende:
Boogerd maakte gisteren dus helemaal geen grapje toen hij zei dat hij Rasmussen ervan verdacht dat hij z'n bolletjesbroeken uitvoerend zat te wegen.
Zien we zo een fietsend skelet voorbijkomenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:09 schreef JohnDDD het volgende:
het is wel ziek maar op zich heeft rasmussen wel gelijk
er zit wel wat in natuurlijk...
maar als ie dan echt zo die hard is, dan zou ik zeggen laat je ballen eraf halen, snijd je tepels eraf, scheer je sikje, laat je tussenschotje weghalen, trek je nagels uit, etc.
Lijkt me niet. Maar ze zitten nu al een tijdje op een stabiele afstand.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:07 schreef Toad het volgende:
Er is heel snel een minuut afgereden. Die kopgroep haalt het niet.
Merciquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:12 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
34 km tot de finish , laatste 22 steil bergop
De wielrenners van de toekomst zijn een soort ingevallen lichamen waarvan alle overbodige ballast zoals de dingen die ik net noemde is verwijderd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zien we zo een fietsend skelet voorbijkomen
Misschien is rode inkt wel zwaarder dan witte inktquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:13 schreef Vork het volgende:
Gelukkig leeft Rasmussen in dit tijdperk. Vroeger zullen de bolletjes wrs. wel op het shirtje zijn bevestigd en om nou alle bolletjes van het shirt los te halen, omdat het dan een paar gram in gewicht scheelt is ook weer zoiets..
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
De wielrenners van de toekomst zijn een soort ingevallen lichamen waarvan alle overbodige ballast zoals de dingen die ik net noemde is verwijderd.
Toekomstig nieuws:
"Thomas Dekker laat penis verkleinen voor gewichtsverlies"
"Weening: 'Aan één oog heb ik ook voldoende'"
"Erik Dekker amputeert tenen om op zijn 53e nog mee te kunnen"
Als het shirtje als basiskleur wit heeft, dan zal er wel met rode inkt overheen zijn gegaan. Die extra inkt dat maakt een verschil uit van al gauw 0,000034 gram. Als je dat helemaal die bergen over moet gaan zitten sjouwen, dan kan je dat uiteindelijk wel 9 mm op de streep schelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:14 schreef JohnDDD het volgende:
Misschien is rode inkt wel zwaarder dan witte inkt
Kan je dus mooi de etappezege kostenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Als het shirtje als basiskleur wit heeft, dan zal er wel met rode inkt overheen zijn gegaan. Die extra inkt dat maakt een verschil uit van al gauw 0,000034 gram. Als je dat helemaal die bergen over moet gaan zitten sjouwen, dan kan je dat uiteindelijk wel 9 mm op de streep schelen.
Haha hij gaat op de trappers staan, en opeens fietst ie in zijn blote lul...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Als het shirtje als basiskleur wit heeft, dan zal er wel met rode inkt overheen zijn gegaan. Die extra inkt dat maakt een verschil uit van al gauw 0,000034 gram. Als je dat helemaal die bergen over moet gaan zitten sjouwen, dan kan je dat uiteindelijk wel 9 mm op de streep schelen.
Overigens, die stiksels zitten niet voor niets in zo'n broek. Het zou me niets verbazen als halverwege de koers ineens z'n bollenbroek uitelkaar dondert.
denk het niet. Deze is nog geen echte bergetappe heb ik door.quote:
Vast niet, anders had hij dat wrs. allang gedaan. Zo'n broekje dat weegt nog best wat natuurlijk. aan de andere kant zit het natuurlijk voor geen meter de hele dag op zo'n zadel zonder ingebouwd kussentje.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:19 schreef JohnDDD het volgende:
Haha hij gaat op de trappers staan, en opeens fietst ie in zijn blote lul...
mag dat?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
denk het niet. Deze is nog geen echte bergetappe heb ik door.
Hoe is hun commentaar?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:20 schreef DeTolk het volgende:
Zelfs China zend et uit
Dat gaat er ook afquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:20 schreef Vork het volgende:
[..]
Vast niet, anders had hij dat wrs. allang gedaan. Zo'n broekje dat weegt nog best wat natuurlijk. aan de andere kant zit het natuurlijk voor geen meter de hele dag op zo'n zadel zonder ingebouwd kussentje.
Taiwan nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:20 schreef DeTolk het volgende:
Zelfs China zend et uit
nee ik verwacht nog geen kopgroep met alleen toppers daar is deze berg volgens mij nog niet zo groot voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Doske toch.
Een van de mooiste aankomsten deze tour joh, er gaat zometeen op zekers gevlamt worden!![]()
wie zat er in singapore danquote:
Uw zoekbewerking - "pak lon mak" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:
Ja, leuk stukje op www.letour.comquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:22 schreef Frutsel het volgende:
zelfs padrnos weer terug...
Laatste die won op Courchevel was Pantani...
Dat is Librisquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wie zat er in singapore dan![]()
ik dacht dat jij dat was
Urrlichquote:
Het Olifantjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:22 schreef Frutsel het volgende:
José Maria Jiminez (ook overleden), was toen tweede..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:22 schreef Frutsel het volgende:
De gaan makers van DSC vallen straks wel wegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:24 schreef CANARIS het volgende:
Ik voel dat er iets gaat gebeuren.
Het peleton(DSC + t-Mobile ) rijdt met zo´n tering snelheid ...
spannend
oow.quote:
Kun jij niet beter een glaasje water pakken?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:27 schreef flyckje het volgende:
al degeen die teruggekomen zijn door popo crash gaan er alemaal afgaan.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kun jij niet beter een glaasje water pakken?
De spanning wordt je teveel zo te zien
22KMquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:30 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
Iemand enig idee hoe laat ze ongeveer finishen? Hoe ver moeten ze nog?
nog 22 km (quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:30 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
Iemand enig idee hoe laat ze ongeveer finishen? Hoe ver moeten ze nog?
Snel edittenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:30 schreef DeTolk het volgende:
nog 22 km (
LOL WTF?quote:
Dat was ook wel een heel optimistische schatting.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:30 schreef DeTolk het volgende:
Dus zeker een uurtje nog denk ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:32 schreef Zwansen het volgende:
22 km klimmen ja. Gemiddeld 6,1% ofzo.
Pothuma nog niet dacht ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:39 schreef Vork het volgende:
Hebben ze Posthuma en enkele anderen uit de voorste groep al opgeslokt?
boogerd ook nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |