abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28736959
Ja dat klopt
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_28737410
interpol waar zeg ik iets over italianen ? of was dat niet op mij ... ik heb nergens namen of nationaliteiten genoemd...

en de nationaliteit heeft er geen bal met te maken. en ferrari speelt niet dokter bij lance, maar schrijft zen trainingschemas uit. 7 jaar na elkaar constant getest nooit iets gevonden. dan krijgt hij wel het voordeel van de twijfel hoor. elke jaar hebben ze nog niks kunnen bewijzen. dus het is niet meer fifty fifty hoor. Je standpunt moet zijn hij gebruikt niet tot anders word bewezen. niet hij gebruiktmaar ze kunnen hem niet pakken
pi_28737518
ik heb het over johnddd
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_28737546
Philip Gaumont (ex-Cofidis) heeft wel gezegd dat doping bij Italiaanse ploegen standaard in het pakket vitaminen zit.
pi_28737555
k :p
pi_28738166
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:09 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Dus? Hij gebruikt? Of hij gebruikt ontraceerbare laboratoriummiddelen?
Nee maar het is een feit dat amerikaanse topsporters met veel meer wegkomen!
pi_28738801
niet degeen die in europa sporten hoor
pi_28742490
Ik vind het verdacht, sorry hoor
pi_28743768
Dat Armstrong's ploeg zo goed was? Of bedoel je dat niet?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:45:10 #35
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_28743903
Doping of niet... Mensen, het ligt niet aan een pilletje of meerdere! Zelfs met pilletjes zou ik de Tour nog niet uitrijden Denk daaraan.

Ik post het ff hier omdat ik dat andere topic niet kan vinden...
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:52:59 #36
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_28744118
Iets met een ezel en een renpaard toch?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_28744506
Heras rijdt ook geen deuk meer in een pakkie boter sinds ie bij Armstrong weg is. VERDACHT!!!!
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_28746537
Dat is inderdaad wel heel verdacht. Landis was wel goed btw, maar ja bij Phonak kunnen ze ook renners uit het graf halen
pi_28748248
Wel grappig dat vandaag werd aangehaald dat de resultaten van Euskaltel parallel liepen aan het vertrekken van de teamdokter daar
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:09 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Dus? Hij gebruikt? Of hij gebruikt ontraceerbare laboratoriummiddelen?
Dat heeft Lance niet nodig. Hij is één van de weinige mensen op aarde die een zeer effectieve zuurstofuitwisseling hebben. Aangezien het toegestaan is dat dergelijke atleten meefietsen bij de meer doorsnee gebouwde profwielrenners, is er niks aan het handje. Zijn Italiaanse arts hoopt een opvolger van hem te klonen, maar ook dat is vooralsnog niet strafbaar
pi_28748528

dat heb ik niet gehoord dat van die teamdokter van Euskaltel okee6
niet vandaag althans
kan ik gemist hebben
heb het wel eerder gehoord
pi_28749939
Vrij boeiend artikeltje dat ik vond:
Yvan Van Mol:,,Euskaltel heeft probleem''

In het weekblad Humo verscheen gisteren een reportage met Yvan Van Mol. De ploegdokter van Quick Step-Davitamon terkt daarin fel van leer tegen Francis Coucke.
,,Drie weken voor de Tour waren twee renners van Euskaltel uit koers gehouden met een te hoog hematocrietgehalte. Twee renners in één ploeg vind ik veel: dan zit je met een probleem. Een dokter van Euskaltel is door Robert Millar ook genoemd als zijn epo-leverancier. Dat zijn feiten. Als jij dan zegt dat ze (Mayo en zijn ploegmaats tijdens de Tour; red.) te bang waren om nog te pakken, lijkt me dat geen onlogische redenering.'' ,,Ik wéét dat het in Spanje gebeurt, en het is razend gevaarlijk. '' (over bloeddoping) ,,Groeihormoon wordt gebruikt, dat ontken ik niet, maar door een absolute minderheid.'' ,,Daarin heeft hij wél gelijk. Ik haal ze er ook zo uit.'' (over de uitspraak van Coucke dat cortisonegebruikers in het peloton makkelijk te herkennen zijn aan hun bolle kopjes) ,,De dag dat dyn-epo op de markt komt, is het hek weer helemaal van de dam, tenzij er dan een test bestaat om het op te sporen. Er zal weer volop gekoerst worden met waarden van 48,49. Ik vrees dat het weer even erg wordt als in 1998, ja.''

(Zal wel van een tijdje terug zijn alweer)
pi_28749990
Maakt een hematocriet van een procentje of 8 erbij of eraf dan zó'n verschil dat Mayo de ene dag in de bus eindigt en de andere dag een rit kan winnen?
pi_28760808
Ik begin btw wel aan het talent van Ullrich te twijfelen. Ik wil best geloven dat de man talentvol is, maar in 1996, 1997, 1998 was hij stukken beter. Ik kan me niet voorstellen dat dat alleen door een slechte voorbereiding komt; die was dit jaar toch best goed.

In 1996-1998 reed Riis bijv. ook mee in de Tour, en Riis was toch mister 60%. Ik kan me best voorstellen dat de hele Telekom ploeg ook flink aan de EPO zat. Uwe Ampler, een oud-Telekomrenner, heeft beweerd dat hij in de jaren 92/93 al stiekem EPO toegediend kreeg van de ploegarts en dat hij door Walter Godefroot tot doping werd gedwongen. Udo Bölts kwam in die jaren ook wel verdacht goed mee in het hooggebergte.

Ik denk persoonlijk dat Ullrich talentvol is, maar dat hij zonder EPO niet de Tour kan winnen omdat hij in het hooggebergte tekortkomt. En zo diep als hij nu gaat, heb ik hem nooit zien gaan.

Niet echt een verwijt aan Ullrich btw, hij was jong en iedereen deed het, zeker nummer 2 Virenque en Pantani helemaal, dus Ullie was in die jaren wel gewoon echt de beste. In 2000, 2001 kon ie nog redelijk mee, maar volgens mij is hij nu gewoon versleten.
pi_28762747
Politie houdt Italiaan Frigo aan

COURCHEVEL (ANP/RTR) - De Franse politie heeft woensdag de Italiaanse wielrenner Dario Frigo voor ondervraging meegenomen, nadat in een auto die werd bestuurd door zijn vrouw prestatieverhogende middelen waren gevonden.
De 31-jarige renner van Fasa Bortolo werd dinsdag in de eerste echte bergrit 77e. In het algemeen klassement staat hij op de 52e plaats pp twintig minuten achter geletruidrager Armstrong. Het is nog onduidelijk of Frigo woensdag aan de start van de elfde etappe kan verschijnen.
  woensdag 13 juli 2005 @ 11:11:05 #45
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_28762859
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 11:06 schreef Bartoli het volgende:
Politie houdt Italiaan Frigo aan

COURCHEVEL (ANP/RTR) - De Franse politie heeft woensdag de Italiaanse wielrenner Dario Frigo voor ondervraging meegenomen, nadat in een auto die werd bestuurd door zijn vrouw prestatieverhogende middelen waren gevonden.
De 31-jarige renner van Fasa Bortolo werd dinsdag in de eerste echte bergrit 77e. In het algemeen klassement staat hij op de 52e plaats pp twintig minuten achter geletruidrager Armstrong. Het is nog onduidelijk of Frigo woensdag aan de start van de elfde etappe kan verschijnen.
Het zou de 2de keer zijn ofniet?

ooit eens de Giro uitgezet meende ik

[ Bericht 0% gewijzigd door TimoBasso op 13-07-2005 11:16:16 ]
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_28763233
ja dat is idd de 2e keer. Alleen had die toen zelf gebruikt wat nu niet bewezen is en wat me ook stug lijkt. 77e worden in de bergrit op 20.00 lijkt me dan toch wel een slecht middeltje
  woensdag 13 juli 2005 @ 11:42:27 #47
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_28763820
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 13:36 schreef Remzz het volgende:

[..]

Echt om dit soort reacties kan ik wel zo kwaad worden. Het is echt allemaal gelul wat je zegt. Denk je dat Armstrong s'Winters geen controles krijgt? Hij is de meest gecontroleerde man van het peloton! Hij betaald zelfs mee aan dopingtest apparatuur!
En hoezo ga je ervan uit dat hij gebruikt? Omdat hij wint?
Man, wielrennen is een van de vuilste sporten hoor.
Armstrong betaald een apparaat voor de UCI . Hmm Verdacht
Kan zijn bloeddoping zeker niet door dat apparaat ontdekt worden en van de rest wel

Ik vind het raar dat iemand die kapot is door de kanker, daarna (clean)7x de tour kan winnen
Feyenoord!!! * Barça
pi_28763953
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 11:42 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Man, wielrennen is een van de vuilste sporten hoor.
Armstrong betaald een apparaat voor de UCI . Hmm Verdacht
Kan zijn bloeddoping zeker niet door dat apparaat ontdekt worden en van de rest wel

Ik vind het raar dat iemand die kapot is door de kanker, daarna (clean)7x de tour kan winnen
Mee eens.
pi_28763997
Ik denk niet dat Armstrong slechte apparatuur aanschaft uit zelfbescherming. Dan denk ik eerder dat hij die apparatuur koopt zodat zijn tegenstanders niet meer bloeddopen. Die lui van Phonak deden dat wel. Euskaltel misschien ook. Nu presteren die niets meer.
  woensdag 13 juli 2005 @ 11:49:08 #50
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_28764044
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 11:24 schreef Bartoli het volgende:
ja dat is idd de 2e keer. Alleen had die toen zelf gebruikt wat nu niet bewezen is en wat me ook stug lijkt. 77e worden in de bergrit op 20.00 lijkt me dan toch wel een slecht middeltje
Ja maar Epo in de auto is geen goed teken natuurlijk
Feyenoord!!! * Barça
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')