abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28779492
Frigo was ook nooit zo'n topper, tot ie in dat jaar dat ze hem voor het eerst pakten ineens allerlei koersen won en hoog in de Giro stond.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 13 juli 2005 @ 20:16:42 #77
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_28779512
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:11 schreef Wombcat het volgende:
Opvallend vind ik iig wel dat renners die bij T-Mobile (Telecom) komen, vaak een stuk minder worden, en als ze dan weer vertrekken (Botero, Savoldelli) opeens wel weer goed rijden.
Met renners van US Postal was dat vaak andersom.
Ja, Cadel Evans ook al. En Beltran doet het bij US Postal ook beter dan bij Bianchi. Er is blijkbaar iets mis met die Duitse ploegen. Sevilla raakt ook al niet meer vooruit.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_28779572
Misschien is T-Mobile wel de enige schone ploeg.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 13 juli 2005 @ 20:18:57 #79
67640 SaintOfKillers
pi_28779595
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Frigo was ook nooit zo'n topper, tot ie in dat jaar dat ze hem voor het eerst pakten ineens allerlei koersen won en hoog in de Giro stond.
Hij was altijd al een subtopper, maar plots ging het nog beter, ja, omdat hij begon te slikken en spuiten of iets dergelijks blijkbaar. En nu blijkt dat hij dat nog steeds doet (of terug doet), maar hij komt niet meer vooruit. Dus hebben de anderen (volgens mij dan) ondertussen iets nieuws en beters.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_28779620
Ja klopt Wombcat. Ik zeg ook niet dat Armstrong zeker niet gebruikt hoor. Misschien wel. Die mannen bij Postal leefden ook altijd wel enorm op. En als je ziet van welke teams ze kwamen (Heras van Kelme, Azevedo van ONCE, Rubiera van Kelme) dan vind ik dat ook verdacht, dat ze een hoog niveau wisten te behouden of zelfs beter werden bij Lance.

Bij T-Mobile wordt iedereen opeens minder idd; Sevilla en Botero van Kelme, Savoldelli.

Daar zie je sowieso maar weinig buitengewone prestaties tegenwoordig.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  woensdag 13 juli 2005 @ 20:23:18 #81
67640 SaintOfKillers
pi_28779714
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:19 schreef JohnDDD het volgende:
Ja klopt Wombcat. Ik zeg ook niet dat Armstrong zeker niet gebruikt hoor. Misschien wel.
Mijn probleem is niet zozeer dat hij zou gebruiken. So what, zo zijn er nog, waarschijnlijk heel veel. Maar die anderen financieren geen UCI-speeltjes, die anderen zeggen niet tegen de UCI dat ze bepaalde personen even in het oog moeten houden (in het geval van Armstrong de Spanjaarden) en die anderen hebben geen enggeestige vetes met collega's (in het geval van Armstrong dat hele nogal trieste Simeoni-gedoe). Ik heb alleen iets tegen hypocrieten.
pi_28779737
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:19 schreef JohnDDD het volgende:

Daar zie je sowieso maar weinig buitengewone prestaties tegenwoordig.
Vino. OK gisteren was 'ie slecht, maar normaal gesproken staat 'ie er het hele seizoen (2003 was bv. een topseizoen voor 'm, en ook de jaren daarvoor reed 'ie altijd alles, en won regelmatig iets).
pi_28779752
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:18 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Hij was altijd al een subtopper, maar plots ging het nog beter, ja, omdat hij begon te slikken en spuiten of iets dergelijks blijkbaar. En nu blijkt dat hij dat nog steeds doet (of terug doet), maar hij komt niet meer vooruit. Dus hebben de anderen (volgens mij dan) ondertussen iets nieuws en beters.
Of hij is gewoon dusdanig zwak geworden dat zelfs EPO niet meer helpt.
www.thuisuiteten.nl
pi_28779797
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
(in het geval van Armstrong dat hele nogal trieste Simeone-gedoe).
Dat was idd wat bij mij defintief de deur dichtdeed wat Armstrong betreft, terwijl ik op dat moment (eigenlijk voor het eerst), respect voor hem kreeg. Daarna had ´ie bij mij definitief afgedaan.
pi_28779811
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:23 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Mijn probleem is niet zozeer dat hij zou gebruiken. So what, zo zijn er nog, waarschijnlijk heel veel. Maar die anderen financieren geen UCI-speeltjes, die anderen zeggen niet tegen de UCI dat ze bepaalde personen even in het oog moeten houden (in het geval van Armstrong de Spanjaarden) en die anderen hebben geen enggeestige vetes met collega's (in het geval van Armstrong dat hele nogal trieste Simeoni-gedoe). Ik heb alleen iets tegen hypocrieten.
Heeft Armstrong de UCI iets gezegd over de Spanjaarden?
pi_28779951
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:26 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Vorig jaar een keertje. Of een jaartje eerder.
Volgens mij heeft 'ie de UCI eens een mail gestuurd dat ze bepaalde ploegen maar eens in de gaten moesten houden.
  woensdag 13 juli 2005 @ 20:31:52 #87
67640 SaintOfKillers
pi_28779954
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:26 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Hij heeft een jaar of 2/3 geleden, toen een hoop Spanjaarden een piek kenden (vooral de Euskaltels), ergens gezegd dat hij dit vrij opvallend vond en dat hij vond dat men die maar eens erg goed in het oog moest houden. Ik veronderstel toch dat dit aan de UCI en organisatoren in het algemeen was gericht.
pi_28780078
Interessant!

Trouwens ik kwam net op een site de uitslag van de tijdrit Saint-Etienne Saint-Etienne uit 1997 tegen, die ook dit jaar wordt verreden!

1. Jan Ullrich en 1h16'24"
2. Virenque à 3'04"
3. Riis à 3'08"
4. Olano à 3'14"
5. Pantani à 3'42"
6. Fr.Casagrande à 3'56"
7. Vandenbroucke à 4'44"
8. Jaskula à 4'50"
9. B.Zberg à 5'00"
10. Boogerd à 5'04"

pi_28780289
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:36 schreef JohnDDD het volgende:
Interessant!

Trouwens ik kwam net op een site de uitslag van de tijdrit Saint-Etienne Saint-Etienne uit 1997 tegen, die ook dit jaar wordt verreden!

* Wombcat hoopt op een herhaling hiervan
pi_28780333
Ben wel benieuwd naar de tijd die gereden gaat worden door de winnaar.
pi_28780384
ik hoop voor ullrich dat hij sneller rijd dan toen
  woensdag 13 juli 2005 @ 20:49:11 #92
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_28780402
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:36 schreef JohnDDD het volgende:
Interessant!

2. Virenque à 3'04"
3. Riis à 3'08"
4. Olano à 3'14"
5. Pantani à 3'42"
6. Fr.Casagrande à 3'56"
7. Vandenbroucke à 4'44"
8. Jaskula à 4'50"
9. B.Zberg à 5'00"
10. Boogerd à 5'04"

Schokkend van hoe weinigen je zeker weet (of denkt te weten) wie echt clean waren. Ik kom niet verder dan Boogerd en wellicht Zberg.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_28780416
Wat doen die laatste posts trouwens in het doping topic Dat kon toch eigenlijk beter gewoon in het tourtopic?
pi_28780908
nee want helft van die lijst is gepakt op doping
pi_28781065
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 21:07 schreef flyckje het volgende:
nee want helft van die lijst is gepakt op doping
Drie toch (Ullrich, Virenque, Vandenbroucke)?
En dat pilletje van Ullrich kan ik dan nog nauwelijks doping noemen.
Pantani is wel gepakt op te hoog hematocriet, maar nooit op doping.
  woensdag 13 juli 2005 @ 21:13:32 #96
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_28781120
Tja ... dope is nu eenmaal onlosmakelijk verbonden met sport. En de prestaties van Armstrong ...
1. niet positief getest wil niet zeggen niet gebruikt
2. het kwaliteitsverschil tussen Armstrong en de rest is niet normaal
3. het kwaliteitsverschil tussen de knechten van Armstrong en de rest is absurd
4. het verschil in presteren tussen rijden bij usp/dsc en bij andere ploegen is zeer veel zeggend

Er zijn goede maskeringsmiddelen en middelen die het gebruik van maskeringsmiddelen kunnen verbloemen maar ... zo af en toe wordt er een renner gepakt. Het is dus nog altijd makkelijker om te tonen dat er wel wordt gebruikt dan niet.

Ik vind het echt heel naief om te denken dat er geen sprake is van vals spel.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_28781132
zoals eerder gezegd met salvoldelli die kende gewoon zeer veel neerslage toen die bij telecom zat.
heras reed ook super voor hij bij DSC ging. pas erna dat het zeer slecht ging.
azevedo reed dachtek 6e in de tour voor hij bij DSC ging.

en dat bij tmobile iedereen slechter word tja zal wel iets te maken hebben met het pushen van die knapen . Ook opmerkelijk is dat Lance heel zen ploeg meeneemt op training voor de tour en daardoor zullen er veel zijn die op hoog niveau komen of moetten komen. Wat ze achteraf niet meer konden opbrengen.
  woensdag 13 juli 2005 @ 21:17:51 #98
40566 Ericr
Livewrong
pi_28781299
Casagrande ook gepakt, zelfs meerdere malen.

Jaskula inderdaad niet. Olano niet maar die reed van de 1 op andere dag ook geen deuk meer in een pakje boter. Pantani kan je wel van uit gaan dat hij bij de pakkers zat, maar nooit gepakt. Riis dan nog bekend als Mr. 60%, daar kwam de Epo uit de oren. Zat ook in de Gewiss Ballan ploeg, de ploeg die bekend staat als de ploeg met hulpmotortje, Berzin en Ugrumov het bekendst.

Damm ik lijk Herbie Dijkstra wel met al die verhalen.
pi_28781333
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 21:13 schreef Barca het volgende:
Tja ... dope is nu eenmaal onlosmakelijk verbonden met sport. En de prestaties van Armstrong ...
1. niet positief getest wil niet zeggen niet gebruikt
2. het kwaliteitsverschil tussen Armstrong en de rest is niet normaal
3. het kwaliteitsverschil tussen de knechten van Armstrong en de rest is absurd
4. het verschil in presteren tussen rijden bij usp/dsc en bij andere ploegen is zeer veel zeggend

Er zijn goede maskeringsmiddelen en middelen die het gebruik van maskeringsmiddelen kunnen verbloemen maar ... zo af en toe wordt er een renner gepakt. Het is dus nog altijd makkelijker om te tonen dat er wel wordt gebruikt dan niet.

Ik vind het echt heel naief om te denken dat er geen sprake is van vals spel.
1. idd maar na 100 keer ook in niet koerseizoenen geef je wel de voordeel van de twijfel
2. Talent doet veel. hij was tijdens zen jeugd ook al topper. heeft ook zeer vroeg WK gewonnen
3. de ploeg van lance bevat allemaal toppers die kopman zouden zijn in andere ploegen (azevedo 6e/heras vuelta/hincapie altijd al super geweest/rubeira en beltran altijd al goei klimmers geweest/ekimov al 12 jaar gewoon topper/etc
4. voor de tour moetten ze met lance mee om te trainen. Lance is zo perfectionist dat de ploeg echt uit hun pijp moet komen dan en ze daardoor hun hoogste niveau bereiken. ze moetten mee tijdrijden in de wintunnel voor sommigen. je hebt daar kleppers die hun ervaring delen. ekimov in tijdrijden, bruyneel/lance over de trapfrequentie. en als ze uit usp/dsc gaan hebben ze die push niet meer van lance, krijgen ze meer druk van de rest van de wereld en dergelijke en daardoor flunken sommige van die mannen grandioos.
  woensdag 13 juli 2005 @ 21:19:22 #100
40566 Ericr
Livewrong
pi_28781356
Blijlevens zie het altijd mooi, 'wat nou doping, ik ben toch nooit gepakt. Dus waar hebben we het nou over'

Dat vat goed samen hoe er over gedacht wordt binnen het peleton.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')