Dan ga ik voor Seven Samurai.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:55 schreef Sokolsky het volgende:
Net even victorinox' top-3 bekeken en daar heb je best kans op ja.
Maar ook de enige in mijn top 3 waar zwaarden in voorkomen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:01 schreef Sokolsky het volgende:
Maar als dat één van je favoriete films is moet je wel weten dat die quote er niet in voorkomt.
Ook uit de film: "Killing people is a bad habit."
Hmm. Kill Bill 1?quote:Sheridana: "Kill Bill 2"?
Nee. Ouder.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:17 schreef dolle_hond het volgende:
beetje flauw als t een japanse film is om de quotes dan in t engels neer te zetten
waarom niet gewoon in t nederlands dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:21 schreef Sokolsky het volgende:
Wou je ze dan in het Japans hebben dolle_hond?
Ik heb 'm er nog niet tussen zien staan. Hoewel één van de antwoorden héél warm is.
dolle_hond +1quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:24 schreef dolle_hond het volgende:
sanjuro?
Nee, dat was het reeds gegeven antwoord wat héél warm wasquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Yojimbo?
En dat is ook het geval in Zaitoichi.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:27 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nee, dat was het reeds gegeven antwoord wat héél warm was
In beide films komt een man-zonder-naam voor die een stel dorpelingen gaat helpen.
goed genoeg hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:28 schreef Sokolsky het volgende:
Dodeskudaden ofzo?
Het wordt steeds vager... Ik blijf steken bij "Rayman the Movie"quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:34 schreef dolle_hond het volgende:
laten we de boel opvrolijkenhij is ook nog doof
nee, dat nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Laat me raden, is hij ook in een coma?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Kan hij wel praten?
blijkbaar grijpt de spelleider in, want ik ben al uren offlinequote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
En ik was in de veronderstelling dat dolle_hond de vraag stelde
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ah!
Ik weet het!
Iets met Johnny nog wat... Kutzooi
kloptquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, ik kom er niet op
Er is wel een topic van hier op Fok!... Dat is echt een intriest verhaal
Ah, dat is waar ook!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:17 schreef ranja het volgende:
Klinkt als de clip van Metallica's One
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:17 schreef ranja het volgende:
Klinkt als de clip van Metallica's One
quote:: Oh, I'm sick of messages from the front. Don't we ever get a message from the side? - What is it?
: General Smith reports a gas attack. He wants to know what to do.
: Tell him to take a teaspoonful of bicarbonate of soda and a half a glass of water.
Klopt, voor bijna niks bij de Mediamarktquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:16 schreef Sokolsky het volgende:
Komt me bekend voor.
Volgens mij de Marx Brothers... en 't gaat over oorlog, dus zou Duck Soup moeten zijn.
Dat vind ik wel zo veilig jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Sheridana het volgende:
anders doe ik Spike Jonze erbij..
Dat je in een reeks documentaires zit, maakt je nog geen acteur hoor.quote:
ik kan geen Peter Lawrence vinden die geridderd is... Wie is de beste man?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ridley Scott
Sean Connery
Judi Dench
Ian McKellen
Alec Guiness
Peter Lawrence
Zoiets dan?
Deze zijn allemaal goed...nog eentje!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:18 schreef ArtyShock het volgende:
Na lang nadenken:
Sean Connery
Judy Dench?
Ian Holm
Micheal Caine
Alec Guiness
Van vier ben ik redelijk zeker. Maar ik kom nog niet tot zes...
De rest wordt echt een wilde gok ben ik bang... Maar als ik m'n lijstje aanvul met die van InTrePidIvity dan zou ik Ian McKellen er bij kunnen plaatsen. Als McKellen is geridderd dan hè...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:25 schreef Sheridana het volgende:
Deze zijn allemaal goed...nog eentje!!
Ian McKellen is in 1990 geridderd jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De rest wordt echt een wilde gok ben ik bang... Maar als ik m'n lijstje aanvul met die van InTrePidIvity dan zou ik Ian McKellen er bij kunnen plaatsen. Als McKellen is geridderd dan hè...
Zo ja, dan had LotR nogal wat semi-royalties aan boord.
Verhip ja. Ik wist er eigenlijk nog wel meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:31 schreef Sheridana het volgende:
Ian McKellen is in 1990 geridderd ja
ArtyShock +1
Het verbaast me dat niemand op Anthony Hopkins kwam...of Richard Attenborough..
google?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:32 schreef Undergod het volgende:
ik probeer na te gaan of ko van dijk geridderd is, iemand tips waar ik dat kan vinden?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk Peter O'Toole, uit Lawrence of Arabia
Zo hee... Tòch te makkelijk gemaakt?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pieces of April?
De kalkoen maakte het voor mij persoonlijk wel gemakkelijk, jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zo hee... Tòch te makkelijk gemaakt?
Geen rechter, het is een acteurquote:
Pff... M'n eerste ingeving is Charles... nogwat. Op die laatste foto is 'ie een stuk herkenbaarder trouwens. (Ook een stuk jongerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen rechter, het is een acteur.
[afbeelding]
Die rechter op de eerste foto is niet de rechter op die andere foto hoor...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:28 schreef dolle_hond het volgende:
dustin hoffman?
ik weet,quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Die rechter op de eerste foto is niet de rechter op die andere foto hoor...![]()
Okee. Dat valt me mee van mezelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, Charles nogwat dus....
Scène uit Tootsie?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Geen rechter, het is een acteur.
[afbeelding]
quote:
Jezus, Maria, Jozef, eindelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:26 schreef Atreidez het volgende:
Charles Durning. Hudsucker Proxy... en daar komt niemand op hier
Sideways, Igby goes down, Hudsucker Proxy, Donnie Darko, Forrest Gump, American Beauty, Traffic, Goodfellas, Almost Famous, Leon.quote:You know, for kids.
Look at me, jerking off in the shower... This will be the high point of my day; it's all downhill from here.
What, do you got me on a fuckin' pay-no-mind list kid?
He's not my father. He's my lover.
Sometimes, I guess there's just not enough rocks.
Bet ya that chick's two tons of fun. You know, the grateful type?
You worry about getting me what I want, I'll worry about myself.
I love you. And I'm about to boldly go where... many men have gone before.
I'm going to California. I need a fucking sunny day.
I'll tell you what he said. He asked me to forcibly insert the Life Line exercise card into my anus.
Gelukkig heb je niet de onbekendste combinaties van koppeltjes (die meerdere keren getrouwd zijn) genomen. Zo weet zelfs ìk er een paar.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:23 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, anders had ik Igby goes down en Hudsucker proxy nog een keer omgewisseld, want die wist ik niet
Oké, nieuwe vraag. Hieronder staan 10 mannen en 10 vrouwen uit de filmwereld; zoek de paren bijelkaar. Wie het eerst alle 10 in één post heeft staan krijgt het punt.
George C. Scott
Humphrey Bogart
Jean-Luc Godard
Laurence Olivier
Marlon Brando
Mel Brooks
Paul Newman
Richard Burton
Roberto Rosselini
Tony Curtis
Anna Karina
Anne Bancroft
Colleen Dewhurst
Elizabeth Taylor
Ingrid Bergman
Janet Leigh
Joanne Woodward
Lauren Bacall
Movita
Vivien Leigh
Das goed!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:36 schreef Sokolsky het volgende:
Dan ga ik voor Richard Attenborough en dus Gandhi.
Yep. Maak er nu een vierletterige filmtitel van die aan bovenstaande voorwaarden voldoet.quote:
Nog een Coen film kan wellicht verlossing biedenquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:25 schreef Jolan het volgende:
The Big Lebowski
Raising Arizona
Barton Fink
O brother, where art thou?
A streetcar named Desire
Sea of love
The Borrowers
The Flinstones
Coyote Ugly
Blues Brothers 2000
One Night at McCool's
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:26 schreef Jolan het volgende:
Bringing out the dead
for the record
The Big Lebowski
Raising Arizona
Barton Fink
O brother, where art thou?
A streetcar named Desire
Sea of love
The Borrowers
The Flinstones
Coyote Ugly
Blues Brothers 2000
One Night at McCool's
Bringing out the dead
Welke wat?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:32 schreef Jolan het volgende:
Welke?
Ohja?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:44 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Welke wat?
Coen film?
Klein rolletje in The hudsucker proxy als newsreel announcer.
quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:02 schreef dolle_hond het volgende:
of jp jeunet?
achquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:06 schreef Jolan het volgende:
[..]
..... juist, Jolan. preview, voor je je vraag stelt. Ik doelde op namen. als in 2.
Ik had nog Amélie en Un long dimanche de fiançailles in de aanbieding...... Ik zocht naar Pinon én Jeunet, maar dat is mijn eigen schuld.
dolle_hond + 1
Ik had het ook kunnen weten. [afbeelding]
Nope.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Pierce Brosnan in The World is not enough?
Hij telt inderdaad afquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij telt'ie hierna nog 10 minuten af naar iets, klopt dat?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:02 schreef Atreidez het volgende:
Travolta in Broken Arrow?
Ook niet correct.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:25 schreef Sheridana het volgende:
Samuel L.Jackson in 51st State?
Ook niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:28 schreef Sheridana het volgende:
oh, Michael J.Fox in Back to the future?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Timothy Hutton's horloge in Falcon and the snowman?
Nee.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Matthew Broderick's horloge in Ferris Bueller?
Juist!quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:02 schreef victorinox het volgende:
Schwarzenegger in Commando?
Nope...quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Spielberg?
Dat is goed.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Lucas?
Inderdaad Mike Novick uit 24 ja. Als je drie films met hem noemt is het punt ook voor jou.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:31 schreef Frggl het volgende:
Dat is Mike Novich uit "24"
Maar z'n echte naam weet ik niet ...
Dat gaat me niet lukken, ik pas.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad Mike Novick uit 24 ja. Als je drie films met hem noemt is het punt ook voor jou.
Alleen the terminal klopt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:44 schreef EricusMaximus het volgende:
The green mile
Raging bull
the terminal
2 goed.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:49 schreef EricusMaximus het volgende:
dan shawshank redemption en rocky
en the terminal uiteraard.
Nee, wel twee nominaties.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:51 schreef Sloggi het volgende:
Ali heeft geen Oscars gewonnen, toch?
weer twee goed.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:52 schreef Sloggi het volgende:
- The Terminal
- Shawshank
- Night and the City
Ja maar night and the city niet.quote:
Dat vreesde ik alquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar night and the city niet.
Dat is inderdaad een van de andere titels. Meneer heet Jude Ciccolella.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:00 schreef victorinox het volgende:
Sin City
En deze twee wil ik ook wel wetenquote:- In een film met Denzel Washington en Meryl Streep
- In een film met Andy Garcia en James Gandolfini
Hoe kan ik die niet hebben gewetenquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:03 schreef mr_anonimous het volgende:
- Oscarwinnende boksfilm = Million Dollar Baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |