ik vermoed dat ze een ander kanaal doorgeschakeld hebben, ik zag zojuist ook vage reclame in beeld..quote:
ik zie geen TVquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:44 schreef Simpelweg het volgende:
[..]
Wat snap je niet of kijk je niet naar NL2?
Beiden zijn populaire teams in hun thuislanden..
riis trapte vast ineens op de remquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:48 schreef Doekes het volgende:
15.40 Popovitsch
Discovery-renenr Popovitsch is in de afdaling op een volgauto van CSC gereden. Hij zit wel weer op zijn fiets.
Smerige streken van CSC! Als je zo de Tour moet winnen?![]()
ppzquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:48 schreef Doekes het volgende:
15.40 Popovitsch
Discovery-renenr Popovitsch is in de afdaling op een volgauto van CSC gereden. Hij zit wel weer op zijn fiets.
Smerige streken van CSC! Als je zo de Tour moet winnen?![]()
lijkt me welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
riis trapte vast ineens op de rem![]()
dat hadden ze met kwartetten zo afgesproken toch JohnDDD?
Mischien bedoelde die Credit Agricole.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:50 schreef Toad het volgende:
Zei:
Mart: Landbouw krediet
Weening is er weer bij.![]()
Exactly my thoughtsquote:
Ik vat hem.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:51 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Mischien bedoelde die Credit Agricole.
daarom, wees gerust mensen, het was zo geplandquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:51 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
lijkt me wel
misschien is het nepbloed of is het zijn tweelingbroer die wél op bergen getraind heeft, die hebben zich dan omgewisseld bij die zogenaamde val
Hij reed lek.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:51 schreef JohnDDD het volgende:
ik vraag me wel af wat popo bij de volgauto van CSC deed
zou hij soms toh gelost geweest zijn?
z'n geboortequote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:53 schreef DeTolk het volgende:
Waar is het misgegaan met Posthuma?
Niets, hij kan alleen niet echt zo goed dalen zoals Brochard.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:53 schreef DeTolk het volgende:
Waar is het misgegaan met Posthuma?
Brochard en Posthuma rijden niet bij elkaar, Posthuma met Jaksche en Pereiro en nog een paar op één minuut van Brochard.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:56 schreef PyTh het volgende:
Hoeveel voorsprong nog voor Posthuma en Brochard?
Hoe groot is het "peleton" nog?
Da's morgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:56 schreef Zwansen het volgende:
Oh, finish bergop dus? Oh dacht dat we nog een afdaling hadden.
dat doet die jaksche snel! dan zal het wel niet lang duren voor boogerd en co er ook bij zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef Zwansen het volgende:
Peloton 50 man ofzo. Posthuma is al bijgehaald door Jackche en Pereiro.
nou dat is nog helemaal niet zeker hoor.....!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:59 schreef DeTolk het volgende:
Maar iig wel een rabo-er bij de 1e 10 ... Ook mooi
jaksche is dus even 4'10" bij armstrong weggeredenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:00 schreef DeTolk het volgende:
15:59 - Jaksche’s Group Catches Posthuma’s Group
Brochard and Sanchez lead a group of seven riders (Jaksche, Pereiro, Posthuma, Facci, Bortolami, Isasi and Krivtsov) by 1’15" and the peloton by 5’25".
Ik denk dat ze bijna allemaal worden teruggehaald door mensen uit het peloton.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou dat is nog helemaal niet zeker hoor.....!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |