Dat gaat er ook afquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:20 schreef Vork het volgende:
[..]
Vast niet, anders had hij dat wrs. allang gedaan. Zo'n broekje dat weegt nog best wat natuurlijk. aan de andere kant zit het natuurlijk voor geen meter de hele dag op zo'n zadel zonder ingebouwd kussentje.
Taiwan nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:20 schreef DeTolk het volgende:
Zelfs China zend et uit
nee ik verwacht nog geen kopgroep met alleen toppers daar is deze berg volgens mij nog niet zo groot voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Doske toch.
Een van de mooiste aankomsten deze tour joh, er gaat zometeen op zekers gevlamt worden!![]()
wie zat er in singapore danquote:
Uw zoekbewerking - "pak lon mak" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:
Ja, leuk stukje op www.letour.comquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:22 schreef Frutsel het volgende:
zelfs padrnos weer terug...
Laatste die won op Courchevel was Pantani...
Dat is Librisquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wie zat er in singapore dan![]()
ik dacht dat jij dat was
Urrlichquote:
Het Olifantjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:22 schreef Frutsel het volgende:
José Maria Jiminez (ook overleden), was toen tweede..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:22 schreef Frutsel het volgende:
De gaan makers van DSC vallen straks wel wegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:24 schreef CANARIS het volgende:
Ik voel dat er iets gaat gebeuren.
Het peleton(DSC + t-Mobile ) rijdt met zo´n tering snelheid ...
spannend
oow.quote:
Kun jij niet beter een glaasje water pakken?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:27 schreef flyckje het volgende:
al degeen die teruggekomen zijn door popo crash gaan er alemaal afgaan.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kun jij niet beter een glaasje water pakken?
De spanning wordt je teveel zo te zien
22KMquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:30 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
Iemand enig idee hoe laat ze ongeveer finishen? Hoe ver moeten ze nog?
nog 22 km (quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:30 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
Iemand enig idee hoe laat ze ongeveer finishen? Hoe ver moeten ze nog?
Snel edittenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:30 schreef DeTolk het volgende:
nog 22 km (
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |