Niks editten of deleten hoor, ik moet even weg.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef yvonne het volgende:
Hej, ik wilde net naar buiten, ik blijf nog ff
je hoeft niet te blijven hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef yvonne het volgende:
Hej, ik wilde net naar buiten, ik blijf nog ff
En hij is lichtjes kalendequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef Xlarge het volgende:
dat is niet het type wat ik achter die stoere posts zocht
Kijk, dat bedoel ik dus. En daar zullen meer mensen last van hebben; een ander beeld van iemand die in het echte leven heel anders is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef Xlarge het volgende:
dat is niet het type wat ik achter die stoere posts zocht
Ik ben in het echt NOG stoerderquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:03 schreef Redux het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik dus. En daar zullen meer mensen last van hebben; een ander beeld van iemand die in het echte leven heel anders is.
Hoe kan dat, vraag ik me dan af.
Wat een ré-te-grappige opmerking voor een Columnist.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:01 schreef SHE het volgende:
verkapt bier topic
En lang en slankquote:
Pas maar op, ze rukt zo je kop eraf en schijt je schedel vol.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Golf het volgende:
[..]
Wat een ré-te-grappige opmerking voor een Columnist.![]()
![]()
Welnee, dit is gewoon een ruk-topic.quote:
Gewoon een "normale" kerel die van puike muziek houd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Jett het volgende:
ik dacht altijd dat kreator een soort gothic/alto/zwerver achtig geval was
Tuukquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je neemt je opmerking over mijn buikje dus terug?![]()
Ik laat alles staanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:03 schreef APK het volgende:
[..]
Niks editten of deleten hoor, ik moet even weg.
Post je vrachtwagen dan ff?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welnee, dit is gewoon een ruk-topic.
In de figuurlijke zin dan.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:04 schreef Bennie_K het volgende:
post ff een foto van jezelf redux, dan kunnen we oordelen of je postgedrag wel overeenkomt met je uiterlijk
()
Wil je mn vent dood hebben?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef ShaoliN het volgende:
Het lijkt mij een goed idee om je te unbannen in Truth. Als men je dan bant voor de rest van het forum, kun je alleen die zwevers in truth lastig vallen met je domme gelul. Dat zou mij, en een hoop andere een hoop ergenis schelen.
Daar wordt het ook niet in de letterlijke zin een ruk-topic van.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef yvonne het volgende:
Post je vrachtwagen dan ff?
gewoon "normaal"? Zo normaal komt hij hier niet over het algemeen. Dus zo normaal vind ik hem niet hoor. Wel als ik zn lieve glimlach op z'n foto bekijk. Ik zou bijna gaan denken dat het 2 verschillende personen zijn. ..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:07 schreef cerror het volgende:
Gewoon een "normale" kerel die van puike muziek houd.
heeft kreator ook een truth ban??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef ShaoliN het volgende:
Het lijkt mij een goed idee om je te unbannen in Truth. Als men je dan bant voor de rest van het forum, kun je alleen die zwevers in truth lastig vallen met je domme gelul. Dat zou mij, en een hoop andere een hoop ergenis schelen.
Dat denk ik bij jou al tijdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:11 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat het 2 verschillende personen zijn. ..
Hij is mij gewend hèquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Die kan wel wat hebben. Dat is mij tijdens mijn crewperiode meerdere malen opgevallen.
Je kan hier nog een grap betreffende een search bij maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:12 schreef Snakey het volgende:
Heeft iemand trouwens bijgehouden hoevaak Redux het woord 'stoer' heeft gepost de laatste weken?
Ik schat zo'n 30.864 keer.![]()
Net zoals kreator tegen mij zei:quote:
Sjeez man, ben je zoveel online?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:12 schreef Snakey het volgende:
Heeft iemand trouwens bijgehouden hoevaak Redux het woord 'stoer' heeft gepost de laatste weken?
Ik dat denk je daar de spijker op z'n kop slaat.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:11 schreef Redux het volgende:
[..]
gewoon "normaal"? Zo normaal komt hij hier niet over het algemeen. Dus zo normaal vind ik hem niet hoor. Wel als ik zn lieve glimlach op z'n foto bekijk. Ik zou bijna gaan denken dat het 2 verschillende personen zijn. ..
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Het wachten is nu alleen nog op Kreator zelf.
Je vergeet stilletjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik dat denk je daar de spijker op z'n kop slaat.
Online een onuitstaanbare graflul, en in het echte leven een kei gezellige drinker.
dat is geen schatting , jij zit te turvenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:12 schreef Snakey het volgende:
Misschien issie onzeker.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet stilletjes
Maar dat kan ook komen omdat hij totaal onverstaanbaar is
Kut, is het zo duidelijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:15 schreef Xlarge het volgende:
[..]
dat is geen schatting , jij zit te turven![]()
Die is druk aan het mailen met de FA's en Admins.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Het wachten is nu alleen nog op Kreator zelf.
Rightquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:17 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
Redux heeft ooit eens een foto van haarzelf online gezet. Jazeker, redux is een zij.
Ik heb me heus wel gedouched hoor, een half jaar geleden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:16 schreef Redux het volgende:
[..]
jij hebt een crew geur om je heen hangen. ga weg, je stinkt!
Hij gedraagt zich in ieder geval wél als een echt zeikwijf.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Right
Ik heb Redux mogen aanschouwen, plaatje op een mobiele foon
En De Nederlandse Bankquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die is druk aan het mailen met de FA's en Admins.
Groetjes,
Lucille
Wij komen niet in zijn topic, dus hij niet in het onze, zoiets?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die is druk aan het mailen met de FA's en Admins.
Groetjes,
Lucille
Leuk opgebouwd! Complimenten!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:19 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich in ieder geval wél als een echt zeikwijf.
Hij plast dus zittend?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:19 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich in ieder geval wél als een echt zeikwijf.
Eindelijk een reactie waar je deze grap op kan maken posten. Nu afwachten hoe ie overkomt! Ik kijk met je mee!!quote:
En aandachtshoer is ook al een vrouwelijk woord.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:21 schreef Redux het volgende:
[..]
Eindelijk een reactie waar je deze grap op kan maken posten. Nu afwachten hoe ie overkomt! Ik kijk met je mee!!
Ongeveer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij komen niet in zijn topic, dus hij niet in het onze, zoiets?
Scherp!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:22 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
En aandachtshoer is ook al een vrouwelijk woord.
Sorry. Ik snap je eerste zin niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:21 schreef Redux het volgende:
[..]
Eindelijk een reactie waar je deze grap op kan maken posten. Nu afwachten hoe ie overkomt! Ik kijk met je mee!!
Volgens mij was het een hijj, en hij heeft wel wat weg van Kreator als ik me goed kan herinneren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:17 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
Redux heeft ooit eens een foto van haarzelf online gezet. Jazeker, redux is een zij.
Ja zoiets. En hij vond mijn reactie in het FB topic ook al helemaal niks.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij komen niet in zijn topic, dus hij niet in het onze, zoiets?
Nee, dat is mijn fout, ik zie dat ik 'maken posten' heb gepost. Dat moet zijn of 'maken', of 'posten'.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:23 schreef ijsmeis het volgende:
Sorry. Ik snap je eerste zin niet.
Dat komt vast door het feit dat ik op het vmbo heb gezeten.
sinds wanneer zijn columnisten grappig, dumbass?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Golf het volgende:
[..]
Wat een ré-te-grappige opmerking voor een Columnist.![]()
![]()
Make mequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:22 schreef Redux het volgende:
[..]
wil je alsjeblieft uit m'n topic gaan, je trekt verkeerd volk hierheen.
Mag ik iets vragen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:24 schreef SHE het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn columnisten grappig, dumbass?
Normaal zou ik zeggen dat dit offtopic was, maar dit is interessant. Dus continue!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:27 schreef ijsmeis het volgende:
Mag ik iets vragen?
Bestaan jouw columns ook alleen maar uit afkraken, zeiken en andere negativiteit?
Ja duh, ze schrijft geen school opstellenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mag ik iets vragen?
Bestaan jouw columns ook alleen maar uit afkraken, zeiken en andere negativiteit?
Kan dat niet samen gaan dan? Zoiets als vorm en kleur. Iets kan rond en groen zijn tegelijk.quote:
offtopic trutquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mag ik iets vragen?
*proest* zo'n klein meisje wat jou van je stuk brengt. Ik kies in deze partij voor ijsmeis, ook omdat yvonne nogal typerend reageert.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:28 schreef SHE het volgende:
offtopic trut
Dus ik mag haar nu legaal een achterlijk schijtzeikwijf noemenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja duh, ze schrijft geen school opstellen![]()
Ahh, bang dat alle ogen op je gericht zijn?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:28 schreef SHE het volgende:
[..]
offtopic trut
dit is krea's moment van faam
Da's 2-0 voor ijsmeis.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:31 schreef ijsmeis het volgende:
Ahh, bang dat alle ogen op je gericht zijn?
Wees gerust, niemand wil naar jouw lelijke kop kijken.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahh, bang dat alle ogen op je gericht zijn?
Wees gerust, niemand wil naar jouw lelijke kop kijken.
Moah, ik vind d'r niet slecht hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:35 schreef SHE het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zegt het woord " zelfbewust " je iets?
Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren gelegen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:31 schreef skiczukie het volgende:
Ik ken die knakker eigenlijk niet.
Een foto met als titel 'bh kwijt'. wat voor aandachtshoer ben je dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:37 schreef SHE het volgende:
Ik heb geen punten nodig, cartoon-boy
Ja, maar ik geloof dat jij niet weet wat het precies betekend.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:35 schreef SHE het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zegt het woord " zelfbewust " je iets?
Dankjewel dat je mij zelfverzekerd vind.quote:zelf·be·wust (bn.)
1 zelfverzekerd
*klikt*quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:37 schreef Redux het volgende:
[..]
Een foto met als titel 'bh kwijt'. wat voor aandachtshoer ben je dan?
Ik heb het gewoon niet gevolgd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:37 schreef Lucille het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren gelegen?
En je ziet een ogenschijnlijk onschuldig meisje, quasi verlegen de armen om haar naakte borstjes geslagen. Oh man gaap, hoe cliche.quote:
Hoelang sta jij al droog?quote:
ik zeg 3-1quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:38 schreef Redux het volgende:
Ik zeg: 4-0 voor ijsmeis.
Een middelmatig pisventje, met het nesthaar nog achter zijn oortjes, een passie voor cartoons, die een kut topic opent, over een kut user en dan noem je mij een aandachtshoer?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:37 schreef Redux het volgende:
[..]
Een foto met als titel 'bh kwijt'. wat voor aandachtshoer ben je dan?
Beter dan het huismerk uit Rotterdam.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Jullie zouden idd een prima stel vormen samen.
natuurlijke selectie enzo..
je hebt helemaal gelijk meisje.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:40 schreef SHE het volgende:
Een middelmatig pisventje, met het nesthaar nog achter zijn oortjes, een passie voor cartoons, die een kut topic opent, over een kut user en dan noem je mij een aandachtshoer?
Dus wat is er dan zo raar aan dat ie je aandachtshoer noemt terwijl het klopt ? (in je eigen ogen notabene)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Een middelmatig pisventje, met het nesthaar nog achter zijn oortjes, een passie voor cartoons, die een kut topic opent, over een kut user en dan noem je mij een aandachtshoer?
NB: Aandacht klopt aardig, hoer ook nog wel...dus je zat er idd niet ver naast
Serieus? Waar heeft she volgens jou gescoord? En kom dan aub niet met een lijst kerels aan, ok?quote:
Sinds dat ik slechtziend werd niet meer..... mijn 14e dus.quote:
nooit verwacht dat jij gevatter over zou komen dan populaire she. mijn complimenten daarvoor!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus wat is er dan zo raar aan dat ie je aandachtshoer noemt terwijl het klopt ? (in je eigen ogen notabene)
en dat was precies mijn puntquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar ik geloof dat jij niet weet wat het precies betekend.
Daarom zal ik het maar letterlijk overnemen van de VanDale:
[..]
Dankjewel dat je mij zelfverzekerd vind.
Ik vind namelijk ook dat ik een boel zelfvertrouwen heb!
Ik krijg gelijk een mental picture van een ronde, groene kreatorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:28 schreef Lucille het volgende:
[..]
Kan dat niet samen gaan dan? Zoiets als vorm en kleur. Iets kan rond en groen zijn tegelijk.![]()
Jong, naief, blond, zeer dom en makkelijk. Ze heeft alle kwaliteiten waar een hoop van die kleine knasloze rukkertjes hier op vallen.quote:
Eigenlijk is dit heel pijnlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[..]
ah, yvonne maakte die opmerking dus uit herkenning.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:43 schreef ShaoliN het volgende:
Jong, naief, blond, zeer dom en makkelijk. Ze heeft alle kwaliteiten waar een hoop van die kleine knasloze rukkertjes hier op vallen.
En je woont in Rotterdam! Eh, biertje?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:40 schreef SHE het volgende:
NB: Aandacht klopt aardig, hoer ook nog wel...dus je zat er idd niet ver naast
Ik zei: niet slecht.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jong, naief, blond, zeer dom en makkelijk. Ze heeft alle kwaliteiten waar een hoop van die kleine knasloze rukkertjes hier op vallen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[..]
Nice comebackquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zei: niet slecht.
Net zoals: Het 35 cent bier van de Super is niet slecht.
Van mij mag alles hoor... en krijg je dan van dat natte spul tussen je beentjes?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:42 schreef ijsmeis het volgende:
Oh wacht.
We mogen het beestje natuurlijk niet bij haar naam noemen.
Ook jij hebt moeite met lezenquote:
Vanavond, strand aan de maas..alle rotterdammerts zijn welkom !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
En je woont in Rotterdam! Eh, biertje?![]()
Vast niet heel veel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:47 schreef ShaoliN het volgende:
Ik heb trouwens nog een setje semi naaktfoto's van ijshoer. Wat zouden die opbrengen in V&A?
Lamaar, ik heb al zat aan die mental van een natte ijsmeis al "hoer"kirrendquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:47 schreef ShaoliN het volgende:
Ik heb trouwens nog een setje semi naaktfoto's van ijshoer. Wat zouden die opbrengen in V&A?
Óók josti's hebben soms veel zelfvertrouwen, ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:42 schreef SHE het volgende:
[..]
en dat was precies mijn punt
het josti-band effect...blijft heel aandoenlijk op een bepaalde manier
Sorry daarvoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lamaar, ik heb al zat aan die mental van een natte ijsmeis al "hoer"kirrend
waar blijft dat v&a topic?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:47 schreef ShaoliN het volgende:
Wat is bluf?
50 cent.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:47 schreef ShaoliN het volgende:
Semi naakt? Een bloot voorhoofd of zo?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:47 schreef ShaoliN het volgende:
Natte spul?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Van mij mag alles hoor... en krijg je dan van dat natte spul tussen je beentjes?
of ga je dan achterover zitten in je bureaustoel en doe je " hihihihihi, ik zei hoer "![]()
Er zijn meer foto's van hem?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:50 schreef Silmarwen het volgende:
Je hebt wel zijn beste foto gekozen zeg![]()
Een naakte enkel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:49 schreef Lucille het volgende:
[..]
Semi naakt? Een bloot voorhoofd of zo?
Nou, post ze hier dan maar he.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:49 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik zie het nut eigenlijk niet. We kunnen het ook centraal hier houden. Dat is makkelijker.
Ow ja, goed plan!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Vanavond, strand aan de maas..alle rotterdammerts zijn welkom !
semi-minderjarig.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:50 schreef Redux het volgende:
wat moet jij trouwens met naaktfoto's van een minderjarige, shaolin?
Nu wordt het echt pathetischquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Óók josti's hebben soms veel zelfvertrouwen, ja.
Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen. Ik ken namelijk een Josti genaamd SHE (die ik eigenlijk niet bij de naam mag noemen, maar ik doe het toch: Aka Aandachtshoer) en die heeft dat helaas niet zó.
En daarom zeikt ze iedereen af zodat ze zelf beter lijkt dan de rest.
Alleen lukt dat niet altijd even goed en daardoor valt ze weer in een groot zwart gat.
En zo komt ze terecht in een vicieuze cirkel.
Zucht. Ik heb toch wel met haar te doen hoor!
Nee, foto's van dr zeer grote voorhoofd staan ook wel in haar fotoboek.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:49 schreef Lucille het volgende:
[..]
En toen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen. Ik ken namelijk een Josti genaamd SHE (die ik eigenlijk niet bij de naam mag noemen, maar ik doe het toch: Aka Aandachtshoer) en die heeft dat helaas niet zó.
Alleen lukt dat niet altijd even goed en daardoor valt ze weer in een groot zwart gat.
Het begon sterk.quote:
Waar lees jij dat ik die heb?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:52 schreef Redux het volgende:
laat es zien?
Die kent heel FOK! alquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mag ik nu ook columnist worden?.
Dan post ik zelf mijn tieten wel.
Maar dat yvonne en she zo vurig reageren op ijsmeis, ik bedoel, kom op zeg, wat is dat? dat zegt ook wel wat, denk ik dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:52 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Het begon sterk.
Maar het draait nu om in een ordinaire bitch-fight.
Je vergeet "Lekker puh"quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je zit nog wel in de groei ja.quote:
Hiërachie heet dat.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:53 schreef Redux het volgende:
[..]
Maar dat yvonne en she zo vurig reageren op ijsmeis, ik bedoel, kom op zeg, wat is dat?
zoals kreator al tegen mij zei, en ik tegen yvonne zei:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:53 schreef Pr0nXXX het volgende:
Redux, zullen wij het eens over jou hebben?
Ik niet. Maar ik vraag me af of dat misschien wel goed is.quote:
hoe is de stand nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:53 schreef Redux het volgende:
[..]
Maar dat yvonne en she zo vurig reageren op ijsmeis, ik bedoel, kom op zeg, wat is dat? dat zegt ook wel wat, denk ik dan.
Nou speciaal voor lucille dan:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:54 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik vraag me af of dat misschien wel goed is.
nou je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:54 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik vraag me af of dat misschien wel goed is.
Wat heb je met die oude gedaan dan?quote:
Ik heb wel eerst een kiekje van je nodig, voordat ik een topic open.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:54 schreef Redux het volgende:
[..]
zoals kreator al tegen mij zei, en ik tegen yvonne zei:
Misschien moet je er even een topic over openen, pronxxx. Ik wil dit graag ontopic houden.
Beetje ambitieus , denk je niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mag ik nu ook columnist worden?.
Dan post ik zelf mijn tieten wel.
Joh, da's de verkeerde, da's Sylvana, blader nog eens verder in je map?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nou speciaal voor lucille dan:
[afbeelding]
En dat noem jij semi-naakt?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
[afbeelding]
verkocht voor 50 ctquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:49 schreef Lucille het volgende:
[..]
nicequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
[afbeelding]
zit ik daarvoor te F5 enquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
[afbeelding]
waardeloze bron ook he, die Boe.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh, da's de verkeerde, da's Sylvana, blader nog eens verder in je map?
Geef hem eens ongelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:59 schreef NJ het volgende:
Dit gaat Krea niet leuk vinden, dat z'n naamtopic nu over ijsmeis gaat...
Dat is het stiekem ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een bouwvakkers decoletté was.![]()
Da's wel ernstig Yvonne, dat je users aan hun tieten herkentquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh, da's de verkeerde, da's Sylvana, blader nog eens verder in je map?
Vertel eens iets leuks over die Krea danquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:59 schreef NJ het volgende:
Dit gaat Krea niet leuk vinden, dat z'n naamtopic nu over ijsmeis gaat...
Ik heb werkelijk al die semi naaktfoto's van al die meiden toegestuurd gekregen, o, en een hoop bifi'squote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's wel ernstig Yvonne, dat je users aan hun tieten herkent
Hij heeft een Golf 1.9 SDIquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vertel eens iets leuks over die Krea dan.
Dat zeg ik, deze zijn van sylvana.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:01 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Tieten van ijsmeis? Die heeft helemaal geen tieten, dom anorexia kind![]()
Ga eens fietsen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:01 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Tieten van ijsmeis? Die heeft helemaal geen tieten, dom anorexia kind![]()
Ik wilde bijna roepen: Bewijs het tegendeel.quote:
Zij wel, jij nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat flauw dat ze mijn foto's gebruikt dan.
Heeft ze zelf geen tieten ofzo.
Post dan zelf eens een paar tieten, kunnen we vergelijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat flauw dat ze mijn foto's gebruikt dan.
Heeft ze zelf geen tieten ofzo.
http://img.photobucket.com/albums/v307/beefcake012/ijsmeis3.jpgquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Post dan zelf eens een paar tieten, kunnen we vergelijken.
Fotoboek van ijsmeisquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Dan kan ik net zo goed mijn BH's gaan verkopen in V&A .
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://img.photobucket.com/albums/v307/beefcake012/ijsmeis3.jpg
quote:*The page you are requesting cannot be found
Ja!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Dan kan ik net zo goed mijn BH's gaan verkopen in V&A .
5360 reacties?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fotoboek van ijsmeis
Foto 5, I rest my case.
Die postte Shaolin al.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://img.photobucket.com/albums/v307/beefcake012/ijsmeis3.jpg
Oké. Nu ga ik even een lelijke foto postenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fotoboek van ijsmeis
Foto 5, I rest my case.
Waarom zou ik gaan fietsenquote:
Klikkerdeklik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Meld *hier* Fok!-sletjes van vroeger en van nu.
Partyflockquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké. Nu ga ik even een lelijke foto posten. (zo, heb ik dat in ieder geval al gezegd)
[afbeelding]
Maar die met dat groene truitje ben ik ook.
Dan kan deze dicht?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:13 schreef Redux het volgende:
kreator heeft gereageerd hoor.
Fysiek hé.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Of je had gewoon de OP gelezen, dombo
Ik val buiten de leeftijdsnorm![]()
En wát kan ik precies blijven proberen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:14 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
ijsmeis, je kunt het wel blijven proberen, maar meer tiet krijg je niet
Hey, dat rijmt
Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:13 schreef Pr0nXXX het volgende:
IJsmeis, is jouw moeder vrijgezel?
Krijg nou de pleuris, ik skip van pagina 1 naar 5 en jij zegt nogsteeds hetzelfde, let-ter-lijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:54 schreef Redux het volgende:
zoals kreator al tegen mij zei, en ik tegen yvonne zei:
Misschien moet je er even een topic over openen, pronxxx. Ik wil dit graag ontopic houden.
Transseksueel overleden na 'oppompfeestje'quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wát kan ik precies blijven proberen?
Stukken beter toch.quote:
Die vind ik ráár!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fotoboek van ijsmeis
Foto 5, I rest my case.
IJsmeis geen tietentopic.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:22 schreef ijsmeis het volgende:
ijsmeis tietentopic terwijl ik geen tieten heb.
!
Overigens. Het hoeveelste topic over mijn tieten is dit wel niet.
Stelletje freaks.
Ik kan d'r ook nog wel je aarsch bij gooien hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:22 schreef ijsmeis het volgende:
ijsmeis tietentopic terwijl ik geen tieten heb.!
Stelletje freaks.
Oh. En toch hè.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Meld *hier* Fok!-sletjes van vroeger en van nu.
Maar je hebt lekkere hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:22 schreef ijsmeis het volgende:
ijsmeis tietentopic terwijl ik geen tieten heb.!
Stelletje freaks.
Wel opvallend. Het begint als een zeiktopic over een mannelijke user, en na enige invloed van yvonne veranderd dit topic in het ijsmijs tietentopic, inclusief verwijzingen, bitchfights en TT-change.quote:
Nee dankje cerror.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kan d'r ook nog wel je aarsch bij gooien hoor.
Ach, ik dach nooit aangeboden is altijd mis..... uhm.... ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee dankje cerror.
Ik kijk niet zo graag naar mijn eigen achterwerk op het werk.
Kan jou het schelenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee dankje cerror.
Ik kijk niet zo graag naar mijn eigen achterwerk op het werk.
Na aandringen van ijsmeis.quote:
In dat geval.quote:
Wat nou, ik zie niets hoor!quote:
Is dat even een telleurstelling hè!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:34 schreef tonks het volgende:
oo ik dacht dat er stond ijsmeis is dood
Wou je juichen of condoleren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:34 schreef tonks het volgende:
oo ik dacht dat er stond ijsmeis is dood
Why?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja, kan ik mijn zwarte kleren wel weer uit trekken
En mijn ijskoude hartquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Why?
Het staat perfect bij je lijkbleke huid.
Anders doe je het hele topic even semi-grappig ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Why?
Het staat perfect bij je lijkbleke huid.
Anders neuk je even op ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Anders doe je het hele topic even semi-grappig ofzo
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:40 schreef Tjabbo het volgende:
verdomme waar blijft die foto.
ik blijf niet F5én
Maakt niet uit, t'is aarsch.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
Nou cerror, plaats jouw billen nu ook maar eens.
Ze vroeg erom.quote:
Pas als ik Hollandia vies begin te vinden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Kun je mij dan nu ook even een miljoen euro's geven?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:51 schreef tonks het volgende:
Nou meer foto's van ijsmeis of ik neem dit topic mee naar achter
Die foto met je rode bh-tje graag!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
Nog 5 !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |