Niks editten of deleten hoor, ik moet even weg.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef yvonne het volgende:
Hej, ik wilde net naar buiten, ik blijf nog ff
je hoeft niet te blijven hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef yvonne het volgende:
Hej, ik wilde net naar buiten, ik blijf nog ff
En hij is lichtjes kalendequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef Xlarge het volgende:
dat is niet het type wat ik achter die stoere posts zocht
Kijk, dat bedoel ik dus. En daar zullen meer mensen last van hebben; een ander beeld van iemand die in het echte leven heel anders is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef Xlarge het volgende:
dat is niet het type wat ik achter die stoere posts zocht
Ik ben in het echt NOG stoerderquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:03 schreef Redux het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik dus. En daar zullen meer mensen last van hebben; een ander beeld van iemand die in het echte leven heel anders is.
Hoe kan dat, vraag ik me dan af.
Wat een ré-te-grappige opmerking voor een Columnist.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:01 schreef SHE het volgende:
verkapt bier topic
En lang en slankquote:
Pas maar op, ze rukt zo je kop eraf en schijt je schedel vol.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Golf het volgende:
[..]
Wat een ré-te-grappige opmerking voor een Columnist.![]()
![]()
Welnee, dit is gewoon een ruk-topic.quote:
Gewoon een "normale" kerel die van puike muziek houd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Jett het volgende:
ik dacht altijd dat kreator een soort gothic/alto/zwerver achtig geval was
Tuukquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je neemt je opmerking over mijn buikje dus terug?![]()
Ik laat alles staanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:03 schreef APK het volgende:
[..]
Niks editten of deleten hoor, ik moet even weg.
Post je vrachtwagen dan ff?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welnee, dit is gewoon een ruk-topic.
In de figuurlijke zin dan.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:04 schreef Bennie_K het volgende:
post ff een foto van jezelf redux, dan kunnen we oordelen of je postgedrag wel overeenkomt met je uiterlijk
()
Wil je mn vent dood hebben?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef ShaoliN het volgende:
Het lijkt mij een goed idee om je te unbannen in Truth. Als men je dan bant voor de rest van het forum, kun je alleen die zwevers in truth lastig vallen met je domme gelul. Dat zou mij, en een hoop andere een hoop ergenis schelen.
Daar wordt het ook niet in de letterlijke zin een ruk-topic van.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef yvonne het volgende:
Post je vrachtwagen dan ff?
gewoon "normaal"? Zo normaal komt hij hier niet over het algemeen. Dus zo normaal vind ik hem niet hoor. Wel als ik zn lieve glimlach op z'n foto bekijk. Ik zou bijna gaan denken dat het 2 verschillende personen zijn. ..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:07 schreef cerror het volgende:
Gewoon een "normale" kerel die van puike muziek houd.
heeft kreator ook een truth ban??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef ShaoliN het volgende:
Het lijkt mij een goed idee om je te unbannen in Truth. Als men je dan bant voor de rest van het forum, kun je alleen die zwevers in truth lastig vallen met je domme gelul. Dat zou mij, en een hoop andere een hoop ergenis schelen.
Dat denk ik bij jou al tijdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:11 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat het 2 verschillende personen zijn. ..
Hij is mij gewend hèquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Die kan wel wat hebben. Dat is mij tijdens mijn crewperiode meerdere malen opgevallen.
Je kan hier nog een grap betreffende een search bij maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:12 schreef Snakey het volgende:
Heeft iemand trouwens bijgehouden hoevaak Redux het woord 'stoer' heeft gepost de laatste weken?
Ik schat zo'n 30.864 keer.![]()
Net zoals kreator tegen mij zei:quote:
Sjeez man, ben je zoveel online?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:12 schreef Snakey het volgende:
Heeft iemand trouwens bijgehouden hoevaak Redux het woord 'stoer' heeft gepost de laatste weken?
Ik dat denk je daar de spijker op z'n kop slaat.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:11 schreef Redux het volgende:
[..]
gewoon "normaal"? Zo normaal komt hij hier niet over het algemeen. Dus zo normaal vind ik hem niet hoor. Wel als ik zn lieve glimlach op z'n foto bekijk. Ik zou bijna gaan denken dat het 2 verschillende personen zijn. ..
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Het wachten is nu alleen nog op Kreator zelf.
Je vergeet stilletjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik dat denk je daar de spijker op z'n kop slaat.
Online een onuitstaanbare graflul, en in het echte leven een kei gezellige drinker.
dat is geen schatting , jij zit te turvenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:12 schreef Snakey het volgende:
Misschien issie onzeker.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet stilletjes
Maar dat kan ook komen omdat hij totaal onverstaanbaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |