Niks editten of deleten hoor, ik moet even weg.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef yvonne het volgende:
Hej, ik wilde net naar buiten, ik blijf nog ff
je hoeft niet te blijven hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef yvonne het volgende:
Hej, ik wilde net naar buiten, ik blijf nog ff
En hij is lichtjes kalendequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef Xlarge het volgende:
dat is niet het type wat ik achter die stoere posts zocht
Kijk, dat bedoel ik dus. En daar zullen meer mensen last van hebben; een ander beeld van iemand die in het echte leven heel anders is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef Xlarge het volgende:
dat is niet het type wat ik achter die stoere posts zocht
Ik ben in het echt NOG stoerderquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:03 schreef Redux het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik dus. En daar zullen meer mensen last van hebben; een ander beeld van iemand die in het echte leven heel anders is.
Hoe kan dat, vraag ik me dan af.
Wat een ré-te-grappige opmerking voor een Columnist.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:01 schreef SHE het volgende:
verkapt bier topic
En lang en slankquote:
Pas maar op, ze rukt zo je kop eraf en schijt je schedel vol.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Golf het volgende:
[..]
Wat een ré-te-grappige opmerking voor een Columnist.![]()
![]()
Welnee, dit is gewoon een ruk-topic.quote:
Gewoon een "normale" kerel die van puike muziek houd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Jett het volgende:
ik dacht altijd dat kreator een soort gothic/alto/zwerver achtig geval was
Tuukquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je neemt je opmerking over mijn buikje dus terug?![]()
Ik laat alles staanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:03 schreef APK het volgende:
[..]
Niks editten of deleten hoor, ik moet even weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |